abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 08:46:42 #26
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116221517
hier ook geen dagboeken wel oei ik groei gekocht, en ook in gelezen :9
en een boek over borstvoeding.

ik blijf me verbazen wat mensen denken te kunnen zeggen en te doen als je zwanger bent :?
alsof je lichaam publiek bezit is.

hier verder niks te melden, vanmiddag kijkdag bij het nieuwe huis :D
ben zo benieuwd, en dan de maten opnemen en gelijk gordijnen en zo bestellen dan is het alvast maar klaar en gedaan :)
W
Z
E
pi_116222022
Oei ik groei, ik vind die titel niet zo top. Maar het boek is dus wel leuk?

Veel plezier rebel-angel, en spannend!! Heerlijk om te bedenken hoe het er allemaal uit komt te zien, veel plezier!
pi_116222138
Kyara; ik ben hier :W Met baby in buik nog. Vannacht slecht geslapen, rommelde weer een beetje dus ik ga zo weer even terug naar bed.

Ben ook wel benieuwd naar Loodje. Hoop dat alles goed is gegaan daar.

Suikertante wat vervelend dat je weer last hebt. En wat Pessie zegt; bespreek het even met je huisarts.

Liza; wat fijn dat je geen suiker hebt!! ^O^ *O*
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_116222176
LeNeHe ben je nu echt aan t wachten, of kun je gewoon nog je dingen doen? Voorgevoel over een datum?
pi_116222222
'Oei, ik groei' is eigenlijk meer een boek voor als de baby er is. Het gaat over de mentale sprongen (sorry voor zij die allergisch aan het woord zijn) en hoe je dat beter kan begrijpen en er op kan inspelen... Ik heb het onlangs voor een prikje gekocht op een rommelmarkt.
Voor nu heb ik de 'zwangerschapsbijbel', ook zo'n toptitel he :)

Suikertante, wat jammer dat je weer last hebt van bruinverlies. Probeer er toch rustig onder te blijven, zoals al eerder gezegd, bruin bloed = oud bloed.

LeNeHe, hopelijk meldt je babietje zich snel aan!

Ik ga vandaag het 3de trimester in, 28 weken vandaag *O*
Vandaag werkt m'n man maar een half dagje en dan gaan we vanmiddag naar de Ikea om nog wat spulletjes voor het kinderkamertje te kopen O+
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:26:41 #31
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116222227
nou vindt het wel informatief, en de hele tijd probeer ik te bedenken of ik die dingen bij de oudste
nou ben tegengekomen of niet, maar ik kan me dat dus echt niet herinneren ontaarde moeder
maar ik weet wel dat ik dingen nu echt wel heel anders wil en ga doen.
W
Z
E
pi_116222311
Gulara jij bent echt fanatiek met je hardlopen :o .. Ik ken iemand die deed dat t/m 37 weken! Nou, ik moet er met mijn 31 weken niet aan denken hoor! (uberhaupt niet, of ik nou zwanger ben of niet :+ ).. Maar lichamelijk zou ik dat gewoon niet trekken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wahaha Troel jouw opmerking .. Ja daar kun je de mensen direct hun mond mee snoeren inderdaad!

De 'Oei ik groei' wil ik binnenkort ook aan gaan schaffen inderdaad :)
pi_116222347
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 08:46 schreef rebel-angel het volgende:
hier ook geen dagboeken wel oei ik groei gekocht, en ook in gelezen :9
en een boek over borstvoeding.

ik blijf me verbazen wat mensen denken te kunnen zeggen en te doen als je zwanger bent :?
alsof je lichaam publiek bezit is.

hier verder niks te melden, vanmiddag kijkdag bij het nieuwe huis :D
ben zo benieuwd, en dan de maten opnemen en gelijk gordijnen en zo bestellen dan is het alvast maar klaar en gedaan :)
Iedereen zegt gewoon alles wat ze denken. Ik word echt gek van de opmerkingen over mijn uitpuilende navel! En de meeste drukken er dan ook nog op en das n kutgevoel.
pi_116222508
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:23 schreef Suikertante het volgende:
LeNeHe ben je nu echt aan t wachten, of kun je gewoon nog je dingen doen? Voorgevoel over een datum?
Ik doe gewoon nog lekker van alles en ga Vanmiddag nog even naar een vriendin. Als ik ga zitten wachten duurt het alleen maar langer, voor hetzelfde geldt blijft het nog een ruime week rommelen zonder resultaat.

Voorgevoel was 27 augustus _O- :')

O Kwisted irritant dat ze op je navel gaan zitten duwen, ik had laatst voor het eerst een vreemd iemand die ineens over mij buik ging zitten aaien, was echt een WTF momentje :o
I found myself alone,
pi_116222518
Echt irritant ja van die mensen die ineens denken een vrijbrief te hebben om de meest ondoordachte opmerkingen te maken of met hun poten aan je te zitten. Heb daar ook echt een hekel aan!
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:38:24 #36
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_116222525
hihi ik mag hier nu ook posten :@
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_116222551
Gefeliciteerd Knetterkrankjorum! *O*
I found myself alone,
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:40:53 #38
329736 Knetterkrankjorum
pi_116222565
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:40 schreef LeNeHe het volgende:
Gefeliciteerd Knetterkrankjorum! *O*
hihi ik loop hier al 3 weken te lurken :@ te wachten tot ik ook mocht _O-
dankje :D
-insert koosnaampje-
pi_116222759
LeNeHe, jammer ;)

Je hebt ook een oei ik groei voor tijdens de zwangerschap. Ik ben zelf geen fan van de baby variant eerlijk gezegd.

Edit: deze
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:49:02 #40
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_116222779
Welkom knetter! Ik heb deze zwangerschap inderdaad ook eerst een paar weken mee moeten lurken voordat het openbaar mocht.

Ik roep nu zelf maar vantevoren dat ik inderdaad heel dik ben voor mn termijn (15 weken vandaag *O* ), dan gaan ze zeggen dat et toch wel meevalt 8)7
pi_116222821
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 07:59 schreef Suikertante het volgende:
Ik had juist afgesproken niet meer te bellen omdat ik het wel zelf moet kunnen. Tot nu toe geloof ik dat ook trouwens, zelfs als dit de hele zwangerschap duurt kom ik er wel doorheen (en die wetenschap maakt die kans meteen minder groot). Ik kijk t nog wel even aan, als het de spuigaten uitloopt trek ik zeker wel aan de bel.

Maar niemand anders met ervaring op dit gebied? Was benieuwd omdat er volgens mij heel wat mensen met angststoornissen in wat voor mate dan ook moeten rondlopen.

Bedankt trouwens voor de geruststellingen, altijd fijn :)
Bij leyla ben ik nog gewoon 2x ongesteld geweest. En flink ook.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:51:44 #42
329736 Knetterkrankjorum
pi_116222855
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:49 schreef pessie het volgende:
Welkom knetter! Ik heb deze zwangerschap inderdaad ook eerst een paar weken mee moeten lurken voordat het openbaar mocht.

Ik roep nu zelf maar vantevoren dat ik inderdaad heel dik ben voor mn termijn (15 weken vandaag *O* ), dan gaan ze zeggen dat et toch wel meevalt 8)7
Gisteren echo gehad waarbij het hartje heel duidelijk was en de verloskundige zag de baby bewegen.
We zitten nog niet op 12 weken maar volgens haar was de kans dat het nou mis ging zo klein dat we het wel konden vertellen.
Dus dat moest ik gisteren meteen doen overal zo'n beetje :P
-insert koosnaampje-
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:51:45 #43
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_116222857
Welkom en gefeliciteerd Knetterkrankjorum! *O*

Ik heb gisteren de blije doos opgehaald. Best tof om dat te doen als je zwanger bent. *)
A grand adventure has begun.
pi_116223328
Thanx Ticootje, ik bedoelde eigenlijk of mensen weer wat meer angst en/of paniek krijgen tijdens de zwangerschap. Maar met al jullie reacties maak ik me over bruin of rood in elk geval helemaal geen zorgen meer :)

Lenehe, ik dénk dat je je verwachte leverdatum niet gaat halen :+ Maar fijn dat je nog mobiel bent want stil zitten en wachten lijkt me inderdaad heel stom.

Knetterkrankjorum, welkom!! Slim dat je hebt gelurkt, ik moest ineens een heel topic doorlezen en aan het eind wist ik er al niks meer van :')

Als iemand in mijn navel drukt ben ik bang dat ik ga slaan. Als niet zwangere vind ik het al heel vervelend voelen als iemand (lees: mijn vriend) aan mijn navel komt, dat wordt vast niet minder!

Twinkle20:
SPOILER
pi_116223433
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:50 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Bij leyla ben ik nog gewoon 2x ongesteld geweest. En flink ook.
Ik ook nog steeds. Word nu wel steeds minder moet ik zeggen.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_116223536
Goh dat lijkt me wel schrikken de eerste keer. En ik zou me ook afvragen wat er dan uit komt :?
Maar wel super dat je lichaam dan toch de mini vasthoudt :)
pi_116223575
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:13 schreef Suikertante het volgende:
Goh dat lijkt me wel schrikken de eerste keer. En ik zou me ook afvragen wat er dan uit komt :?
Maar wel super dat je lichaam dan toch de mini vasthoudt :)
Nou het was meer schrikken dat ik zwanger bleek :P Maar ondertussen al 20 weken dus schrik er nu niet meer van. Van het bloed dan he, van het feit dat we een dochter krijgen nog wel geregeld ;)
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_116223580
Goedemorgen, meldt met inhoud nog stevig in de buik.
Ga zo naar de verloskundige om te koekeloeren in den doos of er al iets gebeurd. Ze heeft nogal medelijden met me omdat ik zo lastig loop nu.

Voor de rest blijft iedereen nu wel van de buik af behalve man en zoon natuurlijk. Voor de rest zie ik soms vriendinnen kijken en dan zeg ik, je mag wel even hoor. Navel puilt maximaal uit overigens.

En welkom knetterkrankjorum!
pi_116223721
Nog één nachtje Sopho, het zou toch wel bijzonder zijn als je echt op de uitgerekende datum kunt bevallen! Succes straks bij de verloskundige, houd ons op de hoogte!
pi_116223847
Welkom Knetterkrankjorum
Life is what happens while you are busy making other plans...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')