abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 augustus 2012 @ 15:14:26 #201
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_116188304
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:45 schreef nytar het volgende:

[..]

Klopt! En die maxi cosi's zijn idd nog erger!
Scheelt ook dat ik 2 verdiepingen zou moeten sjouwen met dat ding. En baby! Dan maar lekker op de grond spelen hoor!
Wel goed om de zwangerschapskilo's kwijt te raken :+
  donderdag 30 augustus 2012 @ 15:50:25 #202
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_116189752
Nathan lag vrij snel korte momenten in de box. Mn moeder had zelf een boxkleed gemaakt met een schuimvulling (5 cm dik), dat lag wel comfi denk ik). Verder wilde hij toch hele dagen drinken dus zat ik met hem op de stoel of lag ik in bed.
pi_116189936
Wij hebben een standaard wippertje van de prenatal. Heeft hij best wel ingelegen. En inderdaad ook in zijn wipper mee de badkamer in zodat ik kon douchen, of mee naar boven zodat ik de was kon opvouwen. We hebben hem trouwens ook vaak meegenomen als we op bezoek gingen :Y

Klums, fijn dat alles weer goed is en dat je zo goed in de gaten wordt gehouden :*
pi_116190899
Ik heb geen zwangerschapsdiabetes *O*.
En nu even bijlezen :)
  donderdag 30 augustus 2012 @ 16:32:59 #205
258612 nytar
boys boys boys
pi_116191412
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:20 schreef OooLizaooO het volgende:
Ik heb geen zwangerschapsdiabetes *O*.
En nu even bijlezen :)
*O*
pi_116191600
Wij gaan voor de Fresco Loft (eet)stoel.
Die kan in het begin met zo'n babysnug (=verkleiningskussen) ook helemaal plat.
Het "wipt" wel niet, but it has a view (en is misschien ook nog iets meer cat-proof dan een ding op de grond).

Welkom nieuwe zwangeren *O*, gefeliciteerd.

En wat goed suikertante dat je gewoon lekker verder aan het broeden bent! oO<

En ik ben wel klaar voor de baby, hij mag komen, was ik nu maar 10 weken verder :+
  donderdag 30 augustus 2012 @ 16:40:12 #207
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116191731
Liza wat fijn! *O*

Ik heb idd ook een simpel wipstoeltje van een vriendin kunnen lenen, voor dingen als douchen idd en dat ze dan meekan de badkamer in :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_116191768
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:37 schreef OooLizaooO het volgende:
Wij gaan voor de Fresco Loft (eet)stoel.
Die kan in het begin met zo'n babysnug (=verkleiningskussen) ook helemaal plat.
Het "wipt" wel niet, but it has a view (en is misschien ook nog iets meer cat-proof dan een ding op de grond).

Welkom nieuwe zwangeren *O*, gefeliciteerd.

En wat goed suikertante dat je gewoon lekker verder aan het broeden bent! oO<

En ik ben wel klaar voor de baby, hij mag komen, was ik nu maar 10 weken verder :+
Fijn dat je geen zw,suiker hebt! *O*

Wat dat stoeltje betreft: ik denk dat de hoogte 'm voor onze katten juist aantrekkelijker zou maken, vanwege de view :D :+
pi_116191984
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:41 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Fijn dat je geen zw,suiker hebt! *O*

Wat dat stoeltje betreft: ik denk dat de hoogte 'm voor onze katten juist aantrekkelijker zou maken, vanwege de view :D :+
Afwasbare hoes!!!
Mijn katten lagen er continu in ja.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_116192109
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:45 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Afwasbare hoes!!!
:o
Goeie tip, thx!
Zal de plantenspuit alvast weer binnen bereik zetten!
pi_116192158
Box vol met ballonnen alvast in de kamer zetten, voordat baby er is.. Springen ze een paar keer in, klapt er een ballon... Dan laten ze het wel.
pi_116192185
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:45 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Afwasbare hoes!!!
Toevallig ook tips voor de box? Heb al gehoord over proppen zilverfolie erin, en heb me voorgenomen om op zoek te gaan naar een afdekzeil ofzo.

De babykamer houd ik gewoon dicht, maar verder mogen de katten gewoon door het hele huis heen (dan stofzuig ik wel wat vaker enzo).

Heb overigens een kleine week geleden voor de eerste keer de 'tip' gekregen om mijn katten weg te doen...

Edit: ah, ballonnen! Goed idee!

Tijdens mijn zw.verlof de box maar eens gaan opzetten dan :)
pi_116192232
Uiteindelijk moeten je katten toch niets hebben van dat rare wezentje dat opeens heel hard kan huilen en lawaai maakt.
pi_116192263
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:50 schreef Ticootje het volgende:
Box vol met ballonnen alvast in de kamer zetten, voordat baby er is.. Springen ze een paar keer in, klapt er een ballon... Dan laten ze het wel.
Nog een goeie :D.
Ook even van tevoren opzetten dus!
pi_116192295
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:52 schreef Ticootje het volgende:
Uiteindelijk moeten je katten toch niets hebben van dat rare wezentje dat opeens heel hard kan huilen en lawaai maakt.
Gewoon een huilbaby uitbroeden dus :+
pi_116192298
quote:
Dat denk ik eerlijk gezegd ook :D Maar in mijn omgeving denkt iedereen* dat de katten allemaal op de baby willen springen om hem/haar te smoren.

* niet iedereen uiteraard, maar ik heb het echt al best veel mensen horen zeggen!
pi_116192317
quote:
zeker van?
http://www.liveleak.com/view?i=cb1_1324379953
pi_116192420
quote:
Hee da's een goeie die ik graag ter harte neem! Gaan we vanaf nu dus doen :D

Liza fijn dat je geen suiker hebt!

Bij mij begint de mist in mijn hoofd gelukkig eindelijk weg te trekken. Manlief is inmiddels ook thuis dus voel me weer redelijk 'veilig' :)

Oww ja .. dat kregen wij in het begin ook te horen Coco :') ... 'En doen jullie de katten en de hond weg dan nu?'

Uhhh .. wat denk je zelf :') .. Gewoon beestjes goed africhten en voorbereiden op ons kleintje en dan komt het echt wel goed hoor.

Aluminium proppen heeft geen zin hier, vinden de katten helemaal geweldig helaas. Maar die ballonnentip gaan we doen!
pi_116192520
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:56 schreef Twinkle20 het volgende:
Bij mij begint de mist in mijn hoofd gelukkig eindelijk weg te trekken. Manlief is inmiddels ook thuis dus voel me weer redelijk 'veilig' :)

Oww ja .. dat kregen wij in het begin ook te horen Coco :') ... 'En doen jullie de katten en de hond weg dan nu?'

Uhhh .. wat denk je zelf :') .. Gewoon beestjes goed africhten en voorbereiden op ons kleintje en dan komt het echt wel goed hoor.

Aluminium proppen heeft geen zin hier, vinden de katten helemaal geweldig helaas. Maar die ballonnentip gaan we doen!
Fijn dat je je weer wat beter voelt! :)

Wat de beestjes betreft: het enige waar ik bang voor ben, is dat de kleine echt mega allergisch blijkt te zijn :{ We zijn ons nu aan aan het leren/hebben ons aangeleerd om iedere dag te stofzuigen enzo om het zo haarvrij mogelijk te houden. Maar toch. Als zo'n baby echt allergisch blijkt te zijn... Meh... Moet er echt niet aan denken ;(
pi_116192564
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:58 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Fijn dat je je weer wat beter voelt! :)

Wat de beestjes betreft: het enige waar ik bang voor ben, is dat de kleine echt mega allergisch blijkt te zijn :{ We zijn ons nu aan aan het leren/hebben ons aangeleerd om iedere dag te stofzuigen enzo om het zo haarvrij mogelijk te houden. Maar toch. Als zo'n baby echt allergisch blijkt te zijn... Meh... Moet er echt niet aan denken ;(
Daar heb ik echt nachten lang van wakker gelegen :@ In de familie van mijn man zitten nog al wat allergieën. En vriend van ons zei ons dat hij haar graag wilde hebben. Hoe vaak ik wel niet heb zitten bidden dat mijn kind niet allergisch moet zijn :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 17:01:54 #221
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116192626
quote:
Oh das een goeie, die ga ik onthouden :D

quote:
Dat hoop ik idd ook ja :P
pi_116192704
Zilverpapier in de box helpt ook :) Die van mij heeft 1 keer de fout gemaakt door er in te springen en liep er na met een boog om heen.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 17:04:14 #223
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116192717
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 17:00 schreef Tally het volgende:

[..]

Daar heb ik echt nachten lang van wakker gelegen :@ In de familie van mijn man zitten nog al wat allergieën. En vriend van ons zei ons dat hij haar graag wilde hebben. Hoe vaak ik wel niet heb zitten bidden dat mijn kind niet allergisch moet zijn :')
Ik was ook allergisch (hooikoorts + huisstofmijt, en schijnbaar ook katten? laatste nooit gemerkt) en mijn man heeft vroeger ook problemen met z'n luchtwegen gehad. Alleen al daardoor heeft ons kindje meer kans op allergieën, eczeem en ook voedselallergieën enzo. Ik wil juist niet al te dramatisch doen over schoonmaken (ben daar gelukkig al in veranderd), want dat helpt juist niet denk ik.. Ze moeten juist wat infecties doormaken (natuurlijk niet te ernstig!) en wat weerstand opbouwen daardoor. Ik hoop idd ook niet dat ze allergisch blijkt te zijn voor huisdieren, mja, als het zo is dan zien we dat dan wel weer..
pi_116193110
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 17:00 schreef Tally het volgende:

[..]

Naja, ik dus ook. Maak me verder nergens zorgen over, maar dat dus echt wel. Mijn moeder is behoorlijk allergisch, maar ik heb nergens last van en mijn man heeft alleen wat hooikoorts. Voor dieren zit het niet echt in de familie behalve mijn moeder dan. Maar ja. Kunnen toch niets anders doen dan afwachten. Ik hoop alleen echt héél hard dat de beeb niet allergisch is.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 17:04 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ik was ook allergisch (hooikoorts + huisstofmijt, en schijnbaar ook katten? laatste nooit gemerkt) en mijn man heeft vroeger ook problemen met z'n luchtwegen gehad. Alleen al daardoor heeft ons kindje meer kans op allergieën, eczeem en ook voedselallergieën enzo. Ik wil juist niet al te dramatisch doen over schoonmaken (ben daar gelukkig al in veranderd), want dat helpt juist niet denk ik.. Ze moeten juist wat infecties doormaken (natuurlijk niet te ernstig!) en wat weerstand opbouwen daardoor. Ik hoop idd ook niet dat ze allergisch blijkt te zijn voor huisdieren, mja, als het zo is dan zien we dat dan wel weer..
Oh, ik ben juist altijd veel te laks geweest met schoonmaken. Maar dagelijks stofzuigen moet gewoon echt met onze katten. De rest ben ik veel relaxter in hoor :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 17:15:40 #225
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116193199
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 17:14 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Naja, ik dus ook. Maak me verder nergens zorgen over, maar dat dus echt wel. Mijn moeder is behoorlijk allergisch, maar ik heb nergens last van en mijn man heeft alleen wat hooikoorts. Voor dieren zit het niet echt in de familie behalve mijn moeder dan. Maar ja. Kunnen toch niets anders doen dan afwachten. Ik hoop alleen echt héél hard dat de beeb niet allergisch is.

[..]

Oh, ik ben juist altijd veel te laks geweest met schoonmaken. Maar dagelijks stofzuigen moet gewoon echt met onze katten. De rest ben ik veel relaxter in hoor :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ohja.. ja dan moet dat idd wel :P Wij hebben een kat met normale haarlengte, hij ruit (zeg je dat zo?) wel 2x in het jaar waar idd de vlokken om je oren vliegen :') we doen nu 1x in de week zuigen en 1x swiffer ik nog tussendoor, dat helpt ook enorm goed tegen de haren. Denk dat we het met de kleine misschien iets vaker gaan doen, maar dat ga ik wel zien :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')