Wel goed om de zwangerschapskilo's kwijt te rakenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:45 schreef nytar het volgende:
[..]
Klopt! En die maxi cosi's zijn idd nog erger!
Scheelt ook dat ik 2 verdiepingen zou moeten sjouwen met dat ding. En baby! Dan maar lekker op de grond spelen hoor!
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:20 schreef OooLizaooO het volgende:
Ik heb geen zwangerschapsdiabetes.
En nu even bijlezen
Fijn dat je geen zw,suiker hebt!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:37 schreef OooLizaooO het volgende:
Wij gaan voor de Fresco Loft (eet)stoel.
Die kan in het begin met zo'n babysnug (=verkleiningskussen) ook helemaal plat.
Het "wipt" wel niet, but it has a view (en is misschien ook nog iets meer cat-proof dan een ding op de grond).
Welkom nieuwe zwangeren, gefeliciteerd.
En wat goed suikertante dat je gewoon lekker verder aan het broeden bent!![]()
En ik ben wel klaar voor de baby, hij mag komen, was ik nu maar 10 weken verder
Afwasbare hoes!!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Fijn dat je geen zw,suiker hebt!
Wat dat stoeltje betreft: ik denk dat de hoogte 'm voor onze katten juist aantrekkelijker zou maken, vanwege de view![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Afwasbare hoes!!!
Mijn katten lagen er continu in ja.
Toevallig ook tips voor de box? Heb al gehoord over proppen zilverfolie erin, en heb me voorgenomen om op zoek te gaan naar een afdekzeil ofzo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Afwasbare hoes!!!
Mijn katten lagen er continu in ja.
Nog een goeiequote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:50 schreef Ticootje het volgende:
Box vol met ballonnen alvast in de kamer zetten, voordat baby er is.. Springen ze een paar keer in, klapt er een ballon... Dan laten ze het wel.
Gewoon een huilbaby uitbroeden dusquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:52 schreef Ticootje het volgende:
Uiteindelijk moeten je katten toch niets hebben van dat rare wezentje dat opeens heel hard kan huilen en lawaai maakt.
Dat denk ik eerlijk gezegd ookquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:52 schreef Ticootje het volgende:
Uiteindelijk moeten je katten toch niets hebben van dat rare wezentje dat opeens heel hard kan huilen en lawaai maakt.
zeker van?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:52 schreef Ticootje het volgende:
Hee da's een goeie die ik graag ter harte neem! Gaan we vanaf nu dus doenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:50 schreef Ticootje het volgende:
Box vol met ballonnen alvast in de kamer zetten, voordat baby er is.. Springen ze een paar keer in, klapt er een ballon... Dan laten ze het wel.
Fijn dat je je weer wat beter voelt!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:56 schreef Twinkle20 het volgende:
Bij mij begint de mist in mijn hoofd gelukkig eindelijk weg te trekken. Manlief is inmiddels ook thuis dus voel me weer redelijk 'veilig'![]()
Oww ja .. dat kregen wij in het begin ook te horen Coco... 'En doen jullie de katten en de hond weg dan nu?'
Uhhh .. wat denk je zelf.. Gewoon beestjes goed africhten en voorbereiden op ons kleintje en dan komt het echt wel goed hoor.
Aluminium proppen heeft geen zin hier, vinden de katten helemaal geweldig helaas. Maar die ballonnentip gaan we doen!
Daar heb ik echt nachten lang van wakker gelegenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Fijn dat je je weer wat beter voelt!
Wat de beestjes betreft: het enige waar ik bang voor ben, is dat de kleine echt mega allergisch blijkt te zijnWe zijn ons nu aan aan het leren/hebben ons aangeleerd om iedere dag te stofzuigen enzo om het zo haarvrij mogelijk te houden. Maar toch. Als zo'n baby echt allergisch blijkt te zijn... Meh... Moet er echt niet aan denken
Oh das een goeie, die ga ik onthoudenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:50 schreef Ticootje het volgende:
Dat hoop ik idd ook jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:52 schreef Ticootje het volgende:
Ik was ook allergisch (hooikoorts + huisstofmijt, en schijnbaar ook katten? laatste nooit gemerkt) en mijn man heeft vroeger ook problemen met z'n luchtwegen gehad. Alleen al daardoor heeft ons kindje meer kans op allergieën, eczeem en ook voedselallergieën enzo. Ik wil juist niet al te dramatisch doen over schoonmaken (ben daar gelukkig al in veranderd), want dat helpt juist niet denk ik.. Ze moeten juist wat infecties doormaken (natuurlijk niet te ernstig!) en wat weerstand opbouwen daardoor. Ik hoop idd ook niet dat ze allergisch blijkt te zijn voor huisdieren, mja, als het zo is dan zien we dat dan wel weer..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar heb ik echt nachten lang van wakker gelegenIn de familie van mijn man zitten nog al wat allergieën. En vriend van ons zei ons dat hij haar graag wilde hebben. Hoe vaak ik wel niet heb zitten bidden dat mijn kind niet allergisch moet zijn
Naja, ik dus ook. Maak me verder nergens zorgen over, maar dat dus echt wel. Mijn moeder is behoorlijk allergisch, maar ik heb nergens last van en mijn man heeft alleen wat hooikoorts. Voor dieren zit het niet echt in de familie behalve mijn moeder dan. Maar ja. Kunnen toch niets anders doen dan afwachten. Ik hoop alleen echt héél hard dat de beeb niet allergisch is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar heb ik echt nachten lang van wakker gelegenIn de familie van mijn man zitten nog al wat allergieën. En vriend van ons zei ons dat hij haar graag wilde hebben. Hoe vaak ik wel niet heb zitten bidden dat mijn kind niet allergisch moet zijn
Oh, ik ben juist altijd veel te laks geweest met schoonmaken. Maar dagelijks stofzuigen moet gewoon echt met onze katten. De rest ben ik veel relaxter in hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik was ook allergisch (hooikoorts + huisstofmijt, en schijnbaar ook katten? laatste nooit gemerkt) en mijn man heeft vroeger ook problemen met z'n luchtwegen gehad. Alleen al daardoor heeft ons kindje meer kans op allergieën, eczeem en ook voedselallergieën enzo. Ik wil juist niet al te dramatisch doen over schoonmaken (ben daar gelukkig al in veranderd), want dat helpt juist niet denk ik.. Ze moeten juist wat infecties doormaken (natuurlijk niet te ernstig!) en wat weerstand opbouwen daardoor. Ik hoop idd ook niet dat ze allergisch blijkt te zijn voor huisdieren, mja, als het zo is dan zien we dat dan wel weer..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Naja, ik dus ook. Maak me verder nergens zorgen over, maar dat dus echt wel. Mijn moeder is behoorlijk allergisch, maar ik heb nergens last van en mijn man heeft alleen wat hooikoorts. Voor dieren zit het niet echt in de familie behalve mijn moeder dan. Maar ja. Kunnen toch niets anders doen dan afwachten. Ik hoop alleen echt héél hard dat de beeb niet allergisch is.
[..]
Oh, ik ben juist altijd veel te laks geweest met schoonmaken. Maar dagelijks stofzuigen moet gewoon echt met onze katten. De rest ben ik veel relaxter in hoorHaha ohja.. ja dan moet dat idd welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hebben een kat met normale haarlengte, hij ruit (zeg je dat zo?) wel 2x in het jaar waar idd de vlokken om je oren vliegen
we doen nu 1x in de week zuigen en 1x swiffer ik nog tussendoor, dat helpt ook enorm goed tegen de haren. Denk dat we het met de kleine misschien iets vaker gaan doen, maar dat ga ik wel zien
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |