ja ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:23 schreef lily het volgende:
Ik vind het een jongenssnoetje dus mijn keuze is gemaakt voor de komende 20 weken
Nee dat kan niet hoor.. Toen deze werd geprint had ze dat nog helegaar niet gezient.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:12 schreef Poppedein het volgende:
Tico schmico, je achternaam staat wel de echofoto!
Oh en t geslacht ook trouwens
joh lekker boeiend dat ze weten hoe je heetquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee dat kan niet hoor.. Toen deze werd geprint had ze dat nog helegaar niet gezient.
Ik haal straks wel weg.
Vet!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:35 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ja, je ziet ook duidelijk dat 'ie zo'n rood-geel giletje aan heeft.
eensch..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:23 schreef lily het volgende:
Ik vind het een jongenssnoetje dus mijn keuze is gemaakt voor de komende 20 weken
Totaalruptuur?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:51 schreef Ticootje het volgende:
Of dat het op mijn neus lijkt of die van Joene... (Dat laatste hoop ik niet, ivm met een totaal)
Weet je hoe groot die neus is?!?!?!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Totaalruptuur?![]()
Verder wel een hele toffe echo idd
Jullie zijn gemeen... Ik schoot gewoon even in de stress.quote:
Slecht voor de baby !quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jullie zijn gemeen... Ik schoot gewoon even in de stress.
gefeliciteerd! (ben je een kloon?)quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:21 schreef Diesje het volgende:
Damessssssssssssssssssssssss Ik mag mij ook in deze topic melden!!
Hoeraaaaaaaaaaaa voor mezelf!
Welkomquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:21 schreef Diesje het volgende:
Damessssssssssssssssssssssss Ik mag mij ook in deze topic melden!!
Hoeraaaaaaaaaaaa voor mezelf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |