ja ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:23 schreef lily het volgende:
Ik vind het een jongenssnoetje dus mijn keuze is gemaakt voor de komende 20 weken
Nee dat kan niet hoor.. Toen deze werd geprint had ze dat nog helegaar niet gezient.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:12 schreef Poppedein het volgende:
Tico schmico, je achternaam staat wel de echofoto!
Oh en t geslacht ook trouwens
joh lekker boeiend dat ze weten hoe je heetquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee dat kan niet hoor.. Toen deze werd geprint had ze dat nog helegaar niet gezient.
Ik haal straks wel weg.
Vet!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:35 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ja, je ziet ook duidelijk dat 'ie zo'n rood-geel giletje aan heeft.
eensch..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:23 schreef lily het volgende:
Ik vind het een jongenssnoetje dus mijn keuze is gemaakt voor de komende 20 weken
Totaalruptuur?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:51 schreef Ticootje het volgende:
Of dat het op mijn neus lijkt of die van Joene... (Dat laatste hoop ik niet, ivm met een totaal)
Weet je hoe groot die neus is?!?!?!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Totaalruptuur?![]()
Verder wel een hele toffe echo idd
Jullie zijn gemeen... Ik schoot gewoon even in de stress.quote:
Slecht voor de baby !quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jullie zijn gemeen... Ik schoot gewoon even in de stress.
gefeliciteerd! (ben je een kloon?)quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:21 schreef Diesje het volgende:
Damessssssssssssssssssssssss Ik mag mij ook in deze topic melden!!
Hoeraaaaaaaaaaaa voor mezelf!
Welkomquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:21 schreef Diesje het volgende:
Damessssssssssssssssssssssss Ik mag mij ook in deze topic melden!!
Hoeraaaaaaaaaaaa voor mezelf!
Whehe jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:58 schreef Limone het volgende:
[..]notepad nerds
Nu heb ik alles wel gehad volgens mij. De bevallenen had ik vanochtend nog gefeliciteerd..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn boobs zijn sinds het begin van de zwangerschap ook echt HUGE geworden .. Ik heb speciaal super stevige sportbh's gekocht, zit nu op een E, kom van een C. En ze blijven maar groeien... Ik hoop serieus niet dat ik voor die laatste paar weken nog nieuwe moet gaan kopen want zo goedkoop zijn die krengen niet.
Welkom Diesje![]()
Heerlijk klokje rond Enf. Dan zul je het nodig gehad hebben![]()
Dacht ik gisteravond mijn laatste pufclubbijeenkomst te hebben voor de bevalling, mag ik volgende week nog een keer... Harstikke gezellig enzo maar merk de laatste tijd dat ik me er echt naartoe moet slepen omdat ik het liefste gewoon rustig thuis ben.
Me zaterdag lekker laten verwennen door de kapper, kijk er naar uit![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:43 schreef MeNicole2 het volgende:
Oh my.. Ik heb net voor de eerste keer 2 jurkjes gekocht voor onze dochter!!
Vreemd. Stond denk ik van oor tot oor te glunderen!quote:
Oh, dan ben je al even zwanger!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:45 schreef Diesje het volgende:
Yes, 24 maart uitgerekend.
Een kloon?
Als je niet weet wat een kloon is, dan zal het wel nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:45 schreef Diesje het volgende:
Yes, 24 maart uitgerekend.
Een kloon?
Wat fijnquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:55 schreef Suikertante het volgende:
Twinkle dat is schrikken!
Mijn huisarts heeft me net gerustgesteld, geen bloed meer gezien dus mag me weer onbekommerd verheugen op een mini!
Nou, tis meer dat ik me afvraag of het toegevoegde waarde heeft. Die beweegdingen zijn vaak wat groter (en ik denk daardoor onpraktischer qua verplaatsen enzo?). Dus als het niet handiger/leuker/fijner voor de baby is, dan hoeft het voor mij niet. Als het dat wel is, dan neem ik het voor lief dat het minder makkelijker te verplaatsen is, zeg maar.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:18 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb een gewone wipper... Die schommeldingen, ja ach. Als je het leuk vind, waarom niet.
Fijn dat je je beter voeltquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nog steeds ziek thuis hier, wel allerlei werkdingen via e-mail/telefoon afgehandeld&geregeld en tussendoor veel geslapen. Gaat nu gelukkig wat beter, hopelijk morgen weer beter genoeg om weer naar het werk te kunnen
Nog even een vraagje: kopen jullie een wipstoeltje en zo ja, welke? Heb je nu echt iets aan stoeltjes die zelf schommelen, muziek maken, etc? Of is helemaal basic net zo handig? Ik heb last van keuzestress![]()
Ik denk altijd een beetje bij die dingen dat het een kindje eigenlijk te veel moet prikkelen, met al die kleurtjes en bewegende dingen, muziekjes ed...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, tis meer dat ik me afvraag of het toegevoegde waarde heeft. Die beweegdingen zijn vaak wat groter (en ik denk daardoor onpraktischer qua verplaatsen enzo?). Dus als het niet handiger/leuker/fijner voor de baby is, dan hoeft het voor mij niet. Als het dat wel is, dan neem ik het voor lief dat het minder makkelijker te verplaatsen is, zeg maar.
een wipper meenemen? Waar naartoe dan bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Fijn dat je je beter voelt.
Wij hebben van het weekend deze gekocht:
[ afbeelding ]
Vrij basic en kan nog best ver in ligstand (maar alsnog heb je 'm de eerste 8 weken echt niet nodig). Wij houden niet van heel schreeuwerige kleurtjes, dus vandaar dat we deze hebben gekocht. Muziekjes en automatisch schommelen vond ik niet zo nodig, die dingen zijn een stuk zwaarder ook (minder makkelijk mee te nemen bijvoorbeeld).
Op vakantie misschien? Deze kan makkelijk uit elkaar, dus waarom niet. Maar ook verplaatsen binnenshuis is met zo'n zwaar ding niet heel handig (wij hebben beneden een woonkeuken en boven nog een zitgedeelte).quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
een wipper meenemen? Waar naartoe dan bijvoorbeeld?
Ik heb geen idee of die schommeldingen zwaar zijn...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:26 schreef Phaidra het volgende:
Op vakantie misschien? Deze kan makkelijk uit elkaar, dus waarom niet. Maar ook verplaatsen binnenshuis is met zo'n zwaar ding niet heel handig (wij hebben beneden een woonkeuken en boven nog een zitgedeelte).
Linkje doet het niet...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Fijn dat je je beter voelt.
Wij hebben van het weekend deze gekocht:
edit: plaatje doet het niet. Dan maar zo
Vrij basic en kan nog best ver in ligstand (maar alsnog heb je 'm de eerste 8 weken echt niet nodig). Wij houden niet van heel schreeuwerige kleurtjes, dus vandaar dat we deze hebben gekocht. Muziekjes en automatisch schommelen vond ik niet zo nodig, die dingen zijn een stuk zwaarder ook (minder makkelijk mee te nemen bijvoorbeeld).
Bij mij is het meer van boven naar beneden (huiskamer vs. computer, daar brengen we ook veel vrije tijd door), of bij lekker weer (mgoed, beeb wordt in november geborenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:24 schreef Ticootje het volgende:
een wipper meenemen? Waar naartoe dan bijvoorbeeld?
Ik heb een schommelstoel. En heb ik ontzettend veel gebruikt bij de eerste. Ze lag er gewoon in. Keek er tv inquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nog even een vraagje: kopen jullie een wipstoeltje en zo ja, welke? Heb je nu echt iets aan stoeltjes die zelf schommelen, muziek maken, etc? Of is helemaal basic net zo handig? Ik heb last van keuzestress![]()
Zie edit! Heb er een linkje van gemaakt, plaatje was gifje en wilde niet..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Linkje doet het niet...
Oh ja, sowieso zul je dat ding de eerste weken heul niet nodig hebben he? Dan ga ik pas na de geboorte eens rustig kijken wat ik precies wil hebben. Kinderstoeltje ga ik voorlopig ook nog niet halen. Sterker nog, misschien kan ik zoiets bijvoorbeeld met kerst vragen (vinden de (schoon)ouders ook leuk om te geven).
[..]
Bij mij is het meer van boven naar beneden (huiskamer vs. computer, daar brengen we ook veel vrije tijd door), of bij lekker weer (mgoed, beeb wordt in november geboren) de tuin in
Maar zelfs voor zo'n korte stukjes maak ik het mezelf het liefst zo makkelijk mogelijk
Nee, plaatje heb ik überhaupt niet gezien, maar krijg foutmelding als ik het linkje aanklik.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:31 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Zie edit! Heb er een linkje van gemaakt, plaatje was gifje en wilde niet..
Dus vaak toch al handig (vrij) direct na de geboorte?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:30 schreef Ticootje het volgende:
Wipstoeltje kan al vrij snel, en is wel handig.
Bijvoorbeeld bij douchen, samen met kindje douchen, kind in handdoek wikkelen en ff snel in wipper zodat je zelf je haren nog kan uitspoelen...
Als een ding helemaal plat kan, is het heel handig als je heel even je handen vrij wilt hebben.
Welke heb jij?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb een schommelstoel. En heb ik ontzettend veel gebruikt bij de eerste. Ze lag er gewoon in. Keek er tv inMaar ook als mevrouw moeite had om te slapen zette ik het schommelgedeelte aan. En was ze zo weg
Ik heb er eentje van de Bart Smit. Die was toen in de aanbieding en kreeg ik van schoonmamaquote:
Ik vind van wel hoor. Die frummels slapen natuurlijk heel erg veel en je moet niet denken dat ze een uurtje in de wipper liggen.. Maar heel even snel wegleggen is wel makkelijk... Was vouwen boven, even de wasmachine leeghalen... Dat soort.. En ja je kunt ze dan ook best ergens anders neerleggen, tuurlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee, plaatje heb ik überhaupt niet gezien, maar krijg foutmelding als ik het linkje aanklik.
[..]
Dus vaak toch al handig (vrij) direct na de geboorte?
Gek, hier doet 'ie het zonder problemen (een wehkamp linkje). Deze wel ok? De prijs klopt niet hoor, wij hebben toch echt een paar tientjes minder betaaldquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee, plaatje heb ik überhaupt niet gezien, maar krijg foutmelding als ik het linkje aanklik.
[..]
Dus vaak toch al handig (vrij) direct na de geboorte?
Ah, die! Ik had eerst de i-feel op het oog. Ziet er eenvoudig uit, maar heeft wel iets van muziekjes en lichtjes enzo. Maar ja. Vraag me dus af of de baby niet blijer wordt van iets zónder die snufjesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:35 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Gek, hier doet 'ie het zonder problemen (een wehkamp linkje). Deze wel ok? De prijs klopt niet hoor, wij hebben toch echt een paar tientjes minder betaald
voor in de achtertuin en even de was ophangen gebruikte wij een boxkleed op de grond. Het is niet goed voor het ruggentje om lang in de wipper te zitten/liggenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vind van wel hoor. Die frummels slapen natuurlijk heel erg veel en je moet niet denken dat ze een uurtje in de wipper liggen.. Maar heel even snel wegleggen is wel makkelijk... Was vouwen boven, even de wasmachine leeghalen... Dat soort.. En ja je kunt ze dan ook best ergens anders neerleggen, tuurlijk.
Ja ik ben alleen gewent aan gelijkvloers...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ah, die! Ik had eerst de i-feel op het oog. Ziet er eenvoudig uit, maar heeft wel iets van muziekjes en lichtjes enzo. Maar ja. Vraag me dus af of de baby niet blijer wordt van iets zónder die snufjesMgoed, dat zal ook wel afhankelijk zijn van de beeb zelf.
Tico, vanwege dat soort dingen lijkt het me dus fijn om er eentje te hebben die licht en makkelijk verplaatsbaar is
Ja ieder zn keuze... De was ophangen kost je 5 minuten maximaal.. Ik denk niet dat daar het ruggetje stuk van gaat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:38 schreef nytar het volgende:
[..]
voor in de achtertuin en even de was ophangen gebruikte wij een boxkleed op de grond. Het is niet goed voor het ruggentje om lang in de wipper te zitten/liggen
Dat is idd baby afhankelijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ah, die! Ik had eerst de i-feel op het oog. Ziet er eenvoudig uit, maar heeft wel iets van muziekjes en lichtjes enzo. Maar ja. Vraag me dus af of de baby niet blijer wordt van iets zónder die snufjesMgoed, dat zal ook wel afhankelijk zijn van de beeb zelf.
Tico, vanwege dat soort dingen lijkt het me dus fijn om er eentje te hebben die licht en makkelijk verplaatsbaar is
Een baby vermaakt zich de eerste tijd nog prima zonder alle snufjes idd. Laatst hadden wij boven alle ramen even tegelijk opengezet in de hoop dat het dan minder warm zou worden (as if) en toen lag hij in zijn wiegje heel gefascineerd naar de bewegende gordijnen te kijkenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Klopt! En die maxi cosi's zijn idd nog erger!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja ieder zn keuze... De was ophangen kost je 5 minuten maximaal.. Ik denk niet dat daar het ruggetje stuk van gaat.
Ik kan me drukker maken om alle maxicosies die je in de stad ziet die als wandelwagen worden gebruikt.
Daarom heb ik pasgeleden een 2e stofzuigertje gekocht, zodat ik 'm niet steeds van boven naar beneden hoef te slepen (en omgekeerd)quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:39 schreef Ticootje het volgende:
Nu heb ik ook een verdieping... Ik denk aan 2 wippers, zodat ik niet hoef te sjouwen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat is idd baby afhankelijk.
De mijne was een huilbaby en ik heb achteraf spijt dat ik niet zo'n automatisch schommel ding met muziek gekocht heb
Hmmm.. Of ik ga gewoon een simpel dingetje kopen voor in het begin. En als ik merk dat de baby veel afleiding wil (die ik evt. niet altijd kan geven) of als het een huilbaby lijkt te zijn of wat dan ook, dan kan ik natuurlijk nog altijd eentje met snufjes kopenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:40 schreef Phaidra het volgende:
Een baby vermaakt zich de eerste tijd nog prima zonder alle snufjes idd. Laatst hadden wij boven alle ramen even tegelijk opengezet in de hoop dat het dan minder warm zou worden (as if) en toen lag hij in zijn wiegje heel gefascineerd naar de bewegende gordijnen te kijken.
Ja ik heb ook 2 stofzuigers ja...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Daarom heb ik pasgeleden een 2e stofzuigertje gekocht, zodat ik 'm niet steeds van boven naar beneden hoef te slepen (en omgekeerd)
[..]
[..]
Hmmm.. Of ik ga gewoon een simpel dingetje kopen voor in het begin. En als ik merk dat de baby veel afleiding wil (die ik evt. niet altijd kan geven) of als het een huilbaby lijkt te zijn of wat dan ook, dan kan ik natuurlijk nog altijd eentje met snufjes kopen
Aye, ik ga dat inderdaad doenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Coco, dat lijkt me een goed plan.
Ik vond het om toen als nog te doen, te duur maar bij deze onthoudt het. Als je baby eigenlijk alleen maar op de arm wil liggen weken lang koop hem als nog. Het is het waard.
Daar mag een kindje niet zo lang in. Onnatuurlijke houding voor het ruggetje.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:55 schreef zandsculptuur het volgende:
Wat is er mis met een maxi cosi dan?
Gut, ik ben nog zo'n newbie
Gelukkig hoeven we niet alles in een keer te wetenquote:
niet langer als 2 uurtjes toch, dacht ik ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:57 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven we niet alles in een keer te weten
Als een maxi cosi niet goed is, hoe vervoer je een baby dan bijvoorbeeld in de auto?
Oh, dat is geen probleem! Gaat er meer om dat een baby niet langer dan noodzakelijk in zo'n ding moet zitten. Dus als je gaat winkelen, gebruik dan gewoon de bak van de wagen zelf. En ook thuis, voor langere tijd liever niet in een wippertje maar dan idd op een kleed of in de box, op de arm, etc.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:57 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven we niet alles in een keer te weten
Als een maxi cosi niet goed is, hoe vervoer je een baby dan bijvoorbeeld in de auto?
Dat ja..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:58 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
niet langer als 2 uurtjes toch, dacht ik ?
oh, dat moet lukkenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:58 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
niet langer als 2 uurtjes toch, dacht ik ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |