abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116185813
Sopho, weet jij eigenlijk of je een jongetje of meisje krijgt?

Goed nieuws Suikertante! Wanneer heb je trouwens je eerste echo?
pi_116185874
Dat weet ik nog niet Lise, want gisteren durfde ik geen afspraak meer te maken.. Ben nu aan t werk dus denk dat ik dat morgen maar eens ga doen!
pi_116185989
Zou ik idd niet verder uitstellen, want soms moet je er lang op wachten.. Die 1ste echo is ook zo bijzonder, dan pas was het voor mij een geruststelling, toen ik dat knippertje zag O+
pi_116186050
de echo zag er goed uit O+ en de beeb was super druk!
echo was voor de cervixlengte meting, en dat was goed :) het enige nadeel was dat zoals het er nu naar uit ziet de placenta een deel voor de uitgang ligt...
maargoed deze kan nog wat verplaatsen en zo niet dan is dat iets voor latere zorg.

vanaf 14 september moet ik wekelijk langs komen voor progesteron injecties, dus m'n agenda staan al weer vol met afspraken! Ook zo fijn dat de echo's niet door de Gyn gedaan worden waardoor ik dan op woensdag echo heb en dan donderdag langs moet komen voor gesprek met de gyn...

Maar het zag er allemaal goed uit dus ik ben helemaal blij *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  donderdag 30 augustus 2012 @ 14:07:10 #155
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116186090
Twinkle, wat vervelend zeg! -O- He bah. Rustig aan meis :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 14:10:30 #156
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116186200
diesje wil je ook in het lijstje ?

zo twinkle dat is wel even schrikken ja, nu maar even rustig aan en hopen dat je je snel beter voelt

klumsy fijn van de goede echo, toch wel weer spannend :)

en een *O* voor suikertante
W
Z
E
pi_116186282
Twinkle dat lijkt me schrikken! fijn dat er een vriendin langs komt :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_116186395
Even snel bij gelezen en niet alles onthouden maar
*O* voor de nieuwe baby's en de nieuwe zwangeren en de goede echo's
En :* voor iedereen die het kan gebruiken.
pi_116186421
Tico & Joene, fijn dat de echo in orde was en jullie een heuse baby krijgen O+

Diesje, welkom!

Twink, schrikken... Even lekker rustig aan doen maar :*

Klums, hurray voor de goede echo! *O*

Suikertante, wat fijn O+

Nog steeds ziek thuis hier, wel allerlei werkdingen via e-mail/telefoon afgehandeld&geregeld en tussendoor veel geslapen. Gaat nu gelukkig wat beter, hopelijk morgen weer beter genoeg om weer naar het werk te kunnen :)

Nog even een vraagje: kopen jullie een wipstoeltje en zo ja, welke? Heb je nu echt iets aan stoeltjes die zelf schommelen, muziek maken, etc? Of is helemaal basic net zo handig? Ik heb last van keuzestress :') :+
pi_116186456
Ik heb een gewone wipper... Die schommeldingen, ja ach. Als je het leuk vind, waarom niet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 14:20:39 #161
258612 nytar
boys boys boys
pi_116186502
hier ook een hele gewone. Ik ben niet zo'n fan van kinderspul op batterijen...maar als het wel jouw ding is, lekker doen!
pi_116186506
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:18 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb een gewone wipper... Die schommeldingen, ja ach. Als je het leuk vind, waarom niet.
Nou, tis meer dat ik me afvraag of het toegevoegde waarde heeft. Die beweegdingen zijn vaak wat groter (en ik denk daardoor onpraktischer qua verplaatsen enzo?). Dus als het niet handiger/leuker/fijner voor de baby is, dan hoeft het voor mij niet. Als het dat wel is, dan neem ik het voor lief dat het minder makkelijker te verplaatsen is, zeg maar.
pi_116186616
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nog steeds ziek thuis hier, wel allerlei werkdingen via e-mail/telefoon afgehandeld&geregeld en tussendoor veel geslapen. Gaat nu gelukkig wat beter, hopelijk morgen weer beter genoeg om weer naar het werk te kunnen :)

Nog even een vraagje: kopen jullie een wipstoeltje en zo ja, welke? Heb je nu echt iets aan stoeltjes die zelf schommelen, muziek maken, etc? Of is helemaal basic net zo handig? Ik heb last van keuzestress :') :+
Fijn dat je je beter voelt :*.

Wij hebben van het weekend deze gekocht:
edit: plaatje doet het niet. Dan maar zo

Vrij basic en kan nog best ver in ligstand (maar alsnog heb je 'm de eerste 8 weken echt niet nodig ;)). Wij houden niet van heel schreeuwerige kleurtjes, dus vandaar dat we deze hebben gekocht. Muziekjes en automatisch schommelen vond ik niet zo nodig, die dingen zijn een stuk zwaarder ook (minder makkelijk mee te nemen bijvoorbeeld).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_116186619
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:20 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nou, tis meer dat ik me afvraag of het toegevoegde waarde heeft. Die beweegdingen zijn vaak wat groter (en ik denk daardoor onpraktischer qua verplaatsen enzo?). Dus als het niet handiger/leuker/fijner voor de baby is, dan hoeft het voor mij niet. Als het dat wel is, dan neem ik het voor lief dat het minder makkelijker te verplaatsen is, zeg maar.
Ik denk altijd een beetje bij die dingen dat het een kindje eigenlijk te veel moet prikkelen, met al die kleurtjes en bewegende dingen, muziekjes ed...

Maar je hebt ook rustige stoeltjes die een slaapmuziekje doen en dan alleen schommelen, zonder dansende aapjes enzo.
pi_116186640
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:23 schreef Phaidra het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Vrij basic en kan nog best ver in ligstand (maar alsnog heb je 'm de eerste 8 weken echt niet nodig ;)). Wij houden niet van heel schreeuwerige kleurtjes, dus vandaar dat we deze hebben gekocht. Muziekjes en automatisch schommelen vond ik niet zo nodig, die dingen zijn een stuk zwaarder ook (minder makkelijk mee te nemen bijvoorbeeld).
een wipper meenemen? Waar naartoe dan bijvoorbeeld?
pi_116186678
We hebben een gewone van de kruidvat, voldoet prima. De gastouder heeft er een met allerlei toeters en bellen. Die vond sofie ook helemaal prima.
*poef* nu is het weg
pi_116186695
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:24 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Op vakantie misschien? Deze kan makkelijk uit elkaar, dus waarom niet. Maar ook verplaatsen binnenshuis is met zo'n zwaar ding niet heel handig (wij hebben beneden een woonkeuken en boven nog een zitgedeelte).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_116186749
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:26 schreef Phaidra het volgende:
Op vakantie misschien? Deze kan makkelijk uit elkaar, dus waarom niet. Maar ook verplaatsen binnenshuis is met zo'n zwaar ding niet heel handig (wij hebben beneden een woonkeuken en boven nog een zitgedeelte).
Ik heb geen idee of die schommeldingen zwaar zijn... :)

Maar vakantie.... Ik denk niet dat je snel een wipper meeneemt eigenlijk. Ik heb al voor 3 kinderen zooi mee te nemen.
pi_116186773
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:23 schreef Phaidra het volgende:

[..]

edit: plaatje doet het niet. Dan maar zo

Linkje doet het niet...

Oh ja, sowieso zul je dat ding de eerste weken heul niet nodig hebben he? Dan ga ik pas na de geboorte eens rustig kijken wat ik precies wil hebben. Kinderstoeltje ga ik voorlopig ook nog niet halen. Sterker nog, misschien kan ik zoiets bijvoorbeeld met kerst vragen (vinden de (schoon)ouders ook leuk om te geven :)).

quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:24 schreef Ticootje het volgende:
Bij mij is het meer van boven naar beneden (huiskamer vs. computer, daar brengen we ook veel vrije tijd door), of bij lekker weer (mgoed, beeb wordt in november geboren :+) de tuin in :)

Maar zelfs voor zo'n korte stukjes maak ik het mezelf het liefst zo makkelijk mogelijk :s)
pi_116186816
Wij hebben het wipstoeltje idd wel eens meegenomen als we weg gingen. Sofie moest echt na elke voeding even zitten in het wippertje.
*poef* nu is het weg
pi_116186843
Wipstoeltje kan al vrij snel, en is wel handig.

Bijvoorbeeld bij douchen, samen met kindje douchen, kind in handdoek wikkelen en ff snel in wipper zodat je zelf je haren nog kan uitspoelen...
Als een ding helemaal plat kan, is het heel handig als je heel even je handen vrij wilt hebben.
pi_116186847
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb een schommelstoel. En heb ik ontzettend veel gebruikt bij de eerste. Ze lag er gewoon in. Keek er tv in :') Maar ook als mevrouw moeite had om te slapen zette ik het schommelgedeelte aan. En was ze zo weg O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_116186853
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:29 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Linkje doet het niet...

Oh ja, sowieso zul je dat ding de eerste weken heul niet nodig hebben he? Dan ga ik pas na de geboorte eens rustig kijken wat ik precies wil hebben. Kinderstoeltje ga ik voorlopig ook nog niet halen. Sterker nog, misschien kan ik zoiets bijvoorbeeld met kerst vragen (vinden de (schoon)ouders ook leuk om te geven :)).

[..]

Bij mij is het meer van boven naar beneden (huiskamer vs. computer, daar brengen we ook veel vrije tijd door), of bij lekker weer (mgoed, beeb wordt in november geboren :+) de tuin in :)

Maar zelfs voor zo'n korte stukjes maak ik het mezelf het liefst zo makkelijk mogelijk :s)
Zie edit! Heb er een linkje van gemaakt, plaatje was gifje en wilde niet..
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_116186899
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:31 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Zie edit! Heb er een linkje van gemaakt, plaatje was gifje en wilde niet..
Nee, plaatje heb ik überhaupt niet gezien, maar krijg foutmelding als ik het linkje aanklik.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:30 schreef Ticootje het volgende:
Wipstoeltje kan al vrij snel, en is wel handig.

Bijvoorbeeld bij douchen, samen met kindje douchen, kind in handdoek wikkelen en ff snel in wipper zodat je zelf je haren nog kan uitspoelen...
Als een ding helemaal plat kan, is het heel handig als je heel even je handen vrij wilt hebben.
Dus vaak toch al handig (vrij) direct na de geboorte?
pi_116186914
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:31 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik heb een schommelstoel. En heb ik ontzettend veel gebruikt bij de eerste. Ze lag er gewoon in. Keek er tv in :') Maar ook als mevrouw moeite had om te slapen zette ik het schommelgedeelte aan. En was ze zo weg O+
Welke heb jij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')