Ik heb er eentje van de Bart Smit. Die was toen in de aanbieding en kreeg ik van schoonmamaquote:
Ik vind van wel hoor. Die frummels slapen natuurlijk heel erg veel en je moet niet denken dat ze een uurtje in de wipper liggen.. Maar heel even snel wegleggen is wel makkelijk... Was vouwen boven, even de wasmachine leeghalen... Dat soort.. En ja je kunt ze dan ook best ergens anders neerleggen, tuurlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee, plaatje heb ik überhaupt niet gezien, maar krijg foutmelding als ik het linkje aanklik.
[..]
Dus vaak toch al handig (vrij) direct na de geboorte?
Gek, hier doet 'ie het zonder problemen (een wehkamp linkje). Deze wel ok? De prijs klopt niet hoor, wij hebben toch echt een paar tientjes minder betaaldquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee, plaatje heb ik überhaupt niet gezien, maar krijg foutmelding als ik het linkje aanklik.
[..]
Dus vaak toch al handig (vrij) direct na de geboorte?
Ah, die! Ik had eerst de i-feel op het oog. Ziet er eenvoudig uit, maar heeft wel iets van muziekjes en lichtjes enzo. Maar ja. Vraag me dus af of de baby niet blijer wordt van iets zónder die snufjesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:35 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Gek, hier doet 'ie het zonder problemen (een wehkamp linkje). Deze wel ok? De prijs klopt niet hoor, wij hebben toch echt een paar tientjes minder betaald
voor in de achtertuin en even de was ophangen gebruikte wij een boxkleed op de grond. Het is niet goed voor het ruggentje om lang in de wipper te zitten/liggenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vind van wel hoor. Die frummels slapen natuurlijk heel erg veel en je moet niet denken dat ze een uurtje in de wipper liggen.. Maar heel even snel wegleggen is wel makkelijk... Was vouwen boven, even de wasmachine leeghalen... Dat soort.. En ja je kunt ze dan ook best ergens anders neerleggen, tuurlijk.
Ja ik ben alleen gewent aan gelijkvloers...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ah, die! Ik had eerst de i-feel op het oog. Ziet er eenvoudig uit, maar heeft wel iets van muziekjes en lichtjes enzo. Maar ja. Vraag me dus af of de baby niet blijer wordt van iets zónder die snufjesMgoed, dat zal ook wel afhankelijk zijn van de beeb zelf.
Tico, vanwege dat soort dingen lijkt het me dus fijn om er eentje te hebben die licht en makkelijk verplaatsbaar is
Ja ieder zn keuze... De was ophangen kost je 5 minuten maximaal.. Ik denk niet dat daar het ruggetje stuk van gaat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:38 schreef nytar het volgende:
[..]
voor in de achtertuin en even de was ophangen gebruikte wij een boxkleed op de grond. Het is niet goed voor het ruggentje om lang in de wipper te zitten/liggen
Dat is idd baby afhankelijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ah, die! Ik had eerst de i-feel op het oog. Ziet er eenvoudig uit, maar heeft wel iets van muziekjes en lichtjes enzo. Maar ja. Vraag me dus af of de baby niet blijer wordt van iets zónder die snufjesMgoed, dat zal ook wel afhankelijk zijn van de beeb zelf.
Tico, vanwege dat soort dingen lijkt het me dus fijn om er eentje te hebben die licht en makkelijk verplaatsbaar is
Een baby vermaakt zich de eerste tijd nog prima zonder alle snufjes idd. Laatst hadden wij boven alle ramen even tegelijk opengezet in de hoop dat het dan minder warm zou worden (as if) en toen lag hij in zijn wiegje heel gefascineerd naar de bewegende gordijnen te kijkenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Klopt! En die maxi cosi's zijn idd nog erger!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja ieder zn keuze... De was ophangen kost je 5 minuten maximaal.. Ik denk niet dat daar het ruggetje stuk van gaat.
Ik kan me drukker maken om alle maxicosies die je in de stad ziet die als wandelwagen worden gebruikt.
Daarom heb ik pasgeleden een 2e stofzuigertje gekocht, zodat ik 'm niet steeds van boven naar beneden hoef te slepen (en omgekeerd)quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:39 schreef Ticootje het volgende:
Nu heb ik ook een verdieping... Ik denk aan 2 wippers, zodat ik niet hoef te sjouwen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat is idd baby afhankelijk.
De mijne was een huilbaby en ik heb achteraf spijt dat ik niet zo'n automatisch schommel ding met muziek gekocht heb
Hmmm.. Of ik ga gewoon een simpel dingetje kopen voor in het begin. En als ik merk dat de baby veel afleiding wil (die ik evt. niet altijd kan geven) of als het een huilbaby lijkt te zijn of wat dan ook, dan kan ik natuurlijk nog altijd eentje met snufjes kopenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:40 schreef Phaidra het volgende:
Een baby vermaakt zich de eerste tijd nog prima zonder alle snufjes idd. Laatst hadden wij boven alle ramen even tegelijk opengezet in de hoop dat het dan minder warm zou worden (as if) en toen lag hij in zijn wiegje heel gefascineerd naar de bewegende gordijnen te kijken.
Ja ik heb ook 2 stofzuigers ja...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Daarom heb ik pasgeleden een 2e stofzuigertje gekocht, zodat ik 'm niet steeds van boven naar beneden hoef te slepen (en omgekeerd)
[..]
[..]
Hmmm.. Of ik ga gewoon een simpel dingetje kopen voor in het begin. En als ik merk dat de baby veel afleiding wil (die ik evt. niet altijd kan geven) of als het een huilbaby lijkt te zijn of wat dan ook, dan kan ik natuurlijk nog altijd eentje met snufjes kopen
Aye, ik ga dat inderdaad doenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Coco, dat lijkt me een goed plan.
Ik vond het om toen als nog te doen, te duur maar bij deze onthoudt het. Als je baby eigenlijk alleen maar op de arm wil liggen weken lang koop hem als nog. Het is het waard.
Daar mag een kindje niet zo lang in. Onnatuurlijke houding voor het ruggetje.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:55 schreef zandsculptuur het volgende:
Wat is er mis met een maxi cosi dan?
Gut, ik ben nog zo'n newbie
Gelukkig hoeven we niet alles in een keer te wetenquote:
niet langer als 2 uurtjes toch, dacht ik ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:57 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven we niet alles in een keer te weten
Als een maxi cosi niet goed is, hoe vervoer je een baby dan bijvoorbeeld in de auto?
Oh, dat is geen probleem! Gaat er meer om dat een baby niet langer dan noodzakelijk in zo'n ding moet zitten. Dus als je gaat winkelen, gebruik dan gewoon de bak van de wagen zelf. En ook thuis, voor langere tijd liever niet in een wippertje maar dan idd op een kleed of in de box, op de arm, etc.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:57 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven we niet alles in een keer te weten
Als een maxi cosi niet goed is, hoe vervoer je een baby dan bijvoorbeeld in de auto?
Dat ja..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:58 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
niet langer als 2 uurtjes toch, dacht ik ?
oh, dat moet lukkenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:58 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
niet langer als 2 uurtjes toch, dacht ik ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |