abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116204032
Zwangerschap & geboorte

01 september: Sopho
10 september: LeNeHe (meisje)
11 september: Frups (jongetje)
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot (meisje)
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
23 oktober: Flower-Ti-Amo
31 oktober: Twinkle20 (meisje)

04 november: onlogisch (papa) (jongetje)
08 november: Cocotrimonium
10 november: Spees_Eend (jongetje)
13 november: Mineola (jongetje)
23 november: -Lise- (jongetje)
26 november: Keshet (jongetje)
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie (jongetje)

06 december: Nytar (jongetje)
12 december: Solagratia
24 december: Ladylike (jongetje)
29 december: Incantrix
31 december: becky27 (meisje)
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
11 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene***
18 januari: papillion
22 januari: __Isis__ (jongen)
23 januari: Omentielvo

05 februari: As1981
14 februari: Zillah666
22 februari: Logician78
22 februari: Fieder
22 februari: pessie en kleiduif
27 februari: Klumsy
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (tweeling)
20 maart: Barbabientje01
20 maart: Milka82
31 maart: LadyBlack

10 april: L0t
11 april: Bellelena
15 april: Poezebeest
17 april: _Wolk82_
17 april: Danic
18 april: limone
27 april :suikertante
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 1% gewijzigd door RockabeIIa op 02-09-2012 11:29:30 ]
pi_116204101
Ik wilde net typen dat ik dan de gok ging wagen om hem voor het eerst te sluiten en een nieuwe te openen.....kom ik er mooi weer onderuit :D
pi_116204454
Ja maar ja maar wat is nou dat eerste trimester onderzoek dinges waar het net over ging?
pi_116204478
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:47 schreef L0t.. het volgende:
Die heb ik ook ja. Vond dat wel de leukste die er bij zat, niet al teveel tierelantijntjes enzo. Heb er alleen nog niets ingeschreven. Ik 'durf' nog niet ofzo.. bang dat het toch nog misgaat en dan heb ik het allemaal al weer veel te echt gemaakt met zo'n boek. Onzin natuurlijk maar zo is m'n gevoel..
Ik ben vanaf 4 maanden begonnen in dat boek, heb gewoon met terugwerkende kracht geschreven :) Niet eens zozeer bewust (omdat ik bang was dat het weer mis zou gaan ofzo), maar gewoon. In het begin viel er nog niet zoveel te schrijven ofzo. Nu schrijf ik sowieso ook altijd wel de 'gewone' dingen op die ik iedere week doe enzo, maar toch. Begon het leuker te vinden toen het zichtbaar werd (voor de foto's), ik wat meer begon te kopen (had in het begin de drang niet echt) en toen ik de beeb meer begon te voelen :)

quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:02 schreef danic het volgende:
Dit is voor een medisch onderzoek en dus wel 3D. Is ook wel een gek gezicht hoor. Kindje is ook nog niet meer dan een boontje, dus je ziet een bolletje rondom, meer niet.
Maar het is zeker geen vervelend beeld hoor coco, alleen kun je er niet zoveel mee als met een 3D bij een termijn van zo'n 26 weken.
Ah, ok. Ik dacht echt dat het een beetje een 'eng' beeld zou opleveren omdat er nog geen spekjes of wat dan ook op de beeb zitten. Is wel tof als je zoveel echo's krijgt, voor later enzo :) Zeker als je de foto's meekrijgt :Y
pi_116205318
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 21:18 schreef Suikertante het volgende:
Ja maar ja maar wat is nou dat eerste trimester onderzoek dinges waar het net over ging?
een onderzoek in het Erasmus medisch centrum in Rotterdam. het is een predict onderzoek naar vroeggebortes en zwangerschapsvergiftiging enz. je moet vragenlijsten invullen, bloedafname, stukje navelstreng word na de bevalling onderzocht en je krijgt tussen de 6de en 12de week elke week een 3d echo waarin ze allerlei metingen doen voor hun onderzoek.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 21:33:10 #6
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_116205361
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 21:18 schreef Suikertante het volgende:
Een onderzoek in het ErasmusMC in Rotterdam waarbij je vanaf de 6e t/m de 12e week van je zwangerschap langskomt voor een inwendige 3D-echo.
Bij de eerste afspraak moet je partner ook mee, bij beide wordt bloed afgenomen en je moet een ginormous vragenlijst invullen. :D
Kortere vragenlijsten vul je ook nog op 2 andere momenten van je zwangerschap in.

Het doel van het onderzoek is kijken of afwijkingen bij kindjes al eerder opgespoord kunnen worden dan bij 12 of 20 weken.

Dat, zo ongeveer. :)

EDIT: Wat As zegt dus. Je krijgt ook nog een bewaarbakje voor je placenta en navelstrenbloed ofzo. :D
A grand adventure has begun.
pi_116205542
Oh dat is een beetje ver, maar wel erg leuk om zo regelmatig een 3D echo te krijgen! En ik neem aan ook nog voor een nobel doel :)
pi_116207305
Freecell, wat een rare opmerking van die man

Danic, wat leuk dat je het hartje hebt zien knipperen.
pi_116208230
Oww Free klinkt als een schoonmoeder from hell! Uitbannen!

Ik heb het zwangerschapsdagboek van Babette .. Wil dadelijk ook het kraamboek en het 1e jaar boek van haar :) .. Maar da's puur als dagboek en foto's en dergelijke.

Als infoboek heb ik hypnobirthing omdat ik die theorie interessant vind en De Grote Geboortegids. En ik heb Uw zwangerschap week na week .. Deze laatste twee zijn puur theorie op een begrijpelijke manier beschreven. Vind het zelf heel interessante boeken :)

Fieder ja een bult op mijn kop kwam ik straks achter :o .. Gelukkig onder mijn haren dus je ziet het niet.

Oww en mijn man overbezorgd .. Wel lief natuurlijk O+ .. Maar ik ben weer in het land van de levenden :) .. Maar om nu een oorzaak aan te kunnen wijzen? :? :N .. Hopen dat het niet meer gebeurt :)
pi_116208256
Oww haha Tico jouw opmerking als je die ene vk weer krijgt .. Wuahaha zou haar gezicht wel willen zien _O-
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 04:45:23 #11
381212 Gulara
From the future
pi_116220405
Ik ben weer bijgelezen.

Tico, lieve foto! O+ Ik zie vooral een baby en geen duidelijke jongens- of meisjesfeatures.

Diesje en Mandy welkom! *O*

Twinkle, wat eng! Vooral omdat het dan zo vlug op komt zetten dat je niet meer rustig kunt gaan zitten. Hopen dat het eenmalig was. -O-

Ik zag een goede echo voor Klumsy! *O* En eentje voor Danic! *O*

En geen zwangerschapssuiker voor OooLizaooO! *O*

Freecell wat een belachelijke opmerking zeg! Waar bemoeien sommige mensen zich mee!

En die buikvoelers ook zeg! Daar kan ik echt niks mee. Misschien dat echte hardnekkige gevallen weg te jagen zijn door even de borstpartij te bevoelen. :+

Verder las ik nog over wipstoeltjes, waar ik me nog niet in verdiept heb. Ik denk dat ik dat misschien ook wel na de geboorte allemaal bekijk. Als je ziet wat een meuk je allemaal in huis moet hebben waar je vooraf helemaal niet kunt voorspellen of het wel handig is. Dus ik pak het denk ik wat economischer aan. (Zeg ik nu...)

Hier geen huisdieren. Er lopen hier buiten al genoeg gekke beesten rond.

En een boek moet ik ook maar eens kopen. Ik denk dat ik gewoon een neutraal boekje wil om wat dingetjes in op te schrijven, dat gaat dan ook wat langer mee. En mezelf kennende zal ik er bij vlagen in schrijven.

Hier niet echt nieuws. Gisteren wel een filmpje gekeken, maar niet jullie filmtips opgevolgd. In plaats daarvan een superleuke superhelden en gangsters met veel bloed en overdreven geweld en kick-ass moves film gekeken.

En nu ga ik mezelf even van de bank afschoppen voor een rondje (hard-)lopen. Even afhankelijk van de temperatuur buiten.

Een fijne dag allemaal en ik probeer later vandaag wel weer even in te haken.
pi_116220571
Gulara, ga jij om 05.00 hardlopen???
Hier stormt het trouwens, lijkt me nou niet echt lekker om buiten in te zijn.
pi_116220703
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 01:22 schreef Logician78 het volgende:
Limone ik ben ban 65E naar G gegaan in de laatste 3mnd met 162cm lengte en nu 59kg :') beetje uit verhouding dus.. had er nog niet eens bij stil gestaan :+

Ah! Leer mij de man kennen! ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:07 schreef -mandy- het volgende:
Ik kom me ook melden in dit topic.

Na een paar maanden oefenen heb ik vanochtend een postitieve test gedaan! :D
*O* *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 10:21 schreef Diesje het volgende:
Damessssssssssssssssssssssss Ik mag mij ook in deze topic melden!!

Hoeraaaaaaaaaaaa voor mezelf!
Hoera! Welkom Diesje en mandy!

quote:
7s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 11:21 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Whehe ja :D O+
Enne, viel toch best mee, die post? :+ ik heb ze wel eens langer gezien hoor! (bij mezelf bijv) :')

Nee het viel inderdaad mee, zeker toen ik alle quotes nog even gecustomized had. Deze is een stuk langer! Maar ik vind korte posts zelf prettiger om te lezen, dus ik was bang dat er geen enkele reactie op zou komen..Sta je daar met je goeie gedrag en je notepadje.. :')

quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:15 schreef Twinkle20 het volgende:
Hier een slecht begin van de dag ...

Wat doodeng, dat flauwvallen. Ook zonder angststoornis (mag ik dat zo zeggen?), zou ik daar behoorlijk van in paniek raken. Wat zegt de dokter ervan?

quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:55 schreef Suikertante het volgende:

Mijn huisarts heeft me net gerustgesteld, geen bloed meer gezien dus mag me weer onbekommerd verheugen op een mini!
Geen bloed is goed! Heel fijn! *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:20 schreef OooLizaooO het volgende:
Ik heb geen zwangerschapsdiabetes *O*.
Gefeliciteerd! Wordt daar nu strenger op gecontroleerd? In mijn omgeving zijn er best veel vrouwen die op suikercontrole moeten en het dan niet blijken te hebben. Ik vind het opvallend, maar dat kan natuurlijk ook aan mijn eigen toestand liggen..

quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:08 schreef freecell het volgende:

Vandaag in de supermarkt trouwens een meneer *kijkt naar peuter* *kijkt naar mijn buik*
'zo, jij houdt er ook wel van!'

Rare mensen heb je ook.
Wat een rare opmerking. En dat zo'n meneer zich dan zo geroepen voelt om dat hardop tegen jou te zeggen. Waarom zou je dat doen? Als dat mij zou overkomen zou ik denk ik heel hard de slappe lach krijgen, van de absurdheid van de hele situatie.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 21:33 schreef Keshet het volgende:

[..]

EDIT: Wat As zegt dus. Je krijgt ook nog een bewaarbakje voor je placenta en navelstrenbloed ofzo. :D
uh waarom? Zodat je het mee naar huis kan nemen? c_/
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 07:20:34 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_116220709
Free :D Die opmerking.

Ik zou echt zoiets gezegd hebben als "nee, ik houd er helemaal niet van, maar mijn man wil een meisje, dus ik moet wel" of iets in die strekking.

Gewoon omdat het kan :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_116220716
Whahahaha Limone, ja zodat je het thuis nog eens rustig kan bekijken.
Nee joh, ze willen een klein stukje van de navelstreng en placenta en een beetje bloed uit de navelstreng. Je krijgt rond week 32 een pakketje opgestuurd. Je vk wordt door het ziekenhuis op de hoogte gebracht en zij zal dan wat van die dingen moeten verpakken.
Het pakketje wordt door de vrijwilliger in de brievenbus gestopt en verzonden naar het Erasmus. Hoort bij het onderzoek.
pi_116220719
Ik was al om 6:00u wakker. Dat is niet bepaald mijn gewone tijd. Gelukkig ben ik vanmiddag vrij! Fijn voor mijn collega's ook, want alleen op mijn werk heb ik echt enorm last van mijn hormonen :@ Thuis ben ik eigenlijk alleen maar heel erg moe..

Ik droomde gister nog dat ik naar de verloskundige ging. Ze ging even naar het hartje luisteren.. met een taser en toen kon ze het hartje ook nog eens een keer niet vinden! }:|
pi_116220723
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 07:21 schreef danic het volgende:
Whahahaha Limone, ja zodat je het thuis nog eens rustig kan bekijken.
Nee joh, ze willen een klein stukje van de navelstreng en placenta en een beetje bloed uit de navelstreng. Je krijgt rond week 32 een pakketje opgestuurd. Je vk wordt door het ziekenhuis op de hoogte gebracht en zij zal dan wat van die dingen moeten verpakken.
Het pakketje wordt door de vrijwilliger in de brievenbus gestopt en verzonden naar het Erasmus. Hoort bij het onderzoek.
Oh! Dat maakt het een stuk logischer! :D
pi_116220737
Ja hè :s)

Wat heb jij een stomme vk joh, met een taser!
Erg hè, bij mij beginnen de dromen ook toe te slaan.
pi_116220755
Met een TASER?! Hahahahaha!
pi_116220809
Jongens ik heb weer een klein beetje bruingverlies zojuist. Maar echt heeeeel weinig. Wat is dat nou? Is dat zorgwekkend? Straks komt moeders voor moeders en krijg ik dus weer een test, begin nu bijna zenuwachtig te worden.

Wat ook komt doordat het ochtend is. Ik heb erg veel last gehad van paniekaanvallen/angststoornis en dat heb ik al een jaar onder controle. Maar nu ineens zijn de ochtenden weer zwaar.. Het is niet eens het piekeren maar ik heb een opgejaagd gevoel en kan niet eten. Ik vind het moeilijk om angst en misselijkheid uit elkaar te houden. Ik ben bang dat het op een gegeven moment niet meer bij de ochtenden blijft maar dat moet ik juist loslaten natuurlijk.

Zijn hier nog meer mensen die zoiets hebben (gehad) en die dit voelen opspelen tijdens de zwangerschap? Is dit typisch iets voor het eerste trimester of kan het zomaar blijven?

Beetje zwaar onderwerp dit maar het is nu dag vijf op rij en het verschil tussen mijn sippe rare ochtenden en mijn dolgelukkige middagen en avonden is echt bizar groot.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 07:40:38 #21
35189 Troel
scherp en bot
pi_116220824
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 07:39 schreef Suikertante het volgende:
Jongens ik heb weer een klein beetje bruingverlies zojuist. Maar echt heeeeel weinig. Wat is dat nou? Is dat zorgwekkend? Straks komt moeders voor moeders en krijg ik dus weer een test, begin nu bijna zenuwachtig te worden.

Wat ook komt doordat het ochtend is. Ik heb erg veel last gehad van paniekaanvallen/angststoornis en dat heb ik al een jaar onder controle. Maar nu ineens zijn de ochtenden weer zwaar.. Het is niet eens het piekeren maar ik heb een opgejaagd gevoel en kan niet eten. Ik vind het moeilijk om angst en misselijkheid uit elkaar te houden. Ik ben bang dat het op een gegeven moment niet meer bij de ochtenden blijft maar dat moet ik juist loslaten natuurlijk.

Zijn hier nog meer mensen die zoiets hebben (gehad) en die dit voelen opspelen tijdens de zwangerschap? Is dit typisch iets voor het eerste trimester of kan het zomaar blijven?

Beetje zwaar onderwerp dit maar het is nu dag vijf op rij en het verschil tussen mijn sippe rare ochtenden en mijn dolgelukkige middagen en avonden is echt bizar groot.
ik zou proberen jezelf niet gek te maken door bruinverlies :) Die test ga je gewoon glansrijk halen, de kans dat die test negatief is, is zeer klein. Het gebeurt wel eens, maar daar moet je je niet druk over maken. bruin bloed = oud bloed en zelfs door te hard persen tijdens het poepen kan er al een vaatje springen en dergelijke :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 07:50:15 #22
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_116220888
ST ik zou even langs de huisarts gaan als ik jou was. Ik kan me voorstellen dat het gewoon hormonen zijn maar als er wel meer aan de hand is is het fijn dat je op tijd aan de bel trekt. Oh en wat die test betreft, zoals troel zegt, laat je niet gek maken, je haalt em!

Whaha Limone, een taser! Enge droom! Hier is het dromen weer heel veel minder.
pi_116220970
Ik had juist afgesproken niet meer te bellen omdat ik het wel zelf moet kunnen. Tot nu toe geloof ik dat ook trouwens, zelfs als dit de hele zwangerschap duurt kom ik er wel doorheen (en die wetenschap maakt die kans meteen minder groot). Ik kijk t nog wel even aan, als het de spuigaten uitloopt trek ik zeker wel aan de bel.

Maar niemand anders met ervaring op dit gebied? Was benieuwd omdat er volgens mij heel wat mensen met angststoornissen in wat voor mate dan ook moeten rondlopen.

Bedankt trouwens voor de geruststellingen, altijd fijn :)
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 08:03:53 #24
381212 Gulara
From the future
pi_116221001
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 06:31 schreef danic het volgende:
Gulara, ga jij om 05.00 hardlopen???
Hier stormt het trouwens, lijkt me nou niet echt lekker om buiten in te zijn.
Oh my bad. :o Nee hoor, ik woon niet in Nederland vandaar mijn wat rare tijden van posten. (Maar als ik wacht tot jullie weer wakker zijn, dan loop ik helemaal zo achter.) :@ Het was hier een hele normale tijd om te gaan hardlopen en met een graad of 21 ook perfect weer. Dat gezegd hebbende: ik ben nog niet geweest. :')
pi_116221392
Zeg, is LeNeHe eigenlijk nog gesignaleerd?

En Loodje?

Oh ja, welkom Mandy.

Ik had hier trouwens qua zwangerschapsboeken een of ander week tot week boek en een oei ik groei voor tijdens de zwangerschap. Ik heb zelf geen boekjes ingevuld. Ik heb gefokt ;)
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 08:46:42 #26
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116221517
hier ook geen dagboeken wel oei ik groei gekocht, en ook in gelezen :9
en een boek over borstvoeding.

ik blijf me verbazen wat mensen denken te kunnen zeggen en te doen als je zwanger bent :?
alsof je lichaam publiek bezit is.

hier verder niks te melden, vanmiddag kijkdag bij het nieuwe huis :D
ben zo benieuwd, en dan de maten opnemen en gelijk gordijnen en zo bestellen dan is het alvast maar klaar en gedaan :)
W
Z
E
pi_116222022
Oei ik groei, ik vind die titel niet zo top. Maar het boek is dus wel leuk?

Veel plezier rebel-angel, en spannend!! Heerlijk om te bedenken hoe het er allemaal uit komt te zien, veel plezier!
pi_116222138
Kyara; ik ben hier :W Met baby in buik nog. Vannacht slecht geslapen, rommelde weer een beetje dus ik ga zo weer even terug naar bed.

Ben ook wel benieuwd naar Loodje. Hoop dat alles goed is gegaan daar.

Suikertante wat vervelend dat je weer last hebt. En wat Pessie zegt; bespreek het even met je huisarts.

Liza; wat fijn dat je geen suiker hebt!! ^O^ *O*
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_116222176
LeNeHe ben je nu echt aan t wachten, of kun je gewoon nog je dingen doen? Voorgevoel over een datum?
pi_116222222
'Oei, ik groei' is eigenlijk meer een boek voor als de baby er is. Het gaat over de mentale sprongen (sorry voor zij die allergisch aan het woord zijn) en hoe je dat beter kan begrijpen en er op kan inspelen... Ik heb het onlangs voor een prikje gekocht op een rommelmarkt.
Voor nu heb ik de 'zwangerschapsbijbel', ook zo'n toptitel he :)

Suikertante, wat jammer dat je weer last hebt van bruinverlies. Probeer er toch rustig onder te blijven, zoals al eerder gezegd, bruin bloed = oud bloed.

LeNeHe, hopelijk meldt je babietje zich snel aan!

Ik ga vandaag het 3de trimester in, 28 weken vandaag *O*
Vandaag werkt m'n man maar een half dagje en dan gaan we vanmiddag naar de Ikea om nog wat spulletjes voor het kinderkamertje te kopen O+
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:26:41 #31
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116222227
nou vindt het wel informatief, en de hele tijd probeer ik te bedenken of ik die dingen bij de oudste
nou ben tegengekomen of niet, maar ik kan me dat dus echt niet herinneren ontaarde moeder
maar ik weet wel dat ik dingen nu echt wel heel anders wil en ga doen.
W
Z
E
pi_116222311
Gulara jij bent echt fanatiek met je hardlopen :o .. Ik ken iemand die deed dat t/m 37 weken! Nou, ik moet er met mijn 31 weken niet aan denken hoor! (uberhaupt niet, of ik nou zwanger ben of niet :+ ).. Maar lichamelijk zou ik dat gewoon niet trekken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wahaha Troel jouw opmerking .. Ja daar kun je de mensen direct hun mond mee snoeren inderdaad!

De 'Oei ik groei' wil ik binnenkort ook aan gaan schaffen inderdaad :)
pi_116222347
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 08:46 schreef rebel-angel het volgende:
hier ook geen dagboeken wel oei ik groei gekocht, en ook in gelezen :9
en een boek over borstvoeding.

ik blijf me verbazen wat mensen denken te kunnen zeggen en te doen als je zwanger bent :?
alsof je lichaam publiek bezit is.

hier verder niks te melden, vanmiddag kijkdag bij het nieuwe huis :D
ben zo benieuwd, en dan de maten opnemen en gelijk gordijnen en zo bestellen dan is het alvast maar klaar en gedaan :)
Iedereen zegt gewoon alles wat ze denken. Ik word echt gek van de opmerkingen over mijn uitpuilende navel! En de meeste drukken er dan ook nog op en das n kutgevoel.
pi_116222508
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:23 schreef Suikertante het volgende:
LeNeHe ben je nu echt aan t wachten, of kun je gewoon nog je dingen doen? Voorgevoel over een datum?
Ik doe gewoon nog lekker van alles en ga Vanmiddag nog even naar een vriendin. Als ik ga zitten wachten duurt het alleen maar langer, voor hetzelfde geldt blijft het nog een ruime week rommelen zonder resultaat.

Voorgevoel was 27 augustus _O- :')

O Kwisted irritant dat ze op je navel gaan zitten duwen, ik had laatst voor het eerst een vreemd iemand die ineens over mij buik ging zitten aaien, was echt een WTF momentje :o
I found myself alone,
pi_116222518
Echt irritant ja van die mensen die ineens denken een vrijbrief te hebben om de meest ondoordachte opmerkingen te maken of met hun poten aan je te zitten. Heb daar ook echt een hekel aan!
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:38:24 #36
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_116222525
hihi ik mag hier nu ook posten :@
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_116222551
Gefeliciteerd Knetterkrankjorum! *O*
I found myself alone,
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:40:53 #38
329736 Knetterkrankjorum
pi_116222565
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:40 schreef LeNeHe het volgende:
Gefeliciteerd Knetterkrankjorum! *O*
hihi ik loop hier al 3 weken te lurken :@ te wachten tot ik ook mocht _O-
dankje :D
-insert koosnaampje-
pi_116222759
LeNeHe, jammer ;)

Je hebt ook een oei ik groei voor tijdens de zwangerschap. Ik ben zelf geen fan van de baby variant eerlijk gezegd.

Edit: deze
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:49:02 #40
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_116222779
Welkom knetter! Ik heb deze zwangerschap inderdaad ook eerst een paar weken mee moeten lurken voordat het openbaar mocht.

Ik roep nu zelf maar vantevoren dat ik inderdaad heel dik ben voor mn termijn (15 weken vandaag *O* ), dan gaan ze zeggen dat et toch wel meevalt 8)7
pi_116222821
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 07:59 schreef Suikertante het volgende:
Ik had juist afgesproken niet meer te bellen omdat ik het wel zelf moet kunnen. Tot nu toe geloof ik dat ook trouwens, zelfs als dit de hele zwangerschap duurt kom ik er wel doorheen (en die wetenschap maakt die kans meteen minder groot). Ik kijk t nog wel even aan, als het de spuigaten uitloopt trek ik zeker wel aan de bel.

Maar niemand anders met ervaring op dit gebied? Was benieuwd omdat er volgens mij heel wat mensen met angststoornissen in wat voor mate dan ook moeten rondlopen.

Bedankt trouwens voor de geruststellingen, altijd fijn :)
Bij leyla ben ik nog gewoon 2x ongesteld geweest. En flink ook.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:51:44 #42
329736 Knetterkrankjorum
pi_116222855
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:49 schreef pessie het volgende:
Welkom knetter! Ik heb deze zwangerschap inderdaad ook eerst een paar weken mee moeten lurken voordat het openbaar mocht.

Ik roep nu zelf maar vantevoren dat ik inderdaad heel dik ben voor mn termijn (15 weken vandaag *O* ), dan gaan ze zeggen dat et toch wel meevalt 8)7
Gisteren echo gehad waarbij het hartje heel duidelijk was en de verloskundige zag de baby bewegen.
We zitten nog niet op 12 weken maar volgens haar was de kans dat het nou mis ging zo klein dat we het wel konden vertellen.
Dus dat moest ik gisteren meteen doen overal zo'n beetje :P
-insert koosnaampje-
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:51:45 #43
265732 Keshet
pi_116222857
Welkom en gefeliciteerd Knetterkrankjorum! *O*

Ik heb gisteren de blije doos opgehaald. Best tof om dat te doen als je zwanger bent. *)
pi_116223328
Thanx Ticootje, ik bedoelde eigenlijk of mensen weer wat meer angst en/of paniek krijgen tijdens de zwangerschap. Maar met al jullie reacties maak ik me over bruin of rood in elk geval helemaal geen zorgen meer :)

Lenehe, ik dénk dat je je verwachte leverdatum niet gaat halen :+ Maar fijn dat je nog mobiel bent want stil zitten en wachten lijkt me inderdaad heel stom.

Knetterkrankjorum, welkom!! Slim dat je hebt gelurkt, ik moest ineens een heel topic doorlezen en aan het eind wist ik er al niks meer van :')

Als iemand in mijn navel drukt ben ik bang dat ik ga slaan. Als niet zwangere vind ik het al heel vervelend voelen als iemand (lees: mijn vriend) aan mijn navel komt, dat wordt vast niet minder!

Twinkle20:
SPOILER
pi_116223433
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:50 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Bij leyla ben ik nog gewoon 2x ongesteld geweest. En flink ook.
Ik ook nog steeds. Word nu wel steeds minder moet ik zeggen.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_116223536
Goh dat lijkt me wel schrikken de eerste keer. En ik zou me ook afvragen wat er dan uit komt :?
Maar wel super dat je lichaam dan toch de mini vasthoudt :)
pi_116223575
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:13 schreef Suikertante het volgende:
Goh dat lijkt me wel schrikken de eerste keer. En ik zou me ook afvragen wat er dan uit komt :?
Maar wel super dat je lichaam dan toch de mini vasthoudt :)
Nou het was meer schrikken dat ik zwanger bleek :P Maar ondertussen al 20 weken dus schrik er nu niet meer van. Van het bloed dan he, van het feit dat we een dochter krijgen nog wel geregeld ;)
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_116223580
Goedemorgen, meldt met inhoud nog stevig in de buik.
Ga zo naar de verloskundige om te koekeloeren in den doos of er al iets gebeurd. Ze heeft nogal medelijden met me omdat ik zo lastig loop nu.

Voor de rest blijft iedereen nu wel van de buik af behalve man en zoon natuurlijk. Voor de rest zie ik soms vriendinnen kijken en dan zeg ik, je mag wel even hoor. Navel puilt maximaal uit overigens.

En welkom knetterkrankjorum!
pi_116223721
Nog één nachtje Sopho, het zou toch wel bijzonder zijn als je echt op de uitgerekende datum kunt bevallen! Succes straks bij de verloskundige, houd ons op de hoogte!
pi_116223847
Welkom Knetterkrankjorum
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_116224396
Goodmorning :) ik heb een minibeetje bijgelezen, maar wat gaan jullie snel :D

Zo'n 9-maanden dagboek wil ik ook graag, daar ga ik maar eens naar op zoek :)
Plassen jullie ook voor MvM? Het lijkt me vooral zo enorm stinken (en ik ben al zo misselijk...) dus ik twijfel nog.
Hier is het na een klein beetje bloed gisteren verder rustig gebleven, en ik heb ook maar een afspraak gemaakt met de huisarts en de verloskundige. Spannend!

Kneterkrankjorum, welkom *O*
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:41:26 #52
265732 Keshet
pi_116224496
Is er eigenlijk al nieuws van/over Loodje?
pi_116224580
Nee dus, ik ben ook zo nieuwsgierig naar Loodje!!

Zandsculptuur: over een kwartier komt hier een dame van MvM langs, ik zal straks een kort verslagje doen :)

De verloskundigenpraktijk waar ik heen wil blijk ik voor een afspraak te moeten bellen op ma-do ochtend. Dus dat wordt maandag. dan zit ik al in de 7e week! *O* Heb wel vast bloed laten prikken, heb ik dat maar vast achter de rug.
pi_116224663
Welkom Knetter!

Suikertante, ik denk dat je een goede instelling hebt! :)

SPOILER
Zand ik pieste wel voor MvM. En als ik dan terug lees in het WOHTS topic en zie dat daar ook iemand serieus gebruik gaat maken van onder andere mijn pies om haar kinderwens uit te laten komen .. dan heb ik dat ervoor over. De geur was inderdaad JAK! Maja, die paar weekjes.. ^O^

Nog niks gezien over Loodje, maar denk dat ze inmiddels haar kleintje wel heeft? :)
En MixedEmotions?? Iemand daar nog iets van gezien/gehoord?
pi_116225059
Oww trouwens een vraagje aan de LLM'ers:
Kunnen jullie je tenen nog zien als je staat? :+ .. Gewoon nieuwsgierigheid .. Dan weet ik hoeveel mijn buik nog zou kunnen groeien de komende tijd :')
pi_116225192
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:59 schreef Twinkle20 het volgende:
Oww trouwens een vraagje aan de LLM'ers:
Kunnen jullie je tenen nog zien als je staat? :+ .. Gewoon nieuwsgierigheid .. Dan weet ik hoeveel mijn buik nog zou kunnen groeien de komende tijd :')
Als je gewoon staat of als je naar voren buigt? Ik kan mijn voeten/tenen nu al niet meer zien als ik gewoon rechtop sta (maar dat is toch heul niet zo vreemd, of wel??). Als ik me naar voren buig is het npnp :s)
pi_116225296
Nee inderdaad als je gewoon recht overeind staat en dan naar beneden kijkt. Ik kan ze (nog :') ) wel zien :D
pi_116225304
Mijn man heeft tot gisteravond de beeb nooit heel goed gevoeld (steeds als hij voelt, dan doet de beeb niks meer, kleine troll baby dat 't is :+). Maar gisteravond is hij dus met zijn hoofd (wang) op mijn buik gaan liggen (toen ik op mijn rug in bed lag) en toen werd hij 2x in zijn gezicht getrapt O+

En hij kon het ook heel goed horen :D :+
pi_116225439
Ik pies voor MvM. Sinds afgelopen maandag. En stinken... Ach je piest in de kan, even snel de andere kan open, erin gooien en weer dicht.
Ik heb het zelf veel te hard nodig gehad bij mijn vorige zwangerschap dus ik pies graag. :)
En met deze zwangerschap ben ik ook de hele dag kots misselijk maar nooit hoeven spugen van die MvM kannen. Wel door poepluiers :+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_116225453
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:10 schreef Tally het volgende:
Ik pies voor MvM. Sinds afgelopen maandag. En stinken... Ach je piest in de kan, even snel de andere kan open, erin gooien en weer dicht.
Ik heb het zelf veel te hard nodig gehad bij mijn vorige zwangerschap dus ik pies graag. :)
En met deze zwangerschap ben ik ook de hele dag kots misselijk maar nooit hoeven spugen van die MvM kannen. Wel door poepluiers :+
Thanx :) ik ga gewoon wel een afspraak maken, en dan kijken hoe en wat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')