Ze hebben allebei een eigen vruchtzak (binnen en buiten). Of een tweeling 1- of 2-eiig is, is pas met zekerheid te zeggen als ze geboren zijn (tenzij blijkt dat het een m/v combi is, dan is het sowieso 2-eiig). Maar in ons geval is het tussenschot zo dik dat het bijna zeker een 2-eiige tweeling is.quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:35 schreef Twinkle20 het volgende:
Wat grappig Kyara.. Heb nog nooit een tweelingecho gezien.
Maar delen ze nu 1 ruimte met zijn tweeen? En hoe weet je nou of een tweeling eeneiig of tweeeiig is? Want dat verschil heb ik nooit echt goed begrepen
Ja, dat spuuglelijke armbandje met secret code (die druppel)quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:40 schreef Suikertante het volgende:
Verder kreeg ik een magazine, een boek en een armbandje dat ik nooit zal dragen![]()
Nou dat dutje zat er niet in. Mijn man werd gister geopereerd en ik heb als een echt Bonnie gewacht tot de dokter belde. Wel nog even een rondje rond het ziekenhuis gelopen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:00 schreef Enfermera het volgende:
Whaha ja XD ach ja dat heb je soms, het gaat hier best snel..
Wat een dromen trouwens![]()
Ik was idd ook rond 6u wakker, bah.. ff wat gegeten en daarna kon ik gelukkig nog ff slapen.
Dus jij een dutje vanmiddag?
Wat fijn dat je collega's zo goed reageerden! Ik ben zelf wel een beetje bang voor de reactie van de mijne..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:48 schreef danic het volgende:
Zo ik ben vandaag weer gaan werken en ging best goed. Schijnbaar zag ik er vanmorgen om 08.30 uit als een vaatdoek, wat mijn collega gelijk begreep toen ik de reden vertelde. Uurtje later had ik weer kleur haha. Collega's reageerden echt allemaal superlief, ben helemaal afgezoend.
Joh!quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:53 schreef Limone het volgende:
[..]
Nou dat dutje zat er niet in. Mijn man werd gister geopereerd en ik heb als een echt Bonnie gewacht tot de dokter belde. Wel nog even een rondje rond het ziekenhuis gelopen.
Het was goed dat ik vrij had. Ik had zo last van hormonen. Alleen maar huilen: om niets en om alles en onredelijke gedachten en daar weer om huilen. Zucht. Ik was kapot om tien uur. Vannacht 10 uur geslapen en de wereld ziet er een stuk beter uit!![]()
Wat leuk al die complimentjes over je buik!
Ja zo zie ik de mannen ook graag haha. Mannen moeten stoer zijn :-pquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:43 schreef Enfermera het volgende:
Limone: whehe![]()
![]()
Ohja, mijn kerel is heerlijk![]()
Hij ziet er gelukkig ook vrij agressief uit, veel tattoos enzo
type grote bek (alleen als het nodig is) en klein hartje enzulks
Ahh oke... Jeutje, vervelend!dus nu moet ie z'n pootje omhoog enzo?
Daar keek ik ook zo naar uitquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:33 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Ja zo zie ik de mannen ook graag haha. Mannen moeten stoer zijn :-p
Ohh wat verheug ik me er op om straks weer voor normale kleren te gaan winkelen! Hopelijk ben ik na de bevalling snel weer terug op gewicht
En hoeveel was je dan angekomen en wat was je meteen weer kwijt?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:40 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Daar keek ik ook zo naar uit![]()
Gelukkig paste ik met een week m'n oude kleding weer, daar werd ik enorm gelukkig van
Ik was 10 kilo aangekomen en 8,5 na een week kwijt. Dat ziet er maar raar uit op de grafiek van Wii Fitquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:46 schreef Kwisted het volgende:
[..]
En hoeveel was je dan angekomen en wat was je meteen weer kwijt?
Ik vind t moeilijk om niet te snaaien nu ik met verlof ben..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |