abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116263511
Wat een prachtige foto's Kyara! Wat bijzonder om te zien hoe ze samen liggen. Het ziet er zo knus uit.

Tummy tub kan ook goed bij een groter kindje, kunnen ze zelf in zitten. Ik vind juist dat ze snel uit een badje gegroeid zijn, die van ij vond dat gelig al snel niets meer, zittend zie je veel meer ;)

*sluipt weer weg...
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_116263579
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 09:35 schreef Twinkle20 het volgende:
Wat grappig Kyara :D .. Heb nog nooit een tweelingecho gezien.

Maar delen ze nu 1 ruimte met zijn tweeen? En hoe weet je nou of een tweeling eeneiig of tweeeiig is? Want dat verschil heb ik nooit echt goed begrepen :@
Ze hebben allebei een eigen vruchtzak (binnen en buiten). Of een tweeling 1- of 2-eiig is, is pas met zekerheid te zeggen als ze geboren zijn (tenzij blijkt dat het een m/v combi is, dan is het sowieso 2-eiig). Maar in ons geval is het tussenschot zo dik dat het bijna zeker een 2-eiige tweeling is.

(ik heb me ook moeten inlezen hoor, wist er helemaal niks van...)
  zaterdag 1 september 2012 @ 10:14:26 #203
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_116263617
Ohh, Kyara, wat geweldig bijzonder O+
pi_116263677
Oh Kyara O+ wat een bijzondere foto's, zo leuk om te hebben. Over een tijdje passen ze er niet eens meer helemaal samen op!
ze zijn vast al van alles aan het bekokstoven samen :+

Thanx MeNicole, altijd handig die ervaringsdeskundigen. :)
pi_116263688
LJ, geniet maar lekker van je mannetje. Wat fijn dat jullie wel al snel naar huis mochten en niet langer hoefden te blijven.
Ik voeg me binnenkort weer bij je in het babytopic :)

Kyara O+ O+ Wat geweldig zo'n tweelingecho! Echt heel gaaf om te zien. Hoe voel je je verder? Heb je ook dubbel zoveel last van hormonen? De mevrouw van MvM was zeker wel blij om te horen dat je dubbel zoveel HCG produceert :P

Ik heb vannacht heerlijk geslapen! Dat is tegenwoordig niet meer vanzelf sprekend met zo'n grote buik. Zei nog tegen mijn schoonzus, die ook pas bevallen is, 'zo die 3kg baby voel je wel zitten'. En toen zei ze 'en vergeet niet de 80gr placenta, en ruim een liter vruchtwater'. Dan heb je toch al gauw een kilootje of 5-6 aan je buik zitten. Nog al logisch dat ik zo snel buiten adem ben :P

Ik heb Bio-Oil gekocht voor de (pijnlijke) striemen op mijn buik. Wat een lekker spul zeg. Werkt in elk geval verzachtend tegen de pijn.
pi_116263713
en het is trouwens SEPTEMBER! :D :D :D

Ik heb al die tijd gezegd als mensen vroegen wanneer beval je: ohh pas in september joh!

Nu is het september :o

Sopho gefeliciteerd met de mijlpaal der mijlpalen trouwens :D
pi_116263852
Kyara wat een mooie echo O+
Blijft bijzonder 2 van die kleine guppies O+

Gisteren infogesprek in het ziekenhuis gehad, was op de afdeling verloskunde...
kreeg toch een beetje een raar gevoel in m'n buik toen ik weer langs "mijn" kamer liep.
Zou het wel bijzonder vinden om daar over heeeel veeeel weken met de bevalling van dit kleintje ook weer te liggen, maar voorlopig ga ik die afdeling maar zoveel mogelijk uit de weg!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_116263968
Ik kom ff binnen walsen, net rozige afscheiding met afvegen. Nu ook gelijk het idee dat ik buikpijn heb, godver, maakt me zo onzeker en verdrietig. Maar meer dan afwachten kan ik niet doen...
pi_116263972
Douchen met zo'n kleintje vonden wij helemaal niks, juist ook omdat ik dat even een rustmomentje voor mezelf vind. Maar ik ben nogsteeds niet overtuigd van de tt.

Het bedje komt bij baby en tiener super(of was het mega) store vandaan. Was nu helft van de prijs en de plank boven de lades kan je over het bedje heen uitklappen als commode, vonden wij wel handig omdat ze met zn tweeën op 1 kamer komen en ik toch altijd alles laat slingeren op de commode :D

Poezebeest wat vervelend :( hoop dat het vals alarm is :*

De tweeling echo is echt geweldig! Zo saampjes!! Heel mooi!
pi_116263986
Kan ik me voorstellen Klums!

Vandaag een jaar geleden was mijn uitgerekende datum van David, geeft ook een beetje een dubbel gevoel.

Sopho; inderdaad mijlpaal der mijlpalen voor jou. Heeft de volle maan je een baby opgeleverd? :P
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_116263987
Kyara wat een bijzondere echo O+

Kwisted wat fijn dat de bio-oil bevalt! Ik vind het zelf ook erg fijn spul.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_116263996
Poezebeest :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zaterdag 1 september 2012 @ 10:49:21 #213
381212 Gulara
From the future
pi_116264088
Poezebeest :*

En ook voor klumsy :* en LeNeHe :* Het lijkt me verschrikkelijk moeilijk en dubbel op sommige momenten.
pi_116264263
Poezebeest en Lenehe :*

Kyara, wat mooi zo'n tweeling echo. O+
pi_116264319
Poezebeest, hoop dat het niks te betekenen heeft. Sterkte met afwachten :*

Klumsy, blijf inderdaad voorlopig maar heel ver bij de verloskamers vandaan. :*

LeNeHe, zal inderdaad ook heel dubbel zijn vandaag. :*
pi_116264373
Goedemorgen allemaal, ik zag een paar mooie echofoto's van de tweeling. Wat een apart gezicht zeg!
Poezebeest, ik hoop voor je dat het bij een beetje roze bloed blijft en het goed blijft gaan.
Mooi ledikant FTA!

Hier nog een baby in de buik, maar ik verlies wel slijm en bloed sinds een paar uur. Vanmiddag naar de verloskundige voor wederom bloeddruk meten en eiwit meten. Eens kijken hoe het dan gaat. De blauwe maan heeft dus nog niet geholpen.
pi_116264406
Sopho, gefeliciteerd met je mijlpaal der mijlpalen! *O* Hopelijk is het slijm en bloedverlies een goed teken en heb je snel je kleintje in je armen. :*
pi_116265664
Sopho misschien ben jij dan de uitzondering op de regel... dat je op je ud bevalt :-) ... spannend!
pi_116266420
Poezebeest, sterkte, ik duim voor je dat het niks is :*

Kyara, ohhh wat schattig die echo O+

Sopho, spannend! Veel succes!
pi_116266887
Welkom knetterkrankjorum!

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:40 schreef Suikertante het volgende:

Verder kreeg ik een magazine, een boek en een armbandje dat ik nooit zal dragen :D

Ja, dat spuuglelijke armbandje met secret code (die druppel) :D ! Op het papiertje wat er bij zat stond dat het echte zoetwaterparels waren, dus ik heb het armbandje kapot geknipt de parels eruit gehaald en de rest weggegooid. Dan maak ik van die pareltjes wel oorbellen (of laat ik maken..).

quote:
7s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:00 schreef Enfermera het volgende:

Whaha ja XD ach ja dat heb je soms, het gaat hier best snel.. :P

Wat een dromen trouwens :o
Ik was idd ook rond 6u wakker, bah.. ff wat gegeten en daarna kon ik gelukkig nog ff slapen. :)
Dus jij een dutje vanmiddag? :D

Nou dat dutje zat er niet in. Mijn man werd gister geopereerd en ik heb als een echt Bonnie gewacht tot de dokter belde. Wel nog even een rondje rond het ziekenhuis gelopen.

Het was goed dat ik vrij had. Ik had zo last van hormonen. Alleen maar huilen: om niets en om alles en onredelijke gedachten en daar weer om huilen. Zucht. Ik was kapot om tien uur. Vannacht 10 uur geslapen en de wereld ziet er een stuk beter uit! :s)

Wat leuk al die complimentjes over je buik!

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 20:48 schreef danic het volgende:
Zo ik ben vandaag weer gaan werken en ging best goed. Schijnbaar zag ik er vanmorgen om 08.30 uit als een vaatdoek, wat mijn collega gelijk begreep toen ik de reden vertelde. Uurtje later had ik weer kleur haha. Collega's reageerden echt allemaal superlief, ben helemaal afgezoend.

Wat fijn dat je collega's zo goed reageerden! Ik ben zelf wel een beetje bang voor de reactie van de mijne..

Wat een gezellige echo's van je tweeling, Kyara!

Ik denk dat ik mijn eigen negen maanden boek ga maken. Ik moet nog wel beginnen, maar ik heb nog niet zo'n haast. Verder wil ik voor de baby een baby-boek maken van het eerste jaar. Ik zou het heel leuk vinden als de opa's en oma's en ooms en tantes en beste vrienden ook een stukje voor het kind schrijven. Ik kwam ooit bij mijn ene oma een nieuwjaarskaart tegen van mijn andere opa en oma. Mijn opa en oma wensten mijn oma een heel bijzonder en speciaal 1984, omdat hun eerste kleinkind (ik) geboren werd. Ik vond het het bijzonder om te lezen dat mensen al met mij bezig waren terwijl ik nog niet eens geboren was!

Oh en ik heb morgen een babyshower en ik moet een klein cadeautje voor de mammie in spe meenemen. Ik weet niet zo goed wat ik dan moet kopen. Iemand een idee? Ik heb het nog aan de organisatoren gevraagd via mail, maar daar kreeg ik geen antwoord op..
pi_116267271
Kyara mooie foto's!

Poezebeest :* ik duim mee dat het loos alarm is.

Limone, waarom ben je bang voor de reacties van jouw collega's?
Klein cadeautje: douchegel, nagellakje, haarmaskertje, tijdschrift zoiets denk ik?

Over het badje: wij hadden ook een tummy tub in het kraampakket vorige keer (VGZ), maar vonden het allebei helemaal niets om te gebruiken. De eerste periode ging Eva in bad en daarna met papa mee onder de douche. Ik was er dan altijd bij en nam Eva over als ze klaar was om af te drogen en aan te kleden. Papa kon dan verder douchen. Badje staat nu bij opa en oma omdat ze daar wel eens blijft slapen. Hier gaat ze al heel lang in het grote bad en dan in zo'n ligsteuntje

Toen ze eenmaal kon zitten in zo'n ring

En nu zit ze los onder de douche te spelen met stapelbekertjes en was ik haar.
pi_116267279
Oeps, sorry voor de grote afbeelding :@
pi_116268907
...omdat mijn directe collega met zelfde rol en functie ook zwanger is (wel 2 maanden verder) en wij de enige twee in die functie zijn en er voor de rest alleen maar kerels werken. Aan de andere kant: mijn lijf, mijn leven(s), maar toch knijp ik m een beetje..

Haarmaskertje etc is wel een goed idee, dank! Ik mag dan nu zelf zwanger zijn, maar kan me nog niet voorstellen wat ik over dertig weken leuk vind om te krijgen. :)
pi_116269184
Oh ja, dan kan ik me voorstellen dat het spannend wordt om te vertellen. Maar inderdaad, je kan niet je leven aanpassen aan werkomstandigheden.

Ja verwendingetjes voor haar zelf is altijd goed denk ik.
Of een goed boek, maar dan ben je al wat meer geld kwijt.
  zaterdag 1 september 2012 @ 14:18:35 #225
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116269185
FTA wat fijn dat de echo weer goed was :*
Wat een leuk ledikantje! O+

Wij hebben gewoon een normaal badje.. zat nog wel te denken aan een TT maar denk niet dat ik dat doe. En lekker mee onder de douche idd O+

Kyara wat een mooie foto's zeg van die 2 O+ Ik was idd benieuwd of ze nou hun eigen vruchtzak hebben, maar ja dus lees ik :P

Sopho gefeliciteerd en tegelijkertijd ook spannend dus! :*

quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 12:53 schreef Limone het volgende:

[..]

Nou dat dutje zat er niet in. Mijn man werd gister geopereerd en ik heb als een echt Bonnie gewacht tot de dokter belde. Wel nog even een rondje rond het ziekenhuis gelopen.

Het was goed dat ik vrij had. Ik had zo last van hormonen. Alleen maar huilen: om niets en om alles en onredelijke gedachten en daar weer om huilen. Zucht. Ik was kapot om tien uur. Vannacht 10 uur geslapen en de wereld ziet er een stuk beter uit! :s)

Wat leuk al die complimentjes over je buik!
Joh! :o Hoop niet dat het ernstig was?! Alles goed gegaan? :*
He jeetje :( Stom he meis. Ja, dat is ook gewoon zwaar..
Fijn, lekker slapen is altijd heerlijk he!

Ja, vond het echt leuk O+

Nou, ik had gister ook even een hormonaal momentje.. we waren even naar de stad gegaan en we liepen een winkel uit, komen er (voor mij) uit het niets ineens 2 van die pubers al stoeiend mijn kant op :o :X Mn man trok me al zijn kant op en ik hield mn arm/schouder al om ze tegen te houden, maar toch botsten we nog. Kon bijna janken op dat moment zeg, gewoon van de schrik ;( bah! Manlief gelukkig heel beschermend en ook nog een vrouw die het zag gebeuren O+
Verder helemaal niks gebeurd dus, ze hebben niet eens mn buik aangeraakt, maar het feit dat ik al slecht loop en dan nog zo'n buik..

Snap dat je het spannend vind om te vertellen op je werk idd.. maar mag geen reden zijn dat ze je anders gaan behandelen! :* ook al gebeurd dat vaak genoeg, i know..

Danic: oh, handig ding die ring! Die ga ik onthouden voor later onder de douche idd, want wij hebben geen bad. Zat ook nog te denken aan zo'n inklapbadje wat je in de douche kan zetten, dat is ook wel enorm handig :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_116269292
Ze moeten dan wel echt zelf kunnen zitten in die onderste ring, maar dat andere ding kan je al heel snel gaan gebruiken. Is gewoon bij de hema te koop. Die ring niet, maar wel bij prenatal/babydump enzo.

Zo'n inklapbadje is volgens mij wat As ook bedoelde, een biba bad.
pi_116271221
Wij hadden de vorige keer een badje, maar meneer vond dat helemaal niks. Geen Tummytub voor handen, maar wel een emmer. Daar hebben we hem zeker een maand in gewassen, hij viel daar elke keer in slaap.

Update, bloeddruk is stabiel gebleven en geen eiwitten in de pies. Weeën zijn gestaag aanwezig, maar op aanraden gaat eerst de peuter uitlogeren, want hij is een echte weeën stopper.
pi_116271409
Midas vindt zo'n ligding en zitding dus helemaal niks he. Hij heeft een hekel aan water geloof ik. Overigens douche ik altijd alleen met hem maar dan douche ik zelf dus nog een keer apart als hij slaapt.

Succes Sopho, hopelijk zet het door zodra je niet meer afgeleid wordt.
pi_116271420
Spannend sopho! Ik heb sinds gisteren last van wat voorwerk, kramp en steken
  zaterdag 1 september 2012 @ 15:40:48 #230
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116271445
Danic: Ja idd :) maar wel handig zoiets! Ohja nou zie ik het idd van dat biba bad, even gegoogled. :Y

Sopho: haha ja idd, emmer kan ook gewoon! :D Fijn dat alles nog goed is, succes alvast!! :* :%
pi_116272502
Limone wat je zelf al zegt .. jouw lijf jouw leven! Dat jouw collega twee maandjes verder is als jou wil niet zeggen dat jouw 'recht' op zwanger zijn komt te vervallen. Baas heeft eventueel nog de tijd om een uitzendkracht te regelen als het werk perse door moet gaan.

Mijn vent komt net helemaal uit zichzelf een bord fruit naar de bank brengen. Super attent .. zei al tegen hem dat hij me niet zoveel moet verwennen voordat ik er dadelijk aan gewend raak haha. Hij maakt zich een beetje zorgen geloof ik.

Enf dat was even schrikken zeg! Je moedergevoel kwam al aardig naar boven zo te horen .. jammer dat mensen soms hun ogen in hun achterhoofd hebben zitten.

Ooooww en ik heb vanmorgen bij de kapper verklapt dat we een meisje gaan krijgen .. domme ik.. flapte het er zo uit terwijl vent en ik hadden afgesproken onze mond dicht te houden. Heb haar later maar even gezegd dat ik dat per ongeluk in al mijn blijdschap en enthousiasme heb gedaan en dat dat eigenlijk niet de bedoeling was.

Laatst waren we aan het eten bij mijn schoonouders en toen flapte mannetje er ook per ongeluk uit: ... ja en dadelijk als *noemt de naam van beebje* dadelijk blablabla ... Heb hem yoen ook een schop onder de tafel verkocht haha. Komt omdat we het thuis telkens over haar hebben ... nou ja nog ren paar weekjes :-)

Ik heb trouwens de hele tijd zon voorgevoel dat ik eerder ga bevallen dan de ud. Slaat helemaal nergens op want ze is volgens mij nog niet eens ingedaald maar toch he.

Oehh steken daar beneden klinkt niet fijn Kwisted
pi_116274480
Sopho,spannend!

Twinkle :D Lekkere fout van je kerel!

En badje? Wij hebben 2 babybadjes en daar passen peuter en kleuter beide nog in hoor :Y
Gewoon lekker zitten poedelen.
Voor de baby hebben we ook wel ergens een tummytub, ff afwachten wat beeb fijn vindt :)
pi_116274722
Kyara, geweldige foto's O+

Poezebeest, ik heb ook zoiets gehad (tijdens deze zwangerschap) en pas ná het zien van bloed/afscheiding-met-wat-bloed had ik 'ineens' weer onderrugpijn en krampen. Achteraf gezien was dit echt mijn hoofd dat mijn lijf heeft wijsgemaakt die krampen te voelen. Schrik/paniek kan veel doen. Hoe gaat het nu? :*

Sopho, spannend!

Limone, alles goed gegaan met de operatie van je man? Wat cadeautje voor shower betreft... Die verwendingetjes klinken wel goed ja :Y
pi_116274884
Twink, ik zou me volgens mij ook verspreken als ik het wist :+

Vanavond lekker met groepje vrienden eten bij de griek :s)

Oh! Ewan het Droomschaap is binnen :+ Samen met bestelling van muursticker er wat babykleertjes. Kwam goed uit, mijn nestel/koopdrang was meteen gestild :D
pi_116275004
:D Hier vandaag net genoeg kleine nuttige dingen gedaan om mijn nesteldrang tevreden te stellen ;)

En namen... 't wordt wel tijd he? Wij hebben nog 3 opties, we beslissen wrs pas als we ukkie zien :)(hoewel ik dat heel spannend vind) maar ik hoop dat we dan nog 2 opties hebben ipv 3!

Hier vanavond ook uit eten, we kregen een bon O+
  zaterdag 1 september 2012 @ 17:31:25 #236
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116275255
Twink wat een lieve vent heb jij toch zeg O+
Ja was idd niet echt leuk :{
Whaha heb je je mond voorbij gepraat meis :D Oh je vent houdt zich er ook niet helemaal aan dus :+ Ja, daarom hebben wij dus een werknaam... Beppie. :P Ook weten we de definitieve 1e naam nog niet (wel een shortlist van 4), maar een werknaam helpt heel erg! En ja, wij vinden het niet erg om het geslacht te benoemen dus dat scheelt ook wel.

Net nog ff snel naar babydump geweest om hydrofiel luiers te scoren (6; 2 witte met kroontje, grijze en antraciet) en ook nog een antraciet verschoningskussenhoes :D Echt leuk. O+
pi_116275567
Enfermera: :* voor je lieve post. Gister had ik er vast om moeten huilen. :D
en een :* voor de schrik. Ik kan me heel goed voorstellen dat je je op dat moment erg kwetsbaar voelt. Gelukkig heb je een super-hero-kerel!

De operatie stond al een tijdje gepland. Er moest een paar verdwaalde schelpscherfjes uit zijn voet gehaald worden, maar omdat die op zo'n rot plek zaten moest ie volledig onder narcose :o :D. Het was jammer dat het zo uitliep, want dan had ik nog een dutje kunnen doen. In plaats daarvan heb ik een heel stuk in mijn boek kunnen lezen: ook lekker.

Ik heb voor de shower een spannend boek gekocht, een haarmasker en een gezichtsmasker :)

Tja en dat werk, het zit ook allemaal in mijn eigen hoofd. En je hebt gelijk hoor, Twinkle, dat mijn recht op zwanger zijn niet opeens is vervallen. Een goede om mezelf voor te houden :)
  zaterdag 1 september 2012 @ 17:43:19 #238
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116275624
Limone: whehe :P :+ :*
Ohja, mijn kerel is heerlijk 8-) O+ Hij ziet er gelukkig ook vrij agressief uit, veel tattoos enzo :7 type grote bek (alleen als het nodig is) en klein hartje enzulks O+

Ahh oke... Jeutje, vervelend! -O- dus nu moet ie z'n pootje omhoog enzo? :P
pi_116276276
Haha enf dan hebben wij dezelfde spulletjes gedcoord bij babydp want die heb ik ook gekocht :-)
pi_116276919
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 september 2012 17:43 schreef Enfermera het volgende:
Limone: whehe :P :+ :*
Ohja, mijn kerel is heerlijk 8-) O+ Hij ziet er gelukkig ook vrij agressief uit, veel tattoos enzo :7 type grote bek (alleen als het nodig is) en klein hartje enzulks O+

Ahh oke... Jeutje, vervelend! -O- dus nu moet ie z'n pootje omhoog enzo? :P
Ja zo zie ik de mannen ook graag haha. Mannen moeten stoer zijn :-p

Ohh wat verheug ik me er op om straks weer voor normale kleren te gaan winkelen! Hopelijk ben ik na de bevalling snel weer terug op gewicht
  zaterdag 1 september 2012 @ 18:40:11 #241
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_116277100
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 18:33 schreef Kwisted het volgende:

[..]

Ja zo zie ik de mannen ook graag haha. Mannen moeten stoer zijn :-p

Ohh wat verheug ik me er op om straks weer voor normale kleren te gaan winkelen! Hopelijk ben ik na de bevalling snel weer terug op gewicht
Daar keek ik ook zo naar uit :Y

Gelukkig paste ik met een week m'n oude kleding weer, daar werd ik enorm gelukkig van :+
pi_116277232
Klumsy, slik... Misschien kom je straks wel in dezelfde kamer?
LeNeHe ook al zo'n confronterend moment. Dikke kus voor jullie allebei :*

Poezebeest bah! Hoop dat t hierbij blijft.

Sopho wat spannend!

Limone oei je arme vent! Van een schelp? Wat een ellende. Fijn dat jij je weer wat beter voelt.
En over je werk; ja, ze zullen vast wel even balen, begrijpelijk ook toch. Maar ze zullen voor jou wel blij zijn. En anders zijn het &%@! Dus lekker niet aan denken

Enf :o wat een schrik! Hoera voor jouw vent!

Ik heb lekker geshopt, platte laarzen gekocht voor de winter. Loop normaal op hakken maar dat zal straks wel moeizamer gaan dacht ik zo. En een lekker ijsje gegeten :9 wil er nu nog één

Kwisted, voorwerk! Jij bent toch nog maar net zwanger :D

Haha Twinkle lekker bezig jullie met het eruit flappen! Gelukkig is je vent verder wel O+

Coco, leuk die spulletjes! Dat schaap is O+

Free wat een leuk idee om de naam pas definitief te kiezen als je de kleine ziet.
pi_116277314
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 18:40 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Daar keek ik ook zo naar uit :Y

Gelukkig paste ik met een week m'n oude kleding weer, daar werd ik enorm gelukkig van :+
En hoeveel was je dan angekomen en wat was je meteen weer kwijt?

Ik vind t moeilijk om niet te snaaien nu ik met verlof ben..
  zaterdag 1 september 2012 @ 18:49:56 #244
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_116277429
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 18:46 schreef Kwisted het volgende:

[..]

En hoeveel was je dan angekomen en wat was je meteen weer kwijt?

Ik vind t moeilijk om niet te snaaien nu ik met verlof ben..
Ik was 10 kilo aangekomen en 8,5 na een week kwijt. Dat ziet er maar raar uit op de grafiek van Wii Fit :D. De rest viel ik daarna al snel af :Y, ging heel snel! Ben nu lichter dan voor m'n zwangerschap! Nooit verwacht... :o
pi_116277592
Oehh daar zit ik al overheen! Ben nu 37w5d en 15kg aangekomen.
Hoop dat ik niet veel meer aankom..
pi_116277794
Ik nu met 30 weken al 12 :+
Maar vrij veel vocht als ik zo naar mezelf kijk (enkels!)

En ik snaai rustig, was bij beiden ook ongeveer zoveel aangekomen en kon aan het einde van de kraamweek al mijn kleren weer aan :) En zoveel snaaizin heb ik eigenlijk niet.
pi_116277868
Dat klinkt hoopvol!
Ik ben vooral in t begin snel aangekomen, zit nu al n week of 4 op t zelfde gewicht. Hoop dat t ook deels vocht is, denk t wel
pi_116278140
Enfermera, lekker hoor zo'n man! De mijne staat op dit moment in de keuken (voor boeuf bourguignon en bouillon en dan is de citroentaart al klaar), maar hij mag vooral niet te lang lopen. Dus de boodschappen op de markt, die hij altijd doet, heb ik gedaan. En ik weet meteen weer waarom ik destijds voor het taakje 'boodschappen doen in de supermarkt' heb gekozen. Brrr...markt..

die arme jongen, ik heb zo wel z'n street incredibility aan gort geholpen :@ :D

Ja, Fieder, hij was tijdens het kiten in een schelp gestapt en hij kon een redelijk groot deel van de schelp er zelf wel weer uit halen, maar er zijn toch wat stukjes afgebroken, achtergebleven en uiteindelijk ingekapseld in weefsel. Dat zorgde weer voor een (pijnlijke) bobbel van weefsel op z'n voet waardoor schoenen al na een paar uur pijn doen.

Ik begrijp heel goed dat ze op m'n werk zullen balen, vandaar dat ik m een beetje knijp denk ik :)

[ Bericht 29% gewijzigd door Limone op 01-09-2012 19:24:39 ]
pi_116278992
Nee joh! Ze zullen na de eerste schrik heus wel blij voor je zijn! Wat anderen ook zeiden: jouw recht op zwangerschap is niet opeens komen vervallen. Zou wat wezen zeg, dat je omstebeurt moet :N
Vorig jaar waren er bij ons 5 van de 30 tegelijk zwanger :D Is ook allemaal goed gekomen.
Misschien het gesprek beginnen met: ik begrijp dat het voor jullie lastig gaat worden, maar voor mij is het leuk nieuws? Ben je ze voor.
pi_116279767
Het heeft hier toch wel even geduurd voordat ik al mijn oude broeken weer aan kon. En toen het eindelijk lukte....... :D

Ik pas mijn oude broeken nu echt niet meer maar met positiebroeken heb ik nog zoveel stof over... En dat te bedenken dat eind december mijn positiebroeken echt niet meer lekker zaten en ik eigenlijk vooral in joggingbroeken rondliep :@ Hmmmm, mijn eigen winterkleding heb ik in de winter van 2010 voor het laatst aangehad.....

Limone, je kunt je leven niet aanpassen op je werk. En het is goed om je te realiseren dat misschien niet iedereen even blij zal zijn maar ze hebben het maar te accepteren. En wie weet valt het mee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')