SPOILER: Alle samenvattingen van de voorbereidingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 15-08-2012 15:49:07 ]If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Op basis van mijn gevoel. Spelers die zich willen bewijzen, het talent hebben en ook iets kunnen.quote:
Hoe weet je dat ze het talent hebbenquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Op basis van mijn gevoel. Spelers die zich willen bewijzen, het talent hebben en ook iets kunnen.
Ik zeg ook niet dat ik deze jongens ons kampioen zie maken, ik zeg dat ik ze wel nog had zien winnen tegen RKC (optimistisch gezien misschien).quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze het talent hebben? Ik heb nooit van ze gehoord namelijk, maar dat zegt misschien meer over mij
. Met alleen talent ben je er nog lang niet hoor, dat heeft Feyenoord de afgelopen jaren wel bewezen. Leuk als talent hebt, maar als een een kerel die 5 jaar ouder is met zijn fysiek je makkelijk van de bal zet heb je daar alsnog niks aan. Ik denk dat je iets te optimistisch bent.
Bouma en Marcelo op het vliegtuig naar een land hier ver vandaan zetten scheelt al een hoop. Dat is echt van een bedenkelijk niveau. Ze zijn elke maandag weer het gesprek van de dag, en dat is meestal niet goed als verdediger zijnde.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik deze jongens ons kampioen zie maken, ik zeg dat ik ze wel nog had zien winnen tegen RKC (optimistisch gezien misschien).
Maar ik ken ook geen jeugd van Feyenoord,dus dat je ze niet allemaal kent is zo gek nog niet.
Maar Locadia, Depay, Brenet en Ritzmaier ( misschien nog wel v Ooijen) die hebben zeker talent.
Zo goed speelde RKC nou ook weer niet. Maar als afspraken niet nagekomen worden(alweer) en je wordt als back bij PSV 10x voorbij gerend door een vleugel van RKC dan is er wel iets mis lijkt me![]()
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 13-08-2012 om 21:00:06#PSV raakt misschien een van de allerzwakste schakels kwijt, melden we vanavond. Niet Manolev overigens. reageer retweet
Omdat hij als rechtsback en als middenvelder nooit heeft weten overtuigen. Dat is niet op basis van één wedstrijd, zelfde geldt voor Bouma, Marcelo en Manolev.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:27 schreef 3M1N3M het volgende:
Waarom haat iedereen op Hutchinson?
Ik heb alleen de samenvatting tegen RKC gezien.. Maar tegen Ajax was hij aanvallend juist goed?
Is dat omgeslagen in 1 wedstrijd?
Elfrink.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 13-08-2012 om 21:00:06#PSV raakt misschien een van de allerzwakste schakels kwijt, melden we vanavond. Niet Manolev overigens. reageer retweet
Verderdiger, verdediger, verdediger, verdediger, verdediger, verdediger, verdediger, verdediger!
Dat zal wel een heel slechte teaser zijn dan.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:57 schreef Lemming22 het volgende:
Ik denk iemand uit Jong PSV. Mokhtar ofzo, Cambuur wil hem hebben toch?
Toch een miljoen gekost?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:04 schreef tompsv18 het volgende:
Dat is natuurlijk Vukovic. Zo moeilijk te bedenken is dat niet.
jullie?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:08 schreef Cara het volgende:
@ TT
Dat zei ik gvd 2 jaar geleden al, maar jullie wilden maar niet luisteren
Wij weten dat ook wel. Alleen je had dat tegen Brands moeten zeggen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:08 schreef Cara het volgende:
@ TT
Ik dacht ik probeer 't nog een keer.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:08 schreef Cara het volgende:
@ TT
weetikveel. Veel PSV'ers. Ik werd kapot getrolled over al dat geld dat jullie wel niet hadden en wat voor topspelers allemaal niet gekocht konden worden. Ach ja, hoop dat de meesten inmiddels begrijpen dat Brands er al een jaar of 2 een gigantische puinzooi van aan het maken is.quote:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 13-08-2012 om 22:23:08Jagos Vukovic op weg naar vertrek bij #PSV, dadelijk meer op http://t.co/nUrX0hpu reageer retweet
Dat zou wel een slechte teaser zijn dan. Totaal niet interessant als het niet iemand is die op zijn minst regelmatig minuten maakt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:04 schreef tompsv18 het volgende:
Dat is natuurlijk Vukovic. Zo moeilijk te bedenken is dat niet.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:25 schreef mrstylo het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 13-08-2012 om 22:23:08Jagos Vukovic op weg naar vertrek bij #PSV, dadelijk meer op http://t.co/nUrX0hpu reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Jouw reactie is echt grappig om te lezen als je mijn reactie daarboven hebt gezien.quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jouw reactie is echt grappig om te lezen als je mijn reactie daarboven hebt gezien.
Wat hebben we hieraan.quote:Vukovic op weg naar vertrek
EINDHOVEN - Jagos Vukovic is op weg naar een vertrek bij PSV. Voor de centrale verdediger bestaat concrete interesse, liet technisch manager Marcel Brands maandagavond weten.
Vukovic speelde niet mee met Jong PSV, waar hij sinds de start van de voorbereiding zijn conditie onderhoudt. PSV wil de verdediger graag verkopen, aangezien hij in het eerste elftal totaal geen perspectief op speeltijd heeft.
http://www.ed.nl/sport/ps(...)weg-naar-vertrek.ece
Ik dacht serieus dat hij al bedrag en een geïnteresseerde club had.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De tering wat een kut nieuws, straks meer op ed.nl!!!! Waar dan? Dit weet iedereen al.
Me mond valt er inderdaad elke keer weer van open ja.. Ongelooflijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:11 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Serieus kan ik niet ergens een baantje als scout krijgen. Als je dat iedere keer ziet welke clubs interesse hebben in bepaalde spelers
Hopelijk helpt het jetwitter:MarceloGuedes02 twitterde op dinsdag 14-08-2012 om 09:56:47good morning !!We have to absorb constructive criticism and destructive to let it go because it will help us " #wearethebest reageer retweet
Zonde, ik had gehoopt dat hij naar RKC ging. Aangezien die nog een spits zoekenquote:PSV is niet bereid om mee te werken aan een vertrek van Jürgen Locadia. Afgelopen weekend werd bekend dat vier clubs de jonge aanvaller willen huren, maar PSV heeft deze verenigingen teleurgesteld. "We hebben zes spitsen nodig en met Jürgen zitten we op dat aantal", zegt directeur voetbalzaken Marcel Brands van PSV tegen het Algemeen Dagblad.
De achttienjarige Locadia debuteerde een jaar geleden in het eerste elftal van PSV, in het toernooi om de KNVB Beker. De aanvaller maakte vooralsnog geen speelminuten in de Eredivisie en leek op huurbasis elders ervaring te kunnen gaan opdoen. Brands noemt de kans dat de begeerde Locadia deze transferperiode nog vertrekt echter 'uiterst klein'.
PSV begon afgelopen zaterdag aan de competitie met Jeremain Lens in de punt van de aanval en later kwam Tim Matavz als invaller voor Georginio Wijnaldum in de ploeg. Zowel Lens als Matavz wist te scoren, maar de aanvallers konden een 3-2 nederlaag niet voorkomen.
Niet op basis van één wedstrijd een oordeel vellen... Nee, want deze verdediging speelt ook pas één wedstrijd samen, inderdaad. Wat een enorme faalhaasquote:Brands houdt vertrouwen in defensie
EINDHOVEN - PSV bezint zich na de catastrofe in Waalwijk op de vraag of de defensie voor dit seizoen sterk genoeg is. Technisch manager Marcel Brands gaf gisteravond het voorlopige antwoord.
"Je kunt niet op basis van een wedstrijd een oordeel vellen", vond de verantwoordelijke voor de spelersgroep. "Los daarvan, we hebben eerder al gezegd dat er geen andere spelers komen voordat iemand wordt verkocht." Achter de schermen kijkt de club uiteraard of versterking op korte termijn nog nodig is. Een transfer van Toivonen en/of Manolev behoort nog altijd tot de mogelijkheden, hoewel er geen concreet bod is binnengekomen. Geld dat uit eventuele transfers vrijkomt, kan worden geherinvesteerd in nieuwe spelers.
Tot voor kort dacht PSV sowieso met de huidige defensie de competitie in te gaan. Een tegenvaller is dat Mathias 'Zanka' Jörgensen op dit moment nog niet klaar is voor een basisplek. De begin dit seizoen overgekomen centrale verdediger maakte in de voorbereiding geen sterke indruk. Gisteravond speelde hij met Jong PSV een hele wedstrijd. "Ik ben klaar voor een basisplek in het eerste", gaf hij aan.
Dat laatste stukje, #wearethebest, dat moet er eens uitgaan bij de selectie. Dát is nou net het hele probleem. Zelfoverschatting. Onze verdediging is niet "the best". En als ze zich daar nou eens bewust van worden, dan willen ze wellicht eens een keer een stapje extra zetten met zijn allen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:14 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk helpt het jetwitter:MarceloGuedes02 twitterde op dinsdag 14-08-2012 om 09:56:47good morning !!We have to absorb constructive criticism and destructive to let it go because it will help us " #wearethebest reageer retweet
Brands moet je sowieso nooit geloven.. Wie weet komt hij ineens weer aanzetten met een verdedigerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:31 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Niet op basis van één wedstrijd een oordeel vellen... Nee, want deze verdediging speelt ook pas één wedstrijd samen, inderdaad. Wat een enorme faalhaas
Narsingh moest komen van de Matavz-fanboys. Dan zou hij een doelpuntenmachine wordenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:49 schreef tja77 het volgende:
Kan niemand die Brands buitenslingeren? Ik word een beetje kotsbeu van die gast.
Waarom koop je iemand als Narsingh, als het juist de verdediging is die faalt?
En nu verwijt hij andere mensen dat ze oordelen na 1 wedstrijd? Nee wijsneus, niet na 1 wedstrijd, heb je onder een steen gelegen vorig seizoen?
Hij zal echt wel goede bedoelingen hebben, maar zijn fouten toegeven???
Echt hequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:31 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Niet op basis van één wedstrijd een oordeel vellen... Nee, want deze verdediging speelt ook pas één wedstrijd samen, inderdaad. Wat een enorme faalhaas
Pieters is geblesseerd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:27 schreef J2T het volgende:
Waarom probeert Dickie het niet met Pieters en Derijck? Hebben jullie geen fatsoenlijke RB in de jeugd rondlopen? Ik kan mij niet voorstellen dat zo'n jeugdspeler het slechter doet dan Manolev of die andere flapdrol. Voor de rest is jullie team op elke positie ijzersterk.
Je zou maar Daley en Bouma als je 2 centrumverdedigers hebben.
Brenet (RB), 18j. Voorlopig nog te licht verklaard, maar dit kan wel een vaste back worden straks.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:27 schreef J2T het volgende:
Waarom probeert Dickie het niet met Pieters en Derijck? Hebben jullie geen fatsoenlijke RB in de jeugd rondlopen? Ik kan mij niet voorstellen dat zo'n jeugdspeler het slechter doet dan Manolev of die andere flapdrol. Voor de rest is jullie team op elke positie ijzersterk.
Je zou maar Daley en Bouma als je 2 centrumverdedigers hebben.
Het centrum Derijck-Marcelo fungeerde een lange periode best stabiel. Ook tijdens zijn eerste wedstrijd tegen ADO viel hij positief op. Maar ineens werd Derijck weer gepasseerd door Rutten, is daardoor erg onzeker geworden heb ik het idee.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:42 schreef Caland het volgende:
Geloof er sowieso ook niks van dat Derijck nóg slechter is dan Marcelo.
Derijck speelt slechte wedstrijd en wordt meteen persoonlijk afgebrand in de pers door Rutten, Bouma, Marcelo en Manolev spelen de ene draak van een wedstrijd na de andere en die mogen als beloning oneindig lang blijven staanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:46 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het centrum Derijck-Marcelo fungeerde een lange periode best stabiel. Ook tijdens zijn eerste wedstrijd tegen ADO viel hij positief op. Maar ineens werd Derijck weer gepasseerd door Rutten, is daardoor erg onzeker geworden heb ik het idee.
Nog steeds zonde van Marcellis, Rutten heeft hem echt kapot gemaaktquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Derijck speelt slechte wedstrijd en wordt meteen persoonlijk afgebrand in de pers door Rutten, Bouma, Marcelo en Manolev spelen de ene draak van een wedstrijd na de andere en die mogen als beloning oneindig lang blijven staanEerder overkwam Marcellis al hetzelfde.
Ja, het was ook geen geweldenaar maar hij had niet weg gehoeven als je terug kijkt, sowieso is het een jongen van de club, Nederlander en ik denk ook minder salaris.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nog steeds zonde van Marcellis, Rutten heeft hem echt kapot gemaakt
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Derijck speelt slechte wedstrijd en wordt meteen persoonlijk afgebrand in de pers door Rutten, Bouma, Marcelo en Manolev spelen de ene draak van een wedstrijd na de andere en die mogen als beloning oneindig lang blijven staanEerder overkwam Marcellis al hetzelfde.
Bakkal ook niet te vergeten. Bloeide bij Feyenoord weer helemaal op. Ik hoop dat Advocaat Derijck een eerlijke kans geeft in het centrum om zich opnieuw te kunnen bewijzen. Soms klikt het niet tussen een speler en trainer, was helaas ook zo bij Rutten en Derijck, maar heeft denk ik wel meer potentie dan ie heeft laten zien tot nu toe.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vond hem altijd tof. Was toen ook een van de grootste talenten en dan zo verpest worden net als Afellay.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, het was ook geen geweldenaar maar hij had niet weg gehoeven als je terug kijkt, sowieso is het een jongen van de club, Nederlander en ik denk ook minder salaris.
Dat hij Engelaar naar Vitesse wilde halen zegt ook genoeg. Straks haalt hij Vukovic ook nogquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:59 schreef Scarface88 het volgende:
Denk trouwens dat het er ook mee te maken heeft dat Marcelo persoonlijk gehaald is door Rutten en Derijck min of meer door Brands is gehaald terwijl Rutten daar niet om had gevraagd en er niet op zat te wachten.
Advocaat gebruikt hem ook ook niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:59 schreef Scarface88 het volgende:
Denk trouwens dat het er ook mee te maken heeft dat Marcelo persoonlijk gehaald is door Rutten en Derijck min of meer door Brands is gehaald terwijl Rutten daar niet om had gevraagd en er niet op zat te wachten.
quote:Toivonen boos op PSV
Ola Toivonen, die op een vertrek uit Eindhoven aast, baalt van de houding van de clubleiding van PSV. Volgens de Zweed blokkeert de Eindhovense club een transfer. ,,PSV vraagt een onredelijk hoge transfersom voor mij. En wat me nog meer bevreemdt, is dat ze verschillende transferbedragen vragen, afhankelijk van welke club zich meldt, laat Toivonen zich kritisch uit richting zijn werkgever.
Onder meer Rubin Kazan is serieus geïnteresseerd in de Zweedse international. De Russische club heeft negen miljoen euro voor hem over. Bij Rubin kan hij minimaal twee miljoen euro netto per jaar gaan verdienen. Toivonen is momenteel in Zweden om zich voor te bereiden op de oefeninterland tegen Brazilië (woensdag).
Aldus de Telegraafquote:
Bij PSV tekende Wijnaldum een vierjarige contract.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:19 schreef Typisch het volgende:
Ik meen mij trouwens te herinneren dat Wijnaldum (en Fer bij Twente) maar een 3 jarig contract hebben getekend, klopt dat?
Toen wist hij niet over 2 miljoen netto.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik vond Toiboy al zo stil de laatste maanden...
Scouting wordt toch niet gebruikt. Brands geeft de voorkeur aan dure binnenlandse spelers die iedereen al kent.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:24 schreef 3M1N3M het volgende:
Maar.. hoe kan een scouting van een club als PSV zooo slecht zijn?
Aha, okay. Dus na dit seizoen moet hij verkocht worden, anders vang je er nooit veel meer voor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij PSV tekende Wijnaldum een vierjarige contract.
Nee, Toivonen juist nu verkopen (geld aan verdedigers besteden) en dan Wijnaldum zich laten ontwikkelen. Anders krijg je er straks allebei minder geld voor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aha, okay. Dus na dit seizoen moet hij verkocht worden, anders vang je er nooit veel meer voor.
Het schijnt dat je een contract tussentijds kunt openbreken en eventueel opwaarderen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aha, okay. Dus na dit seizoen moet hij verkocht worden, anders vang je er nooit veel meer voor.
Oh jij denkt dat Wijnaldum dat doet?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het schijnt dat je een contract tussentijds kunt openbreken en eventueel opwaarderen.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh jij denkt dat Wijnaldum dat doet?
Waarom niet? Niet dat ik dat wil/verwacht, maar is niet onmogelijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh jij denkt dat Wijnaldum dat doet?
Dat denk jij inderdaad...De tijd zal het leren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij zo in elkaar zit.
Wijnaldum lijkt me juist zo een aardig iemand.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:42 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Een blik in zijn ogen en je ziet dat hij niet iemand is die contracten verlengd.
Locadia toch maar eens naar het eerste overzetten? Die gast kan écht goed voetballen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:33 schreef Doublepain het volgende:
http://www.psv.tv/index.p(...)ayer&ProductID=10353
Die zit al bij de 1ste. Behalve tegen RKC.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Locadia toch maar eens naar het eerste overzetten? Die gast kan écht goed voetballen.
Dat hebben we in Rotterdam gezien.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:43 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Wijnaldum lijkt me juist zo een aardig iemand.
In before "dan kan hij nog lang wachten" reacties.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:00 schreef StijnDa het volgende:
Ik denk dat Wijnaldum nog wel gaat verlengen tot hij echt naar een topclub kan.
Dan kan hij nog lang wachten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:34 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
In before "dan kan hij nog lang wachten" reacties.
hou toch op, hij speelde gewoon aller beroerdstquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:
mwah, het wordt allemaal ook wel vrij zwart wit afgeschilderd. RKC kan kiezen uit spelers die een stuk minder goed zijn, die groep is groter. Die groep kan zo in de basis bij RKC, bij PSV zou een zelfde speler nummer 12 van Jong PSV worden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:24 schreef 3M1N3M het volgende:
Maar.. hoe kan een scouting van een club als PSV zooo slecht zijn?
Of ligt het ergens anders aan? Want ik denk dat als je nu de scouting van RKC bij PSV neerzet, dat je sowieso een stuk meer talenten uit het buitenland/binnenland wegkaapt.
RKC is al sterk genoeg, dacht ik zo....quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zonde, ik had gehoopt dat hij naar RKC ging. Aangezien die nog een spits zoeken
Ik heb hem in wat oefenwedstrijden gezien... maar dat kon me niet bekoren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Locadia toch maar eens naar het eerste overzetten? Die gast kan écht goed voetballen.
Tegen mindere tegenstanders gaat het prima met Derijck. Maar wanneer hij individueel tegen een speler staat die ook maar enigszins de norm ontstijgt, heeft hij het al moeilijk. Derijck is gewoon typische speler voor een club als Den Haag. Middenmoot Eredivisie, that's it voor hem.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:42 schreef Caland het volgende:
Geloof er sowieso ook niks van dat Derijck nóg slechter is dan Marcelo.
Locadia zit als stagiair bij het eerste, op basis van wat hij in de oefencampagne heeft gedaan. Ik vind hem wel prima. Lijkt potentieel in te zitten. Sterk en heeft scorend vermogen. Niet vergeten dat hij nog maar 18 is hè.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb hem in wat oefenwedstrijden gezien... maar dat kon me niet bekoren.
Het enige wat Locadia moet doen is scoren. En dat doet hij, aan de lopende band. Of heb je nog andere eisen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb hem in wat oefenwedstrijden gezien... maar dat kon me niet bekoren.
Verdedigenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het enige wat Locadia moet doen is scoren. En dat doet hij, aan de lopende band. Of heb je nog andere eisen?
Hij moet eerst maar eens doorbrekenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:56 schreef 3M1N3M het volgende:
Hopelijk gaan ze met Locadia wel goed om, en dus veel voor hem vangen.
Hij wilt een kruising tussen Rooney, Ibra, Ronaldo en Messi.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het enige wat Locadia moet doen is scoren. En dat doet hij, aan de lopende band. Of heb je nog andere eisen?
PSV zou moeten proberen hem juist heel lang zelf als spits te hebben. Europese subtop is absoluut zijn maximum (zeg maar niveau overwinteren CL, halve finale/finale EL).quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:28 schreef 3M1N3M het volgende:
Ja, maar Locadia, ik zweer het je, bookmark/onthoud mijn post..
Hij gaat ooit nog spelen bij een europese subtopper ala Atletico Madrid ofzo.
Ik denk dat hij ook niet meer kan, goeie afmaker verder niks speciaals.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Neuh.. verder niks speciaals..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Meer kan hij ook niet, goeie afmaker verder niks speciaals.
Aldus onze kennerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij wekelijks op de Herdgang te vinden bent om tot deze conclusie te komen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:32 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Neuh.. verder niks speciaals..
Maar als Klaassen een keer scoort is ie de nieuwe cruijff hé?
Goedzo, ga nu maar weer weg..
Zag je die pass op Mokthar, of die voorzet op Depay? Hij heeft ook een goed schot, en is best snel..
Maar ook sterk.. je zet hem niet snel opzei.
Ik volg het wel aardig ja, je hoeft het niet met mijn mening eens te zijn hoor.quote:
Nee, ik heb wel wat beters te doen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij wekelijks op de Herdgang te vinden bent om tot deze conclusie te komen?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:37 schreef GGMM het volgende:
Wat een gehuil om iemand z'n mening zeg.
Mag ik vragen wat je over hem weet? Zijn sterke, zwakke punten. Welke wedstrijden. Waar je deze mening op baseert?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik volg het wel aardig ja, je hoeft het niet met mijn mening eens te zijn hoor.
Voortaan zal ik vragen of iedereen "mijn mening is:" voor z'n bericht wil zetten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]Hij stelt het anders niet echt als een mening.
'Ik denk dat hij ook niet meer kan, goeie afmaker verder niks speciaals.'quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]Hij stelt het anders niet echt als een mening.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voortaan zal ik vragen of iedereen "mijn mening is:" voor z'n bericht wil zetten.
Ga mij alsjeblieft niet vertellen dat je hier een mening in ziet.. Hij brengt het als een feit.quote:Meer kan hij ook niet, goeie afmaker verder niks speciaals.
Nou en nu op mijn vorige post reageren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
'Ik denk dat hij ook niet meer kan, goeie afmaker verder niks speciaals.'
Ik heb het aangepast voor je.
Het is toch duidelijk dat het zijn mening is joh. Wat een gejank om niks zeg.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[..]
Ga mij alsjeblieft niet vertellen dat je hier een mening in ziet.. Hij brengt het als een feit.
Dan wil ik weten hoe hij tot deze mening komt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is toch duidelijk dat het zijn mening is joh. Wat een gejank om niks zeg.
Vind ik dan he.
Moet trouwens wel even zeggen dat het inderdaad zijn mening is. Weet niet eens waarom ik daar echt op reageerde.. Ging me meer om dat hij doet alsof hij deze speler goed kent. Dan wil ik weten hoe hij tot deze mening komt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is toch duidelijk dat het zijn mening is joh. Wat een gejank om niks zeg.
Vind ik dan he.
Dat snap ik dat je dat wil weten, dat gebeurt wel vaker op een forum als je wil discussiëren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dan wil ik weten hoe hij tot deze mening komt.
Anders gaan we even lekker ongegronde 'meningen' hier verstrooien. Ook goed.
Tegenwoordig zijn er nog maar weinig spitsen die alleen maar kunnen scoren. In het hedendaagse voetbal moet je meer kunnen als spits zijnde.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ligt imo meer aan de eisen die er tegenwoordig gesteld worden aan een spits. Net zoals de meeste onredelijke eisen aan een verdediger worden gesteld(in Nederland mn).quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn er nog maar weinig spitsen die alleen maar kunnen scoren. In het hedendaagse voetbal moet je meer kunnen als spits zijnde.
De Inzaghi's zijn niet meer van deze tijd.
Maar die spitsen bestaan niet meer. De nieuwe spits knalt er ballen in maar kan ook goed meevoetballen en anderen in stelling brengen. Voetbal ontwikkelt zich steeds en dit is een van de ontwikkelingen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ligt imo meer aan de eisen die er tegenwoordig gesteld worden aan een spits. Net zoals de meeste onredelijke eisen aan een verdediger worden gesteld(in Nederland mn).
Als een spits elke bal er 'gewoon' inknalt, zal er niemand klagen ( behalve de tegenstander uiteraard)
Huntelaar is anders vrij gewild. Die kan buiten raak schieten ook niet veelquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn er nog maar weinig spitsen die alleen maar kunnen scoren. In het hedendaagse voetbal moet je meer kunnen als spits zijnde.
De Inzaghi's zijn niet meer van deze tijd.
Dat is een van de weinige van een uitstervend ras. Maar in een ploeg waar meer gevraagd werd lukte het ook niet. (Real Madrid)quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:57 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Huntelaar is anders vrij gewild. Die kan buiten raak schieten ook niet veel
True, je hebt wel gelijk. Al bestaan ze nog wel degelijk, alleen zijn ze minder in trek bij (top)clubs.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat is een van de weinige van een uitstervend ras. Maar in een ploeg waar meer gevraagd werd lukte het ook niet. (Real Madrid)
En hij speelt natuurlijk maar voor een Europese subtopper.
Dat valt tegen. Matavz deed het vorig jaar ook niet goed omdat hij geen aanvoer kreeg.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:02 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Gelukkig is PSV geen topclub en voldoet een pur sang doelpuntenmaker hier ook.
En omdat hij met de aanvoer die hij kreeg veel te weinig deed en nou ook niet bepaald kampioen vrij lopen is....quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat valt tegen. Matavz deed het vorig jaar ook niet goed omdat hij geen aanvoer kreeg.
En je ziet dat Advocaat ook voor Lens kiest.
Ja maar daar moet een coach dan op inspelen natuurlijk he. Matavz is een uitstekende spits voor PSV als het juiste spel wordt gespeeld. Als dat spel niet wordt gespeeld moet hij gewoon niet opgesteld worden of moeten de buitenspelers de opdracht krijgen meer voorzetten te geven en moeten de middenvelders de opdracht gegeven worden vaker een steekbal te proberen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat valt tegen. Matavz deed het vorig jaar ook niet goed omdat hij geen aanvoer kreeg.
Mwah, dat soort type spits zal altijd blijven bestaan. Zeg maar type Mackaay, Huntelaar en dat soort spitsen. Een goed scorende spits in je team is goud waard, vaak ook het verschil tussen winst en verlies.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:19 schreef Chase_Utley het volgende:
Maar er is een reden dat de types Inzaghi uitsterven. Want je speelt gewoon met 10 man anders.
Opvulling voor de smalle selectie van Jong PSV.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ah, ik zie net dat we een 20-jarige verdediger van Willem II hebben gehaald, voor Jong PSV. Wat is dat voor beleid man?
Hou je gore tyfusbek, joh sukkel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Ga je stiefvader lekker lastig vallen.
Ik weet niet waar je dat over de nieuwe Cruijff vandaan heb gehaald maar ik heb het iig niet gezegd. Klaassen is niet veel, Siem de Jong 2.0
Ik mag mijn mening hier toch geven? Ik vind hem niet zo speciaal.
[..]
Ik volg het wel aardig ja, je hoeft het niet met mijn mening eens te zijn hoor.
[..]
Nee, ik heb wel wat beters te doen.
Wat is dat voor onzin.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Opvulling voor de smalle selectie van Jong PSV.
Zo zo, ga je nu een rapnummer over mij schrijven?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:12 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Hou je gore tyfusbek, joh sukkel.
Als je het niet aankan, dat iemand anders een heeul andere mening heeft, ga je persoonlijk beginnen..
Tfoeh.
Dus wij kunnen in de jeugd niet eens iemand produceren die beter is dan een jeugdspeler die niet goed genoeg was voor Willem II?!?!?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Opvulling voor de smalle selectie van Jong PSV.
Zal wel met die NextGenSeries te maken hebben. Daardoor spelen die spelers van de A1 ook doordeweeks en kunnen ze niet voor Jong PSV spelen. Anders weet ik het ook niet.quote:
Ging je nog reageren op mijn reactie? Of antwoord je maar gewoon niet meer?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zo zo, ga je nu een rapnummer over mij schrijven?
Jij begint met te zeggen dat ik hier weg moet gaan en daar reageer ik op.
Noem eens 10 echte pure afmakers in het hedendaagse voetbal die ook nog op een redelijk niveau spelen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mwah, dat soort type spits zal altijd blijven bestaan. Zeg maar type Mackaay, Huntelaar en dat soort spitsen. Een goed scorende spits in je team is goud waard, vaak ook het verschil tussen winst en verlies.
Je kunt nog zo goed spelen als team, als je niet of te weinig scoort dan sta je gewoon vaak met lege handen.
Ik ken Locadia verder niet als speler maar als ie er 20+ inlegt per seizoen dan is het gewoon een prima spits.
VAn Nistelrooij kwam van Den Boschquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus wij kunnen in de jeugd niet eens iemand produceren die beter is dan een jeugdspeler die niet goed genoeg was voor Willem II?!?!?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ah, ik zie net dat we een 20-jarige verdediger van Willem II hebben gehaald, voor Jong PSV. Wat is dat voor beleid man?
Zal wel zo'n contract op amateurbasis zijn. Net als die Rik Schouw die ze laatst hadden gecontracteerd. Was zelfs voor Almere City nog niet eens goed genoeg maar speelt nu wel in de jeugd bij PSVquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus wij kunnen in de jeugd niet eens iemand produceren die beter is dan een jeugdspeler die niet goed genoeg was voor Willem II?!?!?![]()
![]()
Hendrix zit in A1 denk ik en komt gewoon uit eigen jeugd. Was ook basisspeler op WK/EK U17 dat laatst was samen met Bazoer. Schijnen allebei grote talenten te zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:17 schreef 3M1N3M het volgende:
Welke 20 jarige verdediger?
En hoe gaat het met die Hendriks (met een x ofzo) die ook van Sparta/Willem II was gehaald?
Dat was toch ook een verdediger? Ook maar voor de leeuwen gooien, net zoals Willems..
Brenet (18), Koch (18), Zijn de 2 talenten die gebracht zullen worden uit de jeugd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:25 schreef 3M1N3M het volgende:
Oké, maar wie uit de jeugd die 18+ is zijn allemaal verdedigers?
Iemand een lijstje?
Mijn inziens verkoop je een eventueel kampioenschap wanneer je Toivonen besluit van de hand te doen. Ik begrijp ook dat je sommige boden niet kunt weigeren. Voetballend brengt hij niet heel veel, maar die gaat heel erg veel scoren wanneer Narsingh zich een beetje aangepast heeft.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:06 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ja die mogen van mij wel wat meer getest worden alls je ziet wat er nu staat. Koch (CV) schijnt wel een groot talent te zijn en Brenet (RV) redelijk. Maar als verdediger haal je al snel het niveau van de PSV selectie
In de A1 zitten de grotere talenten met Hendrix (17), Hermannsson (17, IJslander, goede verhalen over gehoord) en Bazoer (16).
Wat betreft de bank zitten we gewoon nog in een luxepositie met Wijnaldum, Derijck, Zanka, Engelaar, Manolev, Pieters en Matavz/Lens. Misschien moet PSV binnen afzienbare tijd wel gewoon van die luxepositie af en ook de bank wat meer opvullen met jeugd in het kader van bezuinigingen. Dan bedoel ik niet dat je maar 11 echte spelers mag hebben, maar een stuk of 15 (waaronder 2 keepers). Nu zijn dat er 18.
Wat mij betreft mag Derijck, Engelaar, Manolev, Toivonen en Lens weg. Laatste 2 bij goed bod natuurlijk. Dan schuiven Matavz en Wijnaldum door naar de basiself. Zanka en Pieters kunnen de centrale plekken in gaan vullen en dan hoeft er alleen een nieuwe rechtsback gekocht te worden.
Krijg je dit als basis:
Tyton, Nieuwe rechtsback, Zanka, Pieters, Willems, Bommel, Wijnaldum, Strootman, Narsingh, Matavz, Mertens.
Bank: Waterman, Bouma, Marcelo, Hutch, Ritzmaier/V Ooijen, Depay, Locadia
Marcelo kan dan ook nog wel weg. Met Bouma hebben we inmiddels al een ervaren reserve CV immers.
Bij blessures eentje vanaf de bank erin en de bank aanvullen met jeugd.
Dit scheelt iets van 4 miljoen aan salariskosten, je geeft eigen jeugd meer de kans, maar je selectie is misschien wel iets zwakker. Nederlandse clubs moeten gewoon op deze manier gaan werken want het is gewoon veel te duur om zo'n dure (gekochte) bank te hebben als PSV.
Volgend jaar ook Hutch lekker transfervrij laten gaan en dan kan er weer een nieuwe jeugdspeler bij op de bank
Hmmmquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:16 schreef mrstylo het volgende:
Cijfers VI aan PSV'ers tegen RKC.
[ afbeelding ]
Goh.quote:
Bouma een 6, dat kan toch niet waar zijn? Van Bommel en Willems verdienen wel een hoger cijfer.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:16 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:14 schreef Lyrebird het volgende:
Bouma kreeg die voldoende waarschijnlijk omdat hij een goal gescoord had.
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 13-08-2012 om 10:03:34#bouma scoorde idd een eigen doelpunt. Verder verloor hij, in tegenstelling tot z'n collega's, nauwelijks een duel en weinig balverlies reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 13-08-2012 om 10:03:57daarom heeft hij van mij een (magere) voldoende gekregen reageer retweet
Omdat hij te sloom was om een duel aan te kunnen gaan ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]twitter:thijsslegers twitterde op maandag 13-08-2012 om 10:03:34#bouma scoorde idd een eigen doelpunt. Verder verloor hij, in tegenstelling tot z'n collega's, nauwelijks een duel en weinig balverlies reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 13-08-2012 om 10:03:57daarom heeft hij van mij een (magere) voldoende gekregen reageer retweet
Dat is het nou net bij Bouma. Hij gaat amper een duel aan, dan kan je er natuurlijk ook weinig verliezen. Thijsie maakt zich weer eens belachelijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]twitter:thijsslegers twitterde op maandag 13-08-2012 om 10:03:34#bouma scoorde idd een eigen doelpunt. Verder verloor hij, in tegenstelling tot z'n collega's, nauwelijks een duel en weinig balverlies reageer retweet
Beetje moeilijk altijd cijfers geven na zón wedstrijd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:16 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ach, probeer het eens alle spelers na een wedstrijd te beoordelen. Je moet echt met 3 man zijn om dat goed te kunnen doenquote:Dat is het nou net bij Bouma. Hij gaat amper een duel aan, dan kan je er natuurlijk ook weinig verliezen. Thijsie maakt zich weer eens belachelijk.
Jozefzoon is gewoon erg snel, daar gaat iedere back het lastig tegen krijgen. Tweede helft herstelde Hutchinson zich goed. Een voldoende is inderdaad overdreven om te geven, maar een 5 zou wel kunnen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hutch werd gewoon overlopen door zijn directe tegenstander, wil je hem dan een dikke voldoende geven ofzo?
Een back van PSV moet Jozefzoon gewoon tegen kunnen houden.. Geen excuses.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jozefzoon is gewoon erg snel, daar gaat iedere back het lastig tegen krijgen. Tweede helft herstelde Hutchinson zich goed. Een voldoende is inderdaad overdreven om te geven, maar een 5 zou wel kunnen.
Tja, dat Hutchinson niet sneller is kan hij ook weinig aan doen. Kreeg ook amper rugdekking.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Een back van PSV moet Jozefzoon gewoon tegen kunnen houden.. Geen excuses.
Hutchinson heeft eigenlijk als als enige een geldig excuus dat hij geen back is. Maar de snelheid van zo'n speler moet gewoon verdedigend opgelost/opgevangen worden.. normaal gesproken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tja, dat Hutchinson niet sneller is kan hij ook weinig aan doen. Kreeg ook amper rugdekking.
Wat een waardeloze redenatie van Thijs Slegers. Lekker belangrijk dat hij geen duels verloor en een "redelijke" wedstrijd speelde. Door zijn doelpunt wel tegen puntverlies aangelopen en dat lijkt me zwaarder tellen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:29 schreef mrstylo het volgende:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:34 schreef tja77 het volgende:
dan weer ff wat anders
Bakkali traint voor het eerst met hoofdmacht PSV
Woont in Heeze. Da's normaal.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:35 schreef Compliment het volgende:
Ik vind Thijs Slegers altijd (lees:vaak) zo bot reageren.
Kijk dit is nu precies het punt, vorig jaar had Manolev had ook moeilijk tegen Jozelfszoon. Speelt nu back slecht, is Josefzoon gewoon goed of is degene die eigenlijk rugdekking moet geven zo slecht.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tja, dat Hutchinson niet sneller is kan hij ook weinig aan doen. Kreeg ook amper rugdekking.
https://twitter.com/#!/search/realtime/%40thijsslegersquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:35 schreef Compliment het volgende:
Ik vind Thijs Slegers altijd (lees:vaak) zo bot reageren.
Dus Josefzoon is zo goed dat wanneer je tegen hem speelt, rest van het seizoen niet maar kan verdedigen. Wat doet hij nog bij RKC eigenlijk?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:47 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Kijk dit is nu precies het punt, vorig jaar had Manolev had ook moeilijk tegen Jozelfszoon. Speelt nu back slecht, is Josefzoon gewoon goed of is degene die eigenlijk rugdekking moet geven zo slecht.
Ja, die vragen soms.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
https://twitter.com/#!/search/realtime/%40thijsslegers
Als je elke keer zo domme vragen krijgt wel.
Tegen het counterende RKC met een uitstekende Chevalier in de spits overigens had PSV veel moeite omdat de RKC aanvallers gewoon sneller waren. Op de counter heb je dan gewoon een groot probleem.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:40 schreef Clerxify het volgende:
De hele verdediging treft blaam hutchinson die zich paar keer heel makkelijk laat weg zetten. Marcelo die zich makkelijk liet aftroeven en met zijn tempo de hele opbouw verneukte. Willems die sneijder paar keer op cruciale momenten weg laat lopen met het gevolg dat hij alle vrijheid kreeg in de 16. Ik moet zeggen ik vond bouma niet zo heel waardeloos tegen rkc neemt niet weg dat bouma in het centrum nee dat kan gewoon niet meer.
Zoals ik al zei, hier zijn geen excuses voor, voor een verdediger bij PSV. Is een vleugel te snel voor de back, dan los je dit op met je medeverdedigers of degene die voor je speelt maak je afspraken mee.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:47 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Kijk dit is nu precies het punt, vorig jaar had Manolev had ook moeilijk tegen Jozelfszoon. Speelt nu back slecht, is Josefzoon gewoon goed of is degene die eigenlijk rugdekking moet geven zo slecht.
Omdat ze zeker het niet kunnen dekken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Conclusie: de hele verdediging sucks balls.
Josefzoon is een prima speler voor een club als RKC. Kan hard rennen, maar doet daarna vrij weinig met de bal. Af en toe geeft hij een goede assist, maar veel vaker komt de bal niet aan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus Josefzoon is zo goed dat wanneer je tegen hem speelt, rest van het seizoen niet maar kan verdedigen. Wat doet hij nog bij RKC eigenlijk?
Dat is inderdaad een probleem. Maar je kan dan ook zeggen dat hij het eea een beetje moet temperen. Lens trok vaak naar binnen, Narsingh doet dat veel minder vaak, waardoor Manolev die ruimte sowieso niet krijgt. Het zou natuurlijk ook zomaar een wisselwerking kunnen zijn die wel uitkomt. Hoe dan ook, Hutch op de rechtsback, kan echt niet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:27 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dan kan je Narsingh er ook gelijk uithalen. Manolev loopt dan alles dicht voor Narsingh.
Een manolev die slim genoeg is om te weten wanneer hij wel niet en niet op kan komen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:12 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een probleem. Maar je kan dan ook zeggen dat hij het eea een beetje moet temperen. Lens trok vaak naar binnen, Narsingh doet dat veel minder vaak, waardoor Manolev die ruimte sowieso niet krijgt. Het zou natuurlijk ook zomaar een wisselwerking kunnen zijn die wel uitkomt. Hoe dan ook, Hutch op de rechtsback, kan echt niet.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Goffetomme zeg, kwam dit topic tegen: Het officiële PSV topic #86: Een bittere pil Na er op naar zoek te zijn gegaan.
Wat een kippenvel krijg ik weer
En wordt bijna verdrietig als je ziet waar we nu staan.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:57 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Jammer jammer jammer. Psv was de sterkste van de halve finalisten. Op dit moment misschien zelfs de beste ploeg ter wereld.
Fijn dat je me er weer aan herinnertquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
En wordt bijna verdrietig als je ziet waar we nu staan.![]()
100%, hands down.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:57 schreef Scarface88 het volgende:
Ik weet zeker dat PSV dat jaar de Champions League had gewonnen als ze in de finale stonden.
Dat denk ik ook eigenlijk. We waren toen echt machtig goed.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:57 schreef Scarface88 het volgende:
Ik weet zeker dat PSV dat jaar de Champions League had gewonnen als ze in de finale stonden.
Ja, dat PSV had perfect gepast tegen een Engelse tegenstander.....quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:57 schreef Scarface88 het volgende:
Monaco was toen toch 16 finale of was dat de jaar daarop?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:03 schreef tja77 het volgende:
GVD, die kwartfinale tegen OL, ik heb nog nooit zo gespannen en daarna zo opgelucht op de tribune gestaan en gezeten... Wat een feest.
En toen Milan...met hun kutgeluk.
Was 1/16e jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Monaco was toen toch 16 finale of was dat de jaar daarop?
Klopt ja, eerst Monaco, toen Lyon, en toen dus milan...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Monaco was toen toch 16 finale of was dat de jaar daarop?
Idd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:57 schreef Scarface88 het volgende:
Nacompetitie gaat het wordenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:37 schreef Buitendam het volgende:
Ohjee. Dit wordt weer een laaaaang seizoen
En dan weer zelfoverschatting, denken alles te kunnen en zaterdag weer als een zak hooi spelen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:37 schreef tompsv18 het volgende:
Komen iig met een goed gevoel terug naar PSV
Zaterdag wordt een walk-over. Tegen Groningen zie ik het eerder misgaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:38 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En dan weer zelfoverschatting, denken alles te kunnen en zaterdag weer als een zak hooi spelen.
Ben er ook bang voor. Zal hoe dan ook ergens wel weer misgaan vanwege onderschatting van de tegenstander. Verbaas me er keer op keer weer over hoeveel klasse de spelers individueel hebben maar het maar sporadisch laten zien, alleen als ze er echt voor gaan zoals in een bekerfinale, schaal of interland kunnen ze die motivatie wel opbrengenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zaterdag wordt een walk-over. Tegen Groningen zie ik het eerder misgaan.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zaterdag wordt een walk-over. Tegen Groningen zie ik het eerder misgaan.
Maar vooral geen sportpsycholoog inhuren zoals in zoveel sporten gedaan wordt. Daar zouden de spelers veel baat bij kunnen hebben.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor. Zal hoe dan ook ergens wel weer misgaan vanwege onderschatting van de tegenstander. Verbaas me er keer op keer weer over hoeveel klasse de spelers individueel hebben maar het maar sporadisch laten zien, alleen als ze er echt voor gaan zoals in een bekerfinale, schaal of interland kunnen ze die motivatie wel opbrengen
PSV heeft vast nog wel ergens wat miljoenen liggen om te investeren in een goede verdediger toch?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:08 schreef Buitendam het volgende:
Zolang de centrale mannen Bouma en Marcelo zijn is er een probleem. Het middenveld en aanval ziet er voor Eredivisiebegrippen top uit, maar zolang pipo 1 en 2 de zaak achterin dicht moeten houden wordt het een heel lastig verhaal.
Nee, die is gehaald om het negergehalte in de selectie op te krikken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:14 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
PSV heeft vast nog wel ergens wat miljoenen liggen om te investeren in een goede verdediger toch?
En die Zanka? Is dat niets, of hebben ze die voor de bank gehaald?
Ahja, die hadden ze natuurlijk nog niet voldoende.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, die is gehaald om het negergehalte in de selectie op te krikken.
Marcelo en Bouma staan ze anders aardig te raken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zanka schijnt nog niet wedstrijdfit of in vorm te zijn ofzo.
Wij hebben de wedstrijd ook gezien hoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:25 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Marcelo en Bouma staan ze anders aardig te raken.
Tsja, het grote probleem is dat wij het allemaal wel goed kunnen en zullen weten, maar er bijzonder weinig mee kunnen doordat wij geen trainer van PSV zijn he.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:25 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Voor de buitenwacht en niet-kenners lijkt het misschien of dat goed bezig zijn, maar in de praktijk valt dat wel tegen hoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:25 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Headfirst kamikaze motherfucker.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:35 schreef tompsv18 het volgende:
Yoshida kan er al helemaal niet veel van.
Inderdaad geen slechte speler. En pas 23 jaar, daar zit nog rek in.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:32 schreef Adames het volgende:
Je kan nog altijd Yoshida halen, Hai kennende zal hij hem wel willen verkopen voor een spotprijsje van 16 miljoen
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:32 schreef Adames het volgende:
Je kan nog altijd Yoshida halen, Hai kennende zal hij hem wel willen verkopen voor een spotprijsje van 16 miljoen
Hou eens op allebei. Brands leest hier mee. Als je er nu nog commercieel aantrekkelijk bij gooit dan staat die Jap morgen op de stoep.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:38 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Inderdaad geen slechte speler. En pas 23 jaar, daar zit nog rek in.
Ja, ik kan er hier achter mijn laptopje er weinig aan doen, pikkebaas.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:25 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Als Brands de prijs dan nog eens naar beneden weet te halen naar 14 miljoen, dan heeft hij zijn taak als Technisch Directeur weer verricht.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[..]
Hou eens op allebei. Brands leest hier mee. Als je er nu nog commercieel aantrekkelijk bij gooit dan staat die Jap morgen op de stoep.
Ik vind overigens wel dat jij de originaliteitsprijs wint met die bord-op-schoot/studio sport grap. Je maakt hem nu al een maand of 3, de vasthoudenheid is te prijzen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:41 schreef Caland het volgende:
Brands zal toch ook wel die omhaal hebben gezien op studio sport. Blijkbaar toch niet interessant genoeg.
Mwah. Hai Berden vraagt 15 miljoen en Brands biedt 17 miljoen. Zo gaat het doorgaans in het dagelijks leven van Marcel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Als Brands de prijs dan nog eens naar beneden weet te halen naar 14 miljoen, dan heeft hij zijn taak als Technisch Directeur weer verricht.
Al langer zelfs, ga er nu mee het tweede seizoen in en nog steeds zo actueel als de pestquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind overigens wel dat jij de originaliteitsprijs wint met die bord-op-schoot/studio sport grap. Je maakt hem nu al een maand of 3, de vasthoudenheid is te prijzen.
Maar geen hond reageert...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:43 schreef Caland het volgende:
Al langer zelfs, ga er nu mee het tweede seizoen in en nog steeds zo actueel als de pest
Marcellis kon mij niet bekoren....quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:28 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ik snap niet dat er geen fatsoenlijke verdediger uit de jeugd komt. Die jongens kunnen toch onmogelijk slechter zijn dan Marcelo en Bouma?
En waarom ze Marcelis ooit hebben weggedaan trouwens.
Manolev wel? Beide zijn matige backs, maar het beleid van Jan Reker om een nieuwe rechtsback te halen voor een paar miljoen terwijl je iets uit de jeugd rond hebt lopen is typisch uit het tijdperk van Reker. Het geld kon niet op waardoor de club bijna kapot is gegaan als de deal met de gemeente niet door ging.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Marcellis kon mij niet bekoren....
Die focus op "eigen" jeugd valt ook wel mee.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:22 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Manolev wel? Beide zijn matige backs, maar het beleid van Jan Reker om een nieuwe rechtsback te halen voor een paar miljoen terwijl je iets uit de jeugd rond hebt lopen is typisch uit het tijdperk van Reker. Het geld kon niet op waardoor de club bijna kapot is gegaan als de deal met de gemeente niet door ging.
Lekker met geld smijten in de hoop Champions League te halen met matige spelersBen blij dat er nu steeds meer de focus op eigen jeugd komt te liggen.
Zeg ik dat? Ik weet nog goed dat Marcellis wegging, en er waren wenig mensen rouwig om. Volgens mij zat hij in zijn laatste periode bij PSV ook meer op de bank als dat hij speelde. Het zal vast wel een reden hebben gehad dat hij op de bank zat...toch?quote:
Zoiets moet je op lange termijn zien maar er loopt in de huidige jeugd echt enorm veel talent rond, daar komt de komende jaren ook steeds meer de focus op te liggen. Zal ook wel moeten want met het buitenland valt niet meer te concurreren, echt grote talenten zijn erg schaars geworden aangezien de meeste spelers op jonge leeftijd al door een topclub worden weg gekocht.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:26 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Die focus op "eigen" jeugd valt ook wel mee.
Ritzmaier, van Ooijen en Depay moeten veel meer spelen.
Ja die reden heeft afgelopen seizoen zijn ontslag gekregen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Ik weet nog goed dat Marcellis wegging, en er waren wenig mensen rouwig om. Volgens mij zat hij in zijn laatste periode bij PSV ook meer op de bank als dat hij speelde. Het zal vast wel een reden hebben gehad dat hij op de bank zat...toch?
En hoe vaak heb jij die eerste en met name die tweede, zien spelen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:26 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Die focus op "eigen" jeugd valt ook wel mee.
Ritzmaier, van Ooijen en Depay moeten veel meer spelen.
Dan nog, als ik me niet vergis was het Marcellis ((die in die tijd veel tijd op de bank spendeerde) (plus ? miljoen)) voor Lens. In die tijd had je bij PSV een overvloed aan verdedigers, dat achteraf blijkt dat ze er allemaal geen hol van kunnen, is een beetje achteraf lullen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:30 schreef Scarface88 het volgende:
Ja die reden heeft afgelopen seizoen zijn ontslag gekregen.
Wat ik er van begreep, viel de blessure mee en hoopt hij tegen Roda gewoon mee te spelen.quote:
quote:Mertens: „Op meer krediet gerekend”
Zijn formidabele invalbeurt tegen het Nederlands elftal stond in schril contrast met zijn fletse optreden in het verloren competitieduel met RKC. Met een doelpunt en twee assists leidde Dries Mertens de Rode Duivels woensdagavond langs Oranje, terwijl hij vier dagen eerder in Waalwijk door PSV-trainer Dick Advocaat in de rust werd gewisseld vanwege zijn geringe inbreng. „Ik was het niet eens met die wissel. Ik speelde niet goed tegen RKC, maar ik had op meer krediet gerekend”, blikte Mertens na de oefenzege op Oranje in Brussel terug.
Tot zijn grote ongenoegen begon de aanvaller tegen Nederland op de bank. Gezien zijn matige voorbereiding en dito competitiestart was dat niet zo verwonderlijk. Als invaller had Mertens in het Koning Boudewijn-stadion echter maar een kwartier nodig om zijn klasse te etaleren. Mertens tekende zelf voor de gelijkmaker, waarna Romelu Lukaku en Jan Vertonghen op zijn aangeven de score naar 4-2 uitbreidden. „Ik heb laten zien dat ik in de basis thuishoor. Ik verwacht zaterdag tegen Roda JC gewoon weer te spelen”, aldus Mertens, die zich gisteren met een brede grijns op het gezicht op De Herdgang meldde. Hij kreeg bovendien de complimenten van bondscoach Marc Wilmots. „Mertens kan met een opgeheven hoofd naar PSV.”
Zo veel ruimte als Oranje in de slotfase weggaf, zal Mertens morgen tegen Roda JC vermoedelijk niet krijgen. Al bewaart hij wel goede herinneringen aan de laatste thuiswedstrijd tegen de ploeg uit Kerkrade (7-1). Vorig seizoen scoorde Mertens namelijk vier keer tijdens dit duel, waarin de gasten meer dan een uur met tien man speelden. Voor een herhaling van dit scenario zouden Mertens en zijn coach Advocaat nu direct willen tekenen.
De arrogantie begint weer. Dat bedoelde ik met mijn laatste posts, deze spelers moeten het eerst maar een heel seizoen bewijzen. Als je slecht speelt dan wordt je gewoon gewisseld, ook tegen een club als RKC want daar liet hij werkelijk helemaal niks zien.quote:
Daar lijkt het wel op, maar bij hun nationale elftal zullen nog andere dingen spelen, ik hoor altijd geweldige verhalen over Hazard maar die liet het tegen NL weer niet zien (en hij staat altijd in de basis), in die zin heeft Mertens wel een beetje gelijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:27 schreef tja77 het volgende:
Krediet wil dus eigenlijk gewoon zeggen.
"ik ben een dure voetballer, dus als ik kut speel, moet ik gewoon blijven staan, en mag ik absoluut niet gewisseld worden"
Mertens heeft het niet bewezen wou je zeggen? MVP van de Eredivisie en rendeerde beter dan de geliefde Balázs Dzsudzsák. Al zeggen cijfers alleen niet alles maar als je over iemand redelijk tevreden mag zijn (vorig seizoen) is het Mertens wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:14 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
De arrogantie begint weer. Dat bedoelde ik met mijn laatste posts, deze spelers moeten het eerst maar een heel seizoen bewijzen. Als je slecht speelt dan wordt je gewoon gewisseld, ook tegen een club als RKC want daar liet hij werkelijk helemaal niks zien.
Mertens heeft hetzelfde probleem als Dzsudzsak ook had en dat is goed presteren bij thuiswedstrijden en uitwedstrijden helemaal niks laten zien. Als je dan tegen een RKC totaal onzichtbaar bent dan wordt je gewoon gewisseld als de trainer denkt iets met een wissel te kunnen forceren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mertens heeft het niet bewezen wou je zeggen? MVP van de Eredivisie en rendeerde beter dan de geliefde Balázs Dzsudzsák. Al zeggen cijfers alleen niet alles maar als je over iemand redelijk tevreden mag zijn (vorig seizoen) is het Mertens wel.
Dat ontken ik ook niet, maar ook uit heeft hij wel belangrijke doelpunten gemaakt (ook al was hij vrij onzichtbaar). Uiteindelijk hoe je het ook bekijkt het gaat om resultaat.. als wij alles met een schrale 1-0 winnen sta je te feesten op het SHP aan het eind van het jaar.. resultaat telt (dat het er leuk uit ziet willen we ook graag).quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Mertens heeft hetzelfde probleem als Dzsudzsak ook had en dat is goed presteren bij thuiswedstrijden en uitwedstrijden helemaal niks laten zien. Als je dan tegen een RKC totaal onzichtbaar bent dan wordt je gewoon gewisseld als de trainer denkt iets met een wissel te kunnen forceren.
Klopt, dat is ook niet zozeer het punt, als je scoort is het prima. Matavz is ook vaak de hele wedstrijd onzichtbaar en dan ligt er ineens een bal in de goal.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet, maar ook uit heeft hij wel belangrijke doelpunten gemaakt (ook al was hij vrij onzichtbaar). Uiteindelijk hoe je het ook bekijkt het gaat om resultaat.. als wij alles met een schrale 1-0 winnen sta je te feesten op het SHP aan het eind van het jaar.. resultaat telt (dat het er leuk uit ziet willen we ook graag).
Eens dat Mertens onzichtbaar was, maar kwam dat ook niet door de gevolgde strategie? Via van Bommel verliep bijna elke aanval op rechts, en als er al over links werd gespeeld, werd dat via Willems gedaan, die veel ruimte kreeg. Een aanval van Willems gaat ten koste van een aanval via Mertens.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Mertens heeft hetzelfde probleem als Dzsudzsak ook had en dat is goed presteren bij thuiswedstrijden en uitwedstrijden helemaal niks laten zien. Als je dan tegen een RKC totaal onzichtbaar bent dan wordt je gewoon gewisseld als de trainer denkt iets met een wissel te kunnen forceren.
En dat gevoel is allee maar bij hun versterkt door Rutten als trainer..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:27 schreef tja77 het volgende:
Krediet wil dus eigenlijk gewoon zeggen.
"ik ben een dure voetballer, dus als ik kut speel, moet ik gewoon blijven staan, en mag ik absoluut niet gewisseld worden"
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 17-08-2012 om 18:23:46Jagos #Vukovic bevestigt aanstaand vertrek bij #PSV. "Dat is 100% zeker. Komende week wordt meer duidelijk." Zo meer op ed.nl reageer retweet
Mooie wedstrijd was dat, geweldige vrije trap van Mertens, mooie goal van Strootman, Manolev met zijn stuntje, geweldige goal van Matavz.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hopelijk morgen een herhaling van vorig seizoen.
Maar die tegengoal was zo schandalig slecht verdedigd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mooie wedstrijd was dat, geweldige vrije trap van Mertens, mooie goal van Strootman, Manolev met zijn stuntje, geweldige goal van Matavz.
Ach met 4-0 voor wil ik ze dat nog wel vergeven al zou ik het liever niet zienquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar die tegengoal was zo schandalig slecht verdedigd.
Najah ook al verkocht. Volgens Brands zouden er pas nieuwe spelers komen wanneer er spelers weg gaan, er zijn er nu 2 weg en Advocaat zei vanmiddag op de persconferentie dat hij nog een versterking achterin kon gebruiken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:25 schreef mrstylo het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 17-08-2012 om 18:23:46Jagos #Vukovic bevestigt aanstaand vertrek bij #PSV. "Dat is 100% zeker. Komende week wordt meer duidelijk." Zo meer op ed.nl reageer retweet
Verkocht. hoop eigenlijk met een terug koop optie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:34 schreef 3M1N3M het volgende:
Najah was toch een heel groot talent? Verkocht of verhuurd?
Talent dat de stap naar het eerste niet kon maken. PSV wou hem verhuren aan Eindhoven, maar hij prefereerde een eredivisieclub. Is zijn goedrecht natuurlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:34 schreef 3M1N3M het volgende:
Najah was toch een heel groot talent? Verkocht of verhuurd?
Hopelijk zijn ze niet zo in paniek dat ze achter Rajkovic aan gaan, net zoals Ajaxquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Najah ook al verkocht. Volgens Brands zouden er pas nieuwe spelers komen wanneer er spelers weg gaan, er zijn er nu 2 weg en Advocaat zei vanmiddag op de persconferentie dat hij nog een versterking achterin kon gebruiken.
Ben benieuwd welke paniekaankoop er zal gaan komen.
Voor dit psv is dat toch echt een enorme versterking anders. Ik zie hem er echt graag bij. Ik zou zo niemand kunnen bedenken die betaalbaar is en een versterking.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:17 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hopelijk zijn ze niet zo in paniek dat ze achter Rajkovic aan gaan, net zoals Ajax
Wordt een enorme concurrentiestrijd om hem.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:17 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hopelijk zijn ze niet zo in paniek dat ze achter Rajkovic aan gaan, net zoals Ajax
quote:Advocaat ‘fan’ van Toivonen
Terwijl Ola Toivonen deze week nogmaals zijn wens uitsprak om deze transferperiode van club te wisselen, hoopt trainer Dick Advocaat dat de aanvallende middenvelder PSV trouw blijft. ,,Toivonen is een uitstekende speler. Als hij hier een topseizoen doormaakt, kan hij echt naar een Europese topclub. Een speler met zijn kwaliteiten moet niet naar een middenmoter ergens in het buitenland gaan. Dat heeft totaal geen zin.”
Advocaat heeft er geen boodschap aan dat dit misschien wel het beste moment voor de clubleiding van PSV is om te cashen. ,,Je wilt toch kampioen worden, of niet?”, staat Advocaat dus afwijzend tegenover een transfer van de Zweed. Dat PSV een prijskaartje van naar verluidt 14 miljoen euro om de nek van Toivonen heeft gehangen, begrijpt de ‘kleine generaal’ wel. ,,Met alle respect, maar als clubs 8,5 miljoen euro voor Vurnon Anita en 15 miljoen euro voor Luuk de Jong neertellen, dan moet dat geld ook voor Toivonen worden betaald.”
Volgens Advocaat werd de geschorste Toivonen vorige week tegen RKC (3-2 nederlaag) node gemist achter de spits. ,,Toivonen heeft in de voorbereiding echt goed gespeeld op die positie. Ook de samenwerking met Jeremain Lens verloopt goed. Lens trekt vaak weg uit de spits. Toivonen ziet dat en duikt in tegenstelling tot Georginio Wijnaldum in de punt op. Toivonen komt altijd in het zestienmetergebied. Dat is echt ongelooflijk. De combinatie Lens/Wijnaldum was achteraf gezien geen goede keuze.”
quote:,,Mertens moet het laten zien”
Dick Advocaat verwacht dat Dries Mertens vanavond met dezelfde (gretige) instelling het veld betreedt als tegen het Nederlands elftal. De Hagenaar zag de kleine Belg afgelopen woensdag uitblinken tijdens de oefeninterland in Brussel (doelpunt en twee assists). ,,Dat had zeker te maken met wat vorige week zaterdag tegen RKC is gebeurd. Mertens is nu nog steeds getergd”, doelt Advocaat op de wissel die hij in de rust toepaste in Waalwijk (Memphis Depay voor Mertens).
Mertens baalde daar flink van en liet weten op meer krediet gerekend te hebben. Advocaat: ,,Het kost een bepaalde tijd tot de spelers echt gaan begrijpen wat ik wil. Mertens had heel veel problemen met zijn wissel, maar hij zal moeten leren om daarmee om te gaan. Als je dat niet kunt accepteren, heb je een probleem met mij. Als ik iemand opstel, is dat zijn krediet. Dan moet je het vervolgens wel laten zien.”
Behalve Mertens heeft met name de achterste linie van PSV vanavond wat recht te zetten na de zeperd tegen RKC. ,,Als verdediger moet je één tegen één kunnen spelen. Anders ben je niet goed genoeg voor PSV”, aldus Advocaat. ,,Je moet laten zien wie je bent, dat je wil winnen. Tegen RKC heb ik dat niet gezien. Bij drie, vier dieptepasses van RKC stonden ze bij ons achterin te slapen en krijg je drie goals tegen. Als iedereen zijn taak uitvoert en scherp is, gebeurt dat niet.”
Advocaat gaf gisteren aan graag nog een verdediger aan zijn selectie toe te voegen, maar daarvoor ontbreken op dit moment de financiële middelen in Eindhoven.
Interessante uitspraak. Gaat Matavz voortaan spelen als Toivonen er niet bij is?quote:De combinatie Lens/Wijnaldum was achteraf gezien geen goede keuze.
Verdediger mag ik hopen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:55 schreef Clerxify het volgende:
#PSV gaat zich nog met een speler versterken binnenkort. Later meer. aldus elfrink.
Seizoenskaart nemen danquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wil je kaartjes voor AZ, geen fatsoenlijke plekken meer over
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:05 schreef FL_Freak het volgende:
Advocaat: Mertens heeft het niet begrepen
18 augustus 2012
In het Algemeen Dagblad reageerde Dick Advocaat kribbig op de kritiek van Dries Mertens dat hij te weinig krediet zou hebben gehad door de wissel. 'Dries heeft het dus niet begrepen,' aldus Advocaat. 'Krediet krijg je als ik je opstel. Wie wordt gewisseld heeft dat maar te accepteren. 'Anders krijg je problemen met mij.' [...]
PSV Netwerk
'Dit team heeft tijd nodig om te begrijpen wat ik wil. Dat heeft de reactie van Mertens wel duidelijk gemaakt.'
![]()
![]()
![]()
![]()
Betaal jij?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Seizoenskaart nemen dan
Tuurlijk betaal ikquote:
Zou niets moeten uitmaken maar zelfs iets kleins als de kwaliteit van de grasmat kan een verschil maken bij een uitwedstrijd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:00 schreef vivelafete het volgende:
Toch wel een apart fenomeen, dat verschil in de sport tussen uit en thuis spelen. Ik ben geneigd te zeggen dat het een puur mentale kwestie is. Ik kan namelijk gewoon niet begrijpen dat een speelwijze ineens niet meer werkt als je buiten de deur voetbalt.
Volgens mij zorgen de veranderingen in de speelwijze er juist voor dat het minder loopt. Als topclub moet je wat mij betreft toch gewoon van je eigen spel uit blijven gaan, je gaat je strategie toch niet aanpassen op fucking RKC.
Wat een verademing ten opzichte van Rutten waarbij spelers eindeloos krediet hadden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:05 schreef FL_Freak het volgende:
Advocaat: Mertens heeft het niet begrepen
18 augustus 2012
In het Algemeen Dagblad reageerde Dick Advocaat kribbig op de kritiek van Dries Mertens dat hij te weinig krediet zou hebben gehad door de wissel. 'Dries heeft het dus niet begrepen,' aldus Advocaat. 'Krediet krijg je als ik je opstel. Wie wordt gewisseld heeft dat maar te accepteren. 'Anders krijg je problemen met mij.' [...]
PSV Netwerk
'Dit team heeft tijd nodig om te begrijpen wat ik wil. Dat heeft de reactie van Mertens wel duidelijk gemaakt.'
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |