abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115563709
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 16:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Het enige wat Locadia moet doen is scoren. En dat doet hij, aan de lopende band. Of heb je nog andere eisen?
Hij wilt een kruising tussen Rooney, Ibra, Ronaldo en Messi. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door mrstylo op 14-08-2012 17:36:00 ]
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 17:28:00 #102
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_115563940
Ja, maar Locadia, ik zweer het je, bookmark/onthoud mijn post..
Hij gaat ooit nog spelen bij een europese subtopper ala Atletico Madrid ofzo.
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
pi_115565994
quote:
19s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:28 schreef 3M1N3M het volgende:
Ja, maar Locadia, ik zweer het je, bookmark/onthoud mijn post..
Hij gaat ooit nog spelen bij een europese subtopper ala Atletico Madrid ofzo.
PSV zou moeten proberen hem juist heel lang zelf als spits te hebben. Europese subtop is absoluut zijn maximum (zeg maar niveau overwinteren CL, halve finale/finale EL).
En de Nederlandse clubs hebben de intentie daar weer naar toe te groeien. Zou lekker zijn als hij straks gewoon een jaar of 8 bij ons in de spits speel. Maar ik ben bang dat hij op een gegeven moment naar een buitenlandse middenmoter trekt vanwege salaris.
pi_115566115
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 16:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Het enige wat Locadia moet doen is scoren. En dat doet hij, aan de lopende band. Of heb je nog andere eisen?
Ik denk dat hij ook niet meer kan, goeie afmaker verder niks speciaals.

[ Bericht 1% gewijzigd door j0rdiiii op 14-08-2012 18:39:18 ]
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:32:09 #105
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_115566170
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:30 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Meer kan hij ook niet, goeie afmaker verder niks speciaals.
Neuh.. verder niks speciaals..
Maar als Klaassen een keer scoort is ie de nieuwe cruijff hé?
Goedzo, ga nu maar weer weg..

Zag je die pass op Mokthar, of die voorzet op Depay? Hij heeft ook een goed schot, en is best snel..
Maar ook sterk.. je zet hem niet snel opzei.
pi_115566244
quote:

[..]

Aldus onze kenner :Z
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_115566283
quote:

[..]

Ik neem aan dat jij wekelijks op de Herdgang te vinden bent om tot deze conclusie te komen?
Land of the free. Home of the brave.
  Forum Admin dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:37:36 #108
35723 crew  GGMM
pi_115566294
Wat een gehuil om iemand z'n mening zeg.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_115566303
quote:
19s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:32 schreef 3M1N3M het volgende:

[..]

Neuh.. verder niks speciaals..
Maar als Klaassen een keer scoort is ie de nieuwe cruijff hé?
Goedzo, ga nu maar weer weg..

Zag je die pass op Mokthar, of die voorzet op Depay? Hij heeft ook een goed schot, en is best snel..
Maar ook sterk.. je zet hem niet snel opzei.
_O- Ga je stiefvader lekker lastig vallen.

Ik weet niet waar je dat over de nieuwe Cruijff vandaan heb gehaald maar ik heb het iig niet gezegd. Klaassen is niet veel, Siem de Jong 2.0

Ik mag mijn mening hier toch geven? Ik vind hem niet zo speciaal.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Aldus onze kenner :Z
Ik volg het wel aardig ja, je hoeft het niet met mijn mening eens te zijn hoor.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:37 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat jij wekelijks op de Herdgang te vinden bent om tot deze conclusie te komen?
Nee, ik heb wel wat beters te doen.
pi_115566321
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:37 schreef GGMM het volgende:
Wat een gehuil om iemand z'n mening zeg.
:') Hij stelt het anders niet echt als een mening.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_115566339
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]

Mag ik vragen wat je over hem weet? Zijn sterke, zwakke punten. Welke wedstrijden. Waar je deze mening op baseert?
  Forum Admin dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:39:24 #112
35723 crew  GGMM
pi_115566345
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Voortaan zal ik vragen of iedereen "mijn mening is:" voor z'n bericht wil zetten.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_115566357
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

'Ik denk dat hij ook niet meer kan, goeie afmaker verder niks speciaals.'

Ik heb het aangepast voor je.
pi_115566381
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:39 schreef GGMM het volgende:

[..]

Voortaan zal ik vragen of iedereen "mijn mening is:" voor z'n bericht wil zetten.
quote:
Ga mij alsjeblieft niet vertellen dat je hier een mening in ziet.. Hij brengt het als een feit.
pi_115566397
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:39 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

'Ik denk dat hij ook niet meer kan, goeie afmaker verder niks speciaals.'

Ik heb het aangepast voor je.
Nou en nu op mijn vorige post reageren.
  Forum Admin dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:41:06 #116
35723 crew  GGMM
pi_115566400
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

[..]

Ga mij alsjeblieft niet vertellen dat je hier een mening in ziet.. Hij brengt het als een feit.
Het is toch duidelijk dat het zijn mening is joh. Wat een gejank om niks zeg.

Vind ik dan he.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_115566438
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:41 schreef GGMM het volgende:

[..]

Vind ik dan he.
Dan wil ik weten hoe hij tot deze mening komt.

Anders gaan we even lekker ongegronde 'meningen' hier verstrooien. Ook goed.
pi_115566498
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:41 schreef GGMM het volgende:

[..]

Vind ik dan he.
Moet trouwens wel even zeggen dat het inderdaad zijn mening is. Weet niet eens waarom ik daar echt op reageerde.. Ging me meer om dat hij doet alsof hij deze speler goed kent. Dan wil ik weten hoe hij tot deze mening komt.
Maargoed. Reactie van hem is er nog niet.
  Forum Admin dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:44:56 #119
35723 crew  GGMM
pi_115566519
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Dan wil ik weten hoe hij tot deze mening komt.

Anders gaan we even lekker ongegronde 'meningen' hier verstrooien. Ook goed.
Dat snap ik dat je dat wil weten, dat gebeurt wel vaker op een forum als je wil discussiëren.

Nog steeds geen enkele reden om je aangevallen te voelen en zo verontwaardigd te doen. Komt een beetje zielig over tbh.

edit: Oke. :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_115566590
quote:

[..]

Tegenwoordig zijn er nog maar weinig spitsen die alleen maar kunnen scoren. In het hedendaagse voetbal moet je meer kunnen als spits zijnde.
De Inzaghi's zijn niet meer van deze tijd.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_115566746
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:46 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Tegenwoordig zijn er nog maar weinig spitsen die alleen maar kunnen scoren. In het hedendaagse voetbal moet je meer kunnen als spits zijnde.
Ligt imo meer aan de eisen die er tegenwoordig gesteld worden aan een spits. Net zoals de meeste onredelijke eisen aan een verdediger worden gesteld(in Nederland mn).
Als een spits elke bal er 'gewoon' inknalt, zal er niemand klagen ( behalve de tegenstander uiteraard :) )
pi_115566873
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ligt imo meer aan de eisen die er tegenwoordig gesteld worden aan een spits. Net zoals de meeste onredelijke eisen aan een verdediger worden gesteld(in Nederland mn).
Als een spits elke bal er 'gewoon' inknalt, zal er niemand klagen ( behalve de tegenstander uiteraard :) )
Maar die spitsen bestaan niet meer. De nieuwe spits knalt er ballen in maar kan ook goed meevoetballen en anderen in stelling brengen. Voetbal ontwikkelt zich steeds en dit is een van de ontwikkelingen.
Een spits die alleen maar de bal er in kan knallen is namelijk een stuk makkelijker te verdedigen. En zonder aanvoer sta je met 10 man op veld.
pi_115566921
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:46 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Huntelaar is anders vrij gewild. Die kan buiten raak schieten ook niet veel
pi_115566973
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:57 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Huntelaar is anders vrij gewild. Die kan buiten raak schieten ook niet veel
Dat is een van de weinige van een uitstervend ras. Maar in een ploeg waar meer gevraagd werd lukte het ook niet. (Real Madrid)
En hij speelt natuurlijk maar voor een Europese subtopper.
pi_115567060
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:58 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Dat is een van de weinige van een uitstervend ras. Maar in een ploeg waar meer gevraagd werd lukte het ook niet. (Real Madrid)
En hij speelt natuurlijk maar voor een Europese subtopper.
True, je hebt wel gelijk. Al bestaan ze nog wel degelijk, alleen zijn ze minder in trek bij (top)clubs.
Maar topclubs kiezen inderdaad vaker ervoor om een meevoetballende spits te hebben dan een puur scorende. Wat ik ergens toch wel jammer vind..
pi_115567109
Gelukkig is PSV geen topclub en voldoet een pur sang doelpuntenmaker hier ook.
pi_115567217
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:02 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Gelukkig is PSV geen topclub en voldoet een pur sang doelpuntenmaker hier ook.
Dat valt tegen. Matavz deed het vorig jaar ook niet goed omdat hij geen aanvoer kreeg.

En je ziet dat Advocaat ook voor Lens kiest.
pi_115567266
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:06 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Dat valt tegen. Matavz deed het vorig jaar ook niet goed omdat hij geen aanvoer kreeg.

En je ziet dat Advocaat ook voor Lens kiest.
En omdat hij met de aanvoer die hij kreeg veel te weinig deed en nou ook niet bepaald kampioen vrij lopen is....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_115567369
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:06 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ja maar daar moet een coach dan op inspelen natuurlijk he. Matavz is een uitstekende spits voor PSV als het juiste spel wordt gespeeld. Als dat spel niet wordt gespeeld moet hij gewoon niet opgesteld worden of moeten de buitenspelers de opdracht krijgen meer voorzetten te geven en moeten de middenvelders de opdracht gegeven worden vaker een steekbal te proberen.
Pipo kon ook niks in zijn eentje, maar moest gewoon vrij gezet worden en dan hing de bal tegen de touwen.

Op dit punt heeft Rutten vooral gefaald. Hij heeft nooit teamspel in de ploeg gekregen en Advocaat is het ook absoluut nog niet gelukt. In zulk soort dingen zijn Ajax (en ook Twente, Feyenoord en AZ) veel verder dan PSV. Als PSV het er wel in krijgt zijn ze ook heel lastig te kloppen in Nederland denk ik, maar dat zal nog wel even gaan duren.
pi_115567461
Dat bevestigt mijn punt toch. Zo'n spits rendeert alleen maar als je heel het team daarop inricht en daarom is het ook makkelijker te verdedigen.
pi_115567626
Nee, jij zegt dat een type Inzaghi niet meer voldoet, dat kan wel maar dan moet het team erop afgestemd worden.

Dat geldt overigens voor iedere spits, Messi daargelaten.

Makkelijker te verdedigen betwijfel ik. Misschien alleen die spits door er dubbele dekken ofzo op te zetten, maar het totale verdedigingsspel niet. Dat laat altijd ergens anders gaten en zodra die vallen is vervolgens heel de verdediging een gatenkaas
pi_115567708
Maar er is een reden dat de types Inzaghi uitsterven. Want je speelt gewoon met 10 man anders.
pi_115568119
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:19 schreef Chase_Utley het volgende:
Maar er is een reden dat de types Inzaghi uitsterven. Want je speelt gewoon met 10 man anders.
Mwah, dat soort type spits zal altijd blijven bestaan. Zeg maar type Mackaay, Huntelaar en dat soort spitsen. Een goed scorende spits in je team is goud waard, vaak ook het verschil tussen winst en verlies.
Je kunt nog zo goed spelen als team, als je niet of te weinig scoort dan sta je gewoon vaak met lege handen.
Ik ken Locadia verder niet als speler maar als ie er 20+ inlegt per seizoen dan is het gewoon een prima spits.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_115568463
Morgen Willems en Narsingh in de basis w/
pi_115568846
Ah, ik zie net dat we een 20-jarige verdediger van Willem II hebben gehaald, voor Jong PSV. Wat is dat voor beleid man? :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_115569162
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ah, ik zie net dat we een 20-jarige verdediger van Willem II hebben gehaald, voor Jong PSV. Wat is dat voor beleid man? :')
Opvulling voor de smalle selectie van Jong PSV.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 20:12:39 #137
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_115569714
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:37 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

_O- Ga je stiefvader lekker lastig vallen.

Ik weet niet waar je dat over de nieuwe Cruijff vandaan heb gehaald maar ik heb het iig niet gezegd. Klaassen is niet veel, Siem de Jong 2.0

Ik mag mijn mening hier toch geven? Ik vind hem niet zo speciaal.

[..]

[..]

Nee, ik heb wel wat beters te doen.
Hou je gore tyfusbek, joh sukkel.
Als je het niet aankan, dat iemand anders een heeul andere mening heeft, ga je persoonlijk beginnen..
Tfoeh.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 20:17:46 #138
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_115569907
Welke 20 jarige verdediger?
En hoe gaat het met die Hendriks (met een x ofzo) die ook van Sparta/Willem II was gehaald?
Dat was toch ook een verdediger? Ook maar voor de leeuwen gooien, net zoals Willems..
pi_115569954
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:58 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Wat is dat voor onzin. :')
pi_115570207
quote:
19s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 20:12 schreef 3M1N3M het volgende:

[..]

Hou je gore tyfusbek, joh sukkel.
Als je het niet aankan, dat iemand anders een heeul andere mening heeft, ga je persoonlijk beginnen..
Tfoeh.
Zo zo, ga je nu een rapnummer over mij schrijven?

Jij begint met te zeggen dat ik hier weg moet gaan en daar reageer ik op. :)
pi_115570221
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:58 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Dus wij kunnen in de jeugd niet eens iemand produceren die beter is dan een jeugdspeler die niet goed genoeg was voor Willem II?!?!? :D :'( :D
pi_115570247
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 20:18 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Wat is dat voor onzin. :')
Zal wel met die NextGenSeries te maken hebben. Daardoor spelen die spelers van de A1 ook doordeweeks en kunnen ze niet voor Jong PSV spelen. Anders weet ik het ook niet.
pi_115570439
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 20:26 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Zo zo, ga je nu een rapnummer over mij schrijven?

Jij begint met te zeggen dat ik hier weg moet gaan en daar reageer ik op. :)
Ging je nog reageren op mijn reactie? Of antwoord je maar gewoon niet meer? :')
pi_115570970
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:30 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Mwah, dat soort type spits zal altijd blijven bestaan. Zeg maar type Mackaay, Huntelaar en dat soort spitsen. Een goed scorende spits in je team is goud waard, vaak ook het verschil tussen winst en verlies.
Je kunt nog zo goed spelen als team, als je niet of te weinig scoort dan sta je gewoon vaak met lege handen.
Ik ken Locadia verder niet als speler maar als ie er 20+ inlegt per seizoen dan is het gewoon een prima spits.
Noem eens 10 echte pure afmakers in het hedendaagse voetbal die ook nog op een redelijk niveau spelen?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 14 augustus 2012 @ 21:09:19 #145
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_115571908
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 20:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dus wij kunnen in de jeugd niet eens iemand produceren die beter is dan een jeugdspeler die niet goed genoeg was voor Willem II?!?!? :D :'( :D
VAn Nistelrooij kwam van Den Bosch :P

Maar buiten dat, soms heb je gewoon op een positie echt een wak, nou blijkbaar is dat het
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_115573545
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 20:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zal wel zo'n contract op amateurbasis zijn. Net als die Rik Schouw die ze laatst hadden gecontracteerd. Was zelfs voor Almere City nog niet eens goed genoeg maar speelt nu wel in de jeugd bij PSV :')
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 14 augustus 2012 @ 21:51:46 #147
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_115573684
Wat een ophef om spelers nummer 39 en 40 van de selecties :')
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_115575112
quote:
19s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 20:17 schreef 3M1N3M het volgende:
Welke 20 jarige verdediger?
En hoe gaat het met die Hendriks (met een x ofzo) die ook van Sparta/Willem II was gehaald?
Dat was toch ook een verdediger? Ook maar voor de leeuwen gooien, net zoals Willems..
Hendrix zit in A1 denk ik en komt gewoon uit eigen jeugd. Was ook basisspeler op WK/EK U17 dat laatst was samen met Bazoer. Schijnen allebei grote talenten te zijn.

PSV had van Sparta ene Alberta ofzo gehaald, die ging dacht ik bij B1 spelen en was ook nog maar 16 ofzo. Geen flauw idee of dat ventje iets kan
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:25:43 #149
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_115575569
Oké, maar wie uit de jeugd die 18+ is zijn allemaal verdedigers?
Iemand een lijstje?
pi_115579519
quote:
19s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:25 schreef 3M1N3M het volgende:
Oké, maar wie uit de jeugd die 18+ is zijn allemaal verdedigers?
Iemand een lijstje?
Brenet (18), Koch (18), Zijn de 2 talenten die gebracht zullen worden uit de jeugd.
pi_115580385
Seizoenskaart gelukkig weer gevonden :D
pi_115586537
Ja die mogen van mij wel wat meer getest worden alls je ziet wat er nu staat. Koch (CV) schijnt wel een groot talent te zijn en Brenet (RV) redelijk. Maar als verdediger haal je al snel het niveau van de PSV selectie :')

In de A1 zitten de grotere talenten met Hendrix (17), Hermannsson (17, IJslander, goede verhalen over gehoord) en Bazoer (16).

Wat betreft de bank zitten we gewoon nog in een luxepositie met Wijnaldum, Derijck, Zanka, Engelaar, Manolev, Pieters en Matavz/Lens. Misschien moet PSV binnen afzienbare tijd wel gewoon van die luxepositie af en ook de bank wat meer opvullen met jeugd in het kader van bezuinigingen. Dan bedoel ik niet dat je maar 11 echte spelers mag hebben, maar een stuk of 15 (waaronder 2 keepers). Nu zijn dat er 18.

Wat mij betreft mag Derijck, Engelaar, Manolev, Toivonen en Lens weg. Laatste 2 bij goed bod natuurlijk. Dan schuiven Matavz en Wijnaldum door naar de basiself. Zanka en Pieters kunnen de centrale plekken in gaan vullen en dan hoeft er alleen een nieuwe rechtsback gekocht te worden.

Krijg je dit als basis:

Tyton, Nieuwe rechtsback, Zanka, Pieters, Willems, Bommel, Wijnaldum, Strootman, Narsingh, Matavz, Mertens.

Bank: Waterman, Bouma, Marcelo, Hutch, Ritzmaier/V Ooijen, Depay, Locadia

Marcelo kan dan ook nog wel weg. Met Bouma hebben we inmiddels al een ervaren reserve CV immers.

Bij blessures eentje vanaf de bank erin en de bank aanvullen met jeugd.
Dit scheelt iets van 4 miljoen aan salariskosten, je geeft eigen jeugd meer de kans, maar je selectie is misschien wel iets zwakker. Nederlandse clubs moeten gewoon op deze manier gaan werken want het is gewoon veel te duur om zo'n dure (gekochte) bank te hebben als PSV.

Volgend jaar ook Hutch lekker transfervrij laten gaan en dan kan er weer een nieuwe jeugdspeler bij op de bank
pi_115586952
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 09:06 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ja die mogen van mij wel wat meer getest worden alls je ziet wat er nu staat. Koch (CV) schijnt wel een groot talent te zijn en Brenet (RV) redelijk. Maar als verdediger haal je al snel het niveau van de PSV selectie :')

In de A1 zitten de grotere talenten met Hendrix (17), Hermannsson (17, IJslander, goede verhalen over gehoord) en Bazoer (16).

Wat betreft de bank zitten we gewoon nog in een luxepositie met Wijnaldum, Derijck, Zanka, Engelaar, Manolev, Pieters en Matavz/Lens. Misschien moet PSV binnen afzienbare tijd wel gewoon van die luxepositie af en ook de bank wat meer opvullen met jeugd in het kader van bezuinigingen. Dan bedoel ik niet dat je maar 11 echte spelers mag hebben, maar een stuk of 15 (waaronder 2 keepers). Nu zijn dat er 18.

Wat mij betreft mag Derijck, Engelaar, Manolev, Toivonen en Lens weg. Laatste 2 bij goed bod natuurlijk. Dan schuiven Matavz en Wijnaldum door naar de basiself. Zanka en Pieters kunnen de centrale plekken in gaan vullen en dan hoeft er alleen een nieuwe rechtsback gekocht te worden.

Krijg je dit als basis:

Tyton, Nieuwe rechtsback, Zanka, Pieters, Willems, Bommel, Wijnaldum, Strootman, Narsingh, Matavz, Mertens.

Bank: Waterman, Bouma, Marcelo, Hutch, Ritzmaier/V Ooijen, Depay, Locadia

Marcelo kan dan ook nog wel weg. Met Bouma hebben we inmiddels al een ervaren reserve CV immers.

Bij blessures eentje vanaf de bank erin en de bank aanvullen met jeugd.
Dit scheelt iets van 4 miljoen aan salariskosten, je geeft eigen jeugd meer de kans, maar je selectie is misschien wel iets zwakker. Nederlandse clubs moeten gewoon op deze manier gaan werken want het is gewoon veel te duur om zo'n dure (gekochte) bank te hebben als PSV.

Volgend jaar ook Hutch lekker transfervrij laten gaan en dan kan er weer een nieuwe jeugdspeler bij op de bank
Mijn inziens verkoop je een eventueel kampioenschap wanneer je Toivonen besluit van de hand te doen. Ik begrijp ook dat je sommige boden niet kunt weigeren. Voetballend brengt hij niet heel veel, maar die gaat heel erg veel scoren wanneer Narsingh zich een beetje aangepast heeft.

Voor wat betreft de jeugd zou iedere supporter liever meer jeugd zien. Het moet echter wel reëel zijn. Depay is een groot talent. Als hij dat onvoorspelbare kan blijven behouden, kan hij een heel goede speler worden voor dit PSV en wellicht kan hij doorgroeien. Doet me in zijn spel denken aan de Robben zoals die bij PSV kwam. Ritzmaier ben ik fan van. Maar dan wel op de plaats van Van Bommel of Strootman. Geweldige pass en een goed overzicht. Handelingssnelheid mag wel omhoog. Dat geldt ook voor Locadia. Locadia is een echte spits. De suggestie die hier wordt gewekt dat hij niet zou kunnen voetballen is onzin. Die jonge kan heel goed als aanspeelpunt fungeren, kan gaten trekken en kan scoren. Hij is veel meer voetballer als bijvoorbeeld Matavz.

Die 3 talenten kunnen doorbreken. Verdedigend heb je met Koch, Hermansson, Hendrix en eventueel Bazoer 4 leuke centrale verdedigers. Alle 4 hebben potentie. Koch, Hermansson en Bazoer zijn types Japie Stam. Hendrix is een type Frank de Boer. Die laatste heeft een geweldige tackle, maar is wel wat klein. Brenet en Soomer zijn 2 aardige backs die bij Jong PSV ronddwalen. In de A heb je dan nog Heesackers en Van Vlerken op de back positie.

Natuurlijk hebben we Bakkali achter de hand. Groot talent. Vooralsnog ziet het er goed uit qua mentaliteit. Daar waren ze binnen PSV wel bang voor. Vloet zou wellicht ook ooit het eerste van PSV kunnen halen.

Daarnaast heb je nog Van der Moot, Berghuis, Paal, Lamers, Weymans en Renfurm in de B'tjes rondlopen. Zou schandalig zijn als die geen kampioen zouden worden. Van die Alberto die ze van Sparta hebben gehaald ben ik niet zo fan.

Al met al denk ik dat PSV de komende jaren uit de jeugd zou moeten kunnen putten. Dat is ook de insteek geweest toen ze jaren geleden hebben besloten te investeren in de jeugd. Dat staat er niet meteen. Dat heeft wat tijd nodig. Ze zijn echter op de goede weg. Nu hopen dat Goes zijn project afmaakt en dat we de komende jaren kunnen genieten van "eigen" jeugd.
pi_115587362
Nee, maar ik denk wel dat dit het eerste jaar is waarin dat zou kunnen beginnen met Koch, Depay, Locadia, V Ooijen, Ritzmaier en Brenet.

Maar PSV kennende zal er wel weer iets aangekocht gaan worden zodra er verkoop is. Stel dat Lens toch vertrekt dan zie ik het wel gebeuren dat ze een aanvaller willen halen, terwijl er met Locadia en Depay al twee prima jeugdspelers klaar staan voor de invalbeurten.

Aan het eind van het seizoen zal het wel weer een gemiste kans geweest zijn dat Ola en Lens niet verkocht zijn, maar achteraf is het altijd makkelijk praten natuurlijk. Ik ben benieuwd.

Overigens is Ola natuurlijk een geweldige speler, maar PSV moet het meer uit de combinatie gaan zoeken denk ik, want het is nu wel duidelijk dat het blijven hopen op een individuele actie van Mertens ook niet iedere wedstrijd werkt en ik vind Ola niet geschik voor dat type spel. Neem mee dat hij nog 2 jaar contract heeft en ieder bod boven de 8 miljoen moet gewoon geaccepteerd worden.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 09:53:02 #155
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_115587464
Mooie verhalen over de jeugd hier, dat lees ik graag ^O^
pi_115588010
Idd interessante info.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_115588903
PSV is net mijn loon. Op papier ziet het er goed uit, maar in werkelijkheid valt 't weleens tegen.
pi_115591905
Cijfers VI aan PSV'ers tegen RKC.
pi_115592212
Hihi Marcelo :D
  woensdag 15 augustus 2012 @ 12:29:38 #160
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_115592388
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 12:16 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmm
5 aanvallers
3 middenvelders
3 verdedigers
1 doelman.
pi_115593745
Hutch hoort gewoon verdediging te staan natuurlijk.

Bommel had van mij wel een voldoende verdiend trouwens en Bouma wat mij betreft niet., verder wel aardig kloppende cijfers.

Heel benieuwd wie zaterdag de slachtoffers zijn van de zeperd van afgelopen weekend. Ik denk in ieder geval Marcelo en ook goede kans voor Mertens, al zou dat dom zijn aangezien die vrijwel altijd goed presteert in Eindhoven.
pi_115594049
Bouma kreeg die voldoende waarschijnlijk omdat hij een goal gescoord had.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  woensdag 15 augustus 2012 @ 13:18:26 #163
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_115594237

welgeteld 1 blanke _O-
♔ KoningenUitGroningen ♔
pi_115594427
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:18 schreef Rickazio het volgende:
[ afbeelding ]
welgeteld 1 blanke _O-
Goh.
pi_115594566
quote:
[ afbeelding ]
Bouma een 6, dat kan toch niet waar zijn? Van Bommel en Willems verdienen wel een hoger cijfer.
pi_115594677
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:14 schreef Lyrebird het volgende:
Bouma kreeg die voldoende waarschijnlijk omdat hij een goal gescoord had.
thijsslegers twitterde op maandag 13-08-2012 om 10:03:34 #bouma scoorde idd een eigen doelpunt. Verder verloor hij, in tegenstelling tot z'n collega's, nauwelijks een duel en weinig balverlies reageer retweet
thijsslegers twitterde op maandag 13-08-2012 om 10:03:57 daarom heeft hij van mij een (magere) voldoende gekregen reageer retweet
pi_115594740
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:29 schreef mrstylo het volgende:

[..]

thijsslegers twitterde op maandag 13-08-2012 om 10:03:34 #bouma scoorde idd een eigen doelpunt. Verder verloor hij, in tegenstelling tot z'n collega's, nauwelijks een duel en weinig balverlies reageer retweet
thijsslegers twitterde op maandag 13-08-2012 om 10:03:57 daarom heeft hij van mij een (magere) voldoende gekregen reageer retweet
Omdat hij te sloom was om een duel aan te kunnen gaan ja.
pi_115594781
quote:

[..]

Dat is het nou net bij Bouma. Hij gaat amper een duel aan, dan kan je er natuurlijk ook weinig verliezen. Thijsie maakt zich weer eens belachelijk.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 13:54:19 #169
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_115595790
quote:
[ afbeelding ]
Beetje moeilijk altijd cijfers geven na zón wedstrijd.

Was Hutchinson nou slecht of speelde die Jozefszoon nou gewoon een erg goede wedstrijd. Hutchinson kon hem simpelweg niet bijhouden.

Matavz raakt de lat en scoort als invaller, terwijl Narsingh de hele wedstrijd niks liet zien. Toch Matavz een 6 en Narsingh een 5.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 13:56:22 #170
56749 BlaZ
pi_115595865
quote:
Dat is het nou net bij Bouma. Hij gaat amper een duel aan, dan kan je er natuurlijk ook weinig verliezen. Thijsie maakt zich weer eens belachelijk.
Ja ach, probeer het eens alle spelers na een wedstrijd te beoordelen. Je moet echt met 3 man zijn om dat goed te kunnen doen
pi_115595875
Hutch werd gewoon overlopen door zijn directe tegenstander, wil je hem dan een dikke voldoende geven ofzo?
pi_115595972
quote:
5s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hutch werd gewoon overlopen door zijn directe tegenstander, wil je hem dan een dikke voldoende geven ofzo?
Jozefzoon is gewoon erg snel, daar gaat iedere back het lastig tegen krijgen. Tweede helft herstelde Hutchinson zich goed. Een voldoende is inderdaad overdreven om te geven, maar een 5 zou wel kunnen.
pi_115596051
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:58 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Jozefzoon is gewoon erg snel, daar gaat iedere back het lastig tegen krijgen. Tweede helft herstelde Hutchinson zich goed. Een voldoende is inderdaad overdreven om te geven, maar een 5 zou wel kunnen.
Een back van PSV moet Jozefzoon gewoon tegen kunnen houden.. Geen excuses.
pi_115596096
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 14:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Een back van PSV moet Jozefzoon gewoon tegen kunnen houden.. Geen excuses.
Tja, dat Hutchinson niet sneller is kan hij ook weinig aan doen. Kreeg ook amper rugdekking.
pi_115596275
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 14:01 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Tja, dat Hutchinson niet sneller is kan hij ook weinig aan doen. Kreeg ook amper rugdekking.
Hutchinson heeft eigenlijk als als enige een geldig excuus dat hij geen back is. Maar de snelheid van zo'n speler moet gewoon verdedigend opgelost/opgevangen worden.. normaal gesproken.
pi_115597013
quote:

[..]

Wat een waardeloze redenatie van Thijs Slegers. Lekker belangrijk dat hij geen duels verloor en een "redelijke" wedstrijd speelde. Door zijn doelpunt wel tegen puntverlies aangelopen en dat lijkt me zwaarder tellen.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 14:34:09 #177
342627 tja77
pi_115597403
quote:
^O^
  woensdag 15 augustus 2012 @ 14:35:43 #179
361368 Compliment
Ki Ka Compliment
pi_115597445
Ik vind Thijs Slegers altijd (lees:vaak) zo bot reageren.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 14:37:23 #180
342627 tja77
pi_115597518
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 14:34 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

^O^
16 focking jaar jong...en dan al met het eerste meetrainen.
pi_115597540
quote:
15s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 14:35 schreef Compliment het volgende:
Woont in Heeze. Da's normaal.
pi_115597628
De hele verdediging treft blaam hutchinson die zich paar keer heel makkelijk laat weg zetten. Marcelo die zich makkelijk liet aftroeven en met zijn tempo de hele opbouw verneukte. Willems die sneijder paar keer op cruciale momenten weg laat lopen met het gevolg dat hij alle vrijheid kreeg in de 16. Ik moet zeggen ik vond bouma niet zo heel waardeloos tegen rkc neemt niet weg dat bouma in het centrum nee dat kan gewoon niet meer.
You should read your Bible, sirs. You'll find all types of weird shit in there. Like, did you know Jesus was a Jew?
  woensdag 15 augustus 2012 @ 14:47:04 #183
56749 BlaZ
pi_115597888
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 14:01 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Kijk dit is nu precies het punt, vorig jaar had Manolev had ook moeilijk tegen Jozelfszoon. Speelt nu back slecht, is Josefzoon gewoon goed of is degene die eigenlijk rugdekking moet geven zo slecht.
pi_115597900
quote:
15s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 14:35 schreef Compliment het volgende:
https://twitter.com/#!/search/realtime/%40thijsslegers
Als je elke keer zo domme vragen krijgt wel.
pi_115597973
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 14:47 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Kijk dit is nu precies het punt, vorig jaar had Manolev had ook moeilijk tegen Jozelfszoon. Speelt nu back slecht, is Josefzoon gewoon goed of is degene die eigenlijk rugdekking moet geven zo slecht.
Dus Josefzoon is zo goed dat wanneer je tegen hem speelt, rest van het seizoen niet maar kan verdedigen. Wat doet hij nog bij RKC eigenlijk?
  woensdag 15 augustus 2012 @ 14:52:09 #186
361368 Compliment
Ki Ka Compliment
pi_115598098
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 14:47 schreef mrstylo het volgende:

[..]

https://twitter.com/#!/search/realtime/%40thijsslegers
Als je elke keer zo domme vragen krijgt wel.
Ja, die vragen soms. :')
  woensdag 15 augustus 2012 @ 14:52:22 #187
56749 BlaZ
pi_115598112
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 14:40 schreef Clerxify het volgende:
De hele verdediging treft blaam hutchinson die zich paar keer heel makkelijk laat weg zetten. Marcelo die zich makkelijk liet aftroeven en met zijn tempo de hele opbouw verneukte. Willems die sneijder paar keer op cruciale momenten weg laat lopen met het gevolg dat hij alle vrijheid kreeg in de 16. Ik moet zeggen ik vond bouma niet zo heel waardeloos tegen rkc neemt niet weg dat bouma in het centrum nee dat kan gewoon niet meer.
Tegen het counterende RKC met een uitstekende Chevalier in de spits overigens had PSV veel moeite omdat de RKC aanvallers gewoon sneller waren. Op de counter heb je dan gewoon een groot probleem.
De positiewisselingen voorin bij RKC zorgden ook voor de nodige problemen in de verdediging. zie de goal na het geblokte schot van Jozefzoon de 2-1 van Sneijder.

Had die man van Marcelo moeten zijn? of had Narsingh mee terug moeten verdedigen?
pi_115598407
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 14:47 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, hier zijn geen excuses voor, voor een verdediger bij PSV. Is een vleugel te snel voor de back, dan los je dit op met je medeverdedigers of degene die voor je speelt maak je afspraken mee.
We hebben het hier over Jozefzoon fgs, niet over C Ronaldo.. :|W

Conclusie: de hele verdediging sucks balls.
pi_115598452
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 14:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Conclusie: de hele verdediging sucks balls.
Omdat ze zeker het niet kunnen dekken. :')
pi_115598550
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 14:49 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Dus Josefzoon is zo goed dat wanneer je tegen hem speelt, rest van het seizoen niet maar kan verdedigen. Wat doet hij nog bij RKC eigenlijk?
Josefzoon is een prima speler voor een club als RKC. Kan hard rennen, maar doet daarna vrij weinig met de bal. Af en toe geeft hij een goede assist, maar veel vaker komt de bal niet aan.
pi_115599065
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 17:27 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Dan kan je Narsingh er ook gelijk uithalen. Manolev loopt dan alles dicht voor Narsingh.
Dat is inderdaad een probleem. Maar je kan dan ook zeggen dat hij het eea een beetje moet temperen. Lens trok vaak naar binnen, Narsingh doet dat veel minder vaak, waardoor Manolev die ruimte sowieso niet krijgt. Het zou natuurlijk ook zomaar een wisselwerking kunnen zijn die wel uitkomt. Hoe dan ook, Hutch op de rechtsback, kan echt niet.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_115599322
Kwestie van goed instappen en opstellen. Dan kan je iemand die sneller is gewoon uitschakelen
  woensdag 15 augustus 2012 @ 15:46:02 #193
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_115600565
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:12 schreef Kenju het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een probleem. Maar je kan dan ook zeggen dat hij het eea een beetje moet temperen. Lens trok vaak naar binnen, Narsingh doet dat veel minder vaak, waardoor Manolev die ruimte sowieso niet krijgt. Het zou natuurlijk ook zomaar een wisselwerking kunnen zijn die wel uitkomt. Hoe dan ook, Hutch op de rechtsback, kan echt niet.
Een manolev die slim genoeg is om te weten wanneer hij wel niet en niet op kan komen?
Hutch is het enige alternatief daar. Tuurlijk is het ook mijn eerste optie niet, maar manolev heeft zijn kansen inmiddels wel gehad.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_115600604
Goffetomme zeg, kwam dit topic tegen: Het officiële PSV topic #86: Een bittere pil Na er op naar zoek te zijn gegaan.
Wat een kippenvel krijg ik weer ;(
pi_115601033
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Goffetomme zeg, kwam dit topic tegen: Het officiële PSV topic #86: Een bittere pil Na er op naar zoek te zijn gegaan.
Wat een kippenvel krijg ik weer ;(
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2005 23:57 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Jammer jammer jammer. Psv was de sterkste van de halve finalisten. Op dit moment misschien zelfs de beste ploeg ter wereld.
En wordt bijna verdrietig als je ziet waar we nu staan. ;( -O-
pi_115601070
Ik weet zeker dat PSV dat jaar de Champions League had gewonnen als ze in de finale stonden.
pi_115601132
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:57 schreef mrstylo het volgende:

[..]

[..]

En wordt bijna verdrietig als je ziet waar we nu staan. ;( -O-
Fijn dat je me er weer aan herinnert :'(

quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:57 schreef Scarface88 het volgende:
Ik weet zeker dat PSV dat jaar de Champions League had gewonnen als ze in de finale stonden.
100%, hands down.
pi_115601212
quote:
Dat denk ik ook eigenlijk. We waren toen echt machtig goed.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 15 augustus 2012 @ 16:01:31 #199
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_115601259
quote:
Ja, dat PSV had perfect gepast tegen een Engelse tegenstander.....
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 15 augustus 2012 @ 16:03:22 #200
342627 tja77
pi_115601347
GVD, die kwartfinale tegen OL, ik heb nog nooit zo gespannen en daarna zo opgelucht op de tribune gestaan en gezeten... Wat een feest.
En toen Milan...met hun kutgeluk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')