Mijn inziens verkoop je een eventueel kampioenschap wanneer je Toivonen besluit van de hand te doen. Ik begrijp ook dat je sommige boden niet kunt weigeren. Voetballend brengt hij niet heel veel, maar die gaat heel erg veel scoren wanneer Narsingh zich een beetje aangepast heeft.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:06 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ja die mogen van mij wel wat meer getest worden alls je ziet wat er nu staat. Koch (CV) schijnt wel een groot talent te zijn en Brenet (RV) redelijk. Maar als verdediger haal je al snel het niveau van de PSV selectie
In de A1 zitten de grotere talenten met Hendrix (17), Hermannsson (17, IJslander, goede verhalen over gehoord) en Bazoer (16).
Wat betreft de bank zitten we gewoon nog in een luxepositie met Wijnaldum, Derijck, Zanka, Engelaar, Manolev, Pieters en Matavz/Lens. Misschien moet PSV binnen afzienbare tijd wel gewoon van die luxepositie af en ook de bank wat meer opvullen met jeugd in het kader van bezuinigingen. Dan bedoel ik niet dat je maar 11 echte spelers mag hebben, maar een stuk of 15 (waaronder 2 keepers). Nu zijn dat er 18.
Wat mij betreft mag Derijck, Engelaar, Manolev, Toivonen en Lens weg. Laatste 2 bij goed bod natuurlijk. Dan schuiven Matavz en Wijnaldum door naar de basiself. Zanka en Pieters kunnen de centrale plekken in gaan vullen en dan hoeft er alleen een nieuwe rechtsback gekocht te worden.
Krijg je dit als basis:
Tyton, Nieuwe rechtsback, Zanka, Pieters, Willems, Bommel, Wijnaldum, Strootman, Narsingh, Matavz, Mertens.
Bank: Waterman, Bouma, Marcelo, Hutch, Ritzmaier/V Ooijen, Depay, Locadia
Marcelo kan dan ook nog wel weg. Met Bouma hebben we inmiddels al een ervaren reserve CV immers.
Bij blessures eentje vanaf de bank erin en de bank aanvullen met jeugd.
Dit scheelt iets van 4 miljoen aan salariskosten, je geeft eigen jeugd meer de kans, maar je selectie is misschien wel iets zwakker. Nederlandse clubs moeten gewoon op deze manier gaan werken want het is gewoon veel te duur om zo'n dure (gekochte) bank te hebben als PSV.
Volgend jaar ook Hutch lekker transfervrij laten gaan en dan kan er weer een nieuwe jeugdspeler bij op de bank
Hmmmquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:16 schreef mrstylo het volgende:
Cijfers VI aan PSV'ers tegen RKC.
[ afbeelding ]
Goh.quote:
Bouma een 6, dat kan toch niet waar zijn? Van Bommel en Willems verdienen wel een hoger cijfer.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:16 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:14 schreef Lyrebird het volgende:
Bouma kreeg die voldoende waarschijnlijk omdat hij een goal gescoord had.
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 13-08-2012 om 10:03:34#bouma scoorde idd een eigen doelpunt. Verder verloor hij, in tegenstelling tot z'n collega's, nauwelijks een duel en weinig balverlies reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 13-08-2012 om 10:03:57daarom heeft hij van mij een (magere) voldoende gekregen reageer retweet
Omdat hij te sloom was om een duel aan te kunnen gaan ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]twitter:thijsslegers twitterde op maandag 13-08-2012 om 10:03:34#bouma scoorde idd een eigen doelpunt. Verder verloor hij, in tegenstelling tot z'n collega's, nauwelijks een duel en weinig balverlies reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 13-08-2012 om 10:03:57daarom heeft hij van mij een (magere) voldoende gekregen reageer retweet
Dat is het nou net bij Bouma. Hij gaat amper een duel aan, dan kan je er natuurlijk ook weinig verliezen. Thijsie maakt zich weer eens belachelijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]twitter:thijsslegers twitterde op maandag 13-08-2012 om 10:03:34#bouma scoorde idd een eigen doelpunt. Verder verloor hij, in tegenstelling tot z'n collega's, nauwelijks een duel en weinig balverlies reageer retweet
Beetje moeilijk altijd cijfers geven na zón wedstrijd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:16 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ach, probeer het eens alle spelers na een wedstrijd te beoordelen. Je moet echt met 3 man zijn om dat goed te kunnen doenquote:Dat is het nou net bij Bouma. Hij gaat amper een duel aan, dan kan je er natuurlijk ook weinig verliezen. Thijsie maakt zich weer eens belachelijk.
Jozefzoon is gewoon erg snel, daar gaat iedere back het lastig tegen krijgen. Tweede helft herstelde Hutchinson zich goed. Een voldoende is inderdaad overdreven om te geven, maar een 5 zou wel kunnen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hutch werd gewoon overlopen door zijn directe tegenstander, wil je hem dan een dikke voldoende geven ofzo?
Een back van PSV moet Jozefzoon gewoon tegen kunnen houden.. Geen excuses.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jozefzoon is gewoon erg snel, daar gaat iedere back het lastig tegen krijgen. Tweede helft herstelde Hutchinson zich goed. Een voldoende is inderdaad overdreven om te geven, maar een 5 zou wel kunnen.
Tja, dat Hutchinson niet sneller is kan hij ook weinig aan doen. Kreeg ook amper rugdekking.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Een back van PSV moet Jozefzoon gewoon tegen kunnen houden.. Geen excuses.
Hutchinson heeft eigenlijk als als enige een geldig excuus dat hij geen back is. Maar de snelheid van zo'n speler moet gewoon verdedigend opgelost/opgevangen worden.. normaal gesproken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tja, dat Hutchinson niet sneller is kan hij ook weinig aan doen. Kreeg ook amper rugdekking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |