Dat valt tegen. Matavz deed het vorig jaar ook niet goed omdat hij geen aanvoer kreeg.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:02 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Gelukkig is PSV geen topclub en voldoet een pur sang doelpuntenmaker hier ook.
En omdat hij met de aanvoer die hij kreeg veel te weinig deed en nou ook niet bepaald kampioen vrij lopen is....quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat valt tegen. Matavz deed het vorig jaar ook niet goed omdat hij geen aanvoer kreeg.
En je ziet dat Advocaat ook voor Lens kiest.
Ja maar daar moet een coach dan op inspelen natuurlijk he. Matavz is een uitstekende spits voor PSV als het juiste spel wordt gespeeld. Als dat spel niet wordt gespeeld moet hij gewoon niet opgesteld worden of moeten de buitenspelers de opdracht krijgen meer voorzetten te geven en moeten de middenvelders de opdracht gegeven worden vaker een steekbal te proberen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat valt tegen. Matavz deed het vorig jaar ook niet goed omdat hij geen aanvoer kreeg.
Mwah, dat soort type spits zal altijd blijven bestaan. Zeg maar type Mackaay, Huntelaar en dat soort spitsen. Een goed scorende spits in je team is goud waard, vaak ook het verschil tussen winst en verlies.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:19 schreef Chase_Utley het volgende:
Maar er is een reden dat de types Inzaghi uitsterven. Want je speelt gewoon met 10 man anders.
Opvulling voor de smalle selectie van Jong PSV.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ah, ik zie net dat we een 20-jarige verdediger van Willem II hebben gehaald, voor Jong PSV. Wat is dat voor beleid man?
Hou je gore tyfusbek, joh sukkel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Ga je stiefvader lekker lastig vallen.
Ik weet niet waar je dat over de nieuwe Cruijff vandaan heb gehaald maar ik heb het iig niet gezegd. Klaassen is niet veel, Siem de Jong 2.0
Ik mag mijn mening hier toch geven? Ik vind hem niet zo speciaal.
[..]
Ik volg het wel aardig ja, je hoeft het niet met mijn mening eens te zijn hoor.
[..]
Nee, ik heb wel wat beters te doen.
Wat is dat voor onzin.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Opvulling voor de smalle selectie van Jong PSV.
Zo zo, ga je nu een rapnummer over mij schrijven?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:12 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Hou je gore tyfusbek, joh sukkel.
Als je het niet aankan, dat iemand anders een heeul andere mening heeft, ga je persoonlijk beginnen..
Tfoeh.
Dus wij kunnen in de jeugd niet eens iemand produceren die beter is dan een jeugdspeler die niet goed genoeg was voor Willem II?!?!?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Opvulling voor de smalle selectie van Jong PSV.
Zal wel met die NextGenSeries te maken hebben. Daardoor spelen die spelers van de A1 ook doordeweeks en kunnen ze niet voor Jong PSV spelen. Anders weet ik het ook niet.quote:
Ging je nog reageren op mijn reactie? Of antwoord je maar gewoon niet meer?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zo zo, ga je nu een rapnummer over mij schrijven?
Jij begint met te zeggen dat ik hier weg moet gaan en daar reageer ik op.
Noem eens 10 echte pure afmakers in het hedendaagse voetbal die ook nog op een redelijk niveau spelen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mwah, dat soort type spits zal altijd blijven bestaan. Zeg maar type Mackaay, Huntelaar en dat soort spitsen. Een goed scorende spits in je team is goud waard, vaak ook het verschil tussen winst en verlies.
Je kunt nog zo goed spelen als team, als je niet of te weinig scoort dan sta je gewoon vaak met lege handen.
Ik ken Locadia verder niet als speler maar als ie er 20+ inlegt per seizoen dan is het gewoon een prima spits.
VAn Nistelrooij kwam van Den Boschquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus wij kunnen in de jeugd niet eens iemand produceren die beter is dan een jeugdspeler die niet goed genoeg was voor Willem II?!?!?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ah, ik zie net dat we een 20-jarige verdediger van Willem II hebben gehaald, voor Jong PSV. Wat is dat voor beleid man?
Zal wel zo'n contract op amateurbasis zijn. Net als die Rik Schouw die ze laatst hadden gecontracteerd. Was zelfs voor Almere City nog niet eens goed genoeg maar speelt nu wel in de jeugd bij PSVquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus wij kunnen in de jeugd niet eens iemand produceren die beter is dan een jeugdspeler die niet goed genoeg was voor Willem II?!?!?![]()
![]()
Hendrix zit in A1 denk ik en komt gewoon uit eigen jeugd. Was ook basisspeler op WK/EK U17 dat laatst was samen met Bazoer. Schijnen allebei grote talenten te zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:17 schreef 3M1N3M het volgende:
Welke 20 jarige verdediger?
En hoe gaat het met die Hendriks (met een x ofzo) die ook van Sparta/Willem II was gehaald?
Dat was toch ook een verdediger? Ook maar voor de leeuwen gooien, net zoals Willems..
Brenet (18), Koch (18), Zijn de 2 talenten die gebracht zullen worden uit de jeugd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:25 schreef 3M1N3M het volgende:
Oké, maar wie uit de jeugd die 18+ is zijn allemaal verdedigers?
Iemand een lijstje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |