abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115563709
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 16:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Het enige wat Locadia moet doen is scoren. En dat doet hij, aan de lopende band. Of heb je nog andere eisen?
Hij wilt een kruising tussen Rooney, Ibra, Ronaldo en Messi. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door mrstylo op 14-08-2012 17:36:00 ]
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 17:28:00 #102
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_115563940
Ja, maar Locadia, ik zweer het je, bookmark/onthoud mijn post..
Hij gaat ooit nog spelen bij een europese subtopper ala Atletico Madrid ofzo.
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
pi_115565994
quote:
19s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:28 schreef 3M1N3M het volgende:
Ja, maar Locadia, ik zweer het je, bookmark/onthoud mijn post..
Hij gaat ooit nog spelen bij een europese subtopper ala Atletico Madrid ofzo.
PSV zou moeten proberen hem juist heel lang zelf als spits te hebben. Europese subtop is absoluut zijn maximum (zeg maar niveau overwinteren CL, halve finale/finale EL).
En de Nederlandse clubs hebben de intentie daar weer naar toe te groeien. Zou lekker zijn als hij straks gewoon een jaar of 8 bij ons in de spits speel. Maar ik ben bang dat hij op een gegeven moment naar een buitenlandse middenmoter trekt vanwege salaris.
pi_115566115
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 16:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Het enige wat Locadia moet doen is scoren. En dat doet hij, aan de lopende band. Of heb je nog andere eisen?
Ik denk dat hij ook niet meer kan, goeie afmaker verder niks speciaals.

[ Bericht 1% gewijzigd door j0rdiiii op 14-08-2012 18:39:18 ]
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:32:09 #105
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_115566170
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:30 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Meer kan hij ook niet, goeie afmaker verder niks speciaals.
Neuh.. verder niks speciaals..
Maar als Klaassen een keer scoort is ie de nieuwe cruijff hé?
Goedzo, ga nu maar weer weg..

Zag je die pass op Mokthar, of die voorzet op Depay? Hij heeft ook een goed schot, en is best snel..
Maar ook sterk.. je zet hem niet snel opzei.
pi_115566244
quote:

[..]

Aldus onze kenner :Z
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_115566283
quote:

[..]

Ik neem aan dat jij wekelijks op de Herdgang te vinden bent om tot deze conclusie te komen?
Land of the free. Home of the brave.
  Forum Admin dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:37:36 #108
35723 crew  GGMM
pi_115566294
Wat een gehuil om iemand z'n mening zeg.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_115566303
quote:
19s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:32 schreef 3M1N3M het volgende:

[..]

Neuh.. verder niks speciaals..
Maar als Klaassen een keer scoort is ie de nieuwe cruijff hé?
Goedzo, ga nu maar weer weg..

Zag je die pass op Mokthar, of die voorzet op Depay? Hij heeft ook een goed schot, en is best snel..
Maar ook sterk.. je zet hem niet snel opzei.
_O- Ga je stiefvader lekker lastig vallen.

Ik weet niet waar je dat over de nieuwe Cruijff vandaan heb gehaald maar ik heb het iig niet gezegd. Klaassen is niet veel, Siem de Jong 2.0

Ik mag mijn mening hier toch geven? Ik vind hem niet zo speciaal.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Aldus onze kenner :Z
Ik volg het wel aardig ja, je hoeft het niet met mijn mening eens te zijn hoor.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:37 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat jij wekelijks op de Herdgang te vinden bent om tot deze conclusie te komen?
Nee, ik heb wel wat beters te doen.
pi_115566321
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:37 schreef GGMM het volgende:
Wat een gehuil om iemand z'n mening zeg.
:') Hij stelt het anders niet echt als een mening.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_115566339
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]

Mag ik vragen wat je over hem weet? Zijn sterke, zwakke punten. Welke wedstrijden. Waar je deze mening op baseert?
  Forum Admin dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:39:24 #112
35723 crew  GGMM
pi_115566345
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Voortaan zal ik vragen of iedereen "mijn mening is:" voor z'n bericht wil zetten.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_115566357
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

'Ik denk dat hij ook niet meer kan, goeie afmaker verder niks speciaals.'

Ik heb het aangepast voor je.
pi_115566381
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:39 schreef GGMM het volgende:

[..]

Voortaan zal ik vragen of iedereen "mijn mening is:" voor z'n bericht wil zetten.
quote:
Ga mij alsjeblieft niet vertellen dat je hier een mening in ziet.. Hij brengt het als een feit.
pi_115566397
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:39 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

'Ik denk dat hij ook niet meer kan, goeie afmaker verder niks speciaals.'

Ik heb het aangepast voor je.
Nou en nu op mijn vorige post reageren.
  Forum Admin dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:41:06 #116
35723 crew  GGMM
pi_115566400
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

[..]

Ga mij alsjeblieft niet vertellen dat je hier een mening in ziet.. Hij brengt het als een feit.
Het is toch duidelijk dat het zijn mening is joh. Wat een gejank om niks zeg.

Vind ik dan he.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_115566438
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:41 schreef GGMM het volgende:

[..]

Vind ik dan he.
Dan wil ik weten hoe hij tot deze mening komt.

Anders gaan we even lekker ongegronde 'meningen' hier verstrooien. Ook goed.
pi_115566498
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:41 schreef GGMM het volgende:

[..]

Vind ik dan he.
Moet trouwens wel even zeggen dat het inderdaad zijn mening is. Weet niet eens waarom ik daar echt op reageerde.. Ging me meer om dat hij doet alsof hij deze speler goed kent. Dan wil ik weten hoe hij tot deze mening komt.
Maargoed. Reactie van hem is er nog niet.
  Forum Admin dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:44:56 #119
35723 crew  GGMM
pi_115566519
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Dan wil ik weten hoe hij tot deze mening komt.

Anders gaan we even lekker ongegronde 'meningen' hier verstrooien. Ook goed.
Dat snap ik dat je dat wil weten, dat gebeurt wel vaker op een forum als je wil discussiëren.

Nog steeds geen enkele reden om je aangevallen te voelen en zo verontwaardigd te doen. Komt een beetje zielig over tbh.

edit: Oke. :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_115566590
quote:

[..]

Tegenwoordig zijn er nog maar weinig spitsen die alleen maar kunnen scoren. In het hedendaagse voetbal moet je meer kunnen als spits zijnde.
De Inzaghi's zijn niet meer van deze tijd.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_115566746
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:46 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Tegenwoordig zijn er nog maar weinig spitsen die alleen maar kunnen scoren. In het hedendaagse voetbal moet je meer kunnen als spits zijnde.
Ligt imo meer aan de eisen die er tegenwoordig gesteld worden aan een spits. Net zoals de meeste onredelijke eisen aan een verdediger worden gesteld(in Nederland mn).
Als een spits elke bal er 'gewoon' inknalt, zal er niemand klagen ( behalve de tegenstander uiteraard :) )
pi_115566873
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ligt imo meer aan de eisen die er tegenwoordig gesteld worden aan een spits. Net zoals de meeste onredelijke eisen aan een verdediger worden gesteld(in Nederland mn).
Als een spits elke bal er 'gewoon' inknalt, zal er niemand klagen ( behalve de tegenstander uiteraard :) )
Maar die spitsen bestaan niet meer. De nieuwe spits knalt er ballen in maar kan ook goed meevoetballen en anderen in stelling brengen. Voetbal ontwikkelt zich steeds en dit is een van de ontwikkelingen.
Een spits die alleen maar de bal er in kan knallen is namelijk een stuk makkelijker te verdedigen. En zonder aanvoer sta je met 10 man op veld.
pi_115566921
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:46 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Huntelaar is anders vrij gewild. Die kan buiten raak schieten ook niet veel
pi_115566973
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:57 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Huntelaar is anders vrij gewild. Die kan buiten raak schieten ook niet veel
Dat is een van de weinige van een uitstervend ras. Maar in een ploeg waar meer gevraagd werd lukte het ook niet. (Real Madrid)
En hij speelt natuurlijk maar voor een Europese subtopper.
pi_115567060
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:58 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Dat is een van de weinige van een uitstervend ras. Maar in een ploeg waar meer gevraagd werd lukte het ook niet. (Real Madrid)
En hij speelt natuurlijk maar voor een Europese subtopper.
True, je hebt wel gelijk. Al bestaan ze nog wel degelijk, alleen zijn ze minder in trek bij (top)clubs.
Maar topclubs kiezen inderdaad vaker ervoor om een meevoetballende spits te hebben dan een puur scorende. Wat ik ergens toch wel jammer vind..
pi_115567109
Gelukkig is PSV geen topclub en voldoet een pur sang doelpuntenmaker hier ook.
pi_115567217
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:02 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Gelukkig is PSV geen topclub en voldoet een pur sang doelpuntenmaker hier ook.
Dat valt tegen. Matavz deed het vorig jaar ook niet goed omdat hij geen aanvoer kreeg.

En je ziet dat Advocaat ook voor Lens kiest.
pi_115567266
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:06 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Dat valt tegen. Matavz deed het vorig jaar ook niet goed omdat hij geen aanvoer kreeg.

En je ziet dat Advocaat ook voor Lens kiest.
En omdat hij met de aanvoer die hij kreeg veel te weinig deed en nou ook niet bepaald kampioen vrij lopen is....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_115567369
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:06 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ja maar daar moet een coach dan op inspelen natuurlijk he. Matavz is een uitstekende spits voor PSV als het juiste spel wordt gespeeld. Als dat spel niet wordt gespeeld moet hij gewoon niet opgesteld worden of moeten de buitenspelers de opdracht krijgen meer voorzetten te geven en moeten de middenvelders de opdracht gegeven worden vaker een steekbal te proberen.
Pipo kon ook niks in zijn eentje, maar moest gewoon vrij gezet worden en dan hing de bal tegen de touwen.

Op dit punt heeft Rutten vooral gefaald. Hij heeft nooit teamspel in de ploeg gekregen en Advocaat is het ook absoluut nog niet gelukt. In zulk soort dingen zijn Ajax (en ook Twente, Feyenoord en AZ) veel verder dan PSV. Als PSV het er wel in krijgt zijn ze ook heel lastig te kloppen in Nederland denk ik, maar dat zal nog wel even gaan duren.
pi_115567461
Dat bevestigt mijn punt toch. Zo'n spits rendeert alleen maar als je heel het team daarop inricht en daarom is het ook makkelijker te verdedigen.
pi_115567626
Nee, jij zegt dat een type Inzaghi niet meer voldoet, dat kan wel maar dan moet het team erop afgestemd worden.

Dat geldt overigens voor iedere spits, Messi daargelaten.

Makkelijker te verdedigen betwijfel ik. Misschien alleen die spits door er dubbele dekken ofzo op te zetten, maar het totale verdedigingsspel niet. Dat laat altijd ergens anders gaten en zodra die vallen is vervolgens heel de verdediging een gatenkaas
pi_115567708
Maar er is een reden dat de types Inzaghi uitsterven. Want je speelt gewoon met 10 man anders.
pi_115568119
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:19 schreef Chase_Utley het volgende:
Maar er is een reden dat de types Inzaghi uitsterven. Want je speelt gewoon met 10 man anders.
Mwah, dat soort type spits zal altijd blijven bestaan. Zeg maar type Mackaay, Huntelaar en dat soort spitsen. Een goed scorende spits in je team is goud waard, vaak ook het verschil tussen winst en verlies.
Je kunt nog zo goed spelen als team, als je niet of te weinig scoort dan sta je gewoon vaak met lege handen.
Ik ken Locadia verder niet als speler maar als ie er 20+ inlegt per seizoen dan is het gewoon een prima spits.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_115568463
Morgen Willems en Narsingh in de basis w/
pi_115568846
Ah, ik zie net dat we een 20-jarige verdediger van Willem II hebben gehaald, voor Jong PSV. Wat is dat voor beleid man? :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_115569162
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ah, ik zie net dat we een 20-jarige verdediger van Willem II hebben gehaald, voor Jong PSV. Wat is dat voor beleid man? :')
Opvulling voor de smalle selectie van Jong PSV.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 20:12:39 #137
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_115569714
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:37 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

_O- Ga je stiefvader lekker lastig vallen.

Ik weet niet waar je dat over de nieuwe Cruijff vandaan heb gehaald maar ik heb het iig niet gezegd. Klaassen is niet veel, Siem de Jong 2.0

Ik mag mijn mening hier toch geven? Ik vind hem niet zo speciaal.

[..]

[..]

Nee, ik heb wel wat beters te doen.
Hou je gore tyfusbek, joh sukkel.
Als je het niet aankan, dat iemand anders een heeul andere mening heeft, ga je persoonlijk beginnen..
Tfoeh.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 20:17:46 #138
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_115569907
Welke 20 jarige verdediger?
En hoe gaat het met die Hendriks (met een x ofzo) die ook van Sparta/Willem II was gehaald?
Dat was toch ook een verdediger? Ook maar voor de leeuwen gooien, net zoals Willems..
pi_115569954
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:58 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Wat is dat voor onzin. :')
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115570207
quote:
19s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 20:12 schreef 3M1N3M het volgende:

[..]

Hou je gore tyfusbek, joh sukkel.
Als je het niet aankan, dat iemand anders een heeul andere mening heeft, ga je persoonlijk beginnen..
Tfoeh.
Zo zo, ga je nu een rapnummer over mij schrijven?

Jij begint met te zeggen dat ik hier weg moet gaan en daar reageer ik op. :)
pi_115570221
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:58 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Dus wij kunnen in de jeugd niet eens iemand produceren die beter is dan een jeugdspeler die niet goed genoeg was voor Willem II?!?!? :D :'( :D
pi_115570247
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 20:18 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Wat is dat voor onzin. :')
Zal wel met die NextGenSeries te maken hebben. Daardoor spelen die spelers van de A1 ook doordeweeks en kunnen ze niet voor Jong PSV spelen. Anders weet ik het ook niet.
pi_115570439
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 20:26 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Zo zo, ga je nu een rapnummer over mij schrijven?

Jij begint met te zeggen dat ik hier weg moet gaan en daar reageer ik op. :)
Ging je nog reageren op mijn reactie? Of antwoord je maar gewoon niet meer? :')
pi_115570970
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:30 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Mwah, dat soort type spits zal altijd blijven bestaan. Zeg maar type Mackaay, Huntelaar en dat soort spitsen. Een goed scorende spits in je team is goud waard, vaak ook het verschil tussen winst en verlies.
Je kunt nog zo goed spelen als team, als je niet of te weinig scoort dan sta je gewoon vaak met lege handen.
Ik ken Locadia verder niet als speler maar als ie er 20+ inlegt per seizoen dan is het gewoon een prima spits.
Noem eens 10 echte pure afmakers in het hedendaagse voetbal die ook nog op een redelijk niveau spelen?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 14 augustus 2012 @ 21:09:19 #145
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_115571908
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 20:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dus wij kunnen in de jeugd niet eens iemand produceren die beter is dan een jeugdspeler die niet goed genoeg was voor Willem II?!?!? :D :'( :D
VAn Nistelrooij kwam van Den Bosch :P

Maar buiten dat, soms heb je gewoon op een positie echt een wak, nou blijkbaar is dat het
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_115573545
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 20:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zal wel zo'n contract op amateurbasis zijn. Net als die Rik Schouw die ze laatst hadden gecontracteerd. Was zelfs voor Almere City nog niet eens goed genoeg maar speelt nu wel in de jeugd bij PSV :')
Land of the free. Home of the brave.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 14 augustus 2012 @ 21:51:46 #147
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_115573684
Wat een ophef om spelers nummer 39 en 40 van de selecties :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_115575112
quote:
19s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 20:17 schreef 3M1N3M het volgende:
Welke 20 jarige verdediger?
En hoe gaat het met die Hendriks (met een x ofzo) die ook van Sparta/Willem II was gehaald?
Dat was toch ook een verdediger? Ook maar voor de leeuwen gooien, net zoals Willems..
Hendrix zit in A1 denk ik en komt gewoon uit eigen jeugd. Was ook basisspeler op WK/EK U17 dat laatst was samen met Bazoer. Schijnen allebei grote talenten te zijn.

PSV had van Sparta ene Alberta ofzo gehaald, die ging dacht ik bij B1 spelen en was ook nog maar 16 ofzo. Geen flauw idee of dat ventje iets kan
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:25:43 #149
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_115575569
Oké, maar wie uit de jeugd die 18+ is zijn allemaal verdedigers?
Iemand een lijstje?
pi_115579519
quote:
19s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:25 schreef 3M1N3M het volgende:
Oké, maar wie uit de jeugd die 18+ is zijn allemaal verdedigers?
Iemand een lijstje?
Brenet (18), Koch (18), Zijn de 2 talenten die gebracht zullen worden uit de jeugd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')