Hij wilt een kruising tussen Rooney, Ibra, Ronaldo en Messi.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het enige wat Locadia moet doen is scoren. En dat doet hij, aan de lopende band. Of heb je nog andere eisen?
PSV zou moeten proberen hem juist heel lang zelf als spits te hebben. Europese subtop is absoluut zijn maximum (zeg maar niveau overwinteren CL, halve finale/finale EL).quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:28 schreef 3M1N3M het volgende:
Ja, maar Locadia, ik zweer het je, bookmark/onthoud mijn post..
Hij gaat ooit nog spelen bij een europese subtopper ala Atletico Madrid ofzo.
Ik denk dat hij ook niet meer kan, goeie afmaker verder niks speciaals.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het enige wat Locadia moet doen is scoren. En dat doet hij, aan de lopende band. Of heb je nog andere eisen?
Neuh.. verder niks speciaals..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Meer kan hij ook niet, goeie afmaker verder niks speciaals.
Aldus onze kennerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij wekelijks op de Herdgang te vinden bent om tot deze conclusie te komen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:32 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Neuh.. verder niks speciaals..
Maar als Klaassen een keer scoort is ie de nieuwe cruijff hé?
Goedzo, ga nu maar weer weg..
Zag je die pass op Mokthar, of die voorzet op Depay? Hij heeft ook een goed schot, en is best snel..
Maar ook sterk.. je zet hem niet snel opzei.
Ik volg het wel aardig ja, je hoeft het niet met mijn mening eens te zijn hoor.quote:
Nee, ik heb wel wat beters te doen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij wekelijks op de Herdgang te vinden bent om tot deze conclusie te komen?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:37 schreef GGMM het volgende:
Wat een gehuil om iemand z'n mening zeg.
Mag ik vragen wat je over hem weet? Zijn sterke, zwakke punten. Welke wedstrijden. Waar je deze mening op baseert?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik volg het wel aardig ja, je hoeft het niet met mijn mening eens te zijn hoor.
Voortaan zal ik vragen of iedereen "mijn mening is:" voor z'n bericht wil zetten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]Hij stelt het anders niet echt als een mening.
'Ik denk dat hij ook niet meer kan, goeie afmaker verder niks speciaals.'quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]Hij stelt het anders niet echt als een mening.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voortaan zal ik vragen of iedereen "mijn mening is:" voor z'n bericht wil zetten.
Ga mij alsjeblieft niet vertellen dat je hier een mening in ziet.. Hij brengt het als een feit.quote:Meer kan hij ook niet, goeie afmaker verder niks speciaals.
Nou en nu op mijn vorige post reageren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
'Ik denk dat hij ook niet meer kan, goeie afmaker verder niks speciaals.'
Ik heb het aangepast voor je.
Het is toch duidelijk dat het zijn mening is joh. Wat een gejank om niks zeg.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[..]
Ga mij alsjeblieft niet vertellen dat je hier een mening in ziet.. Hij brengt het als een feit.
Dan wil ik weten hoe hij tot deze mening komt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is toch duidelijk dat het zijn mening is joh. Wat een gejank om niks zeg.
Vind ik dan he.
Moet trouwens wel even zeggen dat het inderdaad zijn mening is. Weet niet eens waarom ik daar echt op reageerde.. Ging me meer om dat hij doet alsof hij deze speler goed kent. Dan wil ik weten hoe hij tot deze mening komt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is toch duidelijk dat het zijn mening is joh. Wat een gejank om niks zeg.
Vind ik dan he.
Dat snap ik dat je dat wil weten, dat gebeurt wel vaker op een forum als je wil discussiëren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dan wil ik weten hoe hij tot deze mening komt.
Anders gaan we even lekker ongegronde 'meningen' hier verstrooien. Ook goed.
Tegenwoordig zijn er nog maar weinig spitsen die alleen maar kunnen scoren. In het hedendaagse voetbal moet je meer kunnen als spits zijnde.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ligt imo meer aan de eisen die er tegenwoordig gesteld worden aan een spits. Net zoals de meeste onredelijke eisen aan een verdediger worden gesteld(in Nederland mn).quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn er nog maar weinig spitsen die alleen maar kunnen scoren. In het hedendaagse voetbal moet je meer kunnen als spits zijnde.
De Inzaghi's zijn niet meer van deze tijd.
Maar die spitsen bestaan niet meer. De nieuwe spits knalt er ballen in maar kan ook goed meevoetballen en anderen in stelling brengen. Voetbal ontwikkelt zich steeds en dit is een van de ontwikkelingen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ligt imo meer aan de eisen die er tegenwoordig gesteld worden aan een spits. Net zoals de meeste onredelijke eisen aan een verdediger worden gesteld(in Nederland mn).
Als een spits elke bal er 'gewoon' inknalt, zal er niemand klagen ( behalve de tegenstander uiteraard)
Huntelaar is anders vrij gewild. Die kan buiten raak schieten ook niet veelquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn er nog maar weinig spitsen die alleen maar kunnen scoren. In het hedendaagse voetbal moet je meer kunnen als spits zijnde.
De Inzaghi's zijn niet meer van deze tijd.
Dat is een van de weinige van een uitstervend ras. Maar in een ploeg waar meer gevraagd werd lukte het ook niet. (Real Madrid)quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:57 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Huntelaar is anders vrij gewild. Die kan buiten raak schieten ook niet veel
True, je hebt wel gelijk. Al bestaan ze nog wel degelijk, alleen zijn ze minder in trek bij (top)clubs.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat is een van de weinige van een uitstervend ras. Maar in een ploeg waar meer gevraagd werd lukte het ook niet. (Real Madrid)
En hij speelt natuurlijk maar voor een Europese subtopper.
Dat valt tegen. Matavz deed het vorig jaar ook niet goed omdat hij geen aanvoer kreeg.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:02 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Gelukkig is PSV geen topclub en voldoet een pur sang doelpuntenmaker hier ook.
En omdat hij met de aanvoer die hij kreeg veel te weinig deed en nou ook niet bepaald kampioen vrij lopen is....quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat valt tegen. Matavz deed het vorig jaar ook niet goed omdat hij geen aanvoer kreeg.
En je ziet dat Advocaat ook voor Lens kiest.
Ja maar daar moet een coach dan op inspelen natuurlijk he. Matavz is een uitstekende spits voor PSV als het juiste spel wordt gespeeld. Als dat spel niet wordt gespeeld moet hij gewoon niet opgesteld worden of moeten de buitenspelers de opdracht krijgen meer voorzetten te geven en moeten de middenvelders de opdracht gegeven worden vaker een steekbal te proberen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat valt tegen. Matavz deed het vorig jaar ook niet goed omdat hij geen aanvoer kreeg.
Mwah, dat soort type spits zal altijd blijven bestaan. Zeg maar type Mackaay, Huntelaar en dat soort spitsen. Een goed scorende spits in je team is goud waard, vaak ook het verschil tussen winst en verlies.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:19 schreef Chase_Utley het volgende:
Maar er is een reden dat de types Inzaghi uitsterven. Want je speelt gewoon met 10 man anders.
Opvulling voor de smalle selectie van Jong PSV.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ah, ik zie net dat we een 20-jarige verdediger van Willem II hebben gehaald, voor Jong PSV. Wat is dat voor beleid man?
Hou je gore tyfusbek, joh sukkel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Ga je stiefvader lekker lastig vallen.
Ik weet niet waar je dat over de nieuwe Cruijff vandaan heb gehaald maar ik heb het iig niet gezegd. Klaassen is niet veel, Siem de Jong 2.0
Ik mag mijn mening hier toch geven? Ik vind hem niet zo speciaal.
[..]
Ik volg het wel aardig ja, je hoeft het niet met mijn mening eens te zijn hoor.
[..]
Nee, ik heb wel wat beters te doen.
Wat is dat voor onzin.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Opvulling voor de smalle selectie van Jong PSV.
Zo zo, ga je nu een rapnummer over mij schrijven?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:12 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Hou je gore tyfusbek, joh sukkel.
Als je het niet aankan, dat iemand anders een heeul andere mening heeft, ga je persoonlijk beginnen..
Tfoeh.
Dus wij kunnen in de jeugd niet eens iemand produceren die beter is dan een jeugdspeler die niet goed genoeg was voor Willem II?!?!?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Opvulling voor de smalle selectie van Jong PSV.
Zal wel met die NextGenSeries te maken hebben. Daardoor spelen die spelers van de A1 ook doordeweeks en kunnen ze niet voor Jong PSV spelen. Anders weet ik het ook niet.quote:
Ging je nog reageren op mijn reactie? Of antwoord je maar gewoon niet meer?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zo zo, ga je nu een rapnummer over mij schrijven?
Jij begint met te zeggen dat ik hier weg moet gaan en daar reageer ik op.
Noem eens 10 echte pure afmakers in het hedendaagse voetbal die ook nog op een redelijk niveau spelen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mwah, dat soort type spits zal altijd blijven bestaan. Zeg maar type Mackaay, Huntelaar en dat soort spitsen. Een goed scorende spits in je team is goud waard, vaak ook het verschil tussen winst en verlies.
Je kunt nog zo goed spelen als team, als je niet of te weinig scoort dan sta je gewoon vaak met lege handen.
Ik ken Locadia verder niet als speler maar als ie er 20+ inlegt per seizoen dan is het gewoon een prima spits.
VAn Nistelrooij kwam van Den Boschquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus wij kunnen in de jeugd niet eens iemand produceren die beter is dan een jeugdspeler die niet goed genoeg was voor Willem II?!?!?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ah, ik zie net dat we een 20-jarige verdediger van Willem II hebben gehaald, voor Jong PSV. Wat is dat voor beleid man?
Zal wel zo'n contract op amateurbasis zijn. Net als die Rik Schouw die ze laatst hadden gecontracteerd. Was zelfs voor Almere City nog niet eens goed genoeg maar speelt nu wel in de jeugd bij PSVquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus wij kunnen in de jeugd niet eens iemand produceren die beter is dan een jeugdspeler die niet goed genoeg was voor Willem II?!?!?![]()
![]()
Hendrix zit in A1 denk ik en komt gewoon uit eigen jeugd. Was ook basisspeler op WK/EK U17 dat laatst was samen met Bazoer. Schijnen allebei grote talenten te zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:17 schreef 3M1N3M het volgende:
Welke 20 jarige verdediger?
En hoe gaat het met die Hendriks (met een x ofzo) die ook van Sparta/Willem II was gehaald?
Dat was toch ook een verdediger? Ook maar voor de leeuwen gooien, net zoals Willems..
Brenet (18), Koch (18), Zijn de 2 talenten die gebracht zullen worden uit de jeugd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:25 schreef 3M1N3M het volgende:
Oké, maar wie uit de jeugd die 18+ is zijn allemaal verdedigers?
Iemand een lijstje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |