Oh jij denkt dat Wijnaldum dat doet?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het schijnt dat je een contract tussentijds kunt openbreken en eventueel opwaarderen.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh jij denkt dat Wijnaldum dat doet?
Waarom niet? Niet dat ik dat wil/verwacht, maar is niet onmogelijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh jij denkt dat Wijnaldum dat doet?
Dat denk jij inderdaad...De tijd zal het leren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij zo in elkaar zit.
Wijnaldum lijkt me juist zo een aardig iemand.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:42 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Een blik in zijn ogen en je ziet dat hij niet iemand is die contracten verlengd.
Locadia toch maar eens naar het eerste overzetten? Die gast kan écht goed voetballen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:33 schreef Doublepain het volgende:
http://www.psv.tv/index.p(...)ayer&ProductID=10353
Die zit al bij de 1ste. Behalve tegen RKC.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Locadia toch maar eens naar het eerste overzetten? Die gast kan écht goed voetballen.
Dat hebben we in Rotterdam gezien.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:43 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Wijnaldum lijkt me juist zo een aardig iemand.
In before "dan kan hij nog lang wachten" reacties.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:00 schreef StijnDa het volgende:
Ik denk dat Wijnaldum nog wel gaat verlengen tot hij echt naar een topclub kan.
Dan kan hij nog lang wachten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:34 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
In before "dan kan hij nog lang wachten" reacties.
hou toch op, hij speelde gewoon aller beroerdstquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nog steeds zonde van Marcellis, Rutten heeft hem echt kapot gemaakt
quote:
mwah, het wordt allemaal ook wel vrij zwart wit afgeschilderd. RKC kan kiezen uit spelers die een stuk minder goed zijn, die groep is groter. Die groep kan zo in de basis bij RKC, bij PSV zou een zelfde speler nummer 12 van Jong PSV worden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:24 schreef 3M1N3M het volgende:
Maar.. hoe kan een scouting van een club als PSV zooo slecht zijn?
Of ligt het ergens anders aan? Want ik denk dat als je nu de scouting van RKC bij PSV neerzet, dat je sowieso een stuk meer talenten uit het buitenland/binnenland wegkaapt.
RKC is al sterk genoeg, dacht ik zo....quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zonde, ik had gehoopt dat hij naar RKC ging. Aangezien die nog een spits zoeken
Ik heb hem in wat oefenwedstrijden gezien... maar dat kon me niet bekoren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Locadia toch maar eens naar het eerste overzetten? Die gast kan écht goed voetballen.
Tegen mindere tegenstanders gaat het prima met Derijck. Maar wanneer hij individueel tegen een speler staat die ook maar enigszins de norm ontstijgt, heeft hij het al moeilijk. Derijck is gewoon typische speler voor een club als Den Haag. Middenmoot Eredivisie, that's it voor hem.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:42 schreef Caland het volgende:
Geloof er sowieso ook niks van dat Derijck nóg slechter is dan Marcelo.
Locadia zit als stagiair bij het eerste, op basis van wat hij in de oefencampagne heeft gedaan. Ik vind hem wel prima. Lijkt potentieel in te zitten. Sterk en heeft scorend vermogen. Niet vergeten dat hij nog maar 18 is hè.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb hem in wat oefenwedstrijden gezien... maar dat kon me niet bekoren.
Het enige wat Locadia moet doen is scoren. En dat doet hij, aan de lopende band. Of heb je nog andere eisen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb hem in wat oefenwedstrijden gezien... maar dat kon me niet bekoren.
Verdedigenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het enige wat Locadia moet doen is scoren. En dat doet hij, aan de lopende band. Of heb je nog andere eisen?
Hij moet eerst maar eens doorbrekenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:56 schreef 3M1N3M het volgende:
Hopelijk gaan ze met Locadia wel goed om, en dus veel voor hem vangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |