Brenet (RB), 18j. Voorlopig nog te licht verklaard, maar dit kan wel een vaste back worden straks.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:27 schreef J2T het volgende:
Waarom probeert Dickie het niet met Pieters en Derijck? Hebben jullie geen fatsoenlijke RB in de jeugd rondlopen? Ik kan mij niet voorstellen dat zo'n jeugdspeler het slechter doet dan Manolev of die andere flapdrol. Voor de rest is jullie team op elke positie ijzersterk.
Je zou maar Daley en Bouma als je 2 centrumverdedigers hebben.
Het centrum Derijck-Marcelo fungeerde een lange periode best stabiel. Ook tijdens zijn eerste wedstrijd tegen ADO viel hij positief op. Maar ineens werd Derijck weer gepasseerd door Rutten, is daardoor erg onzeker geworden heb ik het idee.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:42 schreef Caland het volgende:
Geloof er sowieso ook niks van dat Derijck nóg slechter is dan Marcelo.
Derijck speelt slechte wedstrijd en wordt meteen persoonlijk afgebrand in de pers door Rutten, Bouma, Marcelo en Manolev spelen de ene draak van een wedstrijd na de andere en die mogen als beloning oneindig lang blijven staanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:46 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het centrum Derijck-Marcelo fungeerde een lange periode best stabiel. Ook tijdens zijn eerste wedstrijd tegen ADO viel hij positief op. Maar ineens werd Derijck weer gepasseerd door Rutten, is daardoor erg onzeker geworden heb ik het idee.
Nog steeds zonde van Marcellis, Rutten heeft hem echt kapot gemaaktquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Derijck speelt slechte wedstrijd en wordt meteen persoonlijk afgebrand in de pers door Rutten, Bouma, Marcelo en Manolev spelen de ene draak van een wedstrijd na de andere en die mogen als beloning oneindig lang blijven staanEerder overkwam Marcellis al hetzelfde.
Ja, het was ook geen geweldenaar maar hij had niet weg gehoeven als je terug kijkt, sowieso is het een jongen van de club, Nederlander en ik denk ook minder salaris.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nog steeds zonde van Marcellis, Rutten heeft hem echt kapot gemaakt
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Derijck speelt slechte wedstrijd en wordt meteen persoonlijk afgebrand in de pers door Rutten, Bouma, Marcelo en Manolev spelen de ene draak van een wedstrijd na de andere en die mogen als beloning oneindig lang blijven staanEerder overkwam Marcellis al hetzelfde.
Bakkal ook niet te vergeten. Bloeide bij Feyenoord weer helemaal op. Ik hoop dat Advocaat Derijck een eerlijke kans geeft in het centrum om zich opnieuw te kunnen bewijzen. Soms klikt het niet tussen een speler en trainer, was helaas ook zo bij Rutten en Derijck, maar heeft denk ik wel meer potentie dan ie heeft laten zien tot nu toe.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nog steeds zonde van Marcellis, Rutten heeft hem echt kapot gemaakt
Ik vond hem altijd tof. Was toen ook een van de grootste talenten en dan zo verpest worden net als Afellay.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, het was ook geen geweldenaar maar hij had niet weg gehoeven als je terug kijkt, sowieso is het een jongen van de club, Nederlander en ik denk ook minder salaris.
Dat hij Engelaar naar Vitesse wilde halen zegt ook genoeg. Straks haalt hij Vukovic ook nogquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:59 schreef Scarface88 het volgende:
Denk trouwens dat het er ook mee te maken heeft dat Marcelo persoonlijk gehaald is door Rutten en Derijck min of meer door Brands is gehaald terwijl Rutten daar niet om had gevraagd en er niet op zat te wachten.
Advocaat gebruikt hem ook ook niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:59 schreef Scarface88 het volgende:
Denk trouwens dat het er ook mee te maken heeft dat Marcelo persoonlijk gehaald is door Rutten en Derijck min of meer door Brands is gehaald terwijl Rutten daar niet om had gevraagd en er niet op zat te wachten.
quote:Toivonen boos op PSV
Ola Toivonen, die op een vertrek uit Eindhoven aast, baalt van de houding van de clubleiding van PSV. Volgens de Zweed blokkeert de Eindhovense club een transfer. ,,PSV vraagt een onredelijk hoge transfersom voor mij. En wat me nog meer bevreemdt, is dat ze verschillende transferbedragen vragen, afhankelijk van welke club zich meldt, laat Toivonen zich kritisch uit richting zijn werkgever.
Onder meer Rubin Kazan is serieus geïnteresseerd in de Zweedse international. De Russische club heeft negen miljoen euro voor hem over. Bij Rubin kan hij minimaal twee miljoen euro netto per jaar gaan verdienen. Toivonen is momenteel in Zweden om zich voor te bereiden op de oefeninterland tegen Brazilië (woensdag).
Aldus de Telegraafquote:
Bij PSV tekende Wijnaldum een vierjarige contract.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:19 schreef Typisch het volgende:
Ik meen mij trouwens te herinneren dat Wijnaldum (en Fer bij Twente) maar een 3 jarig contract hebben getekend, klopt dat?
Toen wist hij niet over 2 miljoen netto.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik vond Toiboy al zo stil de laatste maanden...
Scouting wordt toch niet gebruikt. Brands geeft de voorkeur aan dure binnenlandse spelers die iedereen al kent.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:24 schreef 3M1N3M het volgende:
Maar.. hoe kan een scouting van een club als PSV zooo slecht zijn?
Aha, okay. Dus na dit seizoen moet hij verkocht worden, anders vang je er nooit veel meer voor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij PSV tekende Wijnaldum een vierjarige contract.
Nee, Toivonen juist nu verkopen (geld aan verdedigers besteden) en dan Wijnaldum zich laten ontwikkelen. Anders krijg je er straks allebei minder geld voor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aha, okay. Dus na dit seizoen moet hij verkocht worden, anders vang je er nooit veel meer voor.
Het schijnt dat je een contract tussentijds kunt openbreken en eventueel opwaarderen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aha, okay. Dus na dit seizoen moet hij verkocht worden, anders vang je er nooit veel meer voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |