Monaco was toen toch 16 finale of was dat de jaar daarop?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:03 schreef tja77 het volgende:
GVD, die kwartfinale tegen OL, ik heb nog nooit zo gespannen en daarna zo opgelucht op de tribune gestaan en gezeten... Wat een feest.
En toen Milan...met hun kutgeluk.
Was 1/16e jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Monaco was toen toch 16 finale of was dat de jaar daarop?
Klopt ja, eerst Monaco, toen Lyon, en toen dus milan...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Monaco was toen toch 16 finale of was dat de jaar daarop?
Idd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:57 schreef Scarface88 het volgende:
Ik weet zeker dat PSV dat jaar de Champions League had gewonnen als ze in de finale stonden.
Nacompetitie gaat het wordenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:37 schreef Buitendam het volgende:
Ohjee. Dit wordt weer een laaaaang seizoen
En dan weer zelfoverschatting, denken alles te kunnen en zaterdag weer als een zak hooi spelen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:37 schreef tompsv18 het volgende:
Komen iig met een goed gevoel terug naar PSV
Zaterdag wordt een walk-over. Tegen Groningen zie ik het eerder misgaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:38 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En dan weer zelfoverschatting, denken alles te kunnen en zaterdag weer als een zak hooi spelen.
Ben er ook bang voor. Zal hoe dan ook ergens wel weer misgaan vanwege onderschatting van de tegenstander. Verbaas me er keer op keer weer over hoeveel klasse de spelers individueel hebben maar het maar sporadisch laten zien, alleen als ze er echt voor gaan zoals in een bekerfinale, schaal of interland kunnen ze die motivatie wel opbrengenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zaterdag wordt een walk-over. Tegen Groningen zie ik het eerder misgaan.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zaterdag wordt een walk-over. Tegen Groningen zie ik het eerder misgaan.
Maar vooral geen sportpsycholoog inhuren zoals in zoveel sporten gedaan wordt. Daar zouden de spelers veel baat bij kunnen hebben.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor. Zal hoe dan ook ergens wel weer misgaan vanwege onderschatting van de tegenstander. Verbaas me er keer op keer weer over hoeveel klasse de spelers individueel hebben maar het maar sporadisch laten zien, alleen als ze er echt voor gaan zoals in een bekerfinale, schaal of interland kunnen ze die motivatie wel opbrengen
PSV heeft vast nog wel ergens wat miljoenen liggen om te investeren in een goede verdediger toch?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:08 schreef Buitendam het volgende:
Zolang de centrale mannen Bouma en Marcelo zijn is er een probleem. Het middenveld en aanval ziet er voor Eredivisiebegrippen top uit, maar zolang pipo 1 en 2 de zaak achterin dicht moeten houden wordt het een heel lastig verhaal.
Nee, die is gehaald om het negergehalte in de selectie op te krikken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:14 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
PSV heeft vast nog wel ergens wat miljoenen liggen om te investeren in een goede verdediger toch?
En die Zanka? Is dat niets, of hebben ze die voor de bank gehaald?
Ahja, die hadden ze natuurlijk nog niet voldoende.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, die is gehaald om het negergehalte in de selectie op te krikken.
Marcelo en Bouma staan ze anders aardig te raken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zanka schijnt nog niet wedstrijdfit of in vorm te zijn ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |