Monaco was toen toch 16 finale of was dat de jaar daarop?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:03 schreef tja77 het volgende:
GVD, die kwartfinale tegen OL, ik heb nog nooit zo gespannen en daarna zo opgelucht op de tribune gestaan en gezeten... Wat een feest.
En toen Milan...met hun kutgeluk.
Was 1/16e jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Monaco was toen toch 16 finale of was dat de jaar daarop?
Klopt ja, eerst Monaco, toen Lyon, en toen dus milan...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Monaco was toen toch 16 finale of was dat de jaar daarop?
Idd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:57 schreef Scarface88 het volgende:
Ik weet zeker dat PSV dat jaar de Champions League had gewonnen als ze in de finale stonden.
Nacompetitie gaat het wordenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:37 schreef Buitendam het volgende:
Ohjee. Dit wordt weer een laaaaang seizoen
En dan weer zelfoverschatting, denken alles te kunnen en zaterdag weer als een zak hooi spelen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:37 schreef tompsv18 het volgende:
Komen iig met een goed gevoel terug naar PSV
Zaterdag wordt een walk-over. Tegen Groningen zie ik het eerder misgaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:38 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En dan weer zelfoverschatting, denken alles te kunnen en zaterdag weer als een zak hooi spelen.
Ben er ook bang voor. Zal hoe dan ook ergens wel weer misgaan vanwege onderschatting van de tegenstander. Verbaas me er keer op keer weer over hoeveel klasse de spelers individueel hebben maar het maar sporadisch laten zien, alleen als ze er echt voor gaan zoals in een bekerfinale, schaal of interland kunnen ze die motivatie wel opbrengenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zaterdag wordt een walk-over. Tegen Groningen zie ik het eerder misgaan.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zaterdag wordt een walk-over. Tegen Groningen zie ik het eerder misgaan.
Maar vooral geen sportpsycholoog inhuren zoals in zoveel sporten gedaan wordt. Daar zouden de spelers veel baat bij kunnen hebben.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor. Zal hoe dan ook ergens wel weer misgaan vanwege onderschatting van de tegenstander. Verbaas me er keer op keer weer over hoeveel klasse de spelers individueel hebben maar het maar sporadisch laten zien, alleen als ze er echt voor gaan zoals in een bekerfinale, schaal of interland kunnen ze die motivatie wel opbrengen
PSV heeft vast nog wel ergens wat miljoenen liggen om te investeren in een goede verdediger toch?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:08 schreef Buitendam het volgende:
Zolang de centrale mannen Bouma en Marcelo zijn is er een probleem. Het middenveld en aanval ziet er voor Eredivisiebegrippen top uit, maar zolang pipo 1 en 2 de zaak achterin dicht moeten houden wordt het een heel lastig verhaal.
Nee, die is gehaald om het negergehalte in de selectie op te krikken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:14 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
PSV heeft vast nog wel ergens wat miljoenen liggen om te investeren in een goede verdediger toch?
En die Zanka? Is dat niets, of hebben ze die voor de bank gehaald?
Ahja, die hadden ze natuurlijk nog niet voldoende.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, die is gehaald om het negergehalte in de selectie op te krikken.
Marcelo en Bouma staan ze anders aardig te raken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zanka schijnt nog niet wedstrijdfit of in vorm te zijn ofzo.
Wij hebben de wedstrijd ook gezien hoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:25 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Marcelo en Bouma staan ze anders aardig te raken.
Tsja, het grote probleem is dat wij het allemaal wel goed kunnen en zullen weten, maar er bijzonder weinig mee kunnen doordat wij geen trainer van PSV zijn he.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:25 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Voor de buitenwacht en niet-kenners lijkt het misschien of dat goed bezig zijn, maar in de praktijk valt dat wel tegen hoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:25 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Headfirst kamikaze motherfucker.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:35 schreef tompsv18 het volgende:
Yoshida kan er al helemaal niet veel van.
Inderdaad geen slechte speler. En pas 23 jaar, daar zit nog rek in.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:32 schreef Adames het volgende:
Je kan nog altijd Yoshida halen, Hai kennende zal hij hem wel willen verkopen voor een spotprijsje van 16 miljoen
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:32 schreef Adames het volgende:
Je kan nog altijd Yoshida halen, Hai kennende zal hij hem wel willen verkopen voor een spotprijsje van 16 miljoen
Hou eens op allebei. Brands leest hier mee. Als je er nu nog commercieel aantrekkelijk bij gooit dan staat die Jap morgen op de stoep.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:38 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Inderdaad geen slechte speler. En pas 23 jaar, daar zit nog rek in.
Ja, ik kan er hier achter mijn laptopje er weinig aan doen, pikkebaas.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:25 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Als Brands de prijs dan nog eens naar beneden weet te halen naar 14 miljoen, dan heeft hij zijn taak als Technisch Directeur weer verricht.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[..]
Hou eens op allebei. Brands leest hier mee. Als je er nu nog commercieel aantrekkelijk bij gooit dan staat die Jap morgen op de stoep.
Ik vind overigens wel dat jij de originaliteitsprijs wint met die bord-op-schoot/studio sport grap. Je maakt hem nu al een maand of 3, de vasthoudenheid is te prijzen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:41 schreef Caland het volgende:
Brands zal toch ook wel die omhaal hebben gezien op studio sport. Blijkbaar toch niet interessant genoeg.
Mwah. Hai Berden vraagt 15 miljoen en Brands biedt 17 miljoen. Zo gaat het doorgaans in het dagelijks leven van Marcel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Als Brands de prijs dan nog eens naar beneden weet te halen naar 14 miljoen, dan heeft hij zijn taak als Technisch Directeur weer verricht.
Al langer zelfs, ga er nu mee het tweede seizoen in en nog steeds zo actueel als de pestquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind overigens wel dat jij de originaliteitsprijs wint met die bord-op-schoot/studio sport grap. Je maakt hem nu al een maand of 3, de vasthoudenheid is te prijzen.
Maar geen hond reageert...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:43 schreef Caland het volgende:
Al langer zelfs, ga er nu mee het tweede seizoen in en nog steeds zo actueel als de pest
Marcellis kon mij niet bekoren....quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:28 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ik snap niet dat er geen fatsoenlijke verdediger uit de jeugd komt. Die jongens kunnen toch onmogelijk slechter zijn dan Marcelo en Bouma?
En waarom ze Marcelis ooit hebben weggedaan trouwens.
Manolev wel? Beide zijn matige backs, maar het beleid van Jan Reker om een nieuwe rechtsback te halen voor een paar miljoen terwijl je iets uit de jeugd rond hebt lopen is typisch uit het tijdperk van Reker. Het geld kon niet op waardoor de club bijna kapot is gegaan als de deal met de gemeente niet door ging.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Marcellis kon mij niet bekoren....
Die focus op "eigen" jeugd valt ook wel mee.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:22 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Manolev wel? Beide zijn matige backs, maar het beleid van Jan Reker om een nieuwe rechtsback te halen voor een paar miljoen terwijl je iets uit de jeugd rond hebt lopen is typisch uit het tijdperk van Reker. Het geld kon niet op waardoor de club bijna kapot is gegaan als de deal met de gemeente niet door ging.
Lekker met geld smijten in de hoop Champions League te halen met matige spelersBen blij dat er nu steeds meer de focus op eigen jeugd komt te liggen.
Zeg ik dat? Ik weet nog goed dat Marcellis wegging, en er waren wenig mensen rouwig om. Volgens mij zat hij in zijn laatste periode bij PSV ook meer op de bank als dat hij speelde. Het zal vast wel een reden hebben gehad dat hij op de bank zat...toch?quote:
Zoiets moet je op lange termijn zien maar er loopt in de huidige jeugd echt enorm veel talent rond, daar komt de komende jaren ook steeds meer de focus op te liggen. Zal ook wel moeten want met het buitenland valt niet meer te concurreren, echt grote talenten zijn erg schaars geworden aangezien de meeste spelers op jonge leeftijd al door een topclub worden weg gekocht.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:26 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Die focus op "eigen" jeugd valt ook wel mee.
Ritzmaier, van Ooijen en Depay moeten veel meer spelen.
Ja die reden heeft afgelopen seizoen zijn ontslag gekregen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Ik weet nog goed dat Marcellis wegging, en er waren wenig mensen rouwig om. Volgens mij zat hij in zijn laatste periode bij PSV ook meer op de bank als dat hij speelde. Het zal vast wel een reden hebben gehad dat hij op de bank zat...toch?
En hoe vaak heb jij die eerste en met name die tweede, zien spelen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:26 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Die focus op "eigen" jeugd valt ook wel mee.
Ritzmaier, van Ooijen en Depay moeten veel meer spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |