abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115689622
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 18:30 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Maar die tegengoal was zo schandalig slecht verdedigd. :')
Ach met 4-0 voor wil ik ze dat nog wel vergeven al zou ik het liever niet zien ;)
pi_115690472
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 18:25 schreef mrstylo het volgende:
RikElfrink twitterde op vrijdag 17-08-2012 om 18:23:46 Jagos #Vukovic bevestigt aanstaand vertrek bij #PSV. "Dat is 100% zeker. Komende week wordt meer duidelijk." Zo meer op ed.nl reageer retweet
Najah ook al verkocht. Volgens Brands zouden er pas nieuwe spelers komen wanneer er spelers weg gaan, er zijn er nu 2 weg en Advocaat zei vanmiddag op de persconferentie dat hij nog een versterking achterin kon gebruiken.

Ben benieuwd welke paniekaankoop er zal gaan komen.
Land of the free. Home of the brave.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 22:34:41 #278
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_115697949
Najah was toch een heel groot talent? Verkocht of verhuurd?
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
pi_115698148
quote:
19s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:34 schreef 3M1N3M het volgende:
Verkocht. hoop eigenlijk met een terug koop optie.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 22:57:11 #280
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_115698924
quote:
19s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:34 schreef 3M1N3M het volgende:
Talent dat de stap naar het eerste niet kon maken. PSV wou hem verhuren aan Eindhoven, maar hij prefereerde een eredivisieclub. Is zijn goedrecht natuurlijk
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:17:43 #281
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_115699916
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 19:01 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Najah ook al verkocht. Volgens Brands zouden er pas nieuwe spelers komen wanneer er spelers weg gaan, er zijn er nu 2 weg en Advocaat zei vanmiddag op de persconferentie dat hij nog een versterking achterin kon gebruiken.

Ben benieuwd welke paniekaankoop er zal gaan komen.
Hopelijk zijn ze niet zo in paniek dat ze achter Rajkovic aan gaan, net zoals Ajax _O-
pi_115700731
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 23:17 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Hopelijk zijn ze niet zo in paniek dat ze achter Rajkovic aan gaan, net zoals Ajax _O-
Voor dit psv is dat toch echt een enorme versterking anders. Ik zie hem er echt graag bij. Ik zou zo niemand kunnen bedenken die betaalbaar is en een versterking.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_115701058
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 23:17 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Wordt een enorme concurrentiestrijd om hem. :') :') :')
pi_115701691
Dan is Brands toch niet meer serieus te nemen. :')
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115707217
quote:
Advocaat ‘fan’ van Toivonen

Terwijl Ola Toivonen deze week nogmaals zijn wens uitsprak om deze transferperiode van club te wisselen, hoopt trainer Dick Advocaat dat de aanvallende middenvelder PSV trouw blijft. ,,Toivonen is een uitstekende speler. Als hij hier een topseizoen doormaakt, kan hij echt naar een Europese topclub. Een speler met zijn kwaliteiten moet niet naar een middenmoter ergens in het buitenland gaan. Dat heeft totaal geen zin.”

Advocaat heeft er geen boodschap aan dat dit misschien wel het beste moment voor de clubleiding van PSV is om te cashen. ,,Je wilt toch kampioen worden, of niet?”, staat Advocaat dus afwijzend tegenover een transfer van de Zweed. Dat PSV een prijskaartje van naar verluidt 14 miljoen euro om de nek van Toivonen heeft gehangen, begrijpt de ‘kleine generaal’ wel. ,,Met alle respect, maar als clubs 8,5 miljoen euro voor Vurnon Anita en 15 miljoen euro voor Luuk de Jong neertellen, dan moet dat geld ook voor Toivonen worden betaald.”

Volgens Advocaat werd de geschorste Toivonen vorige week tegen RKC (3-2 nederlaag) node gemist achter de spits. ,,Toivonen heeft in de voorbereiding echt goed gespeeld op die positie. Ook de samenwerking met Jeremain Lens verloopt goed. Lens trekt vaak weg uit de spits. Toivonen ziet dat en duikt in tegenstelling tot Georginio Wijnaldum in de punt op. Toivonen komt altijd in het zestienmetergebied. Dat is echt ongelooflijk. De combinatie Lens/Wijnaldum was achteraf gezien geen goede keuze.”
quote:
,,Mertens moet het laten zien”

Dick Advocaat verwacht dat Dries Mertens vanavond met dezelfde (gretige) instelling het veld betreedt als tegen het Nederlands elftal. De Hagenaar zag de kleine Belg afgelopen woensdag uitblinken tijdens de oefeninterland in Brussel (doelpunt en twee assists). ,,Dat had zeker te maken met wat vorige week zaterdag tegen RKC is gebeurd. Mertens is nu nog steeds getergd”, doelt Advocaat op de wissel die hij in de rust toepaste in Waalwijk (Memphis Depay voor Mertens).

Mertens baalde daar flink van en liet weten op meer krediet gerekend te hebben. Advocaat: ,,Het kost een bepaalde tijd tot de spelers echt gaan begrijpen wat ik wil. Mertens had heel veel problemen met zijn wissel, maar hij zal moeten leren om daarmee om te gaan. Als je dat niet kunt accepteren, heb je een probleem met mij. Als ik iemand opstel, is dat zijn krediet. Dan moet je het vervolgens wel laten zien.”

Behalve Mertens heeft met name de achterste linie van PSV vanavond wat recht te zetten na de zeperd tegen RKC. ,,Als verdediger moet je één tegen één kunnen spelen. Anders ben je niet goed genoeg voor PSV”, aldus Advocaat. ,,Je moet laten zien wie je bent, dat je wil winnen. Tegen RKC heb ik dat niet gezien. Bij drie, vier dieptepasses van RKC stonden ze bij ons achterin te slapen en krijg je drie goals tegen. Als iedereen zijn taak uitvoert en scherp is, gebeurt dat niet.”

Advocaat gaf gisteren aan graag nog een verdediger aan zijn selectie toe te voegen, maar daarvoor ontbreken op dit moment de financiële middelen in Eindhoven.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 08:42:47 #286
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_115707660
quote:
De combinatie Lens/Wijnaldum was achteraf gezien geen goede keuze.
Interessante uitspraak. Gaat Matavz voortaan spelen als Toivonen er niet bij is?
pi_115708003
Advocaat: heroverweging speelwijze geldt alleen voor uitduels

18 augustus 2012

Dick Advocaat liet vrijdag weten dat hij aan de speelwijze van PSV weinig zal veranderen. Na het duel tegen RKC Waalwijk liet hij weten de speelwijze te zullen heroverwegen. Maar volgens Advocaat geldt deze heroverweging alleen voor uitduels. De verwachting is dat PSV dan behoudender gaat spelen gebruikmakend van de snelheid voorin.

Counterennnnnnnnnnnnn
pi_115710055
En terecht. Het verschil met uit en thuis was vorig jaar dag en nacht. En als ik die wedstrijd tegen RKC zo bekijk is het niveau uit geen steek veranderd.
Dit, dus.
pi_115710324
Verstandige keus.
pi_115710616
#PSV gaat zich nog met een speler versterken binnenkort. Later meer. aldus elfrink.
You should read your Bible, sirs. You'll find all types of weird shit in there. Like, did you know Jesus was a Jew?
pi_115710663
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 11:55 schreef Clerxify het volgende:
#PSV gaat zich nog met een speler versterken binnenkort. Later meer. aldus elfrink.
Verdediger mag ik hopen.
pi_115710742
Toch wel een apart fenomeen, dat verschil in de sport tussen uit en thuis spelen. Ik ben geneigd te zeggen dat het een puur mentale kwestie is. Ik kan namelijk gewoon niet begrijpen dat een speelwijze ineens niet meer werkt als je buiten de deur voetbalt.
Volgens mij zorgen de veranderingen in de speelwijze er juist voor dat het minder loopt. Als topclub moet je wat mij betreft toch gewoon van je eigen spel uit blijven gaan, je gaat je strategie toch niet aanpassen op fucking RKC.
pi_115710750
Wil je kaartjes voor AZ, geen fatsoenlijke plekken meer over :r
pi_115710871
Advocaat: Mertens heeft het niet begrepen

18 augustus 2012

In het Algemeen Dagblad reageerde Dick Advocaat kribbig op de kritiek van Dries Mertens dat hij te weinig krediet zou hebben gehad door de wissel. 'Dries heeft het dus niet begrepen,' aldus Advocaat. 'Krediet krijg je als ik je opstel. Wie wordt gewisseld heeft dat maar te accepteren. 'Anders krijg je problemen met mij.' [...]
PSV Netwerk
'Dit team heeft tijd nodig om te begrijpen wat ik wil. Dat heeft de reactie van Mertens wel duidelijk gemaakt.'

:D :D :D :D :D
pi_115712079
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wil je kaartjes voor AZ, geen fatsoenlijke plekken meer over :r
Seizoenskaart nemen dan :X

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:05 schreef FL_Freak het volgende:

18 augustus 2012

In het Algemeen Dagblad reageerde Dick Advocaat kribbig op de kritiek van Dries Mertens dat hij te weinig krediet zou hebben gehad door de wissel. 'Dries heeft het dus niet begrepen,' aldus Advocaat. 'Krediet krijg je als ik je opstel. Wie wordt gewisseld heeft dat maar te accepteren. 'Anders krijg je problemen met mij.' [...]
PSV Netwerk
'Dit team heeft tijd nodig om te begrijpen wat ik wil. Dat heeft de reactie van Mertens wel duidelijk gemaakt.'

_O_
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_115712116
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Seizoenskaart nemen dan :X
Betaal jij?
pi_115712144
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:50 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Betaal jij?
Tuurlijk betaal ik -O-
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_115712274
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Tuurlijk betaal ik -O-
Ah bedankt ^O^
pi_115712408
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:00 schreef vivelafete het volgende:
Toch wel een apart fenomeen, dat verschil in de sport tussen uit en thuis spelen. Ik ben geneigd te zeggen dat het een puur mentale kwestie is. Ik kan namelijk gewoon niet begrijpen dat een speelwijze ineens niet meer werkt als je buiten de deur voetbalt.
Volgens mij zorgen de veranderingen in de speelwijze er juist voor dat het minder loopt. Als topclub moet je wat mij betreft toch gewoon van je eigen spel uit blijven gaan, je gaat je strategie toch niet aanpassen op fucking RKC.
Zou niets moeten uitmaken maar zelfs iets kleins als de kwaliteit van de grasmat kan een verschil maken bij een uitwedstrijd.
pi_115712499
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:05 schreef FL_Freak het volgende:

18 augustus 2012

PSV Netwerk

Wat een verademing ten opzichte van Rutten waarbij spelers eindeloos krediet hadden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')