Ja, maar geen Nederlandse mannenploeg, wel een vrouwenploeg.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:41 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Wat? 4x100 meter doen de mannen ook, hè ...
Jammer dat er zo'n rare lading aan het woord homo zit. Ik mag je toch wel een homo vinden zonder dat er 2 van hetzelfde geslacht voor nodig zijn?quote:
Dan ben je niet goed op de hoogte vriendquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:42 schreef AthCom het volgende:
[..]
Ja, maar geen Nederlandse mannenploeg, wel een vrouwenploeg.
Sorry, verwarde het met de 400 m.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:43 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Dan ben je niet goed op de hoogte vriend
Kein Problemquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:44 schreef AthCom het volgende:
[..]
Sorry, verwarde het met de 400 m.
Mein Fehler.
suarez te geniaal in het speerwerpen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:43 schreef Sasman het volgende:
Pff...Wat had ik Hansie daar graag met een vlag zien zwaaien.
Turnen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:44 schreef Sasman het volgende:
Nee maar echt in welke andere discipline zie je dat de atleten elkaar zo in de armen vallen?
Tienkampers
quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:46 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat heeft meer met homoseksualiteit te maken
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet tijdens de wedstrijd
Oprotten jij!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:46 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ja vast, maar mijn punt klopt wel en dat van jou niet.
Terug naar uw frietkot!quote:
Yumquote:
Is al 30 jaar oud.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:47 schreef Anonymousz het volgende:
netjes van die belg hoor
wie weet over 4 jaar
Uit een waterkraanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:46 schreef marcodej het volgende:
Lekker vragen weer van Toine:
"Waar komen die estafettedames ineens vandaan?"
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:48 schreef Mani89 het volgende:
Bijlmerbabe
[..]
Terug naar uw frietkot!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
30?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:48 schreef Sasman het volgende:
[..]
Is al 30 jaar oud.![]()
Heeft pas te laat ingezien wat hij waard was. Nogal genoten van zijn jeugd als je me begrijpt.
Ja, sowieso zie je zelden een echte supertijd op een groot toernooi en een 1.41 ook sowieso zelden en dan onder de 1.41 gaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:48 schreef DeeBee het volgende:
Dat WR nog maar eens, dat kan echt niet!
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik bedoelde die lieve meisjes van de 4x100.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
bijlmerbabes??? wat is dat danquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:48 schreef Mani89 het volgende:
Bijlmerbabe
[..]
Terug naar uw frietkot!
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:54 schreef knnth het volgende:
Rudisha![]()
Dames 4x100m
Jamaican clean sweep![]()
![]()
Martina
Eaton
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, sowieso zie je zelden een echte supertijd op een groot toernooi en een 1.41 ook sowieso zelden en dan onder de 1.41 gaan.
Aardige speerwerptraditie hebben ze in Tsjechië. Zelezny en Spotakova en in een verder verleden vast nog wel meer grote namen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:14 schreef Columbiafan het volgende:
Ja zeer verdiende overwinning voor Spotakova
Absoluut, sowieso een sterk atletiekland met Sebrle ook, en natuurlijk oppergod Emil Zatopekquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:24 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Aardige speerwerptraditie hebben ze in Tsjechië. Zelezny en Spotakova en in een verder verleden vast nog wel meer grote namen.
Klopt, ze hebben een mooie atletiektraditie. Maar toch vind ik Hongarije en Roemenië over het algemeen betere landen op de Spelen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:29 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Absoluut, sowieso een sterk atletiekland met Sebrle ook, en natuurlijk oppergod Emil Zatopek![]()
5 en 10 kilometer en de marathon in één toernooi winnen is buitenaards
Klopt wel, Tsjechie misschien meer voor de winterspelen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:30 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Klopt, ze hebben een mooie atletiektraditie. Maar toch vind ik Hongarije en Roemenië over het algemeen betere landen op de Spelen.
Polen valt trouwens vaak tegen. Die zitten meestal zo rond de drie gouden medailles. En dat land is toch fors groter dan Tsjechië of Hongarije en economisch ongeveer hetzelfde.
Misschien wel ja. Ze hebben toch altijd wel wat goede langlaufers enzovoorts en natuurlijk Sablikova en de ijshockeyers. Ik denk trouwens ook dat Slowakije toch ook eerst en vooral een ijshockeyland is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:31 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Klopt wel, Tsjechie misschien meer voor de winterspelen?
Polen valt zeker tegen. Maar vooral omdat ze altijd veel goede sporters hebben en in de breedte het ook altijd goed doen. Vooral in de atletiek is het een goed land. Maar misschien is dat ook wel het probleem, dat ze in de breedte goed zijn, maar voor de medailles dan net niet top genoeg zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:30 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Klopt, ze hebben een mooie atletiektraditie. Maar toch vind ik Hongarije en Roemenië over het algemeen betere landen op de Spelen.
Polen valt trouwens vaak tegen. Die zitten meestal zo rond de drie gouden medailles. En dat land is toch fors groter dan Tsjechië of Hongarije en economisch ongeveer hetzelfde.
De baanindeling hoort toch (deels) op basis van tijd te zijn?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:19 schreef TheArt het volgende:
Ai klote loting. 4x100 dames in de finale in baan 9.
Iets van tien meter voor de finish begon hij uit te lopen. Wat denk jij dat de tijd was geweest als hij tot en met het eind voluit was gegaan?quote:
19.18 ofzo..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Iets van tien meter voor de finish begon hij uit te lopen. Wat denk jij dat de tijd was geweest als hij tot en met het eind voluit was gegaan?
Voor de liefhebbersquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:03 schreef DeeBee het volgende:
Zie nu trouwens pas dat Bolt dus uitliep om een tribute te brengen aan de geniaalste 200 meter op de Spelen: 19.32![]()
![]()
Oké.quote:
Ja, fantastisch. Adembenemend, net als (vanaf 2.13).quote:
Frater of Carter. Het ligt eraan wie eerst niet zou lopen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké.
Ik begreep later trouwens dat hij niet voluit ging omdat hij zich niet fit genoeg voelde. Hij voelde geloof ik een spier en moet natuurlijk voorzichtig zijn voor de 4 x 100. Is trouwens al bekend wie er loopt in plaats van Powell?
Oké, bedankt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Frater of Carter. Het ligt eraan wie eerst niet zou lopen.
Zwakker worden ze er trouwens niet van. Weir zou trouwens ook nog kunnen. Sowieso zal Bolt vanavond toch niet in actie komen.quote:
Hoe bedoel je dat laatste? Is er vandaag dan een onderdeel waraan hij kan deelnemen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zwakker worden ze er trouwens niet van. Weir zou trouwens ook nog kunnen. Sowieso zal Bolt vanavond toch niet in actie komen.
Zit Weir in de selectie dan? Hij is toch alleen opgegeven voor de 200m?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zwakker worden ze er trouwens niet van. Weir zou trouwens ook nog kunnen. Sowieso zal Bolt vanavond toch niet in actie komen.
4x100m, vanavond de series.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat laatste? Is er vandaag dan een onderdeel waraan hij kan deelnemen?
Maar hij kreeg zijn armen niet eens omhoog toen hij de 1500m-finishlijn over kwamquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:45 schreef Leatherface het volgende:
Wat een geweldenaar trouwens, die Ashton Eaton. Prototype van een superatleet.
Bedankt. Ik lees net in de Spits dat Martina meedoet met de kwalificaties voor de 4 x 200 m. Maar dat onderdeel bestaat toch heul niet?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:57 schreef knnth het volgende:
[..]
[..]
4x100m, vanavond de series.
[..]
Zijn slechts series, dus Bolt wordt gespaard. Blake misschien ook wel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat laatste? Is er vandaag dan een onderdeel waraan hij kan deelnemen?
Bij wielrennen is dat normaalquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 07:42 schreef Maver24 het volgende:
http://m.ad.nl/article/po(...)t-gebroken-been.html
Bizar !!
Oké. Maar lopen ze dan niet het risico dat andere landen sterker zijn? Het wordt dan toch wat meer een level playing field. Ik zou meer vertrouwen hebben in een joggende Bolt en Blake dan in de nummers 3 t/m 6 van Jamaica.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zijn slechts series, dus Bolt wordt gespaard. Blake misschien ook wel.
[...]
Het bestaat wel, maar niet op de OS.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt. Ik lees net in de Spits dat Martina meedoet met de kwalificaties voor de 4 x 200 m. Maar dat onderdeel bestaat toch heul niet?
Waarom doen die dan niet mee? En zouden die iets kunnen uitrichten tegen Jamaica of de VS?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het bestaat wel, maar niet op de OS.
Ze moeten ook maar eens de Zweedse estafette op de OS zetten. (400-300-200-100). Dat zal ook best een spektakelstuk kunnen zijn.
Net boven de 44 km/uur tijdens die 9.58, Bolt heeft het voordeel dat hij minder afremt op het stuk dat hij snelheid verliest. Daardoor lijkt het alsof hij wegloopt bij de concurrentie. Bailey kon dat ook, met een wat lagere snelheid.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:38 schreef Federer-fan het volgende:
Waar ik enorm benieuwd naar ben maar waar ik nooit iets over hoor is: wat is nou de hoogste snelheid die bijvoorbeeld Bolt bereikt in zijn 100 m of 200 m? Toen Donovan Bailey destijds 9.84 liep over de 100 m was hij op zijn snelst 43,3. Hoe snel zou Bolt zijn op het snelste punt in zijn WR van 9.58 op de 100 m of op het snelste punt van zijn 19.19 op de 200 m?
Oké, zou het weleens leuk vinden als een mens rennende de 50 km per uur haalde.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:41 schreef Ericr het volgende:
[..]
Net boven de 44 km/uur tijdens die 9.58, Bolt heeft het voordeel dat hij minder afremt op het stuk dat hij snelheid verliest. Daardoor lijkt het alsof hij wegloopt bij de concurrentie. Bailey kon dat ook, met een wat lagere snelheid.
http://berlin.iaaf.org/mm(...)Final_Bolt_13666.pdf (pdf)quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:38 schreef Federer-fan het volgende:
Waar ik enorm benieuwd naar ben maar waar ik nooit iets over hoor is: wat is nou de hoogste snelheid die bijvoorbeeld Bolt bereikt in zijn 100 m of 200 m? Toen Donovan Bailey destijds 9.84 liep over de 100 m was hij op zijn snelst 43,3. Hoe snel zou Bolt zijn op het snelste punt in zijn WR van 9.58 op de 100 m of op het snelste punt van zijn 19.19 op de 200 m?
Interessant stuk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:53 schreef knnth het volgende:
[..]
http://berlin.iaaf.org/mm(...)Final_Bolt_13666.pdf (pdf)
Vmax is 12,27m/s = 44,17km/h.
Waarom er bij V70 dan 12,35m/s staat is mij een raadsel ...
quote:Tranen na Duits rekenfoutje
Eerst hield ze nog kranig voor een leger Duitse journalisten, toen stapte ze weg en vloeiden de traantjes, de handen in het roodgeverfde haar. Een half uur eerder had de Duitse hoogspringster Ariane Friedrich nog een knuffel van haar coach gekregen, nadat ze, na een zware blessurevalidatie, zich had geplaatst voor de finale. Althans, dat dacht ze. Oeps, rekenfoutje gemaakt. Toen iedereen gesprongen had en na optelling van het aantal sprongen dat iedereen nodig had, bleek dat ze net uitviel. Schluss voor Friedrich.
De Zweedse estafette is een estafettevorm. Net als de 4*200 is de Zweedse estafette een soort van incourante estafettevorm. In de verschillende competitiedivisies in Nederland staat dit onderdeel een of twee keer op het programma.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom doen die dan niet mee? En zouden die iets kunnen uitrichten tegen Jamaica of de VS?
Ik denk dat je je heel sterk vergist in de kwaliteiten van Nesta Carter en Michael Frater. Wat daar nog achter zit, weet ik even niet direct.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké. Maar lopen ze dan niet het risico dat andere landen sterker zijn? Het wordt dan toch wat meer een level playing field. Ik zou meer vertrouwen hebben in een joggende Bolt en Blake dan in de nummers 3 t/m 6 van Jamaica.
quote:No retirement plans yet for Bolt
There can be no doubt that Usain Bolt is now, in his own words, a living legend, but what the future holds for the Jamaican superstar remains open to debate.
While Bolt insisted he had no intention of retiring after becoming the first man to win the sprint double in successive Olympic Games, he did admit he would need to find a new goal to remain motivated.
And the 25-year-old also claimed he would find it hard to defend his titles once more at Rio 2016 with the compatriots he led home in Thursday night's 200m final - Yohan Blake and Warren Weir - both only 22.
"I think it's going to be a hard mission," Bolt said. "Both these guys are 22. They are going to be 26, I'm going to be 30 (his birthday is August 21, the day of the closing ceremony in Rio).
"Both these guys are running extremely well right now. I think I've had my time. It's going to be hard. In life everything is possible, but for me this is going to be a hard reach because there's going to be a lot more talent coming up and these guys have really stepped up already.
"For me I'm not looking that far. I've made myself a legend, I'm just going to enjoy it right now. To have set a goal for yourself for years to become a legend and then to accomplish that goal is just a wonderful feeling.
"You can't explain the happiness in that because it's not going to hit you until you get home, sit down and reminisce and you are talking to your friends and they say 'Remember when you got injured here and you got injured there, remember Yohan beat you here.'
"Those are the things that will bring tears to your eyes because you've got to remember the journey that you've pushed through and then the happiness will come out. I know that when I sit down and think about the struggles that I've been through over the seasons...I'm not saying I'm going to cry, but I'm going to be really happy."
Such comments prompted a question about whether Saturday's 4x100m relay final - assuming Jamaica qualify - could even be his last race, but Bolt insisted that was still some way in the future.
"No, no, no, I'm not ready to retire yet," he added. "I love this sport, I have got all my success through this sport, all my fans through this sport, so I'll always continue to run.
"I think when I get to 30 I've got to be thinking about retirement because track and field is way too hard. It's rough day in and day out. Yohan Blake is running 19.4 already, his personal best is 19.2, so in the next four years he's going to be firing. I think I'd like to get out early, before he starts running too fast, so for me 30, yes, I definitely think I'll retire about that time."
Bolt's dream of playing for Manchester United as a speedy winger would appear rather unlikely even for a man of his talents, so where does he go from here?
The subject of the 400m was quickly slapped down - "No to the 400m, no. Please do not ask any more questions about the 400m" - as was a conversion to the Winter Olympics and the Jamaican bobsleigh team, but the long jump could be a possibility.
American Mike Powell said last year that Bolt should wait until after London 2012 before giving the long jump a go, and believes the world record holder over 100 and 200m could add the long jump mark - Powell's record is 8.95m - to his collection.
"That's something I've always wanted to try," Bolt said of the long jump, adding: "I made a goal, to become a legend, so I need to sit down and find something that's going to really motivate me to go out there and do great things.
"I don't know what I really want to do after this, if I'm going to still run the 100 or the 200 or I want to try something else. I don't know so I'll see.
"All I have to do now is go home and rest, I have got the 4x100m coming up and then on Saturday I will party like it's my birthday."
And as for the chances of a world record in that relay final on Saturday, Bolt added: "I think there's a possibility. Last year I wasn't as fast, I'm better now.
"Yohan has ran a personal best this season also. Just the fact that both of us have gone faster this season means that it could be a world record, but you could never say because it's a relay and you never know.
"We are just going to go out there and run as fast as possible. It would be a good way to close the show."
En wij in onze sterkste opstelling: Mariano, Martina, Codrington, Van Luijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:39 schreef Solar_storm het volgende:
Deelnemers 4x100m staan nu op de site van de organisatie. Geen Bolt, wel Blake, Carter, Frater en Bailey-Cole.
Iedereen wil in baan 1 lopen dus moeten ze aldoor van plaats wisselen om optimaal te wisselen..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:13 schreef kilon het volgende:
Er is wel een groot verschil tussen de wissels op de 4x100 en 4x400. Waarom wisselen ze hier bij de 4x400 eigenlijk niet wat sneller?
Wat een ontzettende held zeg.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:12 schreef Caland het volgende:
![]()
Wát een baas. 'Ja ik ga gewoon massage nemen, machientje zitten en kijken hoe het gaat man'
Als Ellen dan zo in het wereldje zit, mag ze ook best wel tegen de NOS zeggen dat ze gewoon live atletiek moeten uitzenden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:18 schreef TheVulture het volgende:
Ellen vindt het altijd wel interessant om door te laten schemeren dat ze nog steeds helemaal in het wereldje zit
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als Ellen dan zo in het wereldje zit, mag ze ook best wel tegen de NOS zeggen dat ze gewoon live atletiek moeten uitzenden.
mijn gaydar ging wel af toen ik hem hoorde pratenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:23 schreef kilon het volgende:
Wat is Rudisha toch een geweldige atleet en persoon.
Hoe laat beginnen ze?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:59 schreef knnth het volgende:
[..]
En wij in onze sterkste opstelling: Mariano, Martina, Codrington, Van Luijk.
want?quote:
Bedankt.quote:
Hoe moet je dat controleren tijdens de race als je het niet ziet?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:25 schreef Solar_storm het volgende:
Je mag bij de wissel niet in een andere volgorde gaan staan dan doorkomst bij 200m
Dat is toch niets nieuws? Amerikanen domineren altijd het zwemmen en atletiek. Daar ligt in de VS gewoon de focus op wat individuele sport betreft. Waarbij er vooral al veel aandacht voor deze twee sporten is op de colleges etc. Daar is het niveau al erg hoog en dan krijg je vanzelf ook goede atleten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:29 schreef AthCom het volgende:
Wat zijn die Amerikanen goed in atletiek, tering. Hoeveel (gouden) medailles hebben ze wel niet in dat onderdeel?
Nee, is het niet, maar elke OS weer verbaas ik me er toch weer over.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is toch niets nieuws? Amerikanen domineren altijd het zwemmen en atletiek. Daar ligt in de VS gewoon de focus op wat individuele sport betreft. Waarbij er vooral al veel aandacht voor deze twee sporten is op de colleges etc. Daar is het niveau al erg hoog en dan krijg je vanzelf ook goede atleten.
Ik bedoel het niet denigrerend. Maar als er iets niet is om je over te verbazen dan is het wel de dominantie binnen de atletiek. Dat komt ook, omdat Amerika het hele jaar het goed doet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:31 schreef AthCom het volgende:
[..]
Nee, is het niet, maar elke OS weer verbaas ik me er toch weer over.
Nee, dat wist ik niet. Bron?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:34 schreef debeterebob het volgende:
Wisten jullie dat Blake al eens op doping is betrapt?
pakhaas blakequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:34 schreef debeterebob het volgende:
De marathon gaat veels te veel om tijden. Ik heb altijd de indruk dat men liever een persoonlijke toptijd loopt en 4e wordt dan dat men de wedstrijd wint.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:34 schreef Redefine het volgende:
Tsja de marathon op zondag. Ik snap best dat een het een prachtig nummer is. Maar ik heb er helemaal niets mee. Voor mij is morgen gewoon de laatste atletiek dag.
Ja, al denk ik dat ze de sporten sowieso wel uit elkaar zouden halen als de commercie geen rol zou spelen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:35 schreef TargaFlorio het volgende:
Is toch ook de reden dat zwemmen en atletiek verspreidt zijn over week 1 en week 2 en bovendien in de avonduren, dus gunstiger voor de Amerikanen.
Gunstiger voor de Amerikanen? Kijken ze het met slechs 6 uur vertraging....quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:35 schreef TargaFlorio het volgende:
Is toch ook de reden dat zwemmen en atletiek verspreidt zijn over week 1 en week 2 en bovendien in de avonduren, dus gunstiger voor de Amerikanen.
Het is tegenwoordig mogelijk om beelden uit Europa live in de VS te tonen op tv. Het is daar alleen een paar uur eerder.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:36 schreef Solar_storm het volgende:
[..]
Gunstiger voor de Amerikanen? Kijken ze het met slechs 6 uur vertraging....
Moeten ze er wel gebruik van maken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig mogelijk om beelden uit Europa live in de VS te tonen op tv. Het is daar alleen een paar uur eerder.
Merci. Dat van die vijf wist ik wel, maar heb nooit geweten dat Blake een van die vijf was. Hij was destijds natuurlijk ook nog niet bekend. Overigens heeft Jamaica al langer een dubieuze status. Alleen moet het natuurlijk niet Carl Lewis zijn die er wat over zegt (pot, ketel).quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:38 schreef Columbiafan het volgende:
Die Bespalova ziet er nog aardig uit voor hamerslingeraarster
Zoals het nu is, vinden ze het daar nog wel ok. Maar vier jaar geleden had je natuurlijk al de achterlijke beslissing om de zwemfinales 's ochtends te doen in Peking. Puur om ervoor te zorgen dat het op prime time in de US was.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig mogelijk om beelden uit Europa live in de VS te tonen op tv. Het is daar alleen een paar uur eerder.
veel atleten worden in het begin van hun pubertijd vol troep gestopt, waardoor ze tegen de tijd dat ze meedoen met wedstrijden (en dan daarmee stoppen) al een enorme voorsprong hebben. Zag er eens een reportage over hoe dat ging in de DDR destijds. Verbaast me niets.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:34 schreef debeterebob het volgende:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:41 schreef Redefine het volgende:
Steve moet gewoon trouwen met Destinee. Dan blijven het hookers.
Binnenkort horen we Lewis er wel overquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:41 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Tjah Lysenko kun je op zijn minst dubieus noemen natuurlijk
Voorbestemde liefde.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:41 schreef Redefine het volgende:
Steve moet gewoon trouwen met Destinee. Dan blijven het hookers.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:42 schreef AthCom het volgende:
[..]
Voorbestemde liefde.
Flauwe grap, oké.
Zonder Collins dan ook nog eensquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Saint Kitts and Nevis in een estafette, serieus?
En niet eens een slecht teamquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Saint Kitts and Nevis in een estafette, serieus?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:43 schreef IbanMayo het volgende:
Komop Churandy, Patrick, Giovanni, en Brian!!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Weet je wat ik jammer vind... dat de NOS zo weinig aan uitleg doet... ik bedoel we zitten nu al twee weken naar livesport te kijken en ze nemen niet eens de moeite om de sporten uit te leggen of te analyseren wat er gebeurt... is het nou zoveel moeite om een aantal experts in te vliegen, zo is er niks aan
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Weet je wat ik jammer vind... dat de NOS zo weinig aan uitleg doet... ik bedoel we zitten nu al twee weken naar livesport te kijken en ze nemen niet eens de moeite om de sporten uit te leggen of te analyseren wat er gebeurt... is het nou zoveel moeite om een aantal experts in te vliegen, zo is er niks aan
Ik mis ook wel wat reclame om naar de wc te gaan en wat te drinken te pakken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Daarvoor hebben ze Ellen en Patrick toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Rechte stuk, bochie liever niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:44 schreef henkde_j het volgende:
Waarom start Martina niet? Hij is toch de beste sprinter?
Omdat hij niet de beste starters van het Nederlandse team is. Dat is Mariano. Daarnaast heeft Martina als 200 man nu de bocht. Dat is ook een voordeel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:44 schreef henkde_j het volgende:
Lewis heeft alleen maar een lijstje verboden middelen op zijn naam staan die niks voorstellen. Natuurlijk blijven het verboden middelen op dat moment maar twee van die middelen zijn later van de lijst afgehaald. Zo onbelangrijk waren die middelen dus.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Merci. Dat van die vijf wist ik wel, maar heb nooit geweten dat Blake een van die vijf was. Hij was destijds natuurlijk ook nog niet bekend. Overigens heeft Jamaica al langer een dubieuze status. Alleen moet het natuurlijk niet Carl Lewis zijn die er wat over zegt (pot, ketel).
Eindsprint denk ikquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:44 schreef henkde_j het volgende:
WADAquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:46 schreef hellsgate het volgende:
wie is eigenlijk verantwoordelijk voor dopingcontroles? is dat wereldwijd 1 organisatie? of is ieder land afzonderlijk verantwoordlijk voor zn eigen controles?
?quote:
Bel ze opquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:46 schreef Columbiafan het volgende:
Wat een tijd zeg, met een B-ploeg![]()
Ja dit is een uitstekende tijd. Finale zou mooi zijn. Denk dat ze het wel reddenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:46 schreef Columbiafan het volgende:
Wat een tijd zeg, met een B-ploeg![]()
Dat die middelen onbelangrijk waren doet er niet toe. Hij wist dat hij ze niet mocht nemen, maar nam ze toch. Verder denk ik ook niet dat Lewis aan de anabolen was, daarvoor had hij nog een veel te normale bouw en is hij daarin ook niet veranderd tijdens zijn carrière. Dat was idd bij Johnson wel wat anders.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:45 schreef Ericr het volgende:
[..]
Lewis heeft alleen maar een lijstje verboden middelen op zijn naam staan die niks voorstellen. Natuurlijk blijven het verboden middelen op dat moment maar twee van die middelen zijn later van de lijst afgehaald. Zo onbelangrijk waren die middelen dus.
Of Lewis ook anabolen heeft gebruikt vraag ik me af, gelet op zijn loopstijl lijkt het me niet waarschijnlijk.
Inderdaad zegquote:
waarom komt Carl Lewis dan met de opmerking dat de Jamaicanen hun dopingbeleid moeten aanscherpen?quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:48 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Jezus wat zijn die Jamaicanen toch goed. Waarom zijn Jamaicanen zo goed in sprinten?
Ik begrijp het gewoon niet!!
EPO voor sprinters, srsly?quote:
Gisteren na de 200 meter-finale ook al, ze waren 3 seconden over de finish en ze gingen terug naar het hockey waar de spanning er al lang uit was met 4-1.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Als je godverdomme even 5 minuten langer was blijven hangen Toine dan had je nu al geweten dat NL door was...
Zitten ze stiekem op de fiets?quote:
Kan niet andersquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:50 schreef Sheepcidus het volgende:
sporza nog een interviewtje met Churandy?
Dat jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:49 schreef Redefine het volgende:
Heerlijk toch die Britten, lekker DQ'tje, Nederland door.
waarom zou een sprinter epo nemen?quote:
Dat hoor je pas in de rust van het hockey.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Als je godverdomme even 5 minuten langer was blijven hangen Toine dan had je nu al geweten dat NL door was...
Het gaat meer om die spuit maar jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
EPO voor sprinters, srsly?
Hebbenquote:
Daarom keek die Brit droevig.quote:
Andere dopingmores toen, mensen kijken er nu met een bril van de huidige tijd naar terwijl er toen met doping heel anders werd omgegaan. In die tijd had men gelachen om die middelen als was uitgekomen dat die waren gebruikt. Blijft wel kwalijk dat de Amerikaanse bond alles onder het tapijt schoof maar die stonden ook toe dat in 1984 er experimenten gedaan werd met bloeddoping. Alles om de edge te houden t.o.v. de Oostblok landen. Op de 100m dan niet nodig maar die tijd kan je niet bekijken met een bril van nu.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat die middelen onbelangrijk waren doet er niet toe. Hij wist dat hij ze niet mocht nemen, maar nam ze toch. Verder denk ik ook niet dat Lewis aan de anabolen was, daarvoor had hij nog een veel te normale bouw en is hij daarin ook niet veranderd tijdens zijn carrière. Dat was idd bij Johnson wel wat anders.
Maar er zijn natuurlijk wel andere middelen die hij gebruikt heeft. Echter is dat nooit naar buiten gekomen.
Nee maar echt. Je kan niet zeggen: ze zijn zwart. Want al die andere 'zwarte' carabische landen doen het niet zo goed als de jamaicanen...quote:
dan al...???quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat hoor je pas in de rust van het hockey.
ieh nee lijkt op van Persiequote:
In het doping topic had iemand een interessante theorie gepost over Jamaica en het slaventijdperk (natuurlijke selectie door slavenhandelaren etc.) de moeite waard om door te lezen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:51 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nee maar echt. Je kan niet zeggen: ze zijn zwart. Want al die andere 'zwarte' carabische landen doen het niet zo goed als de jamaicanen...
Ja andere tijden, maar Lewis was zelf niet schoon EN in Amerika zijn ze nu nog steeds niet bepaald het schoonste jongetje van de klas. Dus moet Lewis gewoon zijn muil houden. Zoals ik al zei pot, ketel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:51 schreef Ericr het volgende:
[..]
Andere dopingmores toen, mensen kijken er nu met een bril van de huidige tijd naar terwijl er toen met doping heel anders werd omgegaan. In die tijd had men gelachen om die middelen als was uitgekomen dat die waren gebruikt. Blijft wel kwalijk dat de Amerikaanse bond alles onder het tapijt schoof maar die stonden ook toe dat in 1984 er experimenten gedaan werd met bloeddoping. Alles om de edge te houden t.o.v. de Oostblok landen. Op de 100m dan niet nodig maar die tijd kan je niet bekijken met een bril van nu.
Niks mis met Van Persie imoquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
ieh nee lijkt op van Persie![]()
Hottie vind ik nog steeds Danell Leyva van Turnen
quote:
BBCquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:54 schreef Federer-fan het volgende:
Waar is die tweede heat van de 4 x 100?
Ze lijken ook allemaal hetzelfde he, die Aziaten.quote:
In Londen ook.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:54 schreef Federer-fan het volgende:
Waar is die tweede heat van de 4 x 100?
Lewis is altijd een mongool geweest qua uitspraken, soort van Lemond van de atletiek.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja andere tijden, maar Lewis was zelf niet schoon EN in Amerika zijn ze nu nog steeds niet bepaald het schoonste jongetje van de klas. Dus moet Lewis gewoon zijn muil houden. Zoals ik al zei pot, ketel.
ORLY?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
NL is al door in de estafette! GB is DQ!!![]()
Heb in het NOS topic daar wat meer over gezegd. Dat hij altijd al zo lomp was. En dat het zonde is voor zo'n legende in de sport, en hij ook goede dingen doet in de VS.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:54 schreef Ericr het volgende:
[..]
Lewis is altijd een mongool geweest qua uitspraken, soort van Lemond van de atletiek.
Verongelijkt mannetje meestal, wel een grote kampioen verder. Karakter is ruk maar daarom was hij ook de GOAT in zijn tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |