Iets van tien meter voor de finish begon hij uit te lopen. Wat denk jij dat de tijd was geweest als hij tot en met het eind voluit was gegaan?quote:
19.18 ofzo..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Iets van tien meter voor de finish begon hij uit te lopen. Wat denk jij dat de tijd was geweest als hij tot en met het eind voluit was gegaan?
Voor de liefhebbersquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:03 schreef DeeBee het volgende:
Zie nu trouwens pas dat Bolt dus uitliep om een tribute te brengen aan de geniaalste 200 meter op de Spelen: 19.32![]()
![]()
Oké.quote:
Ja, fantastisch. Adembenemend, net als (vanaf 2.13).quote:
Frater of Carter. Het ligt eraan wie eerst niet zou lopen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké.
Ik begreep later trouwens dat hij niet voluit ging omdat hij zich niet fit genoeg voelde. Hij voelde geloof ik een spier en moet natuurlijk voorzichtig zijn voor de 4 x 100. Is trouwens al bekend wie er loopt in plaats van Powell?
Oké, bedankt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Frater of Carter. Het ligt eraan wie eerst niet zou lopen.
Zwakker worden ze er trouwens niet van. Weir zou trouwens ook nog kunnen. Sowieso zal Bolt vanavond toch niet in actie komen.quote:
Hoe bedoel je dat laatste? Is er vandaag dan een onderdeel waraan hij kan deelnemen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zwakker worden ze er trouwens niet van. Weir zou trouwens ook nog kunnen. Sowieso zal Bolt vanavond toch niet in actie komen.
Zit Weir in de selectie dan? Hij is toch alleen opgegeven voor de 200m?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zwakker worden ze er trouwens niet van. Weir zou trouwens ook nog kunnen. Sowieso zal Bolt vanavond toch niet in actie komen.
4x100m, vanavond de series.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat laatste? Is er vandaag dan een onderdeel waraan hij kan deelnemen?
Maar hij kreeg zijn armen niet eens omhoog toen hij de 1500m-finishlijn over kwamquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:45 schreef Leatherface het volgende:
Wat een geweldenaar trouwens, die Ashton Eaton. Prototype van een superatleet.
Bedankt. Ik lees net in de Spits dat Martina meedoet met de kwalificaties voor de 4 x 200 m. Maar dat onderdeel bestaat toch heul niet?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:57 schreef knnth het volgende:
[..]
[..]
4x100m, vanavond de series.
[..]
Zijn slechts series, dus Bolt wordt gespaard. Blake misschien ook wel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat laatste? Is er vandaag dan een onderdeel waraan hij kan deelnemen?
Bij wielrennen is dat normaalquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 07:42 schreef Maver24 het volgende:
http://m.ad.nl/article/po(...)t-gebroken-been.html
Bizar !!
Oké. Maar lopen ze dan niet het risico dat andere landen sterker zijn? Het wordt dan toch wat meer een level playing field. Ik zou meer vertrouwen hebben in een joggende Bolt en Blake dan in de nummers 3 t/m 6 van Jamaica.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zijn slechts series, dus Bolt wordt gespaard. Blake misschien ook wel.
[...]
Het bestaat wel, maar niet op de OS.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt. Ik lees net in de Spits dat Martina meedoet met de kwalificaties voor de 4 x 200 m. Maar dat onderdeel bestaat toch heul niet?
Waarom doen die dan niet mee? En zouden die iets kunnen uitrichten tegen Jamaica of de VS?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het bestaat wel, maar niet op de OS.
Ze moeten ook maar eens de Zweedse estafette op de OS zetten. (400-300-200-100). Dat zal ook best een spektakelstuk kunnen zijn.
Net boven de 44 km/uur tijdens die 9.58, Bolt heeft het voordeel dat hij minder afremt op het stuk dat hij snelheid verliest. Daardoor lijkt het alsof hij wegloopt bij de concurrentie. Bailey kon dat ook, met een wat lagere snelheid.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:38 schreef Federer-fan het volgende:
Waar ik enorm benieuwd naar ben maar waar ik nooit iets over hoor is: wat is nou de hoogste snelheid die bijvoorbeeld Bolt bereikt in zijn 100 m of 200 m? Toen Donovan Bailey destijds 9.84 liep over de 100 m was hij op zijn snelst 43,3. Hoe snel zou Bolt zijn op het snelste punt in zijn WR van 9.58 op de 100 m of op het snelste punt van zijn 19.19 op de 200 m?
Oké, zou het weleens leuk vinden als een mens rennende de 50 km per uur haalde.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:41 schreef Ericr het volgende:
[..]
Net boven de 44 km/uur tijdens die 9.58, Bolt heeft het voordeel dat hij minder afremt op het stuk dat hij snelheid verliest. Daardoor lijkt het alsof hij wegloopt bij de concurrentie. Bailey kon dat ook, met een wat lagere snelheid.
http://berlin.iaaf.org/mm(...)Final_Bolt_13666.pdf (pdf)quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:38 schreef Federer-fan het volgende:
Waar ik enorm benieuwd naar ben maar waar ik nooit iets over hoor is: wat is nou de hoogste snelheid die bijvoorbeeld Bolt bereikt in zijn 100 m of 200 m? Toen Donovan Bailey destijds 9.84 liep over de 100 m was hij op zijn snelst 43,3. Hoe snel zou Bolt zijn op het snelste punt in zijn WR van 9.58 op de 100 m of op het snelste punt van zijn 19.19 op de 200 m?
Interessant stuk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:53 schreef knnth het volgende:
[..]
http://berlin.iaaf.org/mm(...)Final_Bolt_13666.pdf (pdf)
Vmax is 12,27m/s = 44,17km/h.
Waarom er bij V70 dan 12,35m/s staat is mij een raadsel ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |