Ja, maar geen Nederlandse mannenploeg, wel een vrouwenploeg.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:41 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Wat? 4x100 meter doen de mannen ook, hè ...
Jammer dat er zo'n rare lading aan het woord homo zit. Ik mag je toch wel een homo vinden zonder dat er 2 van hetzelfde geslacht voor nodig zijn?quote:
Dan ben je niet goed op de hoogte vriendquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:42 schreef AthCom het volgende:
[..]
Ja, maar geen Nederlandse mannenploeg, wel een vrouwenploeg.
Sorry, verwarde het met de 400 m.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:43 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Dan ben je niet goed op de hoogte vriend
Kein Problemquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:44 schreef AthCom het volgende:
[..]
Sorry, verwarde het met de 400 m.
Mein Fehler.
suarez te geniaal in het speerwerpen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:43 schreef Sasman het volgende:
Pff...Wat had ik Hansie daar graag met een vlag zien zwaaien.
Turnen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:44 schreef Sasman het volgende:
Nee maar echt in welke andere discipline zie je dat de atleten elkaar zo in de armen vallen?
Tienkampers
quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:46 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat heeft meer met homoseksualiteit te maken
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet tijdens de wedstrijd
Oprotten jij!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:46 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ja vast, maar mijn punt klopt wel en dat van jou niet.
Terug naar uw frietkot!quote:
Yumquote:
Is al 30 jaar oud.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:47 schreef Anonymousz het volgende:
netjes van die belg hoor
wie weet over 4 jaar
Uit een waterkraanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:46 schreef marcodej het volgende:
Lekker vragen weer van Toine:
"Waar komen die estafettedames ineens vandaan?"
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:48 schreef Mani89 het volgende:
Bijlmerbabe
[..]
Terug naar uw frietkot!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
30?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:48 schreef Sasman het volgende:
[..]
Is al 30 jaar oud.![]()
Heeft pas te laat ingezien wat hij waard was. Nogal genoten van zijn jeugd als je me begrijpt.
Ja, sowieso zie je zelden een echte supertijd op een groot toernooi en een 1.41 ook sowieso zelden en dan onder de 1.41 gaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:48 schreef DeeBee het volgende:
Dat WR nog maar eens, dat kan echt niet!
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik bedoelde die lieve meisjes van de 4x100.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
bijlmerbabes??? wat is dat danquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:48 schreef Mani89 het volgende:
Bijlmerbabe
[..]
Terug naar uw frietkot!
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:54 schreef knnth het volgende:
Rudisha![]()
Dames 4x100m
Jamaican clean sweep![]()
![]()
Martina
Eaton
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, sowieso zie je zelden een echte supertijd op een groot toernooi en een 1.41 ook sowieso zelden en dan onder de 1.41 gaan.
Aardige speerwerptraditie hebben ze in Tsjechië. Zelezny en Spotakova en in een verder verleden vast nog wel meer grote namen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:14 schreef Columbiafan het volgende:
Ja zeer verdiende overwinning voor Spotakova
Absoluut, sowieso een sterk atletiekland met Sebrle ook, en natuurlijk oppergod Emil Zatopekquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:24 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Aardige speerwerptraditie hebben ze in Tsjechië. Zelezny en Spotakova en in een verder verleden vast nog wel meer grote namen.
Klopt, ze hebben een mooie atletiektraditie. Maar toch vind ik Hongarije en Roemenië over het algemeen betere landen op de Spelen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:29 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Absoluut, sowieso een sterk atletiekland met Sebrle ook, en natuurlijk oppergod Emil Zatopek![]()
5 en 10 kilometer en de marathon in één toernooi winnen is buitenaards
Klopt wel, Tsjechie misschien meer voor de winterspelen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:30 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Klopt, ze hebben een mooie atletiektraditie. Maar toch vind ik Hongarije en Roemenië over het algemeen betere landen op de Spelen.
Polen valt trouwens vaak tegen. Die zitten meestal zo rond de drie gouden medailles. En dat land is toch fors groter dan Tsjechië of Hongarije en economisch ongeveer hetzelfde.
Misschien wel ja. Ze hebben toch altijd wel wat goede langlaufers enzovoorts en natuurlijk Sablikova en de ijshockeyers. Ik denk trouwens ook dat Slowakije toch ook eerst en vooral een ijshockeyland is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:31 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Klopt wel, Tsjechie misschien meer voor de winterspelen?
Polen valt zeker tegen. Maar vooral omdat ze altijd veel goede sporters hebben en in de breedte het ook altijd goed doen. Vooral in de atletiek is het een goed land. Maar misschien is dat ook wel het probleem, dat ze in de breedte goed zijn, maar voor de medailles dan net niet top genoeg zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:30 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Klopt, ze hebben een mooie atletiektraditie. Maar toch vind ik Hongarije en Roemenië over het algemeen betere landen op de Spelen.
Polen valt trouwens vaak tegen. Die zitten meestal zo rond de drie gouden medailles. En dat land is toch fors groter dan Tsjechië of Hongarije en economisch ongeveer hetzelfde.
De baanindeling hoort toch (deels) op basis van tijd te zijn?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:19 schreef TheArt het volgende:
Ai klote loting. 4x100 dames in de finale in baan 9.
Iets van tien meter voor de finish begon hij uit te lopen. Wat denk jij dat de tijd was geweest als hij tot en met het eind voluit was gegaan?quote:
19.18 ofzo..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Iets van tien meter voor de finish begon hij uit te lopen. Wat denk jij dat de tijd was geweest als hij tot en met het eind voluit was gegaan?
Voor de liefhebbersquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:03 schreef DeeBee het volgende:
Zie nu trouwens pas dat Bolt dus uitliep om een tribute te brengen aan de geniaalste 200 meter op de Spelen: 19.32![]()
![]()
Oké.quote:
Ja, fantastisch. Adembenemend, net als (vanaf 2.13).quote:
Frater of Carter. Het ligt eraan wie eerst niet zou lopen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké.
Ik begreep later trouwens dat hij niet voluit ging omdat hij zich niet fit genoeg voelde. Hij voelde geloof ik een spier en moet natuurlijk voorzichtig zijn voor de 4 x 100. Is trouwens al bekend wie er loopt in plaats van Powell?
Oké, bedankt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Frater of Carter. Het ligt eraan wie eerst niet zou lopen.
Zwakker worden ze er trouwens niet van. Weir zou trouwens ook nog kunnen. Sowieso zal Bolt vanavond toch niet in actie komen.quote:
Hoe bedoel je dat laatste? Is er vandaag dan een onderdeel waraan hij kan deelnemen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zwakker worden ze er trouwens niet van. Weir zou trouwens ook nog kunnen. Sowieso zal Bolt vanavond toch niet in actie komen.
Zit Weir in de selectie dan? Hij is toch alleen opgegeven voor de 200m?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zwakker worden ze er trouwens niet van. Weir zou trouwens ook nog kunnen. Sowieso zal Bolt vanavond toch niet in actie komen.
4x100m, vanavond de series.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat laatste? Is er vandaag dan een onderdeel waraan hij kan deelnemen?
Maar hij kreeg zijn armen niet eens omhoog toen hij de 1500m-finishlijn over kwamquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:45 schreef Leatherface het volgende:
Wat een geweldenaar trouwens, die Ashton Eaton. Prototype van een superatleet.
Bedankt. Ik lees net in de Spits dat Martina meedoet met de kwalificaties voor de 4 x 200 m. Maar dat onderdeel bestaat toch heul niet?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:57 schreef knnth het volgende:
[..]
[..]
4x100m, vanavond de series.
[..]
Zijn slechts series, dus Bolt wordt gespaard. Blake misschien ook wel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat laatste? Is er vandaag dan een onderdeel waraan hij kan deelnemen?
Bij wielrennen is dat normaalquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 07:42 schreef Maver24 het volgende:
http://m.ad.nl/article/po(...)t-gebroken-been.html
Bizar !!
Oké. Maar lopen ze dan niet het risico dat andere landen sterker zijn? Het wordt dan toch wat meer een level playing field. Ik zou meer vertrouwen hebben in een joggende Bolt en Blake dan in de nummers 3 t/m 6 van Jamaica.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zijn slechts series, dus Bolt wordt gespaard. Blake misschien ook wel.
[...]
Het bestaat wel, maar niet op de OS.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt. Ik lees net in de Spits dat Martina meedoet met de kwalificaties voor de 4 x 200 m. Maar dat onderdeel bestaat toch heul niet?
Waarom doen die dan niet mee? En zouden die iets kunnen uitrichten tegen Jamaica of de VS?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het bestaat wel, maar niet op de OS.
Ze moeten ook maar eens de Zweedse estafette op de OS zetten. (400-300-200-100). Dat zal ook best een spektakelstuk kunnen zijn.
Net boven de 44 km/uur tijdens die 9.58, Bolt heeft het voordeel dat hij minder afremt op het stuk dat hij snelheid verliest. Daardoor lijkt het alsof hij wegloopt bij de concurrentie. Bailey kon dat ook, met een wat lagere snelheid.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:38 schreef Federer-fan het volgende:
Waar ik enorm benieuwd naar ben maar waar ik nooit iets over hoor is: wat is nou de hoogste snelheid die bijvoorbeeld Bolt bereikt in zijn 100 m of 200 m? Toen Donovan Bailey destijds 9.84 liep over de 100 m was hij op zijn snelst 43,3. Hoe snel zou Bolt zijn op het snelste punt in zijn WR van 9.58 op de 100 m of op het snelste punt van zijn 19.19 op de 200 m?
Oké, zou het weleens leuk vinden als een mens rennende de 50 km per uur haalde.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:41 schreef Ericr het volgende:
[..]
Net boven de 44 km/uur tijdens die 9.58, Bolt heeft het voordeel dat hij minder afremt op het stuk dat hij snelheid verliest. Daardoor lijkt het alsof hij wegloopt bij de concurrentie. Bailey kon dat ook, met een wat lagere snelheid.
http://berlin.iaaf.org/mm(...)Final_Bolt_13666.pdf (pdf)quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:38 schreef Federer-fan het volgende:
Waar ik enorm benieuwd naar ben maar waar ik nooit iets over hoor is: wat is nou de hoogste snelheid die bijvoorbeeld Bolt bereikt in zijn 100 m of 200 m? Toen Donovan Bailey destijds 9.84 liep over de 100 m was hij op zijn snelst 43,3. Hoe snel zou Bolt zijn op het snelste punt in zijn WR van 9.58 op de 100 m of op het snelste punt van zijn 19.19 op de 200 m?
Interessant stuk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:53 schreef knnth het volgende:
[..]
http://berlin.iaaf.org/mm(...)Final_Bolt_13666.pdf (pdf)
Vmax is 12,27m/s = 44,17km/h.
Waarom er bij V70 dan 12,35m/s staat is mij een raadsel ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |