bijlmerbabes??? wat is dat danquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:48 schreef Mani89 het volgende:
Bijlmerbabe
[..]
Terug naar uw frietkot!
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:54 schreef knnth het volgende:
Rudisha![]()
Dames 4x100m
Jamaican clean sweep![]()
![]()
Martina
Eaton
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, sowieso zie je zelden een echte supertijd op een groot toernooi en een 1.41 ook sowieso zelden en dan onder de 1.41 gaan.
Aardige speerwerptraditie hebben ze in Tsjechië. Zelezny en Spotakova en in een verder verleden vast nog wel meer grote namen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:14 schreef Columbiafan het volgende:
Ja zeer verdiende overwinning voor Spotakova
Absoluut, sowieso een sterk atletiekland met Sebrle ook, en natuurlijk oppergod Emil Zatopekquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:24 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Aardige speerwerptraditie hebben ze in Tsjechië. Zelezny en Spotakova en in een verder verleden vast nog wel meer grote namen.
Klopt, ze hebben een mooie atletiektraditie. Maar toch vind ik Hongarije en Roemenië over het algemeen betere landen op de Spelen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:29 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Absoluut, sowieso een sterk atletiekland met Sebrle ook, en natuurlijk oppergod Emil Zatopek![]()
5 en 10 kilometer en de marathon in één toernooi winnen is buitenaards
Klopt wel, Tsjechie misschien meer voor de winterspelen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:30 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Klopt, ze hebben een mooie atletiektraditie. Maar toch vind ik Hongarije en Roemenië over het algemeen betere landen op de Spelen.
Polen valt trouwens vaak tegen. Die zitten meestal zo rond de drie gouden medailles. En dat land is toch fors groter dan Tsjechië of Hongarije en economisch ongeveer hetzelfde.
Misschien wel ja. Ze hebben toch altijd wel wat goede langlaufers enzovoorts en natuurlijk Sablikova en de ijshockeyers. Ik denk trouwens ook dat Slowakije toch ook eerst en vooral een ijshockeyland is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:31 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Klopt wel, Tsjechie misschien meer voor de winterspelen?
Polen valt zeker tegen. Maar vooral omdat ze altijd veel goede sporters hebben en in de breedte het ook altijd goed doen. Vooral in de atletiek is het een goed land. Maar misschien is dat ook wel het probleem, dat ze in de breedte goed zijn, maar voor de medailles dan net niet top genoeg zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:30 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Klopt, ze hebben een mooie atletiektraditie. Maar toch vind ik Hongarije en Roemenië over het algemeen betere landen op de Spelen.
Polen valt trouwens vaak tegen. Die zitten meestal zo rond de drie gouden medailles. En dat land is toch fors groter dan Tsjechië of Hongarije en economisch ongeveer hetzelfde.
De baanindeling hoort toch (deels) op basis van tijd te zijn?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:19 schreef TheArt het volgende:
Ai klote loting. 4x100 dames in de finale in baan 9.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |