Ja andere tijden, maar Lewis was zelf niet schoon EN in Amerika zijn ze nu nog steeds niet bepaald het schoonste jongetje van de klas. Dus moet Lewis gewoon zijn muil houden. Zoals ik al zei pot, ketel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:51 schreef Ericr het volgende:
[..]
Andere dopingmores toen, mensen kijken er nu met een bril van de huidige tijd naar terwijl er toen met doping heel anders werd omgegaan. In die tijd had men gelachen om die middelen als was uitgekomen dat die waren gebruikt. Blijft wel kwalijk dat de Amerikaanse bond alles onder het tapijt schoof maar die stonden ook toe dat in 1984 er experimenten gedaan werd met bloeddoping. Alles om de edge te houden t.o.v. de Oostblok landen. Op de 100m dan niet nodig maar die tijd kan je niet bekijken met een bril van nu.
Niks mis met Van Persie imoquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
ieh nee lijkt op van Persie![]()
Hottie vind ik nog steeds Danell Leyva van Turnen
quote:
BBCquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:54 schreef Federer-fan het volgende:
Waar is die tweede heat van de 4 x 100?
Ze lijken ook allemaal hetzelfde he, die Aziaten.quote:
In Londen ook.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:54 schreef Federer-fan het volgende:
Waar is die tweede heat van de 4 x 100?
Lewis is altijd een mongool geweest qua uitspraken, soort van Lemond van de atletiek.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja andere tijden, maar Lewis was zelf niet schoon EN in Amerika zijn ze nu nog steeds niet bepaald het schoonste jongetje van de klas. Dus moet Lewis gewoon zijn muil houden. Zoals ik al zei pot, ketel.
ORLY?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
NL is al door in de estafette! GB is DQ!!![]()
Heb in het NOS topic daar wat meer over gezegd. Dat hij altijd al zo lomp was. En dat het zonde is voor zo'n legende in de sport, en hij ook goede dingen doet in de VS.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:54 schreef Ericr het volgende:
[..]
Lewis is altijd een mongool geweest qua uitspraken, soort van Lemond van de atletiek.
Verongelijkt mannetje meestal, wel een grote kampioen verder. Karakter is ruk maar daarom was hij ook de GOAT in zijn tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |