WADAquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:46 schreef hellsgate het volgende:
wie is eigenlijk verantwoordelijk voor dopingcontroles? is dat wereldwijd 1 organisatie? of is ieder land afzonderlijk verantwoordlijk voor zn eigen controles?
?quote:
Bel ze opquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:46 schreef Columbiafan het volgende:
Wat een tijd zeg, met een B-ploeg![]()
Ja dit is een uitstekende tijd. Finale zou mooi zijn. Denk dat ze het wel reddenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:46 schreef Columbiafan het volgende:
Wat een tijd zeg, met een B-ploeg![]()
Dat die middelen onbelangrijk waren doet er niet toe. Hij wist dat hij ze niet mocht nemen, maar nam ze toch. Verder denk ik ook niet dat Lewis aan de anabolen was, daarvoor had hij nog een veel te normale bouw en is hij daarin ook niet veranderd tijdens zijn carrière. Dat was idd bij Johnson wel wat anders.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:45 schreef Ericr het volgende:
[..]
Lewis heeft alleen maar een lijstje verboden middelen op zijn naam staan die niks voorstellen. Natuurlijk blijven het verboden middelen op dat moment maar twee van die middelen zijn later van de lijst afgehaald. Zo onbelangrijk waren die middelen dus.
Of Lewis ook anabolen heeft gebruikt vraag ik me af, gelet op zijn loopstijl lijkt het me niet waarschijnlijk.
Inderdaad zegquote:
waarom komt Carl Lewis dan met de opmerking dat de Jamaicanen hun dopingbeleid moeten aanscherpen?quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:48 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Jezus wat zijn die Jamaicanen toch goed. Waarom zijn Jamaicanen zo goed in sprinten?
Ik begrijp het gewoon niet!!
EPO voor sprinters, srsly?quote:
Gisteren na de 200 meter-finale ook al, ze waren 3 seconden over de finish en ze gingen terug naar het hockey waar de spanning er al lang uit was met 4-1.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Als je godverdomme even 5 minuten langer was blijven hangen Toine dan had je nu al geweten dat NL door was...
Zitten ze stiekem op de fiets?quote:
Kan niet andersquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:50 schreef Sheepcidus het volgende:
sporza nog een interviewtje met Churandy?
Dat jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:49 schreef Redefine het volgende:
Heerlijk toch die Britten, lekker DQ'tje, Nederland door.
waarom zou een sprinter epo nemen?quote:
Dat hoor je pas in de rust van het hockey.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Als je godverdomme even 5 minuten langer was blijven hangen Toine dan had je nu al geweten dat NL door was...
Het gaat meer om die spuit maar jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
EPO voor sprinters, srsly?
Hebbenquote:
Daarom keek die Brit droevig.quote:
Andere dopingmores toen, mensen kijken er nu met een bril van de huidige tijd naar terwijl er toen met doping heel anders werd omgegaan. In die tijd had men gelachen om die middelen als was uitgekomen dat die waren gebruikt. Blijft wel kwalijk dat de Amerikaanse bond alles onder het tapijt schoof maar die stonden ook toe dat in 1984 er experimenten gedaan werd met bloeddoping. Alles om de edge te houden t.o.v. de Oostblok landen. Op de 100m dan niet nodig maar die tijd kan je niet bekijken met een bril van nu.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat die middelen onbelangrijk waren doet er niet toe. Hij wist dat hij ze niet mocht nemen, maar nam ze toch. Verder denk ik ook niet dat Lewis aan de anabolen was, daarvoor had hij nog een veel te normale bouw en is hij daarin ook niet veranderd tijdens zijn carrière. Dat was idd bij Johnson wel wat anders.
Maar er zijn natuurlijk wel andere middelen die hij gebruikt heeft. Echter is dat nooit naar buiten gekomen.
Nee maar echt. Je kan niet zeggen: ze zijn zwart. Want al die andere 'zwarte' carabische landen doen het niet zo goed als de jamaicanen...quote:
dan al...???quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat hoor je pas in de rust van het hockey.
ieh nee lijkt op van Persiequote:
In het doping topic had iemand een interessante theorie gepost over Jamaica en het slaventijdperk (natuurlijke selectie door slavenhandelaren etc.) de moeite waard om door te lezen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:51 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nee maar echt. Je kan niet zeggen: ze zijn zwart. Want al die andere 'zwarte' carabische landen doen het niet zo goed als de jamaicanen...
Ja andere tijden, maar Lewis was zelf niet schoon EN in Amerika zijn ze nu nog steeds niet bepaald het schoonste jongetje van de klas. Dus moet Lewis gewoon zijn muil houden. Zoals ik al zei pot, ketel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:51 schreef Ericr het volgende:
[..]
Andere dopingmores toen, mensen kijken er nu met een bril van de huidige tijd naar terwijl er toen met doping heel anders werd omgegaan. In die tijd had men gelachen om die middelen als was uitgekomen dat die waren gebruikt. Blijft wel kwalijk dat de Amerikaanse bond alles onder het tapijt schoof maar die stonden ook toe dat in 1984 er experimenten gedaan werd met bloeddoping. Alles om de edge te houden t.o.v. de Oostblok landen. Op de 100m dan niet nodig maar die tijd kan je niet bekijken met een bril van nu.
Niks mis met Van Persie imoquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
ieh nee lijkt op van Persie![]()
Hottie vind ik nog steeds Danell Leyva van Turnen
quote:
BBCquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:54 schreef Federer-fan het volgende:
Waar is die tweede heat van de 4 x 100?
Ze lijken ook allemaal hetzelfde he, die Aziaten.quote:
In Londen ook.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:54 schreef Federer-fan het volgende:
Waar is die tweede heat van de 4 x 100?
Lewis is altijd een mongool geweest qua uitspraken, soort van Lemond van de atletiek.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja andere tijden, maar Lewis was zelf niet schoon EN in Amerika zijn ze nu nog steeds niet bepaald het schoonste jongetje van de klas. Dus moet Lewis gewoon zijn muil houden. Zoals ik al zei pot, ketel.
ORLY?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
NL is al door in de estafette! GB is DQ!!![]()
Heb in het NOS topic daar wat meer over gezegd. Dat hij altijd al zo lomp was. En dat het zonde is voor zo'n legende in de sport, en hij ook goede dingen doet in de VS.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:54 schreef Ericr het volgende:
[..]
Lewis is altijd een mongool geweest qua uitspraken, soort van Lemond van de atletiek.
Verongelijkt mannetje meestal, wel een grote kampioen verder. Karakter is ruk maar daarom was hij ook de GOAT in zijn tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |