WADAquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:46 schreef hellsgate het volgende:
wie is eigenlijk verantwoordelijk voor dopingcontroles? is dat wereldwijd 1 organisatie? of is ieder land afzonderlijk verantwoordlijk voor zn eigen controles?
?quote:
Bel ze opquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:46 schreef Columbiafan het volgende:
Wat een tijd zeg, met een B-ploeg![]()
Ja dit is een uitstekende tijd. Finale zou mooi zijn. Denk dat ze het wel reddenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:46 schreef Columbiafan het volgende:
Wat een tijd zeg, met een B-ploeg![]()
Dat die middelen onbelangrijk waren doet er niet toe. Hij wist dat hij ze niet mocht nemen, maar nam ze toch. Verder denk ik ook niet dat Lewis aan de anabolen was, daarvoor had hij nog een veel te normale bouw en is hij daarin ook niet veranderd tijdens zijn carrière. Dat was idd bij Johnson wel wat anders.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:45 schreef Ericr het volgende:
[..]
Lewis heeft alleen maar een lijstje verboden middelen op zijn naam staan die niks voorstellen. Natuurlijk blijven het verboden middelen op dat moment maar twee van die middelen zijn later van de lijst afgehaald. Zo onbelangrijk waren die middelen dus.
Of Lewis ook anabolen heeft gebruikt vraag ik me af, gelet op zijn loopstijl lijkt het me niet waarschijnlijk.
Inderdaad zegquote:
waarom komt Carl Lewis dan met de opmerking dat de Jamaicanen hun dopingbeleid moeten aanscherpen?quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:48 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Jezus wat zijn die Jamaicanen toch goed. Waarom zijn Jamaicanen zo goed in sprinten?
Ik begrijp het gewoon niet!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |