quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Weet je wat ik jammer vind... dat de NOS zo weinig aan uitleg doet... ik bedoel we zitten nu al twee weken naar livesport te kijken en ze nemen niet eens de moeite om de sporten uit te leggen of te analyseren wat er gebeurt... is het nou zoveel moeite om een aantal experts in te vliegen, zo is er niks aan
Ik mis ook wel wat reclame om naar de wc te gaan en wat te drinken te pakken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Weet je wat ik jammer vind... dat de NOS zo weinig aan uitleg doet... ik bedoel we zitten nu al twee weken naar livesport te kijken en ze nemen niet eens de moeite om de sporten uit te leggen of te analyseren wat er gebeurt... is het nou zoveel moeite om een aantal experts in te vliegen, zo is er niks aan
Daarvoor hebben ze Ellen en Patrick toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Rechte stuk, bochie liever niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:44 schreef henkde_j het volgende:
Waarom start Martina niet? Hij is toch de beste sprinter?
Omdat hij niet de beste starters van het Nederlandse team is. Dat is Mariano. Daarnaast heeft Martina als 200 man nu de bocht. Dat is ook een voordeel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:44 schreef henkde_j het volgende:
Lewis heeft alleen maar een lijstje verboden middelen op zijn naam staan die niks voorstellen. Natuurlijk blijven het verboden middelen op dat moment maar twee van die middelen zijn later van de lijst afgehaald. Zo onbelangrijk waren die middelen dus.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Merci. Dat van die vijf wist ik wel, maar heb nooit geweten dat Blake een van die vijf was. Hij was destijds natuurlijk ook nog niet bekend. Overigens heeft Jamaica al langer een dubieuze status. Alleen moet het natuurlijk niet Carl Lewis zijn die er wat over zegt (pot, ketel).
Eindsprint denk ikquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:44 schreef henkde_j het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |