Moeten ze er wel gebruik van maken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig mogelijk om beelden uit Europa live in de VS te tonen op tv. Het is daar alleen een paar uur eerder.
Merci. Dat van die vijf wist ik wel, maar heb nooit geweten dat Blake een van die vijf was. Hij was destijds natuurlijk ook nog niet bekend. Overigens heeft Jamaica al langer een dubieuze status. Alleen moet het natuurlijk niet Carl Lewis zijn die er wat over zegt (pot, ketel).quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:38 schreef Columbiafan het volgende:
Die Bespalova ziet er nog aardig uit voor hamerslingeraarster
Zoals het nu is, vinden ze het daar nog wel ok. Maar vier jaar geleden had je natuurlijk al de achterlijke beslissing om de zwemfinales 's ochtends te doen in Peking. Puur om ervoor te zorgen dat het op prime time in de US was.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig mogelijk om beelden uit Europa live in de VS te tonen op tv. Het is daar alleen een paar uur eerder.
veel atleten worden in het begin van hun pubertijd vol troep gestopt, waardoor ze tegen de tijd dat ze meedoen met wedstrijden (en dan daarmee stoppen) al een enorme voorsprong hebben. Zag er eens een reportage over hoe dat ging in de DDR destijds. Verbaast me niets.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:34 schreef debeterebob het volgende:
Wisten jullie dat Blake al eens op doping is betrapt?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:41 schreef Redefine het volgende:
Steve moet gewoon trouwen met Destinee. Dan blijven het hookers.
Binnenkort horen we Lewis er wel overquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:41 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Tjah Lysenko kun je op zijn minst dubieus noemen natuurlijk
Voorbestemde liefde.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:41 schreef Redefine het volgende:
Steve moet gewoon trouwen met Destinee. Dan blijven het hookers.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:42 schreef AthCom het volgende:
[..]
Voorbestemde liefde.
Flauwe grap, oké.
Zonder Collins dan ook nog eensquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Saint Kitts and Nevis in een estafette, serieus?
En niet eens een slecht teamquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Saint Kitts and Nevis in een estafette, serieus?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:43 schreef IbanMayo het volgende:
Komop Churandy, Patrick, Giovanni, en Brian!!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Weet je wat ik jammer vind... dat de NOS zo weinig aan uitleg doet... ik bedoel we zitten nu al twee weken naar livesport te kijken en ze nemen niet eens de moeite om de sporten uit te leggen of te analyseren wat er gebeurt... is het nou zoveel moeite om een aantal experts in te vliegen, zo is er niks aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |