want?quote:
Bedankt.quote:
Hoe moet je dat controleren tijdens de race als je het niet ziet?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:25 schreef Solar_storm het volgende:
Je mag bij de wissel niet in een andere volgorde gaan staan dan doorkomst bij 200m
Dat is toch niets nieuws? Amerikanen domineren altijd het zwemmen en atletiek. Daar ligt in de VS gewoon de focus op wat individuele sport betreft. Waarbij er vooral al veel aandacht voor deze twee sporten is op de colleges etc. Daar is het niveau al erg hoog en dan krijg je vanzelf ook goede atleten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:29 schreef AthCom het volgende:
Wat zijn die Amerikanen goed in atletiek, tering. Hoeveel (gouden) medailles hebben ze wel niet in dat onderdeel?
Nee, is het niet, maar elke OS weer verbaas ik me er toch weer over.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is toch niets nieuws? Amerikanen domineren altijd het zwemmen en atletiek. Daar ligt in de VS gewoon de focus op wat individuele sport betreft. Waarbij er vooral al veel aandacht voor deze twee sporten is op de colleges etc. Daar is het niveau al erg hoog en dan krijg je vanzelf ook goede atleten.
Ik bedoel het niet denigrerend. Maar als er iets niet is om je over te verbazen dan is het wel de dominantie binnen de atletiek. Dat komt ook, omdat Amerika het hele jaar het goed doet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:31 schreef AthCom het volgende:
[..]
Nee, is het niet, maar elke OS weer verbaas ik me er toch weer over.
Nee, dat wist ik niet. Bron?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:34 schreef debeterebob het volgende:
Wisten jullie dat Blake al eens op doping is betrapt?
pakhaas blakequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:34 schreef debeterebob het volgende:
Wisten jullie dat Blake al eens op doping is betrapt?
De marathon gaat veels te veel om tijden. Ik heb altijd de indruk dat men liever een persoonlijke toptijd loopt en 4e wordt dan dat men de wedstrijd wint.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:34 schreef Redefine het volgende:
Tsja de marathon op zondag. Ik snap best dat een het een prachtig nummer is. Maar ik heb er helemaal niets mee. Voor mij is morgen gewoon de laatste atletiek dag.
Ja, al denk ik dat ze de sporten sowieso wel uit elkaar zouden halen als de commercie geen rol zou spelen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:35 schreef TargaFlorio het volgende:
Is toch ook de reden dat zwemmen en atletiek verspreidt zijn over week 1 en week 2 en bovendien in de avonduren, dus gunstiger voor de Amerikanen.
Gunstiger voor de Amerikanen? Kijken ze het met slechs 6 uur vertraging....quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:35 schreef TargaFlorio het volgende:
Is toch ook de reden dat zwemmen en atletiek verspreidt zijn over week 1 en week 2 en bovendien in de avonduren, dus gunstiger voor de Amerikanen.
Het is tegenwoordig mogelijk om beelden uit Europa live in de VS te tonen op tv. Het is daar alleen een paar uur eerder.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:36 schreef Solar_storm het volgende:
[..]
Gunstiger voor de Amerikanen? Kijken ze het met slechs 6 uur vertraging....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |