abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115382462
Geinig om die versnelling/vertraging te zien van iedere stap. Als ik het zo even snel schat, is Bolts maximale versnelling van 1 stap 20m/s2, ofwel 2 keer g. Da's niet gek.
pi_115383095
quote:
Tranen na Duits rekenfoutje

Eerst hield ze nog kranig voor een leger Duitse journalisten, toen stapte ze weg en vloeiden de traantjes, de handen in het roodgeverfde haar. Een half uur eerder had de Duitse hoogspringster Ariane Friedrich nog een knuffel van haar coach gekregen, nadat ze, na een zware blessurevalidatie, zich had geplaatst voor de finale. Althans, dat dacht ze. Oeps, rekenfoutje gemaakt. Toen iedereen gesprongen had en na optelling van het aantal sprongen dat iedereen nodig had, bleek dat ze net uitviel. Schluss voor Friedrich.
pi_115388189
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 14:36 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Waarom doen die dan niet mee? En zouden die iets kunnen uitrichten tegen Jamaica of de VS?
De Zweedse estafette is een estafettevorm. Net als de 4*200 is de Zweedse estafette een soort van incourante estafettevorm. In de verschillende competitiedivisies in Nederland staat dit onderdeel een of twee keer op het programma.

Eerste loper loopt 400m, de tweede 300m, de derde 200m en de laatste 100m. (overigens kan 100-200-300-400 ook) In mijn ogen ook veel sneller en tv-geniek. Grappig genoeg staat het onofficieel wereldrecord sinds 2006 ook op naam van Usain Bolt.

Zo zijn er nog een paar "onbekendere" estafettevarianten. Die eigenlijk best leuk zijn om te lopen, maar niet echt interessant voor de toppers

[ Bericht 7% gewijzigd door PieterBas op 10-08-2012 18:02:45 ]
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 18:12:12 #104
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115388725

_O-

Wát een baas. 'Ja ik ga gewoon massage nemen, machientje zitten en kijken hoe het gaat man'
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 18:44:20 #105
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115389816
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 14:17 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Oké. Maar lopen ze dan niet het risico dat andere landen sterker zijn? Het wordt dan toch wat meer een level playing field. Ik zou meer vertrouwen hebben in een joggende Bolt en Blake dan in de nummers 3 t/m 6 van Jamaica.
Ik denk dat je je heel sterk vergist in de kwaliteiten van Nesta Carter en Michael Frater. Wat daar nog achter zit, weet ik even niet direct.

Carter en Frater zijn beiden al beter dan bijna alle lopers van de andere landen. En zelfs al hebben andere landen een sterkere loper (Lemaitre bij Frankrijk of Martina bij Nederland), dan is dat er vaak maar één en is de rest een stuk zwakker.

Zelfs met een B-team zijn de VS en Jamaica sterker dan de concurrentie. Alleen het wisselen wil nog weleens fout gaan bij de favorieten. Maar zonder meer hoeft Bolt echt niet te lopen voor het team. Zeker nu die licht geblesseerd is. Blake zal misschien wel lopen, maar die zou zelfs nog rust kunnen nemen. Ze zijn gewoon zoveel beter, ook de nummers 3 etc.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_115390119
quote:
No retirement plans yet for Bolt

There can be no doubt that Usain Bolt is now, in his own words, a living legend, but what the future holds for the Jamaican superstar remains open to debate.

While Bolt insisted he had no intention of retiring after becoming the first man to win the sprint double in successive Olympic Games, he did admit he would need to find a new goal to remain motivated.

And the 25-year-old also claimed he would find it hard to defend his titles once more at Rio 2016 with the compatriots he led home in Thursday night's 200m final - Yohan Blake and Warren Weir - both only 22.

"I think it's going to be a hard mission," Bolt said. "Both these guys are 22. They are going to be 26, I'm going to be 30 (his birthday is August 21, the day of the closing ceremony in Rio).

"Both these guys are running extremely well right now. I think I've had my time. It's going to be hard. In life everything is possible, but for me this is going to be a hard reach because there's going to be a lot more talent coming up and these guys have really stepped up already.

"For me I'm not looking that far. I've made myself a legend, I'm just going to enjoy it right now. To have set a goal for yourself for years to become a legend and then to accomplish that goal is just a wonderful feeling.

"You can't explain the happiness in that because it's not going to hit you until you get home, sit down and reminisce and you are talking to your friends and they say 'Remember when you got injured here and you got injured there, remember Yohan beat you here.'

"Those are the things that will bring tears to your eyes because you've got to remember the journey that you've pushed through and then the happiness will come out. I know that when I sit down and think about the struggles that I've been through over the seasons...I'm not saying I'm going to cry, but I'm going to be really happy."

Such comments prompted a question about whether Saturday's 4x100m relay final - assuming Jamaica qualify - could even be his last race, but Bolt insisted that was still some way in the future.

"No, no, no, I'm not ready to retire yet," he added. "I love this sport, I have got all my success through this sport, all my fans through this sport, so I'll always continue to run.

"I think when I get to 30 I've got to be thinking about retirement because track and field is way too hard. It's rough day in and day out. Yohan Blake is running 19.4 already, his personal best is 19.2, so in the next four years he's going to be firing. I think I'd like to get out early, before he starts running too fast, so for me 30, yes, I definitely think I'll retire about that time."

Bolt's dream of playing for Manchester United as a speedy winger would appear rather unlikely even for a man of his talents, so where does he go from here?

The subject of the 400m was quickly slapped down - "No to the 400m, no. Please do not ask any more questions about the 400m" - as was a conversion to the Winter Olympics and the Jamaican bobsleigh team, but the long jump could be a possibility.

American Mike Powell said last year that Bolt should wait until after London 2012 before giving the long jump a go, and believes the world record holder over 100 and 200m could add the long jump mark - Powell's record is 8.95m - to his collection.

"That's something I've always wanted to try," Bolt said of the long jump, adding: "I made a goal, to become a legend, so I need to sit down and find something that's going to really motivate me to go out there and do great things.

"I don't know what I really want to do after this, if I'm going to still run the 100 or the 200 or I want to try something else. I don't know so I'll see.

"All I have to do now is go home and rest, I have got the 4x100m coming up and then on Saturday I will party like it's my birthday."

And as for the chances of a world record in that relay final on Saturday, Bolt added: "I think there's a possibility. Last year I wasn't as fast, I'm better now.

"Yohan has ran a personal best this season also. Just the fact that both of us have gone faster this season means that it could be a world record, but you could never say because it's a relay and you never know.

"We are just going to go out there and run as fast as possible. It would be a good way to close the show."
pi_115391842
Deelnemers 4x100m staan nu op de site van de organisatie. Geen Bolt, wel Blake, Carter, Frater en Bailey-Cole.

[ Bericht 0% gewijzigd door Solar_storm op 10-08-2012 19:57:19 ]
pi_115392136
Hellebaut heeft echt zo niet de uitstraling van een topatlete.... maar is het wel
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_115392563
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 19:39 schreef Solar_storm het volgende:
Deelnemers 4x100m staan nu op de site van de organisatie. Geen Bolt, wel Blake, Carter, Frater en Bailey-Cole.
En wij in onze sterkste opstelling: Mariano, Martina, Codrington, Van Luijk.
  Redactie Sport vrijdag 10 augustus 2012 @ 20:09:07 #110
274204 crew  Mexicanobakker
pi_115393013
4*400 dames *O*
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 20:11:33 #111
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115393113
Altijd zo'n mooi nummer dit, eigenlijk zelfs nog mooier dan de 4x100, omdat je hier goed kunt zien wie waar ligt. En die wisselende kansen zijn ook mooi.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_115393177
Er is wel een groot verschil tussen de wissels op de 4x100 en 4x400. Waarom wisselen ze hier bij de 4x400 eigenlijk niet wat sneller?
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 20:13:13 #113
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_115393179
kreeg er een ff een klap
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 20:14:19 #114
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_115393224
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 20:13 schreef kilon het volgende:
Er is wel een groot verschil tussen de wissels op de 4x100 en 4x400. Waarom wisselen ze hier bij de 4x400 eigenlijk niet wat sneller?
Iedereen wil in baan 1 lopen dus moeten ze aldoor van plaats wisselen om optimaal te wisselen..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 20:14:23 #115
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_115393225
oekranie doet het aardig
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_115393390
Ellen vindt het altijd wel interessant om door te laten schemeren dat ze nog steeds helemaal in het wereldje zit :')
pi_115393460
Rudisha _O_
know'm sayin?
word? word.
pi_115393514
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:12 schreef Caland het volgende:

_O-

Wát een baas. 'Ja ik ga gewoon massage nemen, machientje zitten en kijken hoe het gaat man'
Wat een ontzettende held zeg. O+ _O-
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 20:22:06 #119
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115393528
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 20:18 schreef TheVulture het volgende:
Ellen vindt het altijd wel interessant om door te laten schemeren dat ze nog steeds helemaal in het wereldje zit :')
Als Ellen dan zo in het wereldje zit, mag ze ook best wel tegen de NOS zeggen dat ze gewoon live atletiek moeten uitzenden.
pi_115393578
Wat is Rudisha toch een geweldige atleet en persoon.
pi_115393580
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 20:22 schreef Redefine het volgende:

[..]

Als Ellen dan zo in het wereldje zit, mag ze ook best wel tegen de NOS zeggen dat ze gewoon live atletiek moeten uitzenden.
:Y
pi_115393592
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 20:23 schreef kilon het volgende:
Wat is Rudisha toch een geweldige atleet en persoon.
mijn gaydar ging wel af toen ik hem hoorde praten :@
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 20:23:39 #123
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_115393598
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 19:59 schreef knnth het volgende:

[..]

En wij in onze sterkste opstelling: Mariano, Martina, Codrington, Van Luijk.
Hoe laat beginnen ze?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_115393611
Brazilie DQ lijkt me
pi_115393636
250K netto voor nog geen 10 seconden _O-.
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')