Arrrrrquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
zonder bescherming voor je ogen rijden is alleen maar slim als je graag een ooglapje wilt![]()
Present!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:21 schreef Skv het volgende:
Gaat iemand hier nog naartoe zondag?
http://www.gammaracingday.nl/pages/news.php
Ik twijfel een beetje. Als het goed weer is ga ik sowieso een stuk rijden, dus kan Assen wel ff aandoen.
He verdomme, had ik net 1 topic eerder moeten zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:21 schreef Sounddragon het volgende:
OK, hearjee, hearjee;
Ik heb er om te beginnen eens een paar uit de OP geknikkerd; er stond er eentje bij die al ruim 2000 dagen niet meer op FOK! is geweesten als er zich niet meer oldbie's melden gaan er nog meer uit.. tijd om de knuppel eens in het OP-hoenderhok te gooien; eenieder die langer als een half jaar zijn Nase niet laat zien, gaat eruit, en wie erin wil, zal zich op eenzelfde manier minimaal een half jaar moeten bewijzen door hier met enige regelmaat serieus mee te posten.
Ik weet niet wie die mooie zwarte banners heeft gefabriceerd, maar die mag zich even melden, we hebben een Newbie banner nodig, zodat we nog wel een beetje onderscheid houden; ordnug muss sein
Toe bie kontinjoed.
TIP: nieuwe motor -> nieuwe olie + filters.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:59 schreef WhiteJoker het volgende:
Geen peilstokAlleen een glaasje... En eigenlijk nog nooit eerder dit soort dingen gedaan. Heb de motor pas een paar maanden. Mijn buurman (die vroeger monteur was) zei al dat deze waarschijnlijk al jaren niet vervangen was... Ik merk het gewoon overal aan, dus binnenkort nog maar wat onderhoud plegen denk ik...
![]()
Wrom?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
He verdomme, had ik net 1 topic eerder moeten zijn
I know, maar hij maakt die pimp bannertjes, en ik heb een nieuwe nodigquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Koffiekoekje was hier pas gelee nog.
Tjsa dat heb ik gemerktquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
TIP: nieuwe motor -> nieuwe olie + filters.
OF het moet er maagdelijk lichtbruin uitzien op de peilstok en het filter glimt nog, maar in alle andere gavallen: deruit met die rommel; kost 4 tientjes, een in elkaar gelopen blok ongeveer een roodje, als je mazzel hebt.
Ik post hier geloof ik nog geen half jaarquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wrom?
[..]
I know, maar hij maakt die pimp bannertjes, en ik heb een nieuwe nodig
Denk ut nie, zou wel een heel eind uit de buurt zijn van Zwolle (als hij daar de motor ook gekocht heeft)quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:17 schreef Joooo-pi het volgende:
Die tweede is bij vliegbasis Leeuwarden?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:18 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik post hier geloof ik nog geen half jaar
Je ziet toch niks man, op die fotoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:17 schreef Yreal het volgende:
Doe deze maar voor mij
https://fbcdn-sphotos-a.a(...)80126_47198641_o.jpg
Zou bijna zeggen word ook wel eens tijd... de bandit heb ik toch al ruim anderhalf jaar niet meer ofzoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:21 schreef Sounddragon het volgende:
OK, hearjee, hearjee;
Ik heb er om te beginnen eens een paar uit de OP geknikkerd; er stond er eentje bij die al ruim 2000 dagen niet meer op FOK! is geweesten als er zich niet meer oldbie's melden gaan er nog meer uit.. tijd om de knuppel eens in het OP-hoenderhok te gooien; eenieder die langer als een half jaar zijn Nase niet laat zien, gaat eruit, en wie erin wil, zal zich op eenzelfde manier minimaal een half jaar moeten bewijzen door hier met enige regelmaat serieus mee te posten.
Ik weet niet wie die mooie zwarte banners heeft gefabriceerd, maar die mag zich even melden, we hebben een Newbie banner nodig, zodat we nog wel een beetje onderscheid houden; ordnug muss sein
Toe bie kontinjoed.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
Heuj, gespot
Waar hangt dat vliegtuig? Deelen?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:17 schreef Joooo-pi het volgende:
Die tweede is bij vliegbasis Leeuwarden?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:21 schreef Sounddragon het volgende:
OK, hearjee, hearjee;
Ik heb er om te beginnen eens een paar uit de OP geknikkerd; er stond er eentje bij die al ruim 2000 dagen niet meer op FOK! is geweesten als er zich niet meer oldbie's melden gaan er nog meer uit.. tijd om de knuppel eens in het OP-hoenderhok te gooien; eenieder die langer als een half jaar zijn Nase niet laat zien, gaat eruit, en wie erin wil, zal zich op eenzelfde manier minimaal een half jaar moeten bewijzen door hier met enige regelmaat serieus mee te posten.
Ik weet niet wie die mooie zwarte banners heeft gefabriceerd, maar die mag zich even melden, we hebben een Newbie banner nodig, zodat we nog wel een beetje onderscheid houden; ordnug muss sein
Toe bie kontinjoed.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:30 schreef stinkie het volgende:
[..]
Suggestie voor een newbe banner: een mooie, gesloten deur
Aandraaien aftapplug met dinges...momentsleutel, kostte mij 70,- (heliciol etc...)quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:48 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Tjsa dat heb ik gemerktBen inmiddels het werkplaatshandboek aan het doorspitten.
Hier, hij komt zijn OP positie meteen maar weer effe veiligstellenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:30 schreef stinkie het volgende:
[..]
Suggestie voor een newbe banner: een mooie, gesloten deur
prutsertquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:36 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Aandraaien aftapplug met dinges...momentsleutel, kostte mij 70,- (heliciol etc...)
klok -> klepelquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
Aftapplug hoef je maar handvast te draaien, koperen ringetje zorgt voor de afdichting
Sleutelen mag in de woonkamer?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:51 schreef Sounddragon het volgende:
Suggestie afgewezen, de deuren liggen in de houtcontainer, we hebben inmiddels een schuifpui zonder glas, dan kunnen de motoren ook binnenstaan
Hij hoeft niet muurvast te zitten in ieder geval. En met handvast bedoel ik niet dat je hem met je vingers aan draaitquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
prutsert
[..]
klok -> klepel
plug draai je gewoon vast = vast, het filter kun je handvast draaien, niet vergeten om de rubber ring even vet te maken met een vingertje olie.
Jaja, motor net nieuw en overmoedig (doe ik wel ff)...ringsleutel: PATS! fuck...quote:
Halfsyntetischquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:52 schreef Vinniiee het volgende:
Heb je er vol of half synthetisch ingegooid? Bij een GS500 is het zo dat de koppeling plakt bij vol syntheet.
ik wil dat in de toekomst wel gaan doen ja. Maar dan wil ik wel eerst een bike met meer bereikquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:12 schreef whY... het volgende:
hoi!
Ik heb er een koekblik bij en binnenkort wil ik mijn filters op de bike vervangen.
Zijn er nog mensen die op motorvakantie gaan? Zit zelf tussen een kamp en een vakantie Italië in
Ik ben net geweestquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:12 schreef whY... het volgende:
hoi!
Ik heb er een koekblik bij en binnenkort wil ik mijn filters op de bike vervangen.
Zijn er nog mensen die op motorvakantie gaan? Zit zelf tussen een kamp en een vakantie Italië in
Anders kunnen we om de haverklap de OP aan gaan passen, en staan er straks weer 40 man in de OP, waarvan de helft één post per maand maakt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:32 schreef Salatrel het volgende:
poeh hey een half jaar? wel streng hoor
handvast betekent 'met de hand' en niet 'voorzichtig met een sleutel'quote:Op woensdag 1 augustus 2012 06:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij hoeft niet muurvast te zitten in ieder geval. En met handvast bedoel ik niet dat je hem met je vingers aan draait. Ik heb een intern filter dus hoef die niet aan te draaien, het deksel wel
Zonde, nieuwe brommert, en meteen al een reparatiequote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:35 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Jaja, motor net nieuw en overmoedig (doe ik wel ff)...ringsleutel: PATS! fuck...![]()
Cool! GB staat voor mij ook op de planning om per motor te doenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik ben net geweest[/spam]
Waar zou je dan naartoe willen?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:58 schreef Salatrel het volgende:
mooie dag om vrij te zijnstraks maar eens even een rondje gaan rijden. misschien ff ijsje eten
Eeuw, naja dan bedoel ik laatste. Maar zo voorzichtig hoef je nou ook weer niet te zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
handvast betekent 'met de hand' en niet 'voorzichtig met een sleutel'
[..]
Zonde, nieuwe brommert, en meteen al een reparatie
Dit zit er nu in. Wat hiervoor inzat weet ik niet.quote:
Tsja, had al 840,- aan grote reparaties, dus die 70,- kon er zonder veel pijn bij opquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:30 schreef Sounddragon het volgende:
Zonde, nieuwe brommert, en meteen al een reparatie
zou hem niet alleen met de hand doen maar ietsiepietse vaster je moet er niet aan hangenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
handvast betekent 'met de hand' en niet 'voorzichtig met een sleutel'
[..]
Zonde, nieuwe brommert, en meteen al een reparatie
Wie is 'wij'?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:09 schreef ikookhier het volgende:
Rustig aan met die OP he! Wij doen het graag 2 jaar met een OP
Dat zei ik dus, wel goed lezen heahquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:05 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
zou hem niet alleen met de hand doen maar ietsiepietse vaster je moet er niet aan hangen
Nergens voor nodig alle echte mc leden staan er inquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wie is 'wij'?![]()
Hij wordt ook niet veranderd, er komen alleen wat naampjes bij, en misschien gaan er een paar weg
Zéker doen. Al die nationale parken hebben weggetjes, manmanmanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:25 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Cool! GB staat voor mij ook op de planning om per motor te doenIk ga je blog maar eens lezen...
Hmm, dan weet ik het ook niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:05 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Dit zit er nu in. Wat hiervoor inzat weet ik niet.
Manual:
Recommended oil
At 5C (40F) or higher A
Yamalube 4 (20W40) or
SAE 20W40 type SE motor
oil
At 15C (60F) or lower B
Yamalube 4 (10W30) or
SAE 10W30 type SE motor
oil
Het stond eigenlijk voor dit jaar al op de planning, maar met m'n verhuizing heb ik helaas niet genoeg geld overgehouden dus heb ik hem verplaatst naar volgend jaar. Als het goed is ben ik dan ook afgestudeerd, dus is dat een mooi tochtje.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zéker doen. Al die nationale parken hebben weggetjes, manmanmanen Schotland overal wel
Doen ze dat bij motoren?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:30 schreef lipjes het volgende:
Recht, enige voordeel is dat hij een afwateringsstrook is geschoten.
Dus als ik er een plu in laat schieten zou ik hem nog wel kunnen gebruiken.
Kun je 'm niet gewoon aandraaienquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:55 schreef lipjes het volgende:
Godverdegraftifuszooi.
+/-2000km geleden er een gloednieuwe MPR3 op laten leggen, vond het zojuist raar rijden, alsof de achterband bij elke rotatie een hupje maakte.
Zit er godverdomme een schroef in
Doen ze ja. Sommige mensen kiezen voor een plu. bandje kan toch al snel oplopen tot een euro of 200/250.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Doen ze dat bij motoren?![]()
Bij auto's is het al een grijs gebied, laat staan bij een motorfiets; ik zou het niet willen iig, en wat mij betreft is elke bandenboer die het doet een eerste klas prutser.
Wat wél kan, is de band demonteren, de boel opschuren en er een sticker in laten vulcaniseren. Wel eens gezien hoe ze een plug in een band raggen? 100% kans op schade aan de staalgordel![]()
Ik heb gelukkig lekker binnenbanden; stickertje plakken en gáán met dat hobbelpaard
Makkelijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:00 schreef Masque-Obscura het volgende:
Een degelijke achterband is toch goed te vinden voor 150 euro inclusief montage?
Google even op 'Haynes' met je type brommer. Heb er zelf ook zoéén voor de Alp, is ideaalquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:41 schreef whY... het volgende:
Iemand al een werkplaatshandboek van een XJ900?
![]()
Wat is een plu erin schieten? Ken die uitdrukking niet?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:30 schreef lipjes het volgende:
Recht, enige voordeel is dat hij een afwateringsstrook is geschoten.
Dus als ik er een plu in laat schieten zou ik hem nog wel kunnen gebruiken.
Mn vader heeft er 1, maar dat is hardcopy :p zou ff op MF kijkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:41 schreef whY... het volgende:
Ben je in het bezit van een ander Nederlandsrijbewijs? AM, B, C, DE ?? Alles dat roze is wordt geaccepteerd. Ik denk dat het paspoort en ID-kaart ook gewoon werken maar ze gebruiken de streepjescode op rijbewijs.
Iemand al een werkplaatshandboek van een XJ900?
![]()
Dit was inderdaad één van de eerste sites waar ik zocht hier staat alleen mijn type en jaargang niet bij. Die yamaha's verschillen echt allemaal dus ik kan het ook niet een beetje afleiden ofzo. Voor de Suus had ik hem destijds zo gevonden. Beetje jammer ditquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:42 schreef Vinniiee het volgende:
Voor werkplaatshandboeken hier ff kijken: http://www.carlsalter.com/
Let op dat er in de Haynes manuels niet altijd de goede momenten staan!!
Hmm apart. Ook niet op MF in de OP van het desbetreffende topic?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:30 schreef whY... het volgende:
[..]
Dit was inderdaad één van de eerste sites waar ik zocht hier staat alleen mijn type en jaargang niet bij. Die yamaha's verschillen echt allemaal dus ik kan het ook niet een beetje afleiden ofzo. Voor de Suus had ik hem destijds zo gevonden. Beetje jammer dit
Misschien kan een goede kleermaker de ritsen vermaken, zodat het wel gaat passen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:08 schreef Lilliesleaf het volgende:
Even een vraagje voor de motorrijders hier:
ik ging vandaag op zoek naar motorkleding, of, beter gezegd: een motorbroek, aangezien ik na een eerdere lange shopsessie eindelijk een goedpassende jas heb gevonden.
De jas is uiteindelijk een IXS maat L geworden, maar toen ik op zoek ging naar een IXS broek (zodat ik ze vast kan ritsen), was de conclusie dat de enige broek die ik over mijn kont heen kreeg een 3XL is. Alleen, dan is de taille dus ruim 20 cm te breed. Hopeloos dus. Behalve dat, met zo'n maatverschil, zijn ze sowieso niet aan elkaar vast te binden.
Ik heb uiteindelijk wel een andere goedzittende broek gevonden, van Büse, die dus (net als de grote IXS broeken) ook niet aan de jas vast te binden is..
Ik vraag me dus af, is het nou echt zo'n groot probleem als broek en jas niet aan elkaar kunnen, ook wat betreft veiligheid etc?
Er zit dus geen 'andere kant' op, omdat die merkjes er van uit gaan dat je, als je een merk X jas koopt, ook de bijpassende merk X broek koopt. En op die broek zit dus al van tevoren die 'andere kant' aan vast genaaid.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:31 schreef Anne het volgende:
Aan je jas zit als het goed is dus de rits, met de "andere kant" er nog aan die je kunt afritsen en dus op je broek kunt laten naaien. Dan past 't.
Faalmerkjes danquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:34 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Er zit dus geen 'andere kant' op, omdat die merkjes er van uit gaan dat je, als je een merk X jas koopt, ook de bijpassende merk X broek koopt. En op die broek zit dus al van tevoren die 'andere kant' aan vast genaaid.
Die jas die ik heb, is dus eentje die netjes over m'n heupen heen valt en zelfs bij een supersport houding nog een flink stuk an m'n achterste bedekt.. Denk je dat zoiets dan alsnog kan gebeuren?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:31 schreef Anne het volgende:
Aan je jas zit als het goed is dus de rits, met de "andere kant" er nog aan die je kunt afritsen en dus op je broek kunt laten naaien. Dan past 't.
Je hoeft het overigens niet vast te ritsen. Maar ik doe dat wel, aangezien ik een korte jas heb, die precies stopt waar mijn broek begint. En gezien ik door het feit dat mijn jas omhoog schoof (jas pastte niet op de broek van de rijschool destijds) al een mooi litteken net boven mijn heup heb, rits ik áltijd.
Gaat sneller dan je denktquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:49 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik baal wel echt zoo erg.. elke keer als ik ergens heen moet en de fiets/auto pak, zie ik daar m'n motor staan.. en elke keer denk ik: OK, ik móet er even op zitten.. en dan komt het besef dat ik nog heel erg lang geen rijbewijs zal hebben en ik nog heel lang moet wachten tot ik eindelijk kan rijden.![]()
Dus dan wordt het de auto.. en elke keer als ik een motorrijder voorbij zie gaan.. doet pijn..![]()
Ik ben werkelijk zo verschrikkelijk jaloers op jullie allemaal.
Gaat inderdaad sneller dan je denkt. En wees blij, zulk geweldig weer is het nou ook weer nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:49 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik baal wel echt zoo erg.. elke keer als ik ergens heen moet en de fiets/auto pak, zie ik daar m'n motor staan.. en elke keer denk ik: OK, ik móet er even op zitten.. en dan komt het besef dat ik nog heel erg lang geen rijbewijs zal hebben en ik nog heel lang moet wachten tot ik eindelijk kan rijden.![]()
Dus dan wordt het de auto.. en elke keer als ik een motorrijder voorbij zie gaan.. doet pijn..![]()
Ik ben werkelijk zo verschrikkelijk jaloers op jullie allemaal.
Een Bandit.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaat inderdaad sneller dan je denkt. En wees blij, zulk geweldig weer is het nou ook weer niet.
Trouwens ook het nadeel van al een motor hebben staan, wat voor 1 was het (ook alweer)?
Nog even op die ritsen terug komend, mocht je ze toch aan elkaar willen ritsen en er zit geen losse rits bij, dan zou je eventueel ook een stevige rits ergens kunnen kopen en erop laten naaien.
Hmm, ik ben eigenlijk opzoek naar textiel.. Dat is al praktisch onmogelijk te vinden aangezien naja.. de verhouding, laat staan een form fitting leren broek..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:08 schreef Vinniiee het volgende:
Nice, een rode? Die zijn het snelst
Ik heb misschien nog een broek voor je liggen (ooit me een vrouwenbroek aan laten naaien vanwege mijn lichamelijke bouw).
Broek is van leer, type is Richa Viper geloof ik
Maar.. maar.. ik ben nog een newbie die het veel te eng vind om zo hard te gaan! Ik bedoel.. deze gaat ook 180 terwijl hij gewoon smeekt om sneller te mogen.. en dat is al mééééér dan hard genoeg.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:14 schreef Masque-Obscura het volgende:
maar rood gaat sneller!
Mijn GTR1000 was veel sneller dan mijn NTV650, eerstgenoemde was dan ook rood, laatstgenoemde blauw...
Hmm als textiel al lastig is, dan past deze denk ik niet. Is dacht ik een redelijk kleine maat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:11 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Hmm, ik ben eigenlijk opzoek naar textiel.. Dat is al praktisch onmogelijk te vinden aangezien naja.. de verhouding, laat staan een form fitting leren broek..![]()
En geen rode, ik houd niet zo van die felle kleuren.. het is een hele mooie subtiele donker groene kleur.
jep, een 600S. Wel wat ouder met aardig wat kilometers, maar hij is altijd erg goed onderhouden en gewoon fijn als beginnersmotor om mee te oefenen gewoon veel kilometers te maken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm als textiel al lastig is, dan past deze denk ik niet. Is dacht ik een redelijk kleine maat.
Haha, houd ik ook niet zo van. Donker groen is een mooie kleur inderdaad. 600'tje?
Wat die snelheid betreft, zou zo maar kunnen dat de begrenzing eruit is gehaald.
Die onthou ik evenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:27 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
jep, een 600S. Wel wat ouder met aardig wat kilometers, maar hij is altijd erg goed onderhouden en gewoon fijn als beginnersmotor om mee te oefenen gewoon veel kilometers te maken.
Behalve dat is, wat voor mij misschien nog wel het belangrijkste was toen ik samen met pap naar motoren ging kijken.. deze relatief wat kleiner. 'Net als een te heet gewassen shirt' vergeleek ik het mee. Hij is niet uit verhouding, maar alles is gewoon.. net een slagje kleiner. Op de meeste motoren voelde ik me namelijk heel erg klein en gewoon niet zeker. Als je al begint met het idee in je achterhoofd dat je dat monster tussen je benen niet onder controle hebt, dan.. naja.. lijkt me gewoon niet bepaald een goed plan.
U gaat er van uit dat nieuwe posters jonger zijn?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:09 schreef -XX- het volgende:
Wat een vreemde lui allemaal in dit topic.
Ik ben te oud geworden....
quote:
Vandaar de BMW?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:09 schreef -XX- het volgende:
Wat een vreemde lui allemaal in dit topic.
Ik ben te oud geworden....
Mijn jas is aan de achterkant ook redelijk lang, valt ruim over mn broek heen (die ik met bretels onder mn jas draag). Allebei van andere merken dus ik kan ze ook niet aan elkaar vastritsen. Maakt voor mij iig niks uit, zit prima en er komt geen wind tussendoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:35 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Die jas die ik heb, is dus eentje die netjes over m'n heupen heen valt en zelfs bij een supersport houding nog een flink stuk an m'n achterste bedekt.. Denk je dat zoiets dan alsnog kan gebeuren?
Geintje natuurlijk hequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:38 schreef -XX- het volgende:
Jep!!Motor moet op zijn baasje lijken hé!
Een oldie. Houd d'r vast mensen, houd haar vastquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:09 schreef -XX- het volgende:
Wat een vreemde lui allemaal in dit topic.
Ik ben te oud geworden....
Nog geen jaar geleden zouden we een hoop lol hebben gehad met z'n opmerkingquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:27 schreef Lilliesleaf het volgende:[..] dat monster tussen je benen niet onder controle hebt [..]
quote:
Ik moet zeggen.. toen ik het opschreef besefte ik nog voor het posten dat die opmerking nogal..dubbel was. Maar aan de andere kant, zelfs met dat dubbele in je achterhoofd.. het is wel gewoon zo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nog geen jaar geleden zouden we een hoop lol hebben gehad met z'n opmerking
Times are a changing. Mss moet ik ook maar een BMW gaan aanschaffen
ik ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:06 schreef Anne het volgende:
Ik heb me er in ieder geval gisteren maar aan de snelheid gehouden.
Jong nieuw vrouwenbloed?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:45 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
...blijkbaar is het tijd voor nieuw jong bloed...
Het is nu 2 weken geleden, en nu pas is de schade bij mij aan het verdwijnenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:10 schreef -XX- het volgende:
Midges waren er ook!Feest!
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, die is actief helaasquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:04 schreef stinkie het volgende:
Weet iemand trouwens of die traject controle tussen Utrecht en Amsterdam op de A2 nu wel of iet actief is? Ik heb dat een beetje gemist tijdens mijn vakantie
Vooralle zekerheid heb ik de cruisecrontrol maar gebruikt. Val er alleen bijna bij in slaap, dus vanmiddag eens kijken hoe het rijd met de begrenzer aan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:01 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ja, die is actief helaasVanaf maandag ook maar netjes aan de snelheid houden
Hmja, maar niet zoals hier in NL. Midges zijn van het formaat fruitvliegje, en vallen je aan in zwermen.quote:
De oldbies laten zich idd al een tijdje niet meer zien.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:21 schreef Sounddragon het volgende:
OK, hearjee, hearjee;
Ik heb er om te beginnen eens een paar uit de OP geknikkerd; er stond er eentje bij die al ruim 2000 dagen niet meer op FOK! is geweesten als er zich niet meer oldbie's melden gaan er nog meer uit.. tijd om de knuppel eens in het OP-hoenderhok te gooien; eenieder die langer als een half jaar zijn Nase niet laat zien, gaat eruit, en wie erin wil, zal zich op eenzelfde manier minimaal een half jaar moeten bewijzen door hier met enige regelmaat serieus mee te posten.
Ik weet niet wie die mooie zwarte banners heeft gefabriceerd, maar die mag zich even melden, we hebben een Newbie banner nodig, zodat we nog wel een beetje onderscheid houden; ordnug muss sein
Toe bie kontinjoed.
Allemachtig, dat zijn er nogal watquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hmja, maar niet zoals hier in NL. Midges zijn van het formaat fruitvliegje, en vallen je aan in zwermen.
150 beten geteld, en dat is slechts van 1 avond en ochtenddus tja, kampeer 's zomers in Schotland nooit op windloze plekken
JEp sinds 2 juli of zo ietsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:04 schreef stinkie het volgende:
Weet iemand trouwens of die traject controle tussen Utrecht en Amsterdam op de A2 nu wel of iet actief is? Ik heb dat een beetje gemist tijdens mijn vakantie
Ik rij daar elke dagquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:13 schreef bwt het volgende:
[..]
JEp sinds 2 juli of zo iets
Ik moet nu ook gaan uitkijken als ik weer richting diemen moet
Ik ben deze week pas weer gaan werken, en de Busa heb ik nog niet gebruikt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als je dat met haybusa snelheid hebt gedaan kan je lachen
zomaar een wilde gok, maar uhm, bij je achterwielquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:24 schreef Yreal het volgende:
Als ik loop met de motor hoor ik om de zoveel seconden een tik komende vanuit mijn achterwiel. Tijdens het rijden heb ik het idee dat ik veel meer hobbel dan eerst bij het rechtdoor rijden. Iemand een idee waar ik dat moet zoeken?
Gelukkig ben ik er nogquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:00 schreef bwt het volgende:
[..]
De oldbies laten zich idd al een tijdje niet meer zien.
Het verval begon met het onverwachte vertrek van WB en de noodzakelijke reorganisatie van 2 topics tot 1.
Er was geen tweede topic.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:00 schreef bwt het volgende:
[..]
De oldbies laten zich idd al een tijdje niet meer zien.
Het verval begon met het onverwachte vertrek van WB en de noodzakelijke reorganisatie van 2 topics tot 1.
Op het moment dat ik hem begin te draaien doet het piep piep...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:52 schreef Dekatria het volgende:
Ding op de bok zetten en even je achterwiel checken
volgens mij ligt dat toch ook erg aan de periode? volgens mij is mei een betere periode om te kamperen in schotlandquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hmja, maar niet zoals hier in NL. Midges zijn van het formaat fruitvliegje, en vallen je aan in zwermen.
150 beten geteld, en dat is slechts van 1 avond en ochtenddus tja, kampeer 's zomers in Schotland nooit op windloze plekken
ik kan het wiel niet heen en weer bewegen in de achterbrugquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:36 schreef Dekatria het volgende:
Lagers wellicht? Zit er speling in je wiel?
Jep, het zijn hele kleine muggen! Net fruitvliegjes. Super irritant, haha!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:14 schreef Vinniiee het volgende:
Midges zijn toch muggen? Vannacht zat er ook zo'n kreng op mijn kamer, maar kon hem niet vinden om hem neer te meppen. Nog niks kunnen ontdekken, laat dat zo blijven. Ben er gelukkig niet zo gevoelig voor.
23, het valt dus nog wel mee.....quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geintje natuurlijk he
Mag ik de onbeleefde vraag stellen hoe jong je bent?
Inmiddels wel bulten ontdekt, 1 op mijn elleboog en 1 aan de zijkant van mijn bil. Don't ask me how that's possiblequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:06 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jep, het zijn hele kleine muggen! Net fruitvliegjes. Super irritant, haha!
Och man dame, je hebt nog een heel leven voor jequote:
Ben zelf ook een idioot, rij zelf in joggingbroek en t-shirt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:54 schreef Vinniiee het volgende:
Haha wel relaxed! Doe wat je zelf verstandig vind![]()
Als ik je pa was zou ik dat nooit toe staan
Bloter dan een spijkerbroek, sneakers en motor jas komt het bij mij niet.
Joggingbroek schijnt minder te slijten als een spijkerbroekquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:58 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ben zelf ook een idioot, rij zelf in joggingbroek en t-shirt.
Maar als mijn dochter achterop wil gaat ze echt wel in pak, het zal niet aan mij liggen dat ze voor haar leven verminkt is.
Ik begrijp je punt. Ach en met dit weer op binnenwegen kan het ook wel voor een keerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:58 schreef Lilliesleaf het volgende:
Uiteindelijk nog wel een spijkerbroek aangedaan, maar toch.. weetje.. je gaat er als kind wel vanuit dat je vader weet wat hij doet en wat de grenzen zijn.. zeker bij iemand als mijn vader, met 30 jaar rijervaring. Als hij zegt dat hij dat 'veilig' genoeg vindt, dan ga ik daar niet tegen in en moeilijk doen alsof ik het beter weet dan hij.
Ik ben bang dat ik je niet helemaal snap......quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Joggingbroek schijnt minder te slijten als een spijkerbroek
Als bijrijder geen pak heeft, hij/zij in pak (mannen zijn meestal koppiger en doen willen het per se niet) en dan ga ik wel minder veilig op de motor zitten.
Laten we eerlijk zijn, het kan NIET.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt. Ach en met dit weer op binnenwegen kan het ook wel voor een keer
Dan ben zowel jij als je vader behoorlijk naïef, vind je niet?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:58 schreef Lilliesleaf het volgende:
Uiteindelijk nog wel een spijkerbroek aangedaan, maar toch.. weetje.. je gaat er als kind wel vanuit dat je vader weet wat hij doet en wat de grenzen zijn.. zeker bij iemand als mijn vader, met 30 jaar rijervaring. Als hij zegt dat hij dat 'veilig' genoeg vindt, dan ga ik daar niet tegen in en moeilijk doen alsof ik het beter weet dan hij.
Beter trek je geen broek aanquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Joggingbroek schijnt minder te slijten als een spijkerbroek
Heb je gelijk in, heb het niet helemaal goed verwoord.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:14 schreef vannelle het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, het kan NIET.
Wat je zelf doet is je eigen zaak, net als ik dat doe.
Maar je kunt voor een ander niet goedpraten niets aan bescherming te doen.
Dit. Wut, littekens? Motor ongeluk?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan ben zowel jij als je vader behoorlijk naïef, vind je niet?
Een ongeluk hoeft niet per se aan je vader te liggen.
Daarnaast mag je hopelijk zelf wel weten wat je aantrekt, dus er tegenin gaan en het beter weten is niet echt aan de orde.
Het is eigenlijk ook veel te warm voor een pak, maar liever een beetje zweten dan nog meer littekens op m'n lichaam.
Zijn we het daar iig over eens.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, heb het niet helemaal goed verwoord.
Ik snap hem eigenlijk ook niet. Hij heeft namelijk vanaf het begin dat ik zei dat ik zelf motor wou gaan rijden constant lopen zeggen: Je moet op tijd een pak kopen, kom laten we langs de motorwinkel gaan om kleding te passen etc. Nu heb ik m'n nieuwe pak (bijna) compleet en dan doet hij er weer laconiek over als ik bij hem achterop ga.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan ben zowel jij als je vader behoorlijk naïef, vind je niet?
Een ongeluk hoeft niet per se aan je vader te liggen.
Daarnaast mag je hopelijk zelf wel weten wat je aantrekt, dus er tegenin gaan en het beter weten is niet echt aan de orde.
Het is eigenlijk ook veel te warm voor een pak, maar liever een beetje zweten dan nog meer littekens op m'n lichaam.
Ik heb meerdere littekens (was nou niet echt een voorzichtig kind vroegahquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit. Wut, littekens? Motor ongeluk?
Btw: zit op mobiel dus excuse me voor de crossposts
Ik snap je wel, je hebt blind vertrouwen in je vader. Mooie gedachte trouwens.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:23 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik snap hem eigenlijk ook niet. Hij heeft namelijk vanaf het begin dat ik zei dat ik zelf motor wou gaan rijden constant lopen zeggen: Je moet op tijd een pak kopen, kom laten we langs de motorwinkel gaan om kleding te passen etc. Nu heb ik m'n nieuwe pak (bijna) compleet en dan doet hij er weer laconiek over als ik bij hem achterop ga.
Maar, behalve dat, zoals ik zei: Als dochter ga ik niet constant tegen m'n vader in.
Het klinkt stom, zoals ik het hier opschrijf.. alleen.. het gevoel/idee wat er achter zit, krijg ik niet echt op papier.
Ik denk niet dat je vader het erg vindt als je aangeeft dat je toch liever wel een pak draagt. Dat is niet er tegenin gaan, vind ik.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:23 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik snap hem eigenlijk ook niet. Hij heeft namelijk vanaf het begin dat ik zei dat ik zelf motor wou gaan rijden constant lopen zeggen: Je moet op tijd een pak kopen, kom laten we langs de motorwinkel gaan om kleding te passen etc. Nu heb ik m'n nieuwe pak (bijna) compleet en dan doet hij er weer laconiek over als ik bij hem achterop ga.
Maar, behalve dat, zoals ik zei: Als dochter ga ik niet constant tegen m'n vader in.
Het klinkt stom, zoals ik het hier opschrijf.. alleen.. het gevoel/idee wat er achter zit, krijg ik niet echt op papier.
Het punt is alleen dat je zelf nog zo veilig kunt rijden .quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:58 schreef Lilliesleaf het volgende:
Uiteindelijk nog wel een spijkerbroek aangedaan, maar toch.. weetje.. je gaat er als kind wel vanuit dat je vader weet wat hij doet en wat de grenzen zijn.. zeker bij iemand als mijn vader, met 30 jaar rijervaring. Als hij zegt dat hij dat 'veilig' genoeg vindt, dan ga ik daar niet tegen in en moeilijk doen alsof ik het beter weet dan hij.
Handigquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:24 schreef Tankiej het volgende:
Ik werd gister gebeld door de garage dat mn bestelde bandjes binnen zijn. Nu nog even tijd vinden om er langs te gaan..
Ik doe even crossposten, mag wel voor een keertjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
Is ie goed aangekomen btw ? Voorzieningen een beetje goed?
Je zal 'm nu al wel missen.
Neem zijn gevaarte eens mee zou ik zeggen
En ik pas niet op zijn gevaarte hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:13 schreef Sounddragon het volgende:
Ja hoi
Dikke vette poep, vliegen is zwaar OK, alleen is 9 uur een beetje langHet laatste stukkie was helemaal geweldig in een duoproppie helemaal afgeladen met een mannetje 15 knieën in je nek, en bidden dat het ding van de grond komt..
Net aangekomen @ Statia, zit in een soort van ghetto hier, maar afgesloten terreintje, eigen huissie met airco, webz, badkamer, TV, fridge, keukentje, oventje, tron, king size bed met knarsmatras. en een fokking zwembadTis geen centerparks, maar heel prima te doen. pics will follow.
TIs hier nu bijna half 8, zometeen worden we opgehaald om te gaan eten in een resto, en introductie bij de clan, morgen safetyshit en intro op de plant. En als het goed is krijgen we een eigen 'auto'![]()
Will get back to you; gotta run; hungry as a bitch; Air France food sucks
Crosspost misluktquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik doe even crossposten, mag wel voor een keertje
[..]
En ik pas niet op zijn gevaarte hoor. SD is 1.88m en ik ben 1.64m.
weest welkomquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:18 schreef picodealion het volgende:
Ik kom dit topic vast in de gaten houden. Maandag mijn eerste les.
lekker stug afveren enzoquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:33 schreef Dekatria het volgende:
Een AT verlagen, wat hoor ik hier voor waanzin
Care to get ur ass kicked?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Crosspost mislukt
Radicaal aanpakken en zijn motor verlagen
Ah, dank!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
weest welkomvoor lessers is ook een extraspeciaalsuperdeluxetopic
Motorrijles #57 - Nog steeds met 8-jes
Slijten die dingen zo erg dan? Heb sinds aanschaf van mijn motor dragon supercorsa pro eronder zitten en 3000 km gereden. en ze zien er nog steeds naar mijn gevoel uit als sinds ik de motor heb.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:04 schreef Salatrel het volgende:
pirelli's? dus volgende week weer nieuwe banden halen?
Iets met vrouw en aanrecht...quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:38 schreef Lilliesleaf het volgende:
Hoe leer ik trouwens de basisonderhoud uit te voeren op de motor? Ik heb werkelijk totaal geen technische achtergrond...
Ik was het type meisje dat altijd haar lekke banden liet plakken door de dichtstbijzijnde man/jongen, aangezien ik het zelf niet kon.. of.. beter: er geen noodzaak was om het te leren.
Ik ben echt erg op dit gebied.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:52 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Iets met vrouw en aanrecht...
Niemand is geboren met een steeksleutel. Je begint langzamerhand met kleine dingen te vervangen. Zo plakte ik bandjes op mn 9e jaar en vervangde ik cilinders en krukas van scooter op mn 16e en was ik de enige uit mn buurt die zn scooter 140 liet gaan.
Voor motoren vind je vaak service manuals waarin alles stap voor stap staat uitgelegd en de benodigde materiaal en gereedschap. Dat scheelt al een stuk.
Probleem met motoren is dat het zo compact is dat het per motor anders in elkaar zit en daardoor de service manual nodig hebt. Zo moet bij mijn R6 de radiator eruit als je bij de bougies wilt komen.
De vraag is of je dat echt wilt of niet. Er zijn ook veel mannen/jongens die ook technisch niets willen begrijpen. Zelf ben ik zo n geek wat alles zelf probeert op te lossen voordat ik hulp in ga schakelen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:55 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik ben echt erg op dit gebied.
Ik bedoel.. als je een willekeurig onderdeel van m'n motor aan zou wijzen dat van de buitenkant zichtbaar is.. dan zou ik het werkelijk niet weten. Ik bedoel.. ik herken de ketting en misschien nog 2-3 andere overduidelijke componenten.. maar daar houdt het op.
Edit: Daar komt bij dat ik eigenlijk ook gewoon geen idee heb hoe een motor daadwerkelijk wérkt. Ik weet hoe ik het ding moet gebruiken, maar wat er nou gebeurt als ik het gas open draai.. geen idee.
(En dan te bedenken dat ik een technische studie ga doen.)
Ja, slechtequote:Op zondag 5 augustus 2012 00:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je bent het land nog niet uit of zie watvoor ideeën men krijgt!
dat zeg ikquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, slechte![]()
Anne d'r Alp moest al een flink eind zakken; ik denk dat de AT alleen maar passend te krijgen is door de achterveer voortaan in de topkoffer te laten liggen![]()
Mogguh trouwens; het is hier net half 9
quote:
pirelli staat in mijn boekje nou niet echt onder het kopje lange levensduurquote:
Leuke wegen daar hoor! En een youthhostel is inderdaad geen geldquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:43 schreef Salatrel het volgende:
ik denk dat ik mijn voorjaarsverlof (jaja ik ben er op tijd bij) in luxemburg ga spenderen. zit ik even te kijken voor de prijs van een camping daar kun je ook in een youthhostel gaan zitten
quote:
Zoiets valt altijd te leren! Belangrijkste is eigenlijk dat je weet dat je remmen werken, dat je kunt zien hoe ver de remblokken zijn (even op je knieën gaan zitten en tussen de langs de schijf op kijken) en dat je de ketting kunt smeren.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:38 schreef Lilliesleaf het volgende:
Hoe leer ik trouwens de basisonderhoud uit te voeren op de motor? Ik heb werkelijk totaal geen technische achtergrond...
Ik was het type meisje dat altijd haar lekke banden liet plakken door de dichtstbijzijnde man/jongen, aangezien ik het zelf niet kon.. of.. beter: er geen noodzaak was om het te leren.
Carterplaat op de grond en dan ken ze net rijdenquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, slechte![]()
Anne d'r Alp moest al een flink eind zakken; ik denk dat de AT alleen maar passend te krijgen is door de achterveer voortaan in de topkoffer te laten liggen![]()
Mogguh trouwens; het is hier net half 9
levensduur maak me niet uit ik wil grip en daar zijn ze super inquote:Op zondag 5 augustus 2012 08:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
pirelli staat in mijn boekje nou niet echt onder het kopje lange levensduur![]()
bij autobanden ook niet trouwens. maar goed het is ook maar net hoe je er mee omgaat
Niemand die deze even unit zijn context trek en in kopt?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:17 schreef Anne het volgende:
[..]
En ik pas niet op zijn gevaarte hoor. SD is 1.88m en ik ben 1.64m.
Niet eens bij nagedacht, maar nu je het zegtquote:Op zondag 5 augustus 2012 09:08 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Niemand die deze even unit zijn context trek en in kopt?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:08 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Niemand die deze even unit zijn context trek en in kopt?
Zoek een Haynes of ander werkplaatshandboek op van je motor, en begin met de makkelijkste klusjes. Is veel minder moeilijk dan je zou denken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:38 schreef Lilliesleaf het volgende:
Hoe leer ik trouwens de basisonderhoud uit te voeren op de motor? Ik heb werkelijk totaal geen technische achtergrond...
Ik was het type meisje dat altijd haar lekke banden liet plakken door de dichtstbijzijnde man/jongen, aangezien ik het zelf niet kon.. of.. beter: er geen noodzaak was om het te leren.
Smeerpijpquote:Op zondag 5 augustus 2012 09:08 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Niemand die deze even unit zijn context trek en in kopt?
wat klop er niet danquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:22 schreef Anne het volgende:
Alleen niet kloppend.
En dan slaat "niet kloppend" niet op SD zijn gevaarte.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:50 schreef Sounddragon het volgende:
Jeh, ze hebben mijn Hoochie in laten slapen vorige week
quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:50 schreef Sounddragon het volgende:
Jeh, ze hebben mijn Hoochie in laten slapen vorige week
Nee, hij is net geen 6 geworden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:11 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]gecondoleerd, ik weet hoe het voelt
ouderdom of wat anders?
Dat is helemaal zuurquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, hij is net geen 6 geworden.
Arthrose in zijn voorpoot. Hij wilde zelfs met morfine niet meer opstaan.
Hoe noem je hem dan? Voorrem? .. Vind handrem/voetrem anders hartstikke logisch klinken voor een motor.quote:
Voorrem idd, tuulk hand voet rem kan wel vind het beetje raar klinkenquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:01 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Hoe noem je hem dan? Voorrem? .. Vind handrem/voetrem anders hartstikke logisch klinken voor een motor.
Ik vind voor en achterrem juist raar.. heb je namelijk tegenwoordig niet van die systemen dat, als je de voorrem inknijpt ook de achterrem gedeeltelijk wordt gebruikt? Meen dat ik zoiets gelezen had in het theorieboek.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Voorrem idd, tuulk hand voet rem kan wel vind het beetje raar klinken
Kan kloppen. Stond hier volgens mij een post over, of dat was op een ander forum. Nieuwere honda's hebben dat geloof ik. Remhendel inkijpen doet voorrem + achterrem in werking stellen, en achterrem doet ook voorrem in werking stellen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:08 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik vind voor en achterrem juist raar.. heb je namelijk tegenwoordig niet van die systemen dat, als je de voorrem inknijpt ook de achterrem gedeeltelijk wordt gebruikt? Meen dat ik zoiets gelezen had in het theorieboek.
..eeeh. Dankje? ..quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar wat zijn vrouwen die weinig verstand van techniek hebben, en het toch proberen toch schattig![]()
![]()
Is natuurlijk wel volkomen logisch - je meeste remkracht zit vooraan (vandaar dat de schijf/schijven vooraan altijd groter zijn), edoch is je achterrem ideaal om je motor stabiel te houden. Dat zal je zeker merken tijdens de langzamere oefeningen, en de remoefeningen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:08 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik vind voor en achterrem juist raar..
Tuurlijk, dat heb ik door. Alleen de benaming vind ik raar. In mijn hoofd klinkt handrem/voetrem (zeker voor een motor) veel logischer dan voorrem/achterrem.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel volkomen logisch - je meeste remkracht zit vooraan (vandaar dat de schijf/schijven vooraan altijd groter zijn), edoch is je achterrem ideaal om je motor stabiel te houden. Dat zal je zeker merken tijdens de langzamere oefeningen, en de remoefeningen.
Haha, alsjequote:
Ik had nooit gedacht dat ik de achterrem (of voetremquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel volkomen logisch - je meeste remkracht zit vooraan (vandaar dat de schijf/schijven vooraan altijd groter zijn), edoch is je achterrem ideaal om je motor stabiel te houden. Dat zal je zeker merken tijdens de langzamere oefeningen, en de remoefeningen.
Picsquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:54 schreef Lilliesleaf het volgende:
Maar met het hele pak aan.. wow.. vind ik eigenlijk toch veel mooier dan ik in eerste instantie dacht.
Moet je opheusden eens proberen, als blikken konden doden was je 10x dood als je daar doorheen rijdquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:14 schreef dribbel79 het volgende:
Westbroek en tienhoven zijn bijna te pitoresk (wel super kerk minded) en mooi om doorheen te rijden...blaricum is echt kut...superkut
Of Staphorst, op zondagquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je opheusden eens proberen, als blikken konden doden was je 10x dood als je daar doorheen rijd
Dat toneelstukje tussen die presentator en die Spee ook altijdquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
Ik doelde op zondag ja
LOL, net die agent bij wegmisbruikers: "hij is aan het seinen". Die motorrijder zwaaide gewoon naar andere motorrijders
Ah okquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
Ik doelde op zondag ja
LOL, net die agent bij wegmisbruikers: "hij is aan het seinen". Die motorrijder zwaaide gewoon naar andere motorrijders
Kut polen die geen NL kunnen maar wel een NL rijbewijs hebbenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:07 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ah ok
Achja, wegmisbruikers
Vandaag overigens leuke dag gehad bij Gamma Racing Day @ TT Circuit!
Vind het wel jammer dat ze steeds minder motorraces hebben. Aantal jaar geleden was de hele ochtend motoren, nu zijn het twee 'echte' motorraces. Daarna gaan een tiental zijspannen rondjes rijden, wat niet echt spannend is vanwege het lage aantal. Vervolgens elektrische motorfietsen waarvan meer dan de helft uitvalt, wat het nog saaier maakt dan het al is
Bij de Supercar Challenge was het wel even spectaculair met de regen
Ga je met Lilliesleaf de oefeningen doornemen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
Volgend week zaterdag waarschijnlijk een date
Haha inderdaadquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kut polen die geen NL kunnen maar wel een NL rijbewijs hebben
Hehe mooi dat het leuk was, ben toch niet gegaan. Wel jammer ja dat er minder van die 'echte' motorraces komen ja, geluid hoort er wel bij en als je dan alles rolweerstand en kettinggeluid hoort en een irritante piep van die motoren krijg je er ook niet echt zin meer aan
Volgend week zaterdag waarschijnlijk een date
Die heb donderdag volgens mij examen dus dat zal weinig nut hebbenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ga je met Lilliesleaf de oefeningen doornemen?
Dat faalt wel hard jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:15 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Haha inderdaad
Als de elektrische motoren nou net zo hard gaan, dan is het misschien nog te doen. Maar ze doen er ruim 2 minuten over en kunnen dan ook maar 6 rondjes want dan is de accu leeg
Pics?
Hij zei niet wat voor oefeningenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die heb donderdag volgens mij examen dus dat zal weinig nut hebben
Okquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat faalt wel hard ja
Je hebt zo DM
Haha inderdaad, kan je beter een precisie stop hebbenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hopelijk komt er geen noodstop aan te pas
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:25 schreef Salatrel het volgende:
ff een goeie stoppie om de airbags te testen
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:25 schreef Salatrel het volgende:
ff een goeie stoppie om de airbags te testen
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:25 schreef Salatrel het volgende:
ff een goeie stoppie om de airbags te testen
Nog even hier op terugkomend, mijn date is bisexueel dus wie weetquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:17 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Hij zei niet wat voor oefeningen
[..]
Ok
Halve draai links én rechtsomquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog even hier op terugkomend, mijn date is bisexueel dus wie weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |