Ik snap je wel, je hebt blind vertrouwen in je vader. Mooie gedachte trouwens.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:23 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik snap hem eigenlijk ook niet. Hij heeft namelijk vanaf het begin dat ik zei dat ik zelf motor wou gaan rijden constant lopen zeggen: Je moet op tijd een pak kopen, kom laten we langs de motorwinkel gaan om kleding te passen etc. Nu heb ik m'n nieuwe pak (bijna) compleet en dan doet hij er weer laconiek over als ik bij hem achterop ga.
Maar, behalve dat, zoals ik zei: Als dochter ga ik niet constant tegen m'n vader in.
Het klinkt stom, zoals ik het hier opschrijf.. alleen.. het gevoel/idee wat er achter zit, krijg ik niet echt op papier.
Ik denk niet dat je vader het erg vindt als je aangeeft dat je toch liever wel een pak draagt. Dat is niet er tegenin gaan, vind ik.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:23 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik snap hem eigenlijk ook niet. Hij heeft namelijk vanaf het begin dat ik zei dat ik zelf motor wou gaan rijden constant lopen zeggen: Je moet op tijd een pak kopen, kom laten we langs de motorwinkel gaan om kleding te passen etc. Nu heb ik m'n nieuwe pak (bijna) compleet en dan doet hij er weer laconiek over als ik bij hem achterop ga.
Maar, behalve dat, zoals ik zei: Als dochter ga ik niet constant tegen m'n vader in.
Het klinkt stom, zoals ik het hier opschrijf.. alleen.. het gevoel/idee wat er achter zit, krijg ik niet echt op papier.
Het punt is alleen dat je zelf nog zo veilig kunt rijden .quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:58 schreef Lilliesleaf het volgende:
Uiteindelijk nog wel een spijkerbroek aangedaan, maar toch.. weetje.. je gaat er als kind wel vanuit dat je vader weet wat hij doet en wat de grenzen zijn.. zeker bij iemand als mijn vader, met 30 jaar rijervaring. Als hij zegt dat hij dat 'veilig' genoeg vindt, dan ga ik daar niet tegen in en moeilijk doen alsof ik het beter weet dan hij.
Handigquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:24 schreef Tankiej het volgende:
Ik werd gister gebeld door de garage dat mn bestelde bandjes binnen zijn. Nu nog even tijd vinden om er langs te gaan..
Ik doe even crossposten, mag wel voor een keertjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
Is ie goed aangekomen btw ? Voorzieningen een beetje goed?
Je zal 'm nu al wel missen.
Neem zijn gevaarte eens mee zou ik zeggen
En ik pas niet op zijn gevaarte hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:13 schreef Sounddragon het volgende:
Ja hoi
Dikke vette poep, vliegen is zwaar OK, alleen is 9 uur een beetje langHet laatste stukkie was helemaal geweldig in een duoproppie helemaal afgeladen met een mannetje 15 knieën in je nek, en bidden dat het ding van de grond komt..
Net aangekomen @ Statia, zit in een soort van ghetto hier, maar afgesloten terreintje, eigen huissie met airco, webz, badkamer, TV, fridge, keukentje, oventje, tron, king size bed met knarsmatras. en een fokking zwembadTis geen centerparks, maar heel prima te doen. pics will follow.
TIs hier nu bijna half 8, zometeen worden we opgehaald om te gaan eten in een resto, en introductie bij de clan, morgen safetyshit en intro op de plant. En als het goed is krijgen we een eigen 'auto'![]()
Will get back to you; gotta run; hungry as a bitch; Air France food sucks
Crosspost misluktquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik doe even crossposten, mag wel voor een keertje
[..]
En ik pas niet op zijn gevaarte hoor. SD is 1.88m en ik ben 1.64m.
weest welkomquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:18 schreef picodealion het volgende:
Ik kom dit topic vast in de gaten houden. Maandag mijn eerste les.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |