Jep, het zijn hele kleine muggen! Net fruitvliegjes. Super irritant, haha!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:14 schreef Vinniiee het volgende:
Midges zijn toch muggen? Vannacht zat er ook zo'n kreng op mijn kamer, maar kon hem niet vinden om hem neer te meppen. Nog niks kunnen ontdekken, laat dat zo blijven. Ben er gelukkig niet zo gevoelig voor.
23, het valt dus nog wel mee.....quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geintje natuurlijk he
Mag ik de onbeleefde vraag stellen hoe jong je bent?
Inmiddels wel bulten ontdekt, 1 op mijn elleboog en 1 aan de zijkant van mijn bil. Don't ask me how that's possiblequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:06 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jep, het zijn hele kleine muggen! Net fruitvliegjes. Super irritant, haha!
Och man dame, je hebt nog een heel leven voor jequote:
Ben zelf ook een idioot, rij zelf in joggingbroek en t-shirt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:54 schreef Vinniiee het volgende:
Haha wel relaxed! Doe wat je zelf verstandig vind![]()
Als ik je pa was zou ik dat nooit toe staan
Bloter dan een spijkerbroek, sneakers en motor jas komt het bij mij niet.
Joggingbroek schijnt minder te slijten als een spijkerbroekquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:58 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ben zelf ook een idioot, rij zelf in joggingbroek en t-shirt.
Maar als mijn dochter achterop wil gaat ze echt wel in pak, het zal niet aan mij liggen dat ze voor haar leven verminkt is.
Ik begrijp je punt. Ach en met dit weer op binnenwegen kan het ook wel voor een keerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:58 schreef Lilliesleaf het volgende:
Uiteindelijk nog wel een spijkerbroek aangedaan, maar toch.. weetje.. je gaat er als kind wel vanuit dat je vader weet wat hij doet en wat de grenzen zijn.. zeker bij iemand als mijn vader, met 30 jaar rijervaring. Als hij zegt dat hij dat 'veilig' genoeg vindt, dan ga ik daar niet tegen in en moeilijk doen alsof ik het beter weet dan hij.
Ik ben bang dat ik je niet helemaal snap......quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Joggingbroek schijnt minder te slijten als een spijkerbroek
Als bijrijder geen pak heeft, hij/zij in pak (mannen zijn meestal koppiger en doen willen het per se niet) en dan ga ik wel minder veilig op de motor zitten.
Laten we eerlijk zijn, het kan NIET.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt. Ach en met dit weer op binnenwegen kan het ook wel voor een keer
Dan ben zowel jij als je vader behoorlijk naïef, vind je niet?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:58 schreef Lilliesleaf het volgende:
Uiteindelijk nog wel een spijkerbroek aangedaan, maar toch.. weetje.. je gaat er als kind wel vanuit dat je vader weet wat hij doet en wat de grenzen zijn.. zeker bij iemand als mijn vader, met 30 jaar rijervaring. Als hij zegt dat hij dat 'veilig' genoeg vindt, dan ga ik daar niet tegen in en moeilijk doen alsof ik het beter weet dan hij.
Beter trek je geen broek aanquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Joggingbroek schijnt minder te slijten als een spijkerbroek
Heb je gelijk in, heb het niet helemaal goed verwoord.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:14 schreef vannelle het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, het kan NIET.
Wat je zelf doet is je eigen zaak, net als ik dat doe.
Maar je kunt voor een ander niet goedpraten niets aan bescherming te doen.
Dit. Wut, littekens? Motor ongeluk?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan ben zowel jij als je vader behoorlijk naïef, vind je niet?
Een ongeluk hoeft niet per se aan je vader te liggen.
Daarnaast mag je hopelijk zelf wel weten wat je aantrekt, dus er tegenin gaan en het beter weten is niet echt aan de orde.
Het is eigenlijk ook veel te warm voor een pak, maar liever een beetje zweten dan nog meer littekens op m'n lichaam.
Zijn we het daar iig over eens.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, heb het niet helemaal goed verwoord.
Ik snap hem eigenlijk ook niet. Hij heeft namelijk vanaf het begin dat ik zei dat ik zelf motor wou gaan rijden constant lopen zeggen: Je moet op tijd een pak kopen, kom laten we langs de motorwinkel gaan om kleding te passen etc. Nu heb ik m'n nieuwe pak (bijna) compleet en dan doet hij er weer laconiek over als ik bij hem achterop ga.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan ben zowel jij als je vader behoorlijk naïef, vind je niet?
Een ongeluk hoeft niet per se aan je vader te liggen.
Daarnaast mag je hopelijk zelf wel weten wat je aantrekt, dus er tegenin gaan en het beter weten is niet echt aan de orde.
Het is eigenlijk ook veel te warm voor een pak, maar liever een beetje zweten dan nog meer littekens op m'n lichaam.
Ik heb meerdere littekens (was nou niet echt een voorzichtig kind vroegahquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit. Wut, littekens? Motor ongeluk?
Btw: zit op mobiel dus excuse me voor de crossposts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |