abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 19:19:43 #176
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_115063724
Enig idee waar die piep vandaan komt? Zou kunnen duiden op gebrek aan vet in je lagers.
pi_115063812
uit het wiel zelf
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 19:48:33 #178
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_115064864
Lagers checken dus ^O^
pi_115065047
*laten doen". Ik krijg het wiel niet eens uit mijn brommer.
pi_115068657
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:14 schreef Vinniiee het volgende:
Midges zijn toch muggen? Vannacht zat er ook zo'n kreng op mijn kamer, maar kon hem niet vinden om hem neer te meppen. Nog niks kunnen ontdekken, laat dat zo blijven. Ben er gelukkig niet zo gevoelig voor.
Jep, het zijn hele kleine muggen! Net fruitvliegjes. Super irritant, haha!
Sowieso schrijf je zo.
pi_115068684
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:56 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Geintje natuurlijk he ;)

Mag ik de onbeleefde vraag stellen hoe jong je bent? :P
23, het valt dus nog wel mee.....
Sowieso schrijf je zo.
pi_115069824
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:06 schreef -XX- het volgende:

[..]

Jep, het zijn hele kleine muggen! Net fruitvliegjes. Super irritant, haha!
Inmiddels wel bulten ontdekt, 1 op mijn elleboog en 1 aan de zijkant van mijn bil. Don't ask me how that's possible :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:07 schreef -XX- het volgende:

[..]

23, het valt dus nog wel mee.....
Och man dame, je hebt nog een heel leven voor je _O- Zelf ben ik 20, ben ik dan ook al oud? :')
pi_115090471
Net terug van rijles... maar het is lekker weer.. .. hmm.. even pap overhalen om vandaag nog even een stuk te rijden met mij achterop.

Als ik zelf niet kan rijden, dan maar zo. :P
pi_115090862
Groot gelijk heb je, denk dat ik er straks ook nog even op spring :P.

Eerst ff wat dingen regelen in de stad :P
pi_115095290
wiiee! Hoera voor oldbie vaders! *;

'Paaap, kunnen we vandaag een stukje gaan rijden?' 'Wie zien wel...' Uurtje later: 'Hup, pak je helm, we gaan.' ' *O* '

Wel een beetje jammer dat hij wel een beetje vast zit in het idee van: 'In mijn tijd...' om vervolgens mij het goede voorbeeld te geven.

'Ok, wacht ff, moet even een spijkerbroek aan doen, in plaats van shorts' 'Nee joh, 'tis warm genoeg buiten. Laten we gaan.' 'En een jas dan?' 'Het T-shirt dat je aan hebt is goed genoeg!' Roept hij er nog even achteraan, om vervolgens met alleen een helm alvast naar buiten te lopen.

'Want in zijn tijd, droegen ze geen pakken.. alleen midden in de winter als het eigenlijk toch al te koud was om te rijden'
pi_115095578
Haha wel relaxed! Doe wat je zelf verstandig vind ;)

Als ik je pa was zou ik dat nooit toe staan :P

Bloter dan een spijkerbroek, sneakers en motor jas komt het bij mij niet. :P
pi_115095718
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 14:54 schreef Vinniiee het volgende:
Haha wel relaxed! Doe wat je zelf verstandig vind ;)

Als ik je pa was zou ik dat nooit toe staan :P

Bloter dan een spijkerbroek, sneakers en motor jas komt het bij mij niet. :P
Ben zelf ook een idioot, rij zelf in joggingbroek en t-shirt.
Maar als mijn dochter achterop wil gaat ze echt wel in pak, het zal niet aan mij liggen dat ze voor haar leven verminkt is.
pi_115095722
Uiteindelijk nog wel een spijkerbroek aangedaan, maar toch.. weetje.. je gaat er als kind wel vanuit dat je vader weet wat hij doet en wat de grenzen zijn.. zeker bij iemand als mijn vader, met 30 jaar rijervaring. Als hij zegt dat hij dat 'veilig' genoeg vindt, dan ga ik daar niet tegen in en moeilijk doen alsof ik het beter weet dan hij.
pi_115096044
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 14:58 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ben zelf ook een idioot, rij zelf in joggingbroek en t-shirt.
Maar als mijn dochter achterop wil gaat ze echt wel in pak, het zal niet aan mij liggen dat ze voor haar leven verminkt is.
Joggingbroek schijnt minder te slijten als een spijkerbroek :P

Als bijrijder geen pak heeft, hij/zij in pak (mannen zijn meestal koppiger en doen willen het per se niet) en dan ga ik wel minder veilig op de motor zitten.
pi_115096088
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 14:58 schreef Lilliesleaf het volgende:
Uiteindelijk nog wel een spijkerbroek aangedaan, maar toch.. weetje.. je gaat er als kind wel vanuit dat je vader weet wat hij doet en wat de grenzen zijn.. zeker bij iemand als mijn vader, met 30 jaar rijervaring. Als hij zegt dat hij dat 'veilig' genoeg vindt, dan ga ik daar niet tegen in en moeilijk doen alsof ik het beter weet dan hij.
Ik begrijp je punt. Ach en met dit weer op binnenwegen kan het ook wel voor een keer :P
pi_115096129
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 15:08 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Als bijrijder geen pak heeft, hij/zij in pak (mannen zijn meestal koppiger en doen willen het per se niet) en dan ga ik wel minder veilig op de motor zitten.
Ik ben bang dat ik je niet helemaal snap......
pi_115096196
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 15:10 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ik begrijp je punt. Ach en met dit weer op binnenwegen kan het ook wel voor een keer :P
Laten we eerlijk zijn, het kan NIET.
Wat je zelf doet is je eigen zaak, net als ik dat doe.
Maar je kunt voor een ander niet goedpraten niets aan bescherming te doen.
pi_115096264
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 14:58 schreef Lilliesleaf het volgende:
Dan ben zowel jij als je vader behoorlijk naïef, vind je niet?
Een ongeluk hoeft niet per se aan je vader te liggen.

Daarnaast mag je hopelijk zelf wel weten wat je aantrekt, dus er tegenin gaan en het beter weten is niet echt aan de orde.

Het is eigenlijk ook veel te warm voor een pak, maar liever een beetje zweten dan nog meer littekens op m'n lichaam.
pi_115096275
Zal wel over dat slijten gaan; als je een schuiver maakt, dan schijnt een joggingbroek minder snel te slijten als een spijkerbroek. Waarom weet ik niet meer, heen ik een keer ergens gelezen.
pi_115096322
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 15:08 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Beter trek je geen broek aan :+ die vezels uit je lijf laten vissen is niet echt een prettige bedoeling.
pi_115096396
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 15:14 schreef vannelle het volgende:

[..]

Laten we eerlijk zijn, het kan NIET.
Wat je zelf doet is je eigen zaak, net als ik dat doe.
Maar je kunt voor een ander niet goedpraten niets aan bescherming te doen.
Heb je gelijk in, heb het niet helemaal goed verwoord.
pi_115096481
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 15:16 schreef Anne het volgende:

[..]

Daarnaast mag je hopelijk zelf wel weten wat je aantrekt, dus er tegenin gaan en het beter weten is niet echt aan de orde.

Het is eigenlijk ook veel te warm voor een pak, maar liever een beetje zweten dan nog meer littekens op m'n lichaam.
Dit. Wut, littekens? Motor ongeluk? :o

Btw: zit op mobiel dus excuse me voor de crossposts
pi_115096509
quote:
19s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 15:20 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Heb je gelijk in, heb het niet helemaal goed verwoord.
Zijn we het daar iig over eens. ;)
pi_115096582
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 15:16 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik snap hem eigenlijk ook niet. Hij heeft namelijk vanaf het begin dat ik zei dat ik zelf motor wou gaan rijden constant lopen zeggen: Je moet op tijd een pak kopen, kom laten we langs de motorwinkel gaan om kleding te passen etc. Nu heb ik m'n nieuwe pak (bijna) compleet en dan doet hij er weer laconiek over als ik bij hem achterop ga.

Maar, behalve dat, zoals ik zei: Als dochter ga ik niet constant tegen m'n vader in.

Het klinkt stom, zoals ik het hier opschrijf.. alleen.. het gevoel/idee wat er achter zit, krijg ik niet echt op papier.
pi_115096700
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 15:21 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Dit. Wut, littekens? Motor ongeluk? :o

Btw: zit op mobiel dus excuse me voor de crossposts
Ik heb meerdere littekens (was nou niet echt een voorzichtig kind vroegah :')), en maar 1-tje van het motorrijden hoor, die gelukkig alleen SD en ik wel eens zien B-).

Maar dat is gebeurd met 'maar' 40-50 km/h en toen droeg ik zelfs een pak (alleen schoof de jas een stukkie omhoog tijdens m'n glijer). Dus daarom zou ik ook op binnenwegen een pak dragen.

(en geen probleem; ik zit ook mobiel :P )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')