Denk het ook wel ja.. En hij moet daar iets van 4 uur wachten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:30 schreef densmee het volgende:
[..]
op het vliegveld hebben ze wel wifi
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:30 schreef lipje het volgende:
[..]
* lipje stuurt je op een vakantieAls ik een keer naar St.Maarten ga is het per vliegtuig, alleen maar om een keer op dat vliegveld te landen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
mooi dan neem ik aan dat hij zich wel even meldtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Denk het ook wel ja.. En hij moet daar iets van 4 uur wachten.
hij is Nederland uitgezet, omdat ie lief is voor Anne, en nu is een ambtenaar heeeeeel jaloersquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb wat gemist. Waarom is SD weg?
Even googelen op "deportatie"quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Jij bent immers de Gestapo.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:35 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Even googelen op "deportatie"
Hij gaat de kraanmachinist uithangen op St. Eustatius voor de komende 2 maanden, hier dus:quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hij heeft het sowieso beloofdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:32 schreef densmee het volgende:
[..]
mooi dan neem ik aan dat hij zich wel even meldt
Haha koel. Weer eens wat anders.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij gaat de kraanmachinist uithangen op St. Eustatius voor de komende 2 maanden, hier dus:
[ afbeelding ]
verrekijker piloot toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij gaat de kraanmachinist uithangen op St. Eustatius voor de komende 2 maanden, hier dus:
[ afbeelding ]
Kusjes names de hele PTA SCquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Nice timing, kort maar krachtig: " Geland, nu 4 uurtjes wachten voor winair."
heb je je bootje al in Amsterdam liggen?quote:
Nee, ik zou Dutch Valley gaan maar Gordon treedt helaas niet op.........quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:52 schreef lipje het volgende:
[..]
heb je je bootje al in Amsterdam liggen?
Kan je toch naar Joling op het water kijkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nee, ik zou Dutch Valley gaan maar Bojan treedt helaas niet op.........
annequote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:38 schreef Anne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
De SD kon er anders ook wat van.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Jij bent immers de Gestapo.
SicherheitsDienst!quote:
Goedemorgen. Nu wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 04:13 schreef Sounddragon het volgende:
Zow, lekker gegeten, beetje bijgeluld, tis een vage boel hier. Nog iemand wakker?
nee ik moet gewoon werken, niet iedereen gaat 8 weken op vakantiequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 04:13 schreef Sounddragon het volgende:
Zow, lekker gegeten, beetje bijgeluld, tis een vage boel hier. Nog iemand wakker?
Dat zijn niet de t-shirts voor de prijswinnaars hoorquote:
Oh, ok!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat zijn niet de t-shirts voor de prijswinnaars hoor!
Herkenbaar.quote:Pfft... ik ben de kasten op mijn vroegere slaapkamer bij mijn ouders aan het uitpluizen (op verzoek, mag ook wel, gezien ik alweer zo'n 4 jaar uit huis ben).
Wat een troep... Gelukkig mag ik alles laten staan wat ik wil bewaren. Eerst thuis ook maar eens wat opruimen en weggooien, dan kan het daar weer voor in de plek terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |