Iedereen moet lief zijn voor Annequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef lipje het volgende:
[..]
voor wie van de drie is de taak weggelegd om lief te zijn voor Anne?
enne tafelkleed
Op een andere manier dan jij, hoop ik toch.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Iedereen moet lief zijn voor Anne
Houd je bekquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Op een andere manier dan jij, hoop ik toch.
Dat hoop ik ook, maar zolang het wireless is, is het redelijk safequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Op een andere manier dan jij, hoop ik toch.
Hoop ik toch. En ik hoop het ook voor Anne, enge Fries.quote:
een rubber is ook een galvanische scheiding hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, maar zolang het wireless is, is het redelijk safe
veel succes daarquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:12 schreef Sounddragon het volgende:
Ja, maar daar had ik het dus niet over![]()
Afijn; sluitpost; ik ga nog effe een paar uurtjes tukken.
Ik zal proberen om zo nu en dan wat te posten.
Bis später allen, en gedraag je een beetje
Okeequote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:12 schreef Sounddragon het volgende:
Allebei?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:31 schreef GrunnigsTrots het volgende:
kwam er net achter dat ik allebei m'n gaspadalen kan inklappen, ook leuke diefstalbeveiliging
viel spass en tot spreeksquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:12 schreef Sounddragon het volgende:
Ja, maar daar had ik het dus niet over![]()
Afijn; sluitpost; ik ga nog effe een paar uurtjes tukken.
Ik zal proberen om zo nu en dan wat te posten.
flesjes tijd !!quote:
Meldquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Iedereen moet lief zijn voor Anne
nope, was een invalideauto ofzoquote:
Ja, twee maanden is heel lang. Ons maximum is 10 dagen of zo, en dat gaan we binnenkort nog eens over doen. Heb je geen hobby waar je je op kunt storten?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:10 schreef Anne het volgende:
Blegh. Nu ik hier in m'n uppie zit, na anderhalve week 24/7 samen te zijn, dringt het toch even door dat 2 maanden best wel lang is en dat het nu toch echt aan 't gebeuren is.
ga treinen spottenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:30 schreef Anne het volgende:
Niet echt, nee. Maar goed; Maandag begint de werkweek weer.
Al heb ik daar (nu?) ook totaal geen zin meer in![]()
![]()
.
Wie gaat er bij jou de hort op? Jijzelf?
moet ze er nog moeite voor doen ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:42 schreef Duvel het volgende:
Er rijden geen treinen door haar woonplaats.
Ik heb beloofd aan Anne om alles dat ik mis zie gaan zo lang SD er is meteen te rapporteren.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:05 schreef Alfisti het volgende:
[ afbeelding ]
Herr Balkonia von die Gestapo
Barcaschutzconiastaffelquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb beloofd aan Anne om alles dat ik mis zie gaan zo lang SD er is meteen te rapporteren.
Een soort Gestapo dus.
jij negertquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:56 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti zet een pot Douwe Egberts Black
Wie is je chick dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb beloofd aan Anne om alles dat ik mis zie gaan zo lang SD er is meteen te rapporteren.
Een soort Gestapo dus.
Ik heb geen sidekick nodigquote:
dan heb jij twee maanden vakantiequote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Een soort Gestapo dus.
Ik zag het net zelf, maar ik was al te laat om te veranderenquote:
op het vliegveld hebben ze wel wifiquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:30 schreef Anne het volgende:
Als 't goed is, is ie nu geland op Sint Maarten..
* lipje stuurt je op een vakantiequote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zag het net zelf, maar ik was al te laat om te veranderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |