ik moet er niet aan denken iigquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:57 schreef Paladijn het volgende:
Genoeg Groningers die in Leeuwarden arbeidsplaatsen innemen.
Is goud mien jong!
yush! Afsteken en in zee duwen die Groningers!quote:
pas maar op, tijdens mijn afwezigheid zullen blup, Snakey en Yvonne mijn taken overnemen, en die hebben een hekel aan voetstappen op tafelquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:26 schreef Alfisti het volgende:
Is SD al weg?
* Alfisti begint alvast op de tafel te dansen
@sLipje: Ben jij minder koffie gaan drinken
voor wie van de drie is de taak weggelegd om lief te zijn voor Anne?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
pas maar op, tijdens mijn afwezigheid zullen blup, Snakey en Yvonne mijn taken overnemen, en die hebben een hekel aan voetstappen op tafel
Als je goed kijkt zie je het verschil:quote:
Kwestie van goed wassen, beetje roze spul eromheen en een beetje verfquote:
Iedereen moet lief zijn voor Annequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef lipje het volgende:
[..]
voor wie van de drie is de taak weggelegd om lief te zijn voor Anne?
enne tafelkleed
Op een andere manier dan jij, hoop ik toch.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Iedereen moet lief zijn voor Anne
Houd je bekquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Op een andere manier dan jij, hoop ik toch.
Dat hoop ik ook, maar zolang het wireless is, is het redelijk safequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Op een andere manier dan jij, hoop ik toch.
Hoop ik toch. En ik hoop het ook voor Anne, enge Fries.quote:
een rubber is ook een galvanische scheiding hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, maar zolang het wireless is, is het redelijk safe
veel succes daarquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:12 schreef Sounddragon het volgende:
Ja, maar daar had ik het dus niet over![]()
Afijn; sluitpost; ik ga nog effe een paar uurtjes tukken.
Ik zal proberen om zo nu en dan wat te posten.
Bis später allen, en gedraag je een beetje
Okeequote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:12 schreef Sounddragon het volgende:
Allebei?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:31 schreef GrunnigsTrots het volgende:
kwam er net achter dat ik allebei m'n gaspadalen kan inklappen, ook leuke diefstalbeveiliging
viel spass en tot spreeksquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:12 schreef Sounddragon het volgende:
Ja, maar daar had ik het dus niet over![]()
Afijn; sluitpost; ik ga nog effe een paar uurtjes tukken.
Ik zal proberen om zo nu en dan wat te posten.
flesjes tijd !!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |