wat klop er niet danquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:22 schreef Anne het volgende:
Alleen niet kloppend.
En dan slaat "niet kloppend" niet op SD zijn gevaarte.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:50 schreef Sounddragon het volgende:
Jeh, ze hebben mijn Hoochie in laten slapen vorige week
quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:50 schreef Sounddragon het volgende:
Jeh, ze hebben mijn Hoochie in laten slapen vorige week
Nee, hij is net geen 6 geworden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:11 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]gecondoleerd, ik weet hoe het voelt
ouderdom of wat anders?
Dat is helemaal zuurquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, hij is net geen 6 geworden.
Arthrose in zijn voorpoot. Hij wilde zelfs met morfine niet meer opstaan.
Hoe noem je hem dan? Voorrem? .. Vind handrem/voetrem anders hartstikke logisch klinken voor een motor.quote:
Voorrem idd, tuulk hand voet rem kan wel vind het beetje raar klinkenquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:01 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Hoe noem je hem dan? Voorrem? .. Vind handrem/voetrem anders hartstikke logisch klinken voor een motor.
Ik vind voor en achterrem juist raar.. heb je namelijk tegenwoordig niet van die systemen dat, als je de voorrem inknijpt ook de achterrem gedeeltelijk wordt gebruikt? Meen dat ik zoiets gelezen had in het theorieboek.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Voorrem idd, tuulk hand voet rem kan wel vind het beetje raar klinken
Kan kloppen. Stond hier volgens mij een post over, of dat was op een ander forum. Nieuwere honda's hebben dat geloof ik. Remhendel inkijpen doet voorrem + achterrem in werking stellen, en achterrem doet ook voorrem in werking stellen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:08 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik vind voor en achterrem juist raar.. heb je namelijk tegenwoordig niet van die systemen dat, als je de voorrem inknijpt ook de achterrem gedeeltelijk wordt gebruikt? Meen dat ik zoiets gelezen had in het theorieboek.
..eeeh. Dankje? ..quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar wat zijn vrouwen die weinig verstand van techniek hebben, en het toch proberen toch schattig![]()
![]()
Is natuurlijk wel volkomen logisch - je meeste remkracht zit vooraan (vandaar dat de schijf/schijven vooraan altijd groter zijn), edoch is je achterrem ideaal om je motor stabiel te houden. Dat zal je zeker merken tijdens de langzamere oefeningen, en de remoefeningen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:08 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik vind voor en achterrem juist raar..
Tuurlijk, dat heb ik door. Alleen de benaming vind ik raar. In mijn hoofd klinkt handrem/voetrem (zeker voor een motor) veel logischer dan voorrem/achterrem.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel volkomen logisch - je meeste remkracht zit vooraan (vandaar dat de schijf/schijven vooraan altijd groter zijn), edoch is je achterrem ideaal om je motor stabiel te houden. Dat zal je zeker merken tijdens de langzamere oefeningen, en de remoefeningen.
Haha, alsjequote:
Ik had nooit gedacht dat ik de achterrem (of voetremquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel volkomen logisch - je meeste remkracht zit vooraan (vandaar dat de schijf/schijven vooraan altijd groter zijn), edoch is je achterrem ideaal om je motor stabiel te houden. Dat zal je zeker merken tijdens de langzamere oefeningen, en de remoefeningen.
Picsquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:54 schreef Lilliesleaf het volgende:
Maar met het hele pak aan.. wow.. vind ik eigenlijk toch veel mooier dan ik in eerste instantie dacht.
Moet je opheusden eens proberen, als blikken konden doden was je 10x dood als je daar doorheen rijdquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:14 schreef dribbel79 het volgende:
Westbroek en tienhoven zijn bijna te pitoresk (wel super kerk minded) en mooi om doorheen te rijden...blaricum is echt kut...superkut
Of Staphorst, op zondagquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je opheusden eens proberen, als blikken konden doden was je 10x dood als je daar doorheen rijd
Dat toneelstukje tussen die presentator en die Spee ook altijdquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
Ik doelde op zondag ja
LOL, net die agent bij wegmisbruikers: "hij is aan het seinen". Die motorrijder zwaaide gewoon naar andere motorrijders
Ah okquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
Ik doelde op zondag ja
LOL, net die agent bij wegmisbruikers: "hij is aan het seinen". Die motorrijder zwaaide gewoon naar andere motorrijders
Kut polen die geen NL kunnen maar wel een NL rijbewijs hebbenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:07 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ah ok
Achja, wegmisbruikers
Vandaag overigens leuke dag gehad bij Gamma Racing Day @ TT Circuit!
Vind het wel jammer dat ze steeds minder motorraces hebben. Aantal jaar geleden was de hele ochtend motoren, nu zijn het twee 'echte' motorraces. Daarna gaan een tiental zijspannen rondjes rijden, wat niet echt spannend is vanwege het lage aantal. Vervolgens elektrische motorfietsen waarvan meer dan de helft uitvalt, wat het nog saaier maakt dan het al is
Bij de Supercar Challenge was het wel even spectaculair met de regen
Ga je met Lilliesleaf de oefeningen doornemen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
Volgend week zaterdag waarschijnlijk een date
Haha inderdaadquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kut polen die geen NL kunnen maar wel een NL rijbewijs hebben
Hehe mooi dat het leuk was, ben toch niet gegaan. Wel jammer ja dat er minder van die 'echte' motorraces komen ja, geluid hoort er wel bij en als je dan alles rolweerstand en kettinggeluid hoort en een irritante piep van die motoren krijg je er ook niet echt zin meer aan
Volgend week zaterdag waarschijnlijk een date
Die heb donderdag volgens mij examen dus dat zal weinig nut hebbenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ga je met Lilliesleaf de oefeningen doornemen?
Dat faalt wel hard jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:15 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Haha inderdaad
Als de elektrische motoren nou net zo hard gaan, dan is het misschien nog te doen. Maar ze doen er ruim 2 minuten over en kunnen dan ook maar 6 rondjes want dan is de accu leeg
Pics?
Hij zei niet wat voor oefeningenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die heb donderdag volgens mij examen dus dat zal weinig nut hebben
Okquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat faalt wel hard ja
Je hebt zo DM
Haha inderdaad, kan je beter een precisie stop hebbenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hopelijk komt er geen noodstop aan te pas
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:25 schreef Salatrel het volgende:
ff een goeie stoppie om de airbags te testen
Nog even hier op terugkomend, mijn date is bisexueel dus wie weetquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:17 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Hij zei niet wat voor oefeningen
[..]
Ok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |