Denk ut nie, zou wel een heel eind uit de buurt zijn van Zwolle (als hij daar de motor ook gekocht heeft)quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:17 schreef Joooo-pi het volgende:
Die tweede is bij vliegbasis Leeuwarden?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:18 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik post hier geloof ik nog geen half jaar
Je ziet toch niks man, op die fotoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:17 schreef Yreal het volgende:
Doe deze maar voor mij
https://fbcdn-sphotos-a.a(...)80126_47198641_o.jpg
Zou bijna zeggen word ook wel eens tijd... de bandit heb ik toch al ruim anderhalf jaar niet meer ofzoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:21 schreef Sounddragon het volgende:
OK, hearjee, hearjee;
Ik heb er om te beginnen eens een paar uit de OP geknikkerd; er stond er eentje bij die al ruim 2000 dagen niet meer op FOK! is geweesten als er zich niet meer oldbie's melden gaan er nog meer uit.. tijd om de knuppel eens in het OP-hoenderhok te gooien; eenieder die langer als een half jaar zijn Nase niet laat zien, gaat eruit, en wie erin wil, zal zich op eenzelfde manier minimaal een half jaar moeten bewijzen door hier met enige regelmaat serieus mee te posten.
Ik weet niet wie die mooie zwarte banners heeft gefabriceerd, maar die mag zich even melden, we hebben een Newbie banner nodig, zodat we nog wel een beetje onderscheid houden; ordnug muss sein
Toe bie kontinjoed.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
Heuj, gespot
Waar hangt dat vliegtuig? Deelen?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:17 schreef Joooo-pi het volgende:
Die tweede is bij vliegbasis Leeuwarden?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:21 schreef Sounddragon het volgende:
OK, hearjee, hearjee;
Ik heb er om te beginnen eens een paar uit de OP geknikkerd; er stond er eentje bij die al ruim 2000 dagen niet meer op FOK! is geweesten als er zich niet meer oldbie's melden gaan er nog meer uit.. tijd om de knuppel eens in het OP-hoenderhok te gooien; eenieder die langer als een half jaar zijn Nase niet laat zien, gaat eruit, en wie erin wil, zal zich op eenzelfde manier minimaal een half jaar moeten bewijzen door hier met enige regelmaat serieus mee te posten.
Ik weet niet wie die mooie zwarte banners heeft gefabriceerd, maar die mag zich even melden, we hebben een Newbie banner nodig, zodat we nog wel een beetje onderscheid houden; ordnug muss sein
Toe bie kontinjoed.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:30 schreef stinkie het volgende:
[..]
Suggestie voor een newbe banner: een mooie, gesloten deur
Aandraaien aftapplug met dinges...momentsleutel, kostte mij 70,- (heliciol etc...)quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:48 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Tjsa dat heb ik gemerktBen inmiddels het werkplaatshandboek aan het doorspitten.
Hier, hij komt zijn OP positie meteen maar weer effe veiligstellenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:30 schreef stinkie het volgende:
[..]
Suggestie voor een newbe banner: een mooie, gesloten deur
prutsertquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:36 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Aandraaien aftapplug met dinges...momentsleutel, kostte mij 70,- (heliciol etc...)
klok -> klepelquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
Aftapplug hoef je maar handvast te draaien, koperen ringetje zorgt voor de afdichting
Sleutelen mag in de woonkamer?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:51 schreef Sounddragon het volgende:
Suggestie afgewezen, de deuren liggen in de houtcontainer, we hebben inmiddels een schuifpui zonder glas, dan kunnen de motoren ook binnenstaan
Hij hoeft niet muurvast te zitten in ieder geval. En met handvast bedoel ik niet dat je hem met je vingers aan draaitquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
prutsert
[..]
klok -> klepel
plug draai je gewoon vast = vast, het filter kun je handvast draaien, niet vergeten om de rubber ring even vet te maken met een vingertje olie.
Jaja, motor net nieuw en overmoedig (doe ik wel ff)...ringsleutel: PATS! fuck...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |