Ja, die is actief helaasquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:04 schreef stinkie het volgende:
Weet iemand trouwens of die traject controle tussen Utrecht en Amsterdam op de A2 nu wel of iet actief is? Ik heb dat een beetje gemist tijdens mijn vakantie
Vooralle zekerheid heb ik de cruisecrontrol maar gebruikt. Val er alleen bijna bij in slaap, dus vanmiddag eens kijken hoe het rijd met de begrenzer aan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:01 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ja, die is actief helaasVanaf maandag ook maar netjes aan de snelheid houden
Hmja, maar niet zoals hier in NL. Midges zijn van het formaat fruitvliegje, en vallen je aan in zwermen.quote:
De oldbies laten zich idd al een tijdje niet meer zien.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:21 schreef Sounddragon het volgende:
OK, hearjee, hearjee;
Ik heb er om te beginnen eens een paar uit de OP geknikkerd; er stond er eentje bij die al ruim 2000 dagen niet meer op FOK! is geweesten als er zich niet meer oldbie's melden gaan er nog meer uit.. tijd om de knuppel eens in het OP-hoenderhok te gooien; eenieder die langer als een half jaar zijn Nase niet laat zien, gaat eruit, en wie erin wil, zal zich op eenzelfde manier minimaal een half jaar moeten bewijzen door hier met enige regelmaat serieus mee te posten.
Ik weet niet wie die mooie zwarte banners heeft gefabriceerd, maar die mag zich even melden, we hebben een Newbie banner nodig, zodat we nog wel een beetje onderscheid houden; ordnug muss sein
Toe bie kontinjoed.
Allemachtig, dat zijn er nogal watquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hmja, maar niet zoals hier in NL. Midges zijn van het formaat fruitvliegje, en vallen je aan in zwermen.
150 beten geteld, en dat is slechts van 1 avond en ochtenddus tja, kampeer 's zomers in Schotland nooit op windloze plekken
JEp sinds 2 juli of zo ietsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:04 schreef stinkie het volgende:
Weet iemand trouwens of die traject controle tussen Utrecht en Amsterdam op de A2 nu wel of iet actief is? Ik heb dat een beetje gemist tijdens mijn vakantie
Ik rij daar elke dagquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:13 schreef bwt het volgende:
[..]
JEp sinds 2 juli of zo iets
Ik moet nu ook gaan uitkijken als ik weer richting diemen moet
Ik ben deze week pas weer gaan werken, en de Busa heb ik nog niet gebruikt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als je dat met haybusa snelheid hebt gedaan kan je lachen
zomaar een wilde gok, maar uhm, bij je achterwielquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:24 schreef Yreal het volgende:
Als ik loop met de motor hoor ik om de zoveel seconden een tik komende vanuit mijn achterwiel. Tijdens het rijden heb ik het idee dat ik veel meer hobbel dan eerst bij het rechtdoor rijden. Iemand een idee waar ik dat moet zoeken?
Gelukkig ben ik er nogquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:00 schreef bwt het volgende:
[..]
De oldbies laten zich idd al een tijdje niet meer zien.
Het verval begon met het onverwachte vertrek van WB en de noodzakelijke reorganisatie van 2 topics tot 1.
Er was geen tweede topic.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:00 schreef bwt het volgende:
[..]
De oldbies laten zich idd al een tijdje niet meer zien.
Het verval begon met het onverwachte vertrek van WB en de noodzakelijke reorganisatie van 2 topics tot 1.
Op het moment dat ik hem begin te draaien doet het piep piep...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:52 schreef Dekatria het volgende:
Ding op de bok zetten en even je achterwiel checken
volgens mij ligt dat toch ook erg aan de periode? volgens mij is mei een betere periode om te kamperen in schotlandquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hmja, maar niet zoals hier in NL. Midges zijn van het formaat fruitvliegje, en vallen je aan in zwermen.
150 beten geteld, en dat is slechts van 1 avond en ochtenddus tja, kampeer 's zomers in Schotland nooit op windloze plekken
ik kan het wiel niet heen en weer bewegen in de achterbrugquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:36 schreef Dekatria het volgende:
Lagers wellicht? Zit er speling in je wiel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |