Ja beetje "sensatie" zoeken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
1503 posts over; schuldig of onschuldig?
nee een discussie over iets wat in het nieuws isquote:
Heel vreemd gegeven vind ik dat, lopende nieuwsberichten in NWS.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:12 schreef sp3c het volgende:
nee een discussie over iets wat in het nieuws is
zie je vaker in NWS
de slowchat daarentegen loopt voor geen meter!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heel vreemd gegeven vind ik dat, lopende nieuwsberichten in NWS.
Discussie? Ja of de vecht-Marokkaan het wel of niet gedaan heeft bedoel je, de feitelijkheden zijn minimaal en iedereen komt zn plasje doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee een discussie over iets wat in het nieuws is
zie je vaker in NWS
Die mannen in een AT laten zich niet zomaar mishandelenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ha ha ik denk dat dit door zijn managment ingegeven is, als er een AT voor zijn deur staat zie ik hem doorflippen en ook nog eens een extra aanklacht voor diender mishandeling op zijn brood krijgen.
in dit geval of hij wel of niet verdacht isquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Discussie? Ja of de vecht-Marokkaan het wel of niet gedaan heeft bedoel je, de feitelijkheden zijn minimaal en iedereen komt zn plasje doen.
Nee verder een aardig kneuterig roddel reeks wat mij betreft, en die heb je ook nodig in de vakantieperiode.![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:19 schreef Copycat het volgende:
Belachelijk! Dat iedereen op een forum gewoon maar zijn/haar zegje kan doen over een ongoing nieuwsfeit!
ik vind het zelfs verderfelijk!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:19 schreef Copycat het volgende:
Belachelijk! Dat iedereen op een forum gewoon maar zijn/haar zegje kan doen over een ongoing nieuwsfeit!
Het leest alleen zo verschrikkelijk moeilijk weg als je door gaat scrollen naar de feitelijke inhoud.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:19 schreef Copycat het volgende:
Ja natuurlijk. Iedereen in dit topic zit hier vanwege de Marokkaanse touchquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:24 schreef Bastard het volgende:
Het leest alleen zo verschrikkelijk moeilijk weg als je door gaat scrollen naar de feitelijke inhoud.
Overigens, er wordt op zoveel feesten wel iemand in elkaar geslagen, maar dit betreft vermoedelijk een dader van Marokkaanse afkomst, zal er ook wel iets mee te maken hebben.
Ja precies. Het heeft er niets mee te maken dat het een K1-zwaargewicht kampioen is die al meerdere malen mensen voor niets het ziekenhuis inramt en daar tot nu toe altijd mee wegkwam.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:24 schreef Bastard het volgende:
Overigens, er wordt op zoveel feesten wel iemand in elkaar geslagen, maar dit betreft vermoedelijk een dader van Marokkaanse afkomst, zal er ook wel iets mee te maken hebben.
probeer het nog isquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het leest alleen zo verschrikkelijk moeilijk weg als je door gaat scrollen naar de feitelijke inhoud.
nee het betreft een bekende Nederlanderquote:Overigens, er wordt op zoveel feesten wel iemand in elkaar geslagen, maar dit betreft vermoedelijk een dader van Marokkaanse afkomst, zal er ook wel iets mee te maken hebben.
nou ja, het is natuurlijk wel mooi meegenomen dat het ook nog een marokkaan is natuurlijk, maar het belangrijkste is natuurlijk dat het een bekende nederlander is die recentelijk nogal in het nieuws is geweest... dat maakt het wel sappigquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja precies. Het heeft er niets mee te maken dat het een K1-zwaargewicht kampioen is die al meerdere malen mensen voor niets het ziekenhuis inramt en daar tot nu toe altijd mee wegkwam.
Het is razzzzzisme.
Deze zal het ook wel goed doen dunkt me: http://www.medium-catrina.nl/quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:33 schreef Copycat het volgende:
Fijn dat ik je kon helpen je juiste medium te vinden.
100% dat dit niet zulk nieuws was geweest als niet net ervoor dat hele Estelle verhaal zo groot in het nieuws was geweest.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:34 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja, het is natuurlijk wel mooi meegenomen dat het ook nog een marokkaan is natuurlijk, maar het belangrijkste is natuurlijk dat het een bekende nederlander is die recentelijk nogal in het nieuws is geweest... dat maakt het wel sappig
En aardig schofferend ook. Maar dat zal wel weer niet zo bedoeld zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:36 schreef sp3c het volgende:
dat hele 'het zal wel zijn omdat hij Marokkaan is' is de Pavlov reactie slimme
beetje schofferend is het wel jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
En aardig schofferend ook. Maar dat zal wel weer niet zo bedoeld zijn.
bij wat voor feestjes kom jij dan? ik heb het in ieder geval nog niet eerder meegemaakt, ook niet als er Marokkanen waren trouwens.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
ik ben vaak op Sensation geweest (in het begin) maar ik heb idd nog nooit de botten door iemand zijn been zien stekenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:41 schreef WRH het volgende:
[..]
bij wat voor feestjes kom jij dan? ik heb het in ieder geval nog niet eerder meegemaakt, ook niet als er Marokkanen waren trouwens.
ja dat bedoel ik... ik denk alleen dat de beeldvorming etc. eventueel bij een veroordeling tot strafvermindering zal zorgen... maar we zullen zienquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
100% dat dit niet zulk nieuws was geweest als niet net ervoor dat hele Estelle verhaal zo groot in het nieuws was geweest.
De frontpagequote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:17 schreef Hathor het volgende:
Ik las vanochtend ergens dat ie contact met de politie heeft gehad en heeft aangegeven zich bij terugkeer in NL wil komen melden. Dit waarschijnlijk om genante taferelen op Schiphol te voorkomen. Kan even zo snel die link niet meer vinden, excuus.
Dat staat allemaal in de berichtgeving.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:58 schreef Books het volgende:
Waarom wil je jezelf aangeven als je niets gedaan zou hebben? Hmmmm vreemde vogel!
Dat begrijp ik wel maar hij is nu toch helemaal op het juiste pad en dit doet hij nu niet meer etc. etc. dus waarom onderhandelen als je zelf zegt dat dit achter je ligt.quote:
Het Hell's Angels syndroom. Die kwamen bij Barend en Van Dorp even 'bewijzen' dat ze echt helemaal geen criminelen warenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ha ha ik denk dat dit door zijn managment ingegeven is, als er een AT voor zijn deur staat zie ik hem doorflippen en ook nog eens een extra aanklacht voor diender mishandeling op zijn brood krijgen.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:02 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Het Hell's Angels syndroom. Die kwamen bij Barend en Van Dorp even 'bewijzen' dat ze echt helemaal geen criminelen waren
Straks was het helemaal geen theedoek, maar de hoofddoek van zijn nichtje ofzoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:08 schreef Leandra het volgende:
Zo'n AT is natuurlijk ook wel genant, zeker als je weet dat degenen die bij jou zijn dan ook eventjes beperkt zijn in hun doen en laten, zeker als zo'n AT voor de deur staat.
Maar kennelijk wil hij bij aankomst in NL gewoon bij de douane door kunnen lopen en eerst naar huis kunnen gaan voor hij zich bij de politie meldt.
Misschien dat hij thuis de theedoeken nog even wil tellen, of zou Estelle al een sleutel hebben?
Hij wordt als verdachte gezien, de politie wil hem dus horen. Gaat hij mee akkoord, vind hij ook geen probleem. Hij wil alleen geen hele show met arrestatie in het openbaar of problemen als hij het bureau binnen komt lopen. Daarom onderhandelen. Hij werkt ook volledig mee aan het onderzoek.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:01 schreef Books het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel maar hij is nu toch helemaal op het juiste pad en dit doet hij nu niet meer etc. etc. dus waarom onderhandelen als je zelf zegt dat dit achter je ligt.
Wat een oppassende burgerman ineens. Estelle heeft duidelijk een goede invloed op hem.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:10 schreef Auti het volgende:
[..]
Hij wordt als verdachte gezien, de politie wil hem dus horen. Gaat hij mee akkoord, vind hij ook geen probleem. Hij wil alleen geen hele show met arrestatie in het openbaar of problemen als hij het bureau binnen komt lopen. Daarom onderhandelen. Hij werkt ook volledig mee aan het onderzoek.
Wellicht. En voor hoe lang?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:12 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Wat een oppassende burgerman ineens. Estelle heeft duidelijk een goede invloed op hem.
ok, maar de vraag is dus volgens mij waarom hij denkt / verwacht / aanneemt dat het zo'n show wordt, dat is toch helemaal niet gezegd? maar hij gaat er blijbkaar al wel vanuit en daarom is hij nu aan het onderhandelen, ik vind zo'n verwachting best wel vreemd eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:10 schreef Auti het volgende:
[..]
Hij wil alleen geen hele show met arrestatie in het openbaar of problemen als hij het bureau binnen komt lopen. Daarom onderhandelen. Hij werkt ook volledig mee aan het onderzoek.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:17 schreef WRH het volgende:
[..]
ok, maar de vraag is dus volgens mij waarom hij denkt / verwacht / aanneemt dat het zo'n show wordt, dat is toch helemaal niet gezegd? maar hij gaat er blijbkaar al wel vanuit en daarom is hij nu aan het onderhandelen, ik vind zo'n verwachting best wel vreemd eigenlijk.
(alsof hij met zo'n onderhandeling de pers op afstand houdt, die hebben al helemaal niets te maken met deze hele voorwaarden-onderhandeling)
Precies, gun die mannen ook hun pleziertjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als er een AT moet komen dan is de kans groot dat iemand geboeid wordt afgevoerd.
Dit kon hij niet voorkomen.quote:
Hij is bang dat hij flipt en dan kan hij het helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als er een AT moet komen dan is de kans groot dat iemand geboeid wordt afgevoerd.
ohja, dat was het. en dat hij dan weer doorslaat en het allemaal zwart voor zijn ogen wordt enzo.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij is bang dat hij flipt en dan kan hij het helemaal vergeten.
Juist, en dan kan hij elk verweer dat aangevoerd zou kunnen worden, een lachertje is. Hij heeft dan weer zijn adreskaartje afgegeven.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:52 schreef WRH het volgende:
[..]
ohja, dat was het. en dat hij dan weer doorslaat en het allemaal zwart voor zijn ogen wordt enzo.
Niet eens vergezocht. Ruud zou wel gek zijn hier niets over te zeggen. Ik zou mn kinderen niet in de buurt willen hebben van zo'n ongeleid projectiel.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:52 schreef Droopie het volgende:
Theorie..
Gisterenmiddag in de rechtbank heeft Ruud Gullit gevraagd of hij het voogdijschap over de kinderen mag hebben, onder het mom het is onveilig bij hun moeder.
Estelle die zegt, hoe kom je daar nou bij..
En de advocaat vraagt aan de rechter is de kans dat er binnenkort een AT met getrokken pistolen de partner van mevrouw Cruijff komt ophalen aanwezig.. Rechter zegt dat kan gebeuren met verdachten die gesignaleerd staan.. Estelle kijkt huilend om haar heen, en advocaat van haar vraagt om uitstel.
Dag later is Badr om, want ja de liefde overwint alles
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:52 schreef Droopie het volgende:
Theorie..
Gisterenmiddag in de rechtbank heeft Ruud Gullit gevraagd of hij het voogdijschap over de kinderen mag hebben, onder het mom het is onveilig bij hun moeder.
Estelle die zegt, hoe kom je daar nou bij..
En de advocaat vraagt aan de rechter is de kans dat er binnenkort een AT met getrokken pistolen de partner van mevrouw Cruijff komt ophalen aanwezig.. Rechter zegt dat kan gebeuren met verdachten die gesignaleerd staan.. Estelle kijkt huilend om haar heen, en advocaat van haar vraagt om uitstel.
Dag later is Badr om, want ja de liefde overwint alles
Ik denk dat het een stuk beter werkt als ie even voor een poosje tussen 4 muren word gesmeten, al is het alleen maar om duidelijk te maken dat ie niet overal mee weg kan komen. het is waarschijnlijk ook in zijn eigen belang, anders zou ie de 30 wel eens niet kunnen halen, dit soort gasten eindigen meestal maar op een manier.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:10 schreef Volgut het volgende:
Ik hoop dat hij professionele hulp krijgt vanwege zijn agressieproblemen. Misschien heeft hij wel onverwerkt verdriet en gedraagt hij zich daarom zo agressief.
Natuurlijk heeft ze zich daar wel in verdiept, ze wist precies wat er op zijn bankrekening staat en heeft uitgerekend daar zeker een jaartje of 4-5 ongeneerd van te kunnen shoppen voordat ze weer een verse provider aan de haak moet slaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:13 schreef Flow3r het volgende:
Maar zou Estelle zich helemaal niet verdiept hebben in zijn achtergrond? Het lijkt me toch dat ze wel wist wat voor vlees ze in de kuip had.
Ze kwam zo stellig over in die eerdere interviews waarin ze verklaarde oud te willen worden met Badr en dat hun liefde zo warm en groots was![]()
Wel vreemd dat ze nu zwijgt in alle talen, je zou verwachten dat ze het dan nu op zou nemen voor haar grote liefde
Tuurlijk weet ze wel wie Badr Hari is, maar ze is net als een wapenhandelaar. Als je geld hebt, dan stel ik geen vragen over wat je met die wapens gaat doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:13 schreef Flow3r het volgende:
Maar zou Estelle zich helemaal niet verdiept hebben in zijn achtergrond? Het lijkt me toch dat ze wel wist wat voor vlees ze in de kuip had.
bronquote:Badr Hari is blij dat er duidelijkheid komt
HILVERSUM - Badr Hari denkt dat er duidelijkheid komt rondom zijn situatie als hij binnenkort met de politie gaat praten.
Dat vertelt de kickbokser aan RTL Boulevard.
Twee mensen hebben onlangs aangifte gedaan tegen de vechtsporter.
"Ik zit in een film", vertelt hij aan het programma. "Maar ik ben blij dat die afspraak staat voor verhoor. Dan is het tijd om de opheldering te geven die nodig is. Want ik denk dat het gewoon heel lang onduidelijk is geweest voor iedereen."
Het is nu tijd voor duidelijkheid, geeft Hari aan. "En daar ben ik blij mee. Of de beschuldigingen terecht of onterecht zijn, dat is straks aan de politie om allemaal uit te zoeken. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik daar heel veel duidelijkheid in kan geven."
Perfect
De kickbokser zegt het heel belangrijk te vinden om zijn emotie niet de vrije hand te geven. "Ik wil alles wel uitschreeuwen. Ik heb sowieso wel m’n mankementen en mijn fouten en die zal ik denk ik ook altijd behouden. Ik denk dat niemand perfect is. Maar ik ben niet de Badr waarover geschreven wordt. Weet je, ik ben een mens en ik heb emoties. Ik heb ook verdriet en ik heb pijn en paniek en ik heb een reactie. Die heb ik ook allemaal."
Hari zegt verder te denken dat het voor alle betrokkenen heel heftig is. "Ik ben heel opgelucht dat er een moment van duidelijkheid komt en dan is het zoals het is. Dan weet iedereen hoe het zit en dan is de rook, hoe iedereen het noemt, weg, en dan is er duidelijkheid."
Foto's van de verwondingen?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:51 schreef sp3c het volgende:
nou dat hij ook een reactie heeft moge duidelijk zijn ... we hebben de foto's kunnen zien
Geeft hij een persconferentie, krijgt ruzie met een irritante journalist, BOEM!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:59 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Hier is 't gesprek:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/entertainment/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2012/07_juli/entertainment/badr_hari_ik_ben_niet_de_badr_waarover_geschreven_wordt.xml
Hij lijkt wel een beetje te suggereren dat hij niet glashard gaat ontkennen maar ook dat er meer aan de hand is geweest.
En duidelijkheid geven voor "iedereen"? Kunnen we aannemen dat hij na zijn verhoor openbaar maakt wat hij heeft verklaard?
[GOLFTASGATE] Vip Boxen & Kick Boxers #7quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Foto's van de verwondingen?
Waar staan die? Heb ik gemist.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:55 schreef Michael_Moore het volgende:
Vooralsnog geniet hij van een welverdiende vakantie.![]()
[ afbeelding ]
"dus die beschuldigingen zijn onterecht? " antwoord Badr: "Uhh, nah of het terecht is of onterecht dat is aan de politie om uit te zoeken" .. Terecht dus!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:59 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Hier is 't gesprek:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/entertainment/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2012/07_juli/entertainment/badr_hari_ik_ben_niet_de_badr_waarover_geschreven_wordt.xml
Hij lijkt wel een beetje te suggereren dat hij niet glashard gaat ontkennen maar ook dat er meer aan de hand is geweest.
En duidelijkheid geven voor "iedereen"? Kunnen we aannemen dat hij na zijn verhoor openbaar maakt wat hij heeft verklaard?
Van mij mag-ie, maar hoe doet zij mee aan deze gate?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:26 schreef Jian het volgende:
By the way, kan ie die Bridget Maasland niet een keer een beuk voor d'r harses geven?!
Zit die niet zo nu en dan in Boulevard?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:02 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Van mij mag-ie, maar hoe doet zij mee aan deze gate?
Juist, en daarom is een AT wel ok in dit geval.quote:Op woensdag 25 juli 2012 06:56 schreef Landgeld het volgende:
Zouden ze serieus een Arrestatieteam inschakelen om hem naar het politiebureau krijgen? Hoe wordt zoiets beslist?
Ik zou als agent trouwens ook wel 3x nadenken voordat ik naar hem toega. Eén zwarte vlek van hem en je bent gezien, ligt tegen de grond......hard..heel hard.
quote:Badr Hari ontboden door recherche
door John van den Heuvel
AMSTERDAM - Badr Hari moet de Amsterdamse recherche tekst en uitleg verschaffen over minstens twee gevallen van zware mishandeling.
Afhankelijk van het verloop van het verhoor beslist de recherche of Badr Hari wordt gearresteerd. De vechtsporter moet zich al op korte termijn, mogelijk al vandaag, bij de politie melden.
Als hij niet vrijwillig verschijnt, wordt hij direct aangehouden. De politie weet waar hij momenteel verblijft.
Justitie en Badr Hari ontkennen dat is onderhandeld over voorwaarden waaronder hij wordt verhoord.
Formeel wordt Badr Hari verdacht van twee mishandelingen, maar de politie is in gesprek met nog meer personen die zeggen door hem te zijn mishandeld.
Ik heb de bolding van de krant overgenomen, maar eigenlijk is dit het opmerkelijkste:quote:Recherche wil tekst en uitleg Badr Hari
door John van den Heuvel
AMSTERDAM, woensdag
Badr Hari is ontboden voor verhoor door de Amsterdamse recherche. Hij moet tekst en uitleg verschaffen over minstens twee gevallen van zware mishandeling. Afhankelijk van het verloop van het verhoor beslist de recherche of Badr Hari wordt gearresteerd.
De vechtsporter moet zich al op korte termijn, mogelijk al vandaag, bij de politie melden. Als hij niet vrijwillig verschijnt, wordt hij direct aangehouden. De politie weet waar hij momenteel verblijft.
Justitie en Badr Hari ontkennen dat is onderhandeld over voorwaarden waaronder hij wordt verhoord. De in opspraak geraakte kickbokser zal tijdens het verhoor worden geconfronteerd met de onderzoeksresultaten van de recherche. Badr Hari zegt zelf dat hij bereid is een verklaring af te leggen.
Of dat in het geval van de mishandeling van Koen Everink in de Amsterdam ArenA een bekennende verklaring wordt, is niet bekend. Eerder verklaarde Badr Hari van niets te weten en niets te hebben gezien, maar hij zou van plan zijn op die lezing terug te komen. De mishandeling van Jeroen van den Berg, mede-eigenaar van club Air, wordt door Badr Hari met klem ontkend. Volgens Van den Berg sloeg en schopte Badr Hari vorig jaar zijn voortanden uit zijn mond.
Formeel wordt Badr Hari verdacht van twee mishandelingen, maar de politie is in gesprek met nog meer personen die zeggen door hem te zijn mishandeld. Het rechercheteam sluit niet uit dat deze week meerdere aangiften zullen volgen.
quote:Of dat in het geval van de mishandeling van Koen Everink in de Amsterdam ArenA een bekennende verklaring wordt, is niet bekend. Eerder verklaarde Badr Hari van niets te weten en niets te hebben gezien, maar hij zou van plan zijn op die lezing terug te komen
Hij heeft het wel gezien, maar heeft zich er niet mee bemoeid want er stond nog een hoop vaat om weg te werken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:27 schreef Dr_Strangelove het volgende:
In de papieren Telegraaf weer wat meer info:
[..]
Ik heb de bolding van de krant overgenomen, maar eigenlijk is dit het opmerkelijkste:
[..]
dan kan ik mij weer in denken dat je weer pissig word ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:30 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Hij heeft het wel gezien, maar heeft zich er niet mee bemoeid want er stond nog een hoop vaat om weg te werken.
Geen getuigen? Wat heb je nou weer gehoord? Of wie....quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:56 schreef zouzou het volgende:
Toch een beetje raar :
2 slachtoffers zonder geen een getuige,geen bewijzen, ze zijn goede vrienden met mekaar!.
Ja Badr Hari was in de buurt in de Sky-box.
Maar we weten niet of Badr was in Club Air.
we weten niet zoveel over ,ze hebben daar toch portiers,bartenders etc....
ik vind het raar, we gaan zien.
.
Ja, dat jij nu niet goed kan lezen, is ZouZou's schuld natuurlijk niet. Zij leest met de Franse slag van alles tussen de regels door.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:06 schreef Leandra het volgende:
Geen getuigen? Wat heb je nou weer gehoord? Of wie....
Er staat nergens dat er geen getuigen zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:56 schreef zouzou het volgende:
Toch een beetje raar :
2 slachtoffers zonder geen een getuige,geen bewijzen, ze zijn goede vrienden met mekaar!.
Ja Badr Hari was in de buurt in de Sky-box.
Maar we weten niet of Badr was in Club Air.
we weten niet zoveel over ,ze hebben daar toch portiers,bartenders etc....
Daar waren wij al achterquote:ik vind het raar.
De tering, wat slik jij dat je zo lult?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:10 schreef zouzou het volgende:
dat is typisch Nederlands zoals:
Cohen en zijn thee,(iedere keer over)
nu Badr met zijn theedoek.
Mensen moeten meer fantaisie hebben, daar in Sky-box besteel je champagne
je kreegt een ijsemmer met er op , een theedoek.
Dat is normaal bij mensen met geld!
Want jij denkt dat als er meerdere getuigen zijn, de politie die ook via de pers bekendmaakt?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:11 schreef zouzou het volgende:
de getuigen zijn de 2 slachtoffers, meer is niet dat bedoel ik.
Sorry, ik zal m'n gestreepte bril opzetten, als ik een beetje richt moet tussen de regels door lezen dan ook lukkenquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat jij nu niet goed kan lezen, is ZouZou's schuld natuurlijk niet. Zij leest met de Franse slag van alles tussen de regels door.
Oh?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:12 schreef zouzou het volgende:
Lieve Copycat, Mensen met geld bestellen champagne.
Dat je vervolgens af gaat drogen ook?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:10 schreef zouzou het volgende:
Badr heeft zelf verklaard dat hij een theedoek gebruikt had om glazen af te drogen, en dat doe je niet met een natte theedoek die om de champagne heet gezeten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:10 schreef zouzou het volgende:
Niets schrijven als je niet goed Nederlands kan lezen en dus alle berichten een eigen gezicht geeft.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:20 schreef zouzou het volgende:
Niet lezen als jullie niet goed begrijpen, druk maken om idioties.
Ik ben blij dat Badr gelukkig is. Dat zei hij gisteren trouwens niet.quote:Gistereen was hij ook bij de politie VRIJWILLIG.
En lezen meer in internet, hij zal ook een aangifte doen tegen valse
beschuldigen.
De Badr mag voor zijn advocaat niks vertellen.
Maar Badr is gelukkig, dus we gaan het horen.
Frans>Nederlands in Google Translate.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De tering, wat slik jij dat je zo lult?.
Wat haal je er nu allemaal bij?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:27 schreef zouzou het volgende:
Maar voor mij als hij de dader is, moet zeker in de gevangenis.
Maar ik lees heel anders dan jullie,in frankrijk mensen geloven hem.
Ze beschulden niemand om wat mensen zegen,
ze willen het horen, ik ook.
Wij zitten in ZuidAfrika niet met de boeren.....
Dat is geen apartheit meer.
En waarom is dat precies?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:27 schreef zouzou het volgende:
Dat zeg ik. Jij bent degene met de grootste vooroordelen. Over alle anderen die hier posten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:34 schreef zouzou het volgende:
Jullie allemaal beoordelen een man, omdat hij is samen met een ex van een legende voetbaler.
Ik ben hier de eens die praat menselijk.
En niet iedereen drink champagne, naturlijk niet.
Maar de meest..
Nee, hij wordt beoordeeld op het feit dat ie losse handjes heeft. Binnen en buiten de ring.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:34 schreef zouzou het volgende:
Jullie allemaal beoordelen een man, omdat hij is samen met een ex van een legende voetbaler.
Blauw geblokt? Godverdomme zeg.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:36 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Het gaat om naar verluidt om een (blauw) geblokte theedoek. Die krijg je zoals gezegd niet bij champagne.
Uhm. Nope. Hij is een individu, geen belichaming van.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:37 schreef theedoekjes het volgende:
Wat mensen dwars zit is dat hij tpyisch marokkanen gedrag vertoond.
Vertel mij wat! Jij trekt constant de meest foute conclusies, legt iedereen van alles in de mond en in de onderbuik.quote:
Ja, fouten wel, maar iemand al z'n tanden uit z'n bek rammen omdat 'ie in m'n zone staat komt eigenlijk nooit voor?!quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:37 schreef zouzou het volgende:
Wij geloven in een humaan, niemand is perfect.
Doe jullie nooit fouten,
ik ja.
Ben jij van Marokkaanse origine?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:37 schreef zouzou het volgende:
Doe jullie nooit fouten,
ik ja.
Dus wat Badr zegt, geloven jullie wel. Maar wat de slachtoffers zeggen niet?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:27 schreef zouzou het volgende:
Ze beschulden niemand om wat mensen zegen,
ze willen het horen, ik ook.
Ik hou er simpelweg niet van om een hele bevolkingsgroep af te rekenen op de daden van individuen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:39 schreef theedoekjes het volgende:
forums.marokko.nl
ga daar eens een paar uur meelezen.
en nee niet alle marokkanen zijn zo maar ik denk dat een relatief grote groep wel zo is itt bijvoorbeeld turken.
Natuurlijk wel, maar ik ga niet inbeuken op mensen als die mij 'vies aankijken'. Ook hoor je te leren van je fouten, maar meneer Hari gaat telkens opnieuw de fout in.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:37 schreef zouzou het volgende:
Doe jullie nooit fouten,
ik ja.
Honi soit qui mal y pense zouzou?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:37 schreef zouzou het volgende:
Doe jullie nooit fouten,
ik ja.
non? er zit anders geen woord Nederlands bijquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:45 schreef zouzou het volgende:
Pardon Lavander, je n'ai pas bien compris.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:44 schreef zouzou het volgende:
Ik zal geloven als de een Mr Evelink niet begonnen : Ik heb niks gezien
2 dagen na hij DENKT dat hij heeft Badr gezien, dan Badr is het! Nu een aangifte.
Je ne suis pas stupide.
Ik ben niet dom
Dan maakt hij wel vaak 'fouten', zeg. Ik ben van mening dat een gezond persoon zulke mistappen (zware mishandeling) niet begaat. Misschien wordt het tijd dat hij eens in therapie gaat ofzo.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:37 schreef zouzou het volgende:
Doe jullie nooit fouten,
ik ja.
Ik sta niet bekend als de schrik van het nachtleven waar ik als professioneel zwaargewicht kickboxer mensen het ziekenhuis intrap.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:37 schreef zouzou het volgende:
Doe jullie nooit fouten,
ik ja.
Er zijn AANKLACHTEN ingediend. Muts.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:55 schreef zouzou het volgende:
Hoe weet jullie dat hij heeft geslaan, niemand heeft wat gezien, niet beordelen
Want 'jouw gevoel' is leidend in deze zaak?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:55 schreef zouzou het volgende:
Die_Hofst....Maar dat is jullie probleem niet,
dat is toch zijn leven.
Als hij gaat in de gevangenis is ook goed, maar blablabla
om niks te zegen, vind ik niet corect.
mijn gevoel zegt dat wij gaan anders van horen.
Que?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:57 schreef zouzou het volgende:
Klachten van de slachtoffers zelfs....
Copiecat je heeft iets gevraagt en ik kan niet meer bij ..Sorry.
Nee, niemand heeft in het verleden aangifte gedaan. Dat is een heel groot verschil.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:55 schreef zouzou het volgende:
Dan tapt ie wel uit een ander vaatje.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:50 schreef theedoekjes het volgende:
Het beste voor de samenleving zou zijn als Badr hetzelfde lot ondergaat als brillen.
Maar hij schijnt al een paar verkeerde lui te hebben gepakt.
Oh, en dan geeft het niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:00 schreef zouzou het volgende:
Ergens met een bericht, je m'excuse voor dat,
Ik ben niet aan gewend met chat.
Hij geeft toe dat hij agressif is,ik vind juist eerlijk van hem,hij liegt niet......
nee ok, dan is het in orde.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:00 schreef zouzou het volgende:
Hij geeft toe dat hij agressif is,ik vind juist eerlijk van hem,hij liegt niet......
Ordinair? Wat in mijn reply is ordinair? Ik vind het alleen vreemd dat jij twijfelt aan het feit dat Koen pas na twee dagen aangifte deed omdat hij eerst met een open botbreuk en een kapot gelaat naar het ziekenhuis ging.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:50 schreef zouzou het volgende:
Boris_k....niet ordinaire worden,
dat is mijn mening, mag toch.
anders wordt niet gezellig met de zelfs mening.
Hij liegt niet over zijn agressieve aard inderdaad. Dat betekent niet dat hij nooit liegt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:00 schreef zouzou het volgende:
Of bier. Of wijn. Of een glas fris. Of gewoon water. Het zijn net mensen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:12 schreef zouzou het volgende:
Nu niet de boel gaan lopen verdraaien. Je zei in eerste instantie dat er een blauw geblokte vaatdoek bij de champagne ging. En nu aankomen met blauwe servetten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:06 schreef zouzou het volgende:
de Aireigenaar zegt dat hij was bang,
maar waarom nu , is hij niet meer bang naar een jaar?
deze monsieur is de beste vriend van Evelink, er staat hun fotos dronken daar in Arena.
En vooe de lieve persoon met de blauw serviette, ik werk in restauratie,
als is vol, gebruik ik een blauw of een rode....niet altijd een witte serviette.
Ik dacht Française, tenminste dat zè ze.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:10 schreef Boris_Karloff het volgende:
Je bent er raar in om aan het praten, ben je toevallig Marokkaans(e)?
In Frankrijk is dat misschien de regelquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:12 schreef zouzou het volgende:
Klopt, en die kant krijgt hij ook. Maar als ik mijn geld op iemand zou moeten zetten die gelijk heeft, zet ik mijn geld eerder op Koen als op Badr.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:10 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, eerlijk is eerlijk, Badr ís natuurlijk nog niet veroordeeld. Hij heeft de schijn (behoorlijk!) tegen, maar mag natuurlijk, net als iedereen, zijn visie op de zaak geven.
Afgaande op de manier waarop zij/hij coute que coute Badder Hari zit te verdedigen, heb ik wel zo'n idee over welke roots we het hebbenquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik dacht Française, tenminste dat zè ze.
Vele mensen hebben wat gezien, hij is al eens veroordeeld ervoor, er zijn meerdere aanklachten. Wat wil je nog meer?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:55 schreef zouzou het volgende:
Die_Hofst....Maar dat is jullie probleem niet,
dat is toch zijn leven.
Als hij gaat in de gevangenis is ook goed, maar blablabla
om niks te zegen, vind ik niet corect.
mijn gevoel zegt dat wij gaan anders van horen.
Pardon? Ken jij dhr Everink en dhr van den Berg persoonlijk dan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:06 schreef zouzou het volgende:
de Aireigenaar zegt dat hij was bang,
maar waarom nu , is hij niet meer bang naar een jaar?
deze monsieur is de beste vriend van Evelink, er staat hun fotos dronken daar in Arena.
En vooe de lieve persoon met de blauw serviette, ik werk in restauratie,
als is vol, gebruik ik een blauw of een rode....niet altijd een witte serviette.
Joh!quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:10 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, eerlijk is eerlijk, Badr ís natuurlijk nog niet veroordeeld. Hij heeft de schijn (behoorlijk!) tegen, maar mag natuurlijk, net als iedereen, zijn visie op de zaak geven.
Tsja, Fransen zijn altijd collaborateurs geweest.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:12 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Afgaande op de manier waarop zij/hij coute que coute Badder Hari zit te verdedigen, heb ik wel zo'n idee over welke roots we het hebben
Collaborateurs weet ik niet, maar min volk is het zeker.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tsja, Fransen zijn altijd collaborateurs geweest.
Ik dacht een beetje tegenwicht tegen alle vooringenomenheid. Maar persoonlijk ben ik er ook al uit, hoor.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:13 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, Fransen zijn altijd collaborateurs geweest.
Excuses, jij begon alleen over een theedoek bij de champagne. Of die blauw, geel, groen is maakt niets uit. Je krijgt geen THEEDOEKEN bij een gevulde champagnekoeler.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:14 schreef zouzou het volgende:
He, monsieur lBoris_..., ik heb nooit gezegt over een blauw,
de een persoon hier heeft een foto laten zien toen geef ik een reactie over de blauw serviette.
Ik kan niet eens plakken of knippen, anders heb ik jullie fotos laten zien.
S'il vous plaitquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:18 schreef zouzou het volgende:
Merci Boris pour la France,merci beaucoup!
jawel, de echt rijke Marokkaan in Frankrijk wel, de specialen een blauwe.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:18 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Excuses, jij begon alleen over een theedoek bij de champagne. Of die blauw, geel, groen is maakt niets uit. Je krijgt geen THEEDOEKEN bij een gevulde champagnekoeler.
Naam en locatie, s'il vous plait?quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:21 schreef zouzou het volgende:
Lieve Copiecat. Veel mensen "van Fok bij mij gewest kennen mijn restaurant, naturlijk "Franse cuisine,
als vol is kan, gebeuren, je gaat in niet in de nacht choppen voor serviette
In frankrijk zijn ze idd zot op champange. Was vorig jaar op een feestje in parijs, 2 kratten bier waren op, en volgens mij een stuk of 25 flessen champange, en dan nog wat flessen wit, rood en rose. Ik verbaasde me in ieder geval over zoveel champange in verhouding tot de rest van de alcoholische versnaperingen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:11 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
In Frankrijk is dat misschien de regel
Badr ging blijkbaar wel in de nacht schoppen voor een servet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:21 schreef zouzou het volgende:
je gaat in niet in de nacht choppen voor serviette
Als jij zo zeker van je zaak bent durf je zeker wel geld op zijn "onschuld" te zetten?quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:24 schreef zouzou het volgende:
Jammer maar ik moet weg, jullie waren sympathiek,
wij zien mekaar als Bad onschuldig is..Hahahaha!
Grapje!
Wel een goed grapje.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:24 schreef zouzou het volgende:
Jammer maar ik moet weg, jullie waren sympathiek,
wij zien mekaar als Bad onschuldig is..Hahahaha!
Grapje!
Je gelooft toch niet echt dat ze ooit een restaurantkeuken van binnen heeft gezien?quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:24 schreef Copycat het volgende:
Ha!Ha!
Er wordt meer info over je restaurant gevraagd en plots moet je weg.
Ha!Ha!
Denk het wel, de spoelkeuken. Waar men met zo'n tuinslang de borden afspoelt voor ze de vaatwasser ingaan. Vandaar ook de kennis over allerlei soorten theedoekenquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:26 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet echt dat ze ooit een restaurantkeuken van binnen heeft gezien?
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Badr ging blijkbaar wel in de nacht schoppen voor een servet.
Stupiditeit zoals denken dat je bij een fles champagne een theedoek meeserveert?quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:27 schreef zouzou het volgende:
WRH, of je bent dit of dat waarom praten over nationaliteit,
Kijk naar de mensen en niet naar hun papier.
Triest ,ik hou niet van stupiditeit!
Als afwashulpje. Hooguit. Vandaar het verband tussen jouw vraag en haar aftocht.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:26 schreef Boris_Karloff het volgende:
Je gelooft toch niet echt dat ze ooit een restaurantkeuken van binnen heeft gezien?
Wat zijn die goede dingen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:33 schreef zouzou het volgende:
een kent Copiecat,goed kennis van je, ik weet een beetje over .
geen slechte dingen gewoon goede dingen.
Als de vragen moeilijker worden is ze gevlogen.quote:
Toch niet dié 2 pluspunten hè?quote:
OMG, dezelfde excuses als in RLS komen weer langsquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:00 schreef zouzou het volgende:
Nou ja, ALS 'ie zo eerlijk was, zou 'ie zich als 'ie is afgekoeld na zo'n rondje mishandeling wel bij de politie melden, denk ik dan...quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:49 schreef Leandra het volgende:
Hij blijft een agressief mannetje zonder zelfbeheersing, hij liegt er alleen niet over, en zelfs die eerlijkheid zou wel eens intimiderend bedoeld kunnen zijn.
Die eerlijkheid zien we ook alleen maar omdat er een programma over hem gemaakt werd en hij niet net kon doen of hij zo'n braaf jochie was. Er zullen immers wel meer mensen zijn die de zwarte kant van hem gezien hebben? Dus liegen had juist averechts gewerkt.Van alle kanten zouden er andere verhalen kunnen opduiken en daar was Badr zich echt wel van bewust,beter zelf toegeven dat je geen lieverdje bent.Dan haal je de wind vast uit de zeilen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG, dezelfde excuses als in RLS komen weer langs
Het maakt niet uit of iemand eerlijk is over een misstap, dat maakt de missttap niet ongedaan.
Als iemand over een misstap liegt is het alleen maar een extra minpunt, dat wil niet zeggen dat eerlijk zijn de minpunt van de misstap doet vervallen.
Hij blijft een agressief mannetje zonder zelfbeheersing, hij liegt er alleen niet over, en zelfs die eerlijkheid zou wel eens intimiderend bedoeld kunnen zijn.
Ik gok een van die DGK huisvrouwen die niets anders te doen hebben dan alles van de deelnemers en de users bijhouden, van de datum dat je gestopt bent met roken tot je cupmaat, en alles daar tussenin.quote:
Oh! Iemand met openbare kennis over mij. Een moooooiiiii of sunnyzoveel, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:57 schreef Leandra het volgende:
Ik gok een van die DGK huisvrouwen die niets anders te doen hebben dan alles van de deelnemers en de users bijhouden, van de datum dat je gestopt bent met roken tot je cupmaat, en alles daar tussenin.
Nouvelle cuisine is zoooooo jaren 70quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:33 schreef zouzou het volgende:
...
nouvelle cuisine is grootmoeder cuisine maar meer moderne.
Jij schrijft gewoon opzettelijk zo slecht Nederlands volgens mij.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:33 schreef zouzou het volgende:
Jammer, ik geef niet mijn adres aan internet mensen, naturellement niet.
de paar mensen die hier ik ken, zijn goede vrienden geworden.
een kent Copiecat,goed kennis van je, ik weet een beetje over .
geen slechte dingen gewoon goede dingen.
En 100% ben ik vaak in de keuken, ik zal jullie goede recepten geven,
nouvelle cuisine is grootmoeder cuisine maar meer moderne.
Ik denk dat hij netjes mee zal gaan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:02 schreef RAVW het volgende:
![]()
kan nog lachen worden met die persoon die hem moet gaan aanhouden
[ afbeelding ]
Deze mag het doen:quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:02 schreef RAVW het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij vooral met het oog op de kinderen van Estelle (en een eventueel geschil tussen Estelle en Ruud over de omgang) dat risico niet zal willen lopen, zelfs de omgangsregeling voor z'n eigen kind zou daardoor gevaar kunnen lopen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:05 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij netjes mee zal gaan.
Het alternatief is een AT. Die zullen zich nu al in de handen wrijven
En we brabbelen voort.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:29 schreef sp3c het volgende:
alleen nog ontopic tot ik zelf begin te brabbelen vansf nu!
gam on
Zo en hij moet zich ook direct melden:quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:55 schreef Ener-G het volgende:
Ze weten in ieder geval waar ie is:
http://www.at5.nl/artikel(...)-waar-hari-verblijft
Waar is Weltschmerz nou gebleven?quote:Als Badr Hari zich niet vrijwillig bij de politie meldt, zal hij direct worden aangehouden. Volgens De Telegraaf is politie op de hoogte van de verblijfplaats van de kickbokser.
Die is ondergedoken in een berg theedoeken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zo en hij moet zich ook direct melden:
[..]
Waar is Weltschmerz nou gebleven?
Mooie gelegenheid om de taser veelvuldig uit te testen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:02 schreef RAVW het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
WTF is dit? Vage toestand op die site/blog.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:55 schreef Ener-G het volgende:
Ze weten in ieder geval waar ie is:
http://www.at5.nl/artikel(...)-waar-hari-verblijft
Zelfs als je de vertaler van Google zou gebruiken als franssprekend(e), zou je nog een betere vertaling hebben.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:03 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Jij schrijft gewoon opzettelijk zo slecht Nederlands volgens mij.
Nee, deze http://stevenbrownsblog.w(...)-14-dagen-de-cel-in/quote:
Het blijft een crimineel, hoe je het ook went of keert.quote:
Ik denk dat ze de NL nieuwsberichten naar het Frans vertaalt en het daar dus al deels fout gaat.... want zelfs als je dat weer rechtstreeks terugvertaalt komt er meestal weer wat anders te staan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zelfs als je de vertaler van Google zou gebruiken als franssprekend(e), zou je nog een betere vertaling hebben.
Ik zou zeggen Zouzou gebruik de vertaler.
Franse vertaling:quote:'Politie weet waar Hari verblijft'
Als Badr Hari zich niet vrijwillig bij de politie meldt, zal hij direct worden aangehouden. Volgens De Telegraaf is politie op de hoogte van de verblijfplaats van de kickbokser.
Afhankelijk van het verloop van het verhoor zal de recherche beslissen of Badr Hari wordt gearresteerd. De vechtsporter moet zich op korte termijn, mogelijk al vandaag, bij de politie melden, stelt De Telegraaf.
Het OM liet maandag weten dat Hari officieel als verdachte wordt gezien in twee verschillende mishandelingszaken. Tijdens dancefeest Sensation zou Hari de 38-jarige zakenman Koen Everink hebben mishandeld in een skybox. Een andere aangifte tegen Hari komt van mede-eigenaar Jeroen van den Berg van club Air, die vorig jaar in zijn eigen horecagelegenheid naar eigen zeggen volledig in elkaar is getrapt door de 27-jarige vechtkampioen.
Marnix van der Werf, een kantoorgenoot van Hari's advocaat Bénédicte Ficq, liet maandag al weten dat Hari bereid is een verklaring af te leggen.
Van Frans weer naar NL vertaald:quote:"La police sait où réside Hari"
Comme Badr Hari a pas volontairement le rapport de police, il sera immédiatement arrêté. Selon De Telegraaf police a informé de la localisation de l'kick boxeur.
Selon le cours de l'audience décidera si le détective Badr Hari a été arrêté. L'artiste martial doit être sur le court terme, peut-être aujourd'hui, le rapport de la police au début, De Telegraaf.
L'accusation a affirmé lundi que Hari officiellement un suspect est vu dans deux cas d'agression. Au cours de dance party Hari Sensation serait de 38 ans d'affaires Koen Everink ont maltraité dans un skybox. Une autre plainte contre Hari vient de co-propriétaire Jeroen van den Berg du club de l'air, qui l'an dernier dans son établissement de restauration propre dans leurs propres mots les uns dans les autres est botté par le champion des combats de 27 ans.
Marnix van der Werf, un collègue de l'avocat Bénédicte Ficq Hari, a déclaré lundi savons déjà que Hari est prêt à témoigner.
Dat is iig al een spannende plotwending dankzij Google translate.... hij ligt ergensquote:"De politie weet waar ligt Hari"
Als Badr Hari heeft niet vrijwillig bij de politie rapport, zal het onmiddellijk gearresteerd. Volgens Telegraaf politie hoogte van de plaats van de kickboxer.
Volgens de terechtzitting zal beslissen of de detective Badr Hari werd gearresteerd. De martial artist moet op de korte termijn, misschien vandaag, het proces-verbaal aan het begin, De Telegraaf.
De aanklager zei maandag dat Hari officieel een verdachte wordt gezien in twee gevallen van agressie. Tijdens Hari Sensation dansfeest zou zijn 38 jaar zakelijke Koen Everink misbruikt in een skybox. Een andere klacht tegen Hari heeft slechts mede-eigenaar Jeroen van den Berg club in de lucht, die vorig jaar in zijn eigen eetgelegenheid in hun eigen woorden in elkaar wordt geschopt door de gevechten kampioen van 27 jaar.
Marnix van der Werf, een collega-advocaat Benedict Ficq Hari zei maandag al weten dat Hari bereid is te getuigen.
Steven lijkt wel een aluhoedje.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:27 schreef ThunderBitch het volgende:
Nee, deze http://stevenbrownsblog.w(...)-14-dagen-de-cel-in/
Geen idee, misschien heb ik doorgeklikt. Kan ook uit de FP zijn, bedenk ik me net.
Nouja...Ik ben weer lekker bezig.
Aha, die is een woordkunstenaar dus.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de NL nieuwsberichten naar het Frans vertaalt en het daar dus al deels fout gaat.... want zelfs als je dat weer rechtstreeks terugvertaalt komt er meestal weer wat anders te staan.
Tekst van dat AT5 bericht:
[..]
Franse vertaling:
[..]
Van Frans weer naar NL vertaald:
[..]
Dat is iig al een spannende plotwending dankzij Google translate.... hij ligt ergens
quote:Een andere klacht tegen Hari heeft slechts mede-eigenaar Jeroen van den Berg club in de lucht, die vorig jaar in zijn eigen eetgelegenheid in hun eigen woorden in elkaar wordt geschopt door de gevechten kampioen van 27 jaar.
quote:
Google hanteert een geavanceerde voorspellingsmodule.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:02 schreef Leandra het volgende:
Dat is iig al een spannende plotwending dankzij Google translate.... hij ligt ergens
M'n post daar om hem uit te nodigen hierheen werd bruut gewist.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:11 schreef Copycat het volgende:
Hij zit DoeMaar liedjes te citeren in het Zomergasten-topic.
Is er nieuws dan? Verdachte was hij volgens jou toch al? Beschikbaar voor verhoor was hij ook al en dat die club air meneer aangifte ging doen was ook al tijden bekend.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die is ondergedoken in een berg theedoeken.
Nu is hij niet alleen verdachte volgens Lavenderrrrrrrrrrr, maar ook volgens het OM.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Is er nieuws dan? Verdachte was hij volgens jou toch al? Beschikbaar voor verhoor was hij ook al en dat die club air meneer aangifte ging doen was ook al tijden bekend.
Je doet alsof er nieuws is geweest...
Ik wees er al een tijdje op dat dat ontbrak, ik vind het erg aardig dat je me probeert op te sporen om me gelijk te geven, maar veel nieuws vertel je me daarmee niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nu is hij niet alleen verdachte volgens Lavenderrrrrrrrrrr, maar ook volgens het OM.
Dat is wel nieuws lijkt me![]()
Dat moet het voor jou iig zeker zijn.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Is er nieuws dan? Verdachte was hij volgens jou toch al? Beschikbaar voor verhoor was hij ook al en dat die club air meneer aangifte ging doen was ook al tijden bekend.
Je doet alsof er nieuws is geweest...
Dat doen ze in de regel maar een keer, dus als ze dat maandag doen dan was hij daarvoor geen verdachte. Zoals ik al aangaf en menigeen ontkende. Ik had dus gelijk zoals ik al wist en velen hier niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het OM had toch nog nooit hem als verdachte aangemerkt?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat doen ze in de regel maar een keer, dus als ze dat maandag doen dan was hij daarvoor geen verdachte. Zoals ik al aangaf en menigeen ontkende. Ik had dus gelijk zoals ik al wist en velen hier niet.
quote:Badr Hari aangemerkt als verdachte
AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie ziet vechtsporter Badr Hari officieel als verdachte van mishandeling. Dat maakte het OM maandag bekend.
De verdenking geldt al enige tijd. Een woordvoerder wil niet zeggen sinds wanneer Hari wordt verdacht en wat de aanleiding is.
Maandag werd bekend dat een tweede aangifte van mishandeling tegen de K1-vechter is ingediend.
Die komt van een van de eigenaren van de Amsterdamse club Air, Jeroen van den Berg. Hij zou vorig jaar in zijn eigen club door Hari in elkaar zijn geslagen.
Sensation
Eerder deze maand deed de miljonair Koen Everink aangifte. Hij zou tijdens het dancefeest Sensation in een skybox in de Amsterdam Arena door onder anderen Hari zijn afgetuigd.
Na dat incident doken verschillende verhalen op over eerdere mishandelingen. Een van die verhalen kwam van Van den Berg. Hari ontkent alle aantijgingen.
Ik zal maar niet gokken wat jouw bron is die je niet noemt. Maar de NOS schrijft toch echt dit:quote:
quote:Toegevoegd: maandag 23 jul 2012, 07:45
Update: maandag 23 jul 2012, 12:17
Badr Hari is nu officieel verdachte in twee mishandelingszaken. Dat heeft het Openbaar Ministerie laten weten.
Vandaag is bekend geworden dat een mede-eigenaar van een Amsterdamse club aangifte heeft gedaan tegen de vechtsporter. De ondernemer zou in zijn eigen zaak, Club Air, ernstig mishandeld zijn door Hari.
Het OM kan niet zeggen wat de reden is om Hari nu officieel als verdachte aan te wijzen. Volgens een woordvoerder is er nader bekeken wat er in de aangifte stond.
Jezzzuuuss wat ben jij toch ook een extreem slechte verliezer zonder een greintje humor in je flikkerquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik zal maar niet gokken wat jouw bron is
quote:Weltschmerz, letterlijk wereldpijn, is een uit de Duitse taal afkomstig woord dat voor het eerst als zodanig werd gebruikt door de Duitse schrijver Jean Paul.
Het gaat vaak met pessimisme, vervreemding en escapisme gepaard en kan een psychisch probleem worden.
Uitstekend gekozen naam. Wel een hoop zelfkennis dus.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:29 schreef Michael_Moore het volgende:
pessimisme, vervreemding en escapisme
psychisch probleem
Zozo, sterk argument hoorquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:48 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat schattig, Henk en Ingrid over 19e eeuwse Duitse literatuur.
Precies, je bent uitgeluld, dus maar op de man spelen, siert je hoorquote:
Done.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:50 schreef Cynix ® het volgende:
Kunnen we niet op de een of andere manier weer on topic?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, je bent uitgeluld, dus maar op de man spelen, siert je hoor.
Nu wordt het een beetje zielig verhaaltje.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat doen ze in de regel maar een keer, dus als ze dat maandag doen dan was hij daarvoor geen verdachte. Zoals ik al aangaf en menigeen ontkende. Ik had dus gelijk zoals ik al wist en velen hier niet.
Als Badr niet als verdachte werd gezien, dan snap ik niet waarom de politie iemand al aanhoudt als naar hem gewezen wordt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:17 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Nu wordt het een beetje zielig verhaaltje.
Iedereen die een beetje de zaak heeft gevolgd, wist dat Badr Hari voor maandag nog niet officieel als verdachte was aangemerkt door de politie. Het ging erom dat jij daaruit opmaakte dat er dan ook niet rechtstreeks naar Hari gewezen zou zijn in die aangifte, omdat hij anders immers wel als verdachte zou zijn aangemerkt.
Anderen hebben er gewoon vriendelijk op gewezen dat er, gezien de berichtgeving, voldoende in de aangifte zal hebben gestaan, maar dat de politie gewoon nog even gewacht heeft met dat officiële aanmerken.
Maar ik snap je tactiek. Later zal uiteraard blijken dat er na die aangifte nog meer onderzoek is verricht en resultaten zijn binnen gekomen, en dan kun je altijd volhouden dat juist dat materiaal het over de streep heeft getrokken. Slim van je hoor.
Daarom vroeg ik ook dit aan iemand:quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:17 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Nu wordt het een beetje zielig verhaaltje.
Iedereen die een beetje de zaak heeft gevolgd, wist dat Badr Hari voor maandag nog niet officieel als verdachte was aangemerkt door de politie.
Retorisch of niet, een hele normale vraag lijkt me. Maar het leidde tot grote onstentenis bij de usual suspects, die zich vervolgens ook niet afvroegen waarom het OM dat dan maandag kwam vertellen en er zelfs bevestiging in weten te vinden dat die vraag belachelijk was.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat hij verdachte zou zijn?
Als het klip en klaar is dat hij is aangewezen door Everink als degene die hem mishandelde dan zie ik niet waarom het twee weken moest duren. Wachten tot hij terug in Nederland is zoals jij opperde is ook niet het geval. Dat de aangifte dan nog een keer moest worden bekeken zoals ook wordt bericht, zou betekenen dat de politie wel bijzonder traag van begrip is. Er zijn ook berichten die melding maken van verdenking van de mishandeling in die club air en verdenking van betrokkenheid bij de mishandeling in de skybox. Dan schijnen er ook nog twee andere verdachten te zijn in die skyboxzaak en hebben we de citaten van het slachtoffer.quote:Het ging erom dat jij daaruit opmaakte dat er dan ook niet rechtstreeks naar Hari gewezen zou zijn in die aangifte, omdat hij anders immers wel als verdachte zou zijn aangemerkt.
Gewoon? Vakantierooster?quote:Anderen hebben er gewoon vriendelijk op gewezen dat er, gezien de berichtgeving, voldoende in de aangifte zal hebben gestaan, maar dat de politie gewoon nog even gewacht heeft met dat officiële aanmerken.
Zoals ik al eerder aangaf kan de oorzaak van een niet zo heldere aangifte door Everink ook gewoon liggen in de mishandeling zelf. Hij krijgt een klap en daarna is het een blur. Dan ligt naast de zaak zelf ook de oplossing daarvan gecompliceerder.quote:Maar ik snap je tactiek. Later zal uiteraard blijken dat er na die aangifte nog meer onderzoek is verricht en resultaten zijn binnen gekomen, en dan kun je altijd volhouden dat juist dat materiaal het over de streep heeft getrokken. Slim van je hoor.
ja van overspelquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Is Estelle ook in beeld als verdachte?
Volgens de shari'ah te straffen middels 150 stokslagen.quote:
quote:
quote:Kickbokser Badr Hari aangehouden.
Toegevoegd: woensdag 25 jul 2012, 20:17
Vechtsporter Badr Hari heeft zich vanavond gemeld bij de politie. Hij is aangehouden en zal morgen worden verhoord door de recherche. Dat heeft zijn advocaat Marnix van der Werf tegenover de NOS bevestigd.
Volgens Van der Werf legt Hari morgen een inhoudelijke verklaring af. Wat de vechtsporter gaat verklaren, wil Van der Werf niet zeggen. ,,Dat gaat hij eerst aan de rechercheurs vertellen. Hij geeft in ieder geval zijn volledige medewerking aan het onderzoek'', stelt de raadsman.
De 27-jarige Hari wordt verdacht van zeker twee gevallen van zware mishandeling. Zo zou hij zakenman Koen Everink hebben mishandeld tijdens dancefeest Sensation White in de Amsterdam Arena. Ook de mede-eigenaar van een Amsterdamse club heeft aangifte gedaan tegen Hari. De ondernemer zou in zijn eigen zaak, Club Air, ernstig mishandeld zijn door Hari.
Hari was de afgelopen weken in het buitenland. Om te voorkomen dat hij bij terugkomst met veel tumult zou worden aangehouden, had Hari met het Openbaar Ministerie afgesproken dat hij zich zelf zou melden op een politiebureau.
nos.nl
Zo zo, nou ben benieuwd of ze hem gelijk vasthouden.quote:
Hij is toch niet eens verdachte...quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zo zo, nou ben benieuwd of ze hem gelijk vasthouden.
En of Estelle hem dan in de bak komt opzoeken
Inderdaad. Hij gaat zijn gehoor testen en een aanklacht wegens smaad indienen.quote:
Wel erg traag trouwens na 2 weken. Misschien is de aanleiding voor smaad nog wat vaag. Misschien is het moeilijk om de juiste persoon te beschuldigen van laster. Anders wacht je er niet zo lang mee.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij gaat zijn gehoor testen en een aanklacht wegens smaad indienen.
Ja, dat zou ook echt slim zijn om te doen nu. Hij zal wel zo mak als een lammetje zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Hij gaat wel 'in beperking'. dus alleen contact met advocaat. Toch wel heftig.
En dan te bedenken dat hij zonder zweten heel dat bureau van agentjes kan leegvegen. Denk niet dat er iemand tegen hem opgewassen is.
Een Walther P5 wel hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
En dan te bedenken dat hij zonder zweten heel dat bureau van agentjes kan leegvegen. Denk niet dat er iemand tegen hem opgewassen is.
Ik denk dat ie zelfs Batman aan kan, denk je niet?!quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik denk dat Badr Robin prefereert.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk dat ie zelfs Batman aan kan, denk je niet?!
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat zijn slechts wat defense probleempjes. Moet 'ie nog aan werken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:42 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is de vraag nog maar als het voorkomt...quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zijn slechts wat defense probleempjes. Moet 'ie nog aan werken.
't zal er wel op uitdraaien dat hij een schadeloosstelling betaalt, en daarmee is de kous af.
Precies. Denk niet dat het zo makkelijk gaat worden voor hem.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is de vraag nog maar als het voorkomt...
Nee stenigen tot de dood erop volgtquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:19 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
Volgens de shari'ah te straffen middels 150 stokslagen.[ afbeelding ] Al dan niet inwendig.![]()
Ik vind het al raar dat hij blijkbaar zelf mag bepalen of hij opgepakt wordt of zelf naar het bureau komt (om gezichtsverlies te voorkomen?) als het om zulke ernstige zaken gaat.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:09 schreef Cynix ® het volgende:
Ik geloof nog in ouderwetsche klassenjustitie: Badr gaat hier tamelijk goed mee wegkomen.
Misschien willen ze voorkomen dat de politie tijdens de aanhouding de fout in gaat, als hij moeilijk zou gaan doen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het al raar dat hij blijkbaar zelf mag bepalen of hij opgepakt wordt of zelf naar het bureau komt (om gezichtsverlies te voorkomen?) als het om zulke ernstige zaken gaat.
Opstelten en Teeven mogen nu hun grote mond waarmaken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het al raar dat hij blijkbaar zelf mag bepalen of hij opgepakt wordt of zelf naar het bureau komt (om gezichtsverlies te voorkomen?) als het om zulke ernstige zaken gaat.
Edit: Maar aan de andere kant, welke klasse heb je het over?
Ze hebben niet voorkomen dat ze nu -door mij iig- als een stelletje mietjes worden gezien die dansen naar de pijpen van een intimiderende seriemishandelaar.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Misschien willen ze voorkomen dat de politie tijdens de aanhouding de fout in gaat, als hij moeilijk zou gaan doen.
Ja, wel vaag, vind ik ook wel, dus dat is mijn enige verzachtigende reden (of hoe je dat ook zegt).quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:15 schreef APK het volgende:
[..]
Ze hebben niet voorkomen dat ze nu -door mij iig- als een stelletje mietjes worden gezien die dansen naar de pijpen van een intimiderende seriemishandelaar.
Opzich raar maar toch snap ik het wel. Wanneer een verdachte zelf heeft aangegeven naar de politie te gaan lijkt het mij nutteloos om hem nog met veel bombarie te arresteren. Hij komt zelf naar de politie dus niet vluchtgevaarlijk en niet direct een gevaar voor de samenleving. Hij is tenslotte nog steeds een verdachte tot hij is veroordeeld.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, wel vaag, vind ik ook wel, dus dat is mijn enige verzachtigende reden (of hoe je dat ook zegt).
Ik kreeg de indruk dat hij aan het onderhandelen was, dus ik kom niet terug als jullie mijn respect niet respecteren oidquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:28 schreef Patroon het volgende:
[..]
Opzich raar maar toch snap ik het wel. Wanneer een verdachte zelf heeft aangegeven naar de politie te gaan lijkt het mij nutteloos om hem nog met veel bombarie te arresteren. Hij komt zelf naar de politie dus niet vluchtgevaarlijk en niet direct een gevaar voor de samenleving. Hij is tenslotte nog steeds een verdachte tot hij is veroordeeld.
dat is een beetje onzinnig want je weet niet hoe die gesprekken zijn verlopenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:15 schreef APK het volgende:
[..]
Ze hebben niet voorkomen dat ze nu -door mij iig- als een stelletje mietjes worden gezien die dansen naar de pijpen van een intimiderende seriemishandelaar.
Dat kan een overweging zijn, maar dat stukje van "geen gevaar voor de samenleving" is wel discutabel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:28 schreef Patroon het volgende:
[..]
Opzich raar maar toch snap ik het wel. Wanneer een verdachte zelf heeft aangegeven naar de politie te gaan lijkt het mij nutteloos om hem nog met veel bombarie te arresteren. Hij komt zelf naar de politie dus niet vluchtgevaarlijk en niet direct een gevaar voor de samenleving. Hij is tenslotte nog steeds een verdachte tot hij is veroordeeld.
Haha ja dacht ik ook over na, maar bedoel niet een direct gevaar als serial killer ofzo. Ik denk idd dat ze iedere verdachte die gewoon bereikbaar is de vraag voorleggen "kom je zelf of komen we je halen" maar net hoe urgent het is.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat kan een overweging zijn, maar dat stukje van "geen gevaar voor de samenleving" is wel discutabel.![]()
Mwah, niet iedere verdachte.... zo simpel is het nou ook niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:34 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha ja dacht ik ook over na, maar bedoel niet een direct gevaar als serial killer ofzo. Ik denk idd dat ze iedere verdachte die gewoon bereikbaar is de vraag voorleggen "kom je zelf of komen we je halen" maar net hoe urgent het is.
Ik zeg er toch ook bij, die gewoon bereikbaar is, niet een direct gevaar is en mate van urgentie. Ik zeg dus ook niet iedere verdachte.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, niet iedere verdachte.... zo simpel is het nou ook niet.
Ik denk dat het vluchtgevaar vooral meetelt.... En als Badr in het buitenland zat dan was er geen vluchtgevaar zodra hij afsprak zich te melden na aankomst in NL.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:38 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik zeg er toch ook bij, die gewoon bereikbaar is, niet een direct gevaar is en mate van urgentie. Ik zeg dus ook niet iedere verdachte.
Jij weet ook niet hoe die gesprekken verlopen zijnquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:31 schreef sp3c het volgende:
dat is een beetje onzinnig want je weet niet hoe die gesprekken zijn verlopen
de politie zegt 'kom je zelf of komen we je halen?' en Badr koos ervoor om zelf te gaan, lijkt mij prima opgelost
Dat is precies wat ik zei in mijn 1e postquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat het vluchtgevaar vooral meetelt.... En als Badr in het buitenland zat dan was er geen vluchtgevaar zodra hij afsprak zich te melden na aankomst in NL.
nope, ik weet enkel wat er via de media bekend is geworden, net als jijquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:39 schreef APK het volgende:
[..]
Jij weet ook niet hoe die gesprekken verlopen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |