Dat je vervolgens af gaat drogen ook?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:10 schreef zouzou het volgende:
dat is typisch Nederlands zoals:
Cohen en zijn thee,(iedere keer over)
nu Badr met zijn theedoek.
Mensen moeten meer fantaisie hebben, daar in Sky-box besteel je champagne
je kreegt een ijsemmer met er op , een theedoek.
Dat is normaal bij mensen met geld!
Badr heeft zelf verklaard dat hij een theedoek gebruikt had om glazen af te drogen, en dat doe je niet met een natte theedoek die om de champagne heet gezeten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:10 schreef zouzou het volgende:
dat is typisch Nederlands zoals:
Cohen en zijn thee,(iedere keer over)
nu Badr met zijn theedoek.
Mensen moeten meer fantaisie hebben, daar in Sky-box besteel je champagne
je kreegt een ijsemmer met er op , een theedoek.
Dat is normaal bij mensen met geld!
Niets schrijven als je niet goed Nederlands kan lezen en dus alle berichten een eigen gezicht geeft.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:20 schreef zouzou het volgende:
Niet lezen als jullie niet goed begrijpen, druk maken om idioties.
Ik ben blij dat Badr gelukkig is. Dat zei hij gisteren trouwens niet.quote:Gistereen was hij ook bij de politie VRIJWILLIG.
En lezen meer in internet, hij zal ook een aangifte doen tegen valse
beschuldigen.
De Badr mag voor zijn advocaat niks vertellen.
Maar Badr is gelukkig, dus we gaan het horen.
Frans>Nederlands in Google Translate.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De tering, wat slik jij dat je zo lult?.
Wat haal je er nu allemaal bij?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:27 schreef zouzou het volgende:
Maar voor mij als hij de dader is, moet zeker in de gevangenis.
Maar ik lees heel anders dan jullie,in frankrijk mensen geloven hem.
Ze beschulden niemand om wat mensen zegen,
ze willen het horen, ik ook.
Wij zitten in ZuidAfrika niet met de boeren.....
Dat is geen apartheit meer.
En waarom is dat precies?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:27 schreef zouzou het volgende:
Dat zeg ik. Jij bent degene met de grootste vooroordelen. Over alle anderen die hier posten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:34 schreef zouzou het volgende:
Jullie allemaal beoordelen een man, omdat hij is samen met een ex van een legende voetbaler.
Ik ben hier de eens die praat menselijk.
En niet iedereen drink champagne, naturlijk niet.
Maar de meest..
Nee, hij wordt beoordeeld op het feit dat ie losse handjes heeft. Binnen en buiten de ring.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:34 schreef zouzou het volgende:
Jullie allemaal beoordelen een man, omdat hij is samen met een ex van een legende voetbaler.
Blauw geblokt? Godverdomme zeg.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:36 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Het gaat om naar verluidt om een (blauw) geblokte theedoek. Die krijg je zoals gezegd niet bij champagne.
Uhm. Nope. Hij is een individu, geen belichaming van.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:37 schreef theedoekjes het volgende:
Wat mensen dwars zit is dat hij tpyisch marokkanen gedrag vertoond.
Vertel mij wat! Jij trekt constant de meest foute conclusies, legt iedereen van alles in de mond en in de onderbuik.quote:
Ja, fouten wel, maar iemand al z'n tanden uit z'n bek rammen omdat 'ie in m'n zone staat komt eigenlijk nooit voor?!quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:37 schreef zouzou het volgende:
Wij geloven in een humaan, niemand is perfect.
Doe jullie nooit fouten,
ik ja.
Ben jij van Marokkaanse origine?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:37 schreef zouzou het volgende:
Doe jullie nooit fouten,
ik ja.
Dus wat Badr zegt, geloven jullie wel. Maar wat de slachtoffers zeggen niet?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:27 schreef zouzou het volgende:
Ze beschulden niemand om wat mensen zegen,
ze willen het horen, ik ook.
Ik hou er simpelweg niet van om een hele bevolkingsgroep af te rekenen op de daden van individuen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:39 schreef theedoekjes het volgende:
forums.marokko.nl
ga daar eens een paar uur meelezen.
en nee niet alle marokkanen zijn zo maar ik denk dat een relatief grote groep wel zo is itt bijvoorbeeld turken.
Natuurlijk wel, maar ik ga niet inbeuken op mensen als die mij 'vies aankijken'. Ook hoor je te leren van je fouten, maar meneer Hari gaat telkens opnieuw de fout in.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:37 schreef zouzou het volgende:
Doe jullie nooit fouten,
ik ja.
Honi soit qui mal y pense zouzou?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:37 schreef zouzou het volgende:
Doe jullie nooit fouten,
ik ja.
non? er zit anders geen woord Nederlands bijquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:45 schreef zouzou het volgende:
Pardon Lavander, je n'ai pas bien compris.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:44 schreef zouzou het volgende:
Ik zal geloven als de een Mr Evelink niet begonnen : Ik heb niks gezien
2 dagen na hij DENKT dat hij heeft Badr gezien, dan Badr is het! Nu een aangifte.
Je ne suis pas stupide.
Ik ben niet dom
Dan maakt hij wel vaak 'fouten', zeg. Ik ben van mening dat een gezond persoon zulke mistappen (zware mishandeling) niet begaat. Misschien wordt het tijd dat hij eens in therapie gaat ofzo.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:37 schreef zouzou het volgende:
Doe jullie nooit fouten,
ik ja.
Ik sta niet bekend als de schrik van het nachtleven waar ik als professioneel zwaargewicht kickboxer mensen het ziekenhuis intrap.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:37 schreef zouzou het volgende:
Doe jullie nooit fouten,
ik ja.
Er zijn AANKLACHTEN ingediend. Muts.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:55 schreef zouzou het volgende:
Hoe weet jullie dat hij heeft geslaan, niemand heeft wat gezien, niet beordelen
Want 'jouw gevoel' is leidend in deze zaak?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:55 schreef zouzou het volgende:
Die_Hofst....Maar dat is jullie probleem niet,
dat is toch zijn leven.
Als hij gaat in de gevangenis is ook goed, maar blablabla
om niks te zegen, vind ik niet corect.
mijn gevoel zegt dat wij gaan anders van horen.
Que?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:57 schreef zouzou het volgende:
Klachten van de slachtoffers zelfs....
Copiecat je heeft iets gevraagt en ik kan niet meer bij ..Sorry.
Nee, niemand heeft in het verleden aangifte gedaan. Dat is een heel groot verschil.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:55 schreef zouzou het volgende:
Dan tapt ie wel uit een ander vaatje.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:50 schreef theedoekjes het volgende:
Het beste voor de samenleving zou zijn als Badr hetzelfde lot ondergaat als brillen.
Maar hij schijnt al een paar verkeerde lui te hebben gepakt.
Oh, en dan geeft het niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:00 schreef zouzou het volgende:
Ergens met een bericht, je m'excuse voor dat,
Ik ben niet aan gewend met chat.
Hij geeft toe dat hij agressif is,ik vind juist eerlijk van hem,hij liegt niet......
nee ok, dan is het in orde.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:00 schreef zouzou het volgende:
Hij geeft toe dat hij agressif is,ik vind juist eerlijk van hem,hij liegt niet......
Ordinair? Wat in mijn reply is ordinair? Ik vind het alleen vreemd dat jij twijfelt aan het feit dat Koen pas na twee dagen aangifte deed omdat hij eerst met een open botbreuk en een kapot gelaat naar het ziekenhuis ging.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:50 schreef zouzou het volgende:
Boris_k....niet ordinaire worden,
dat is mijn mening, mag toch.
anders wordt niet gezellig met de zelfs mening.
Hij liegt niet over zijn agressieve aard inderdaad. Dat betekent niet dat hij nooit liegt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:00 schreef zouzou het volgende:
Of bier. Of wijn. Of een glas fris. Of gewoon water. Het zijn net mensen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:12 schreef zouzou het volgende:
Lieve Copycat, Mensen met geld bestellen champagne.
Nu niet de boel gaan lopen verdraaien. Je zei in eerste instantie dat er een blauw geblokte vaatdoek bij de champagne ging. En nu aankomen met blauwe servetten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:06 schreef zouzou het volgende:
de Aireigenaar zegt dat hij was bang,
maar waarom nu , is hij niet meer bang naar een jaar?
deze monsieur is de beste vriend van Evelink, er staat hun fotos dronken daar in Arena.
En vooe de lieve persoon met de blauw serviette, ik werk in restauratie,
als is vol, gebruik ik een blauw of een rode....niet altijd een witte serviette.
Ik dacht Française, tenminste dat zè ze.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:10 schreef Boris_Karloff het volgende:
Je bent er raar in om aan het praten, ben je toevallig Marokkaans(e)?
In Frankrijk is dat misschien de regelquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:12 schreef zouzou het volgende:
Lieve Copycat, Mensen met geld bestellen champagne.
Klopt, en die kant krijgt hij ook. Maar als ik mijn geld op iemand zou moeten zetten die gelijk heeft, zet ik mijn geld eerder op Koen als op Badr.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:10 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, eerlijk is eerlijk, Badr ís natuurlijk nog niet veroordeeld. Hij heeft de schijn (behoorlijk!) tegen, maar mag natuurlijk, net als iedereen, zijn visie op de zaak geven.
Afgaande op de manier waarop zij/hij coute que coute Badder Hari zit te verdedigen, heb ik wel zo'n idee over welke roots we het hebbenquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik dacht Française, tenminste dat zè ze.
Vele mensen hebben wat gezien, hij is al eens veroordeeld ervoor, er zijn meerdere aanklachten. Wat wil je nog meer?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:55 schreef zouzou het volgende:
Die_Hofst....Maar dat is jullie probleem niet,
dat is toch zijn leven.
Als hij gaat in de gevangenis is ook goed, maar blablabla
om niks te zegen, vind ik niet corect.
mijn gevoel zegt dat wij gaan anders van horen.
Pardon? Ken jij dhr Everink en dhr van den Berg persoonlijk dan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:06 schreef zouzou het volgende:
de Aireigenaar zegt dat hij was bang,
maar waarom nu , is hij niet meer bang naar een jaar?
deze monsieur is de beste vriend van Evelink, er staat hun fotos dronken daar in Arena.
En vooe de lieve persoon met de blauw serviette, ik werk in restauratie,
als is vol, gebruik ik een blauw of een rode....niet altijd een witte serviette.
Joh!quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:10 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, eerlijk is eerlijk, Badr ís natuurlijk nog niet veroordeeld. Hij heeft de schijn (behoorlijk!) tegen, maar mag natuurlijk, net als iedereen, zijn visie op de zaak geven.
Tsja, Fransen zijn altijd collaborateurs geweest.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:12 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Afgaande op de manier waarop zij/hij coute que coute Badder Hari zit te verdedigen, heb ik wel zo'n idee over welke roots we het hebben
Collaborateurs weet ik niet, maar min volk is het zeker.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tsja, Fransen zijn altijd collaborateurs geweest.
Ik dacht een beetje tegenwicht tegen alle vooringenomenheid. Maar persoonlijk ben ik er ook al uit, hoor.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:13 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, Fransen zijn altijd collaborateurs geweest.
Excuses, jij begon alleen over een theedoek bij de champagne. Of die blauw, geel, groen is maakt niets uit. Je krijgt geen THEEDOEKEN bij een gevulde champagnekoeler.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:14 schreef zouzou het volgende:
He, monsieur lBoris_..., ik heb nooit gezegt over een blauw,
de een persoon hier heeft een foto laten zien toen geef ik een reactie over de blauw serviette.
Ik kan niet eens plakken of knippen, anders heb ik jullie fotos laten zien.
S'il vous plaitquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:18 schreef zouzou het volgende:
Merci Boris pour la France,merci beaucoup!
jawel, de echt rijke Marokkaan in Frankrijk wel, de specialen een blauwe.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:18 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Excuses, jij begon alleen over een theedoek bij de champagne. Of die blauw, geel, groen is maakt niets uit. Je krijgt geen THEEDOEKEN bij een gevulde champagnekoeler.
Naam en locatie, s'il vous plait?quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:21 schreef zouzou het volgende:
Lieve Copiecat. Veel mensen "van Fok bij mij gewest kennen mijn restaurant, naturlijk "Franse cuisine,
als vol is kan, gebeuren, je gaat in niet in de nacht choppen voor serviette
In frankrijk zijn ze idd zot op champange. Was vorig jaar op een feestje in parijs, 2 kratten bier waren op, en volgens mij een stuk of 25 flessen champange, en dan nog wat flessen wit, rood en rose. Ik verbaasde me in ieder geval over zoveel champange in verhouding tot de rest van de alcoholische versnaperingen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:11 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
In Frankrijk is dat misschien de regel
Badr ging blijkbaar wel in de nacht schoppen voor een servet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:21 schreef zouzou het volgende:
je gaat in niet in de nacht choppen voor serviette
Als jij zo zeker van je zaak bent durf je zeker wel geld op zijn "onschuld" te zetten?quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:24 schreef zouzou het volgende:
Jammer maar ik moet weg, jullie waren sympathiek,
wij zien mekaar als Bad onschuldig is..Hahahaha!
Grapje!
Wel een goed grapje.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:24 schreef zouzou het volgende:
Jammer maar ik moet weg, jullie waren sympathiek,
wij zien mekaar als Bad onschuldig is..Hahahaha!
Grapje!
Je gelooft toch niet echt dat ze ooit een restaurantkeuken van binnen heeft gezien?quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:24 schreef Copycat het volgende:
Ha!Ha!
Er wordt meer info over je restaurant gevraagd en plots moet je weg.
Ha!Ha!
Denk het wel, de spoelkeuken. Waar men met zo'n tuinslang de borden afspoelt voor ze de vaatwasser ingaan. Vandaar ook de kennis over allerlei soorten theedoekenquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:26 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet echt dat ze ooit een restaurantkeuken van binnen heeft gezien?
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Badr ging blijkbaar wel in de nacht schoppen voor een servet.
Stupiditeit zoals denken dat je bij een fles champagne een theedoek meeserveert?quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:27 schreef zouzou het volgende:
WRH, of je bent dit of dat waarom praten over nationaliteit,
Kijk naar de mensen en niet naar hun papier.
Triest ,ik hou niet van stupiditeit!
Als afwashulpje. Hooguit. Vandaar het verband tussen jouw vraag en haar aftocht.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:26 schreef Boris_Karloff het volgende:
Je gelooft toch niet echt dat ze ooit een restaurantkeuken van binnen heeft gezien?
Wat zijn die goede dingen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:33 schreef zouzou het volgende:
een kent Copiecat,goed kennis van je, ik weet een beetje over .
geen slechte dingen gewoon goede dingen.
Als de vragen moeilijker worden is ze gevlogen.quote:
Toch niet dié 2 pluspunten hè?quote:
OMG, dezelfde excuses als in RLS komen weer langsquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:00 schreef zouzou het volgende:
Nou ja, ALS 'ie zo eerlijk was, zou 'ie zich als 'ie is afgekoeld na zo'n rondje mishandeling wel bij de politie melden, denk ik dan...quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:49 schreef Leandra het volgende:
Hij blijft een agressief mannetje zonder zelfbeheersing, hij liegt er alleen niet over, en zelfs die eerlijkheid zou wel eens intimiderend bedoeld kunnen zijn.
Die eerlijkheid zien we ook alleen maar omdat er een programma over hem gemaakt werd en hij niet net kon doen of hij zo'n braaf jochie was. Er zullen immers wel meer mensen zijn die de zwarte kant van hem gezien hebben? Dus liegen had juist averechts gewerkt.Van alle kanten zouden er andere verhalen kunnen opduiken en daar was Badr zich echt wel van bewust,beter zelf toegeven dat je geen lieverdje bent.Dan haal je de wind vast uit de zeilen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG, dezelfde excuses als in RLS komen weer langs
Het maakt niet uit of iemand eerlijk is over een misstap, dat maakt de missttap niet ongedaan.
Als iemand over een misstap liegt is het alleen maar een extra minpunt, dat wil niet zeggen dat eerlijk zijn de minpunt van de misstap doet vervallen.
Hij blijft een agressief mannetje zonder zelfbeheersing, hij liegt er alleen niet over, en zelfs die eerlijkheid zou wel eens intimiderend bedoeld kunnen zijn.
Ik gok een van die DGK huisvrouwen die niets anders te doen hebben dan alles van de deelnemers en de users bijhouden, van de datum dat je gestopt bent met roken tot je cupmaat, en alles daar tussenin.quote:
Oh! Iemand met openbare kennis over mij. Een moooooiiiii of sunnyzoveel, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:57 schreef Leandra het volgende:
Ik gok een van die DGK huisvrouwen die niets anders te doen hebben dan alles van de deelnemers en de users bijhouden, van de datum dat je gestopt bent met roken tot je cupmaat, en alles daar tussenin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |