Ik gok een van die DGK huisvrouwen die niets anders te doen hebben dan alles van de deelnemers en de users bijhouden, van de datum dat je gestopt bent met roken tot je cupmaat, en alles daar tussenin.quote:
Oh! Iemand met openbare kennis over mij. Een moooooiiiii of sunnyzoveel, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:57 schreef Leandra het volgende:
Ik gok een van die DGK huisvrouwen die niets anders te doen hebben dan alles van de deelnemers en de users bijhouden, van de datum dat je gestopt bent met roken tot je cupmaat, en alles daar tussenin.
Nouvelle cuisine is zoooooo jaren 70quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:33 schreef zouzou het volgende:
...
nouvelle cuisine is grootmoeder cuisine maar meer moderne.
Jij schrijft gewoon opzettelijk zo slecht Nederlands volgens mij.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:33 schreef zouzou het volgende:
Jammer, ik geef niet mijn adres aan internet mensen, naturellement niet.
de paar mensen die hier ik ken, zijn goede vrienden geworden.
een kent Copiecat,goed kennis van je, ik weet een beetje over .
geen slechte dingen gewoon goede dingen.
En 100% ben ik vaak in de keuken, ik zal jullie goede recepten geven,
nouvelle cuisine is grootmoeder cuisine maar meer moderne.
Ik denk dat hij netjes mee zal gaan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:02 schreef RAVW het volgende:
![]()
kan nog lachen worden met die persoon die hem moet gaan aanhouden
[ afbeelding ]
Deze mag het doen:quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:02 schreef RAVW het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij vooral met het oog op de kinderen van Estelle (en een eventueel geschil tussen Estelle en Ruud over de omgang) dat risico niet zal willen lopen, zelfs de omgangsregeling voor z'n eigen kind zou daardoor gevaar kunnen lopen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:05 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij netjes mee zal gaan.
Het alternatief is een AT. Die zullen zich nu al in de handen wrijven
En we brabbelen voort.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:29 schreef sp3c het volgende:
alleen nog ontopic tot ik zelf begin te brabbelen vansf nu!
gam on
Zo en hij moet zich ook direct melden:quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:55 schreef Ener-G het volgende:
Ze weten in ieder geval waar ie is:
http://www.at5.nl/artikel(...)-waar-hari-verblijft
Waar is Weltschmerz nou gebleven?quote:Als Badr Hari zich niet vrijwillig bij de politie meldt, zal hij direct worden aangehouden. Volgens De Telegraaf is politie op de hoogte van de verblijfplaats van de kickbokser.
Die is ondergedoken in een berg theedoeken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zo en hij moet zich ook direct melden:
[..]
Waar is Weltschmerz nou gebleven?
Mooie gelegenheid om de taser veelvuldig uit te testen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:02 schreef RAVW het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
WTF is dit? Vage toestand op die site/blog.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:55 schreef Ener-G het volgende:
Ze weten in ieder geval waar ie is:
http://www.at5.nl/artikel(...)-waar-hari-verblijft
Zelfs als je de vertaler van Google zou gebruiken als franssprekend(e), zou je nog een betere vertaling hebben.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:03 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Jij schrijft gewoon opzettelijk zo slecht Nederlands volgens mij.
Nee, deze http://stevenbrownsblog.w(...)-14-dagen-de-cel-in/quote:
Het blijft een crimineel, hoe je het ook went of keert.quote:
Ik denk dat ze de NL nieuwsberichten naar het Frans vertaalt en het daar dus al deels fout gaat.... want zelfs als je dat weer rechtstreeks terugvertaalt komt er meestal weer wat anders te staan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zelfs als je de vertaler van Google zou gebruiken als franssprekend(e), zou je nog een betere vertaling hebben.
Ik zou zeggen Zouzou gebruik de vertaler.
Franse vertaling:quote:'Politie weet waar Hari verblijft'
Als Badr Hari zich niet vrijwillig bij de politie meldt, zal hij direct worden aangehouden. Volgens De Telegraaf is politie op de hoogte van de verblijfplaats van de kickbokser.
Afhankelijk van het verloop van het verhoor zal de recherche beslissen of Badr Hari wordt gearresteerd. De vechtsporter moet zich op korte termijn, mogelijk al vandaag, bij de politie melden, stelt De Telegraaf.
Het OM liet maandag weten dat Hari officieel als verdachte wordt gezien in twee verschillende mishandelingszaken. Tijdens dancefeest Sensation zou Hari de 38-jarige zakenman Koen Everink hebben mishandeld in een skybox. Een andere aangifte tegen Hari komt van mede-eigenaar Jeroen van den Berg van club Air, die vorig jaar in zijn eigen horecagelegenheid naar eigen zeggen volledig in elkaar is getrapt door de 27-jarige vechtkampioen.
Marnix van der Werf, een kantoorgenoot van Hari's advocaat Bénédicte Ficq, liet maandag al weten dat Hari bereid is een verklaring af te leggen.
Van Frans weer naar NL vertaald:quote:"La police sait où réside Hari"
Comme Badr Hari a pas volontairement le rapport de police, il sera immédiatement arrêté. Selon De Telegraaf police a informé de la localisation de l'kick boxeur.
Selon le cours de l'audience décidera si le détective Badr Hari a été arrêté. L'artiste martial doit être sur le court terme, peut-être aujourd'hui, le rapport de la police au début, De Telegraaf.
L'accusation a affirmé lundi que Hari officiellement un suspect est vu dans deux cas d'agression. Au cours de dance party Hari Sensation serait de 38 ans d'affaires Koen Everink ont maltraité dans un skybox. Une autre plainte contre Hari vient de co-propriétaire Jeroen van den Berg du club de l'air, qui l'an dernier dans son établissement de restauration propre dans leurs propres mots les uns dans les autres est botté par le champion des combats de 27 ans.
Marnix van der Werf, un collègue de l'avocat Bénédicte Ficq Hari, a déclaré lundi savons déjà que Hari est prêt à témoigner.
Dat is iig al een spannende plotwending dankzij Google translate.... hij ligt ergensquote:"De politie weet waar ligt Hari"
Als Badr Hari heeft niet vrijwillig bij de politie rapport, zal het onmiddellijk gearresteerd. Volgens Telegraaf politie hoogte van de plaats van de kickboxer.
Volgens de terechtzitting zal beslissen of de detective Badr Hari werd gearresteerd. De martial artist moet op de korte termijn, misschien vandaag, het proces-verbaal aan het begin, De Telegraaf.
De aanklager zei maandag dat Hari officieel een verdachte wordt gezien in twee gevallen van agressie. Tijdens Hari Sensation dansfeest zou zijn 38 jaar zakelijke Koen Everink misbruikt in een skybox. Een andere klacht tegen Hari heeft slechts mede-eigenaar Jeroen van den Berg club in de lucht, die vorig jaar in zijn eigen eetgelegenheid in hun eigen woorden in elkaar wordt geschopt door de gevechten kampioen van 27 jaar.
Marnix van der Werf, een collega-advocaat Benedict Ficq Hari zei maandag al weten dat Hari bereid is te getuigen.
Steven lijkt wel een aluhoedje.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:27 schreef ThunderBitch het volgende:
Nee, deze http://stevenbrownsblog.w(...)-14-dagen-de-cel-in/
Geen idee, misschien heb ik doorgeklikt. Kan ook uit de FP zijn, bedenk ik me net.
Nouja...Ik ben weer lekker bezig.
Aha, die is een woordkunstenaar dus.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de NL nieuwsberichten naar het Frans vertaalt en het daar dus al deels fout gaat.... want zelfs als je dat weer rechtstreeks terugvertaalt komt er meestal weer wat anders te staan.
Tekst van dat AT5 bericht:
[..]
Franse vertaling:
[..]
Van Frans weer naar NL vertaald:
[..]
Dat is iig al een spannende plotwending dankzij Google translate.... hij ligt ergens
quote:Een andere klacht tegen Hari heeft slechts mede-eigenaar Jeroen van den Berg club in de lucht, die vorig jaar in zijn eigen eetgelegenheid in hun eigen woorden in elkaar wordt geschopt door de gevechten kampioen van 27 jaar.
quote:
Google hanteert een geavanceerde voorspellingsmodule.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:02 schreef Leandra het volgende:
Dat is iig al een spannende plotwending dankzij Google translate.... hij ligt ergens
M'n post daar om hem uit te nodigen hierheen werd bruut gewist.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:11 schreef Copycat het volgende:
Hij zit DoeMaar liedjes te citeren in het Zomergasten-topic.
Is er nieuws dan? Verdachte was hij volgens jou toch al? Beschikbaar voor verhoor was hij ook al en dat die club air meneer aangifte ging doen was ook al tijden bekend.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die is ondergedoken in een berg theedoeken.
Nu is hij niet alleen verdachte volgens Lavenderrrrrrrrrrr, maar ook volgens het OM.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Is er nieuws dan? Verdachte was hij volgens jou toch al? Beschikbaar voor verhoor was hij ook al en dat die club air meneer aangifte ging doen was ook al tijden bekend.
Je doet alsof er nieuws is geweest...
Ik wees er al een tijdje op dat dat ontbrak, ik vind het erg aardig dat je me probeert op te sporen om me gelijk te geven, maar veel nieuws vertel je me daarmee niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nu is hij niet alleen verdachte volgens Lavenderrrrrrrrrrr, maar ook volgens het OM.
Dat is wel nieuws lijkt me![]()
Dat moet het voor jou iig zeker zijn.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Is er nieuws dan? Verdachte was hij volgens jou toch al? Beschikbaar voor verhoor was hij ook al en dat die club air meneer aangifte ging doen was ook al tijden bekend.
Je doet alsof er nieuws is geweest...
Dat doen ze in de regel maar een keer, dus als ze dat maandag doen dan was hij daarvoor geen verdachte. Zoals ik al aangaf en menigeen ontkende. Ik had dus gelijk zoals ik al wist en velen hier niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het OM had toch nog nooit hem als verdachte aangemerkt?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat doen ze in de regel maar een keer, dus als ze dat maandag doen dan was hij daarvoor geen verdachte. Zoals ik al aangaf en menigeen ontkende. Ik had dus gelijk zoals ik al wist en velen hier niet.
quote:Badr Hari aangemerkt als verdachte
AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie ziet vechtsporter Badr Hari officieel als verdachte van mishandeling. Dat maakte het OM maandag bekend.
De verdenking geldt al enige tijd. Een woordvoerder wil niet zeggen sinds wanneer Hari wordt verdacht en wat de aanleiding is.
Maandag werd bekend dat een tweede aangifte van mishandeling tegen de K1-vechter is ingediend.
Die komt van een van de eigenaren van de Amsterdamse club Air, Jeroen van den Berg. Hij zou vorig jaar in zijn eigen club door Hari in elkaar zijn geslagen.
Sensation
Eerder deze maand deed de miljonair Koen Everink aangifte. Hij zou tijdens het dancefeest Sensation in een skybox in de Amsterdam Arena door onder anderen Hari zijn afgetuigd.
Na dat incident doken verschillende verhalen op over eerdere mishandelingen. Een van die verhalen kwam van Van den Berg. Hari ontkent alle aantijgingen.
Ik zal maar niet gokken wat jouw bron is die je niet noemt. Maar de NOS schrijft toch echt dit:quote:
quote:Toegevoegd: maandag 23 jul 2012, 07:45
Update: maandag 23 jul 2012, 12:17
Badr Hari is nu officieel verdachte in twee mishandelingszaken. Dat heeft het Openbaar Ministerie laten weten.
Vandaag is bekend geworden dat een mede-eigenaar van een Amsterdamse club aangifte heeft gedaan tegen de vechtsporter. De ondernemer zou in zijn eigen zaak, Club Air, ernstig mishandeld zijn door Hari.
Het OM kan niet zeggen wat de reden is om Hari nu officieel als verdachte aan te wijzen. Volgens een woordvoerder is er nader bekeken wat er in de aangifte stond.
Jezzzuuuss wat ben jij toch ook een extreem slechte verliezer zonder een greintje humor in je flikkerquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik zal maar niet gokken wat jouw bron is
quote:Weltschmerz, letterlijk wereldpijn, is een uit de Duitse taal afkomstig woord dat voor het eerst als zodanig werd gebruikt door de Duitse schrijver Jean Paul.
Het gaat vaak met pessimisme, vervreemding en escapisme gepaard en kan een psychisch probleem worden.
Uitstekend gekozen naam. Wel een hoop zelfkennis dus.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:29 schreef Michael_Moore het volgende:
pessimisme, vervreemding en escapisme
psychisch probleem
Zozo, sterk argument hoorquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:48 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat schattig, Henk en Ingrid over 19e eeuwse Duitse literatuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |