Geen getuigen? Wat heb je nou weer gehoord? Of wie....quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:56 schreef zouzou het volgende:
Toch een beetje raar :
2 slachtoffers zonder geen een getuige,geen bewijzen, ze zijn goede vrienden met mekaar!.
Ja Badr Hari was in de buurt in de Sky-box.
Maar we weten niet of Badr was in Club Air.
we weten niet zoveel over ,ze hebben daar toch portiers,bartenders etc....
ik vind het raar, we gaan zien.
.
Ja, dat jij nu niet goed kan lezen, is ZouZou's schuld natuurlijk niet. Zij leest met de Franse slag van alles tussen de regels door.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:06 schreef Leandra het volgende:
Geen getuigen? Wat heb je nou weer gehoord? Of wie....
Er staat nergens dat er geen getuigen zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:56 schreef zouzou het volgende:
Toch een beetje raar :
2 slachtoffers zonder geen een getuige,geen bewijzen, ze zijn goede vrienden met mekaar!.
Ja Badr Hari was in de buurt in de Sky-box.
Maar we weten niet of Badr was in Club Air.
we weten niet zoveel over ,ze hebben daar toch portiers,bartenders etc....
Daar waren wij al achterquote:ik vind het raar.
De tering, wat slik jij dat je zo lult?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:10 schreef zouzou het volgende:
dat is typisch Nederlands zoals:
Cohen en zijn thee,(iedere keer over)
nu Badr met zijn theedoek.
Mensen moeten meer fantaisie hebben, daar in Sky-box besteel je champagne
je kreegt een ijsemmer met er op , een theedoek.
Dat is normaal bij mensen met geld!
Want jij denkt dat als er meerdere getuigen zijn, de politie die ook via de pers bekendmaakt?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:11 schreef zouzou het volgende:
de getuigen zijn de 2 slachtoffers, meer is niet dat bedoel ik.
Sorry, ik zal m'n gestreepte bril opzetten, als ik een beetje richt moet tussen de regels door lezen dan ook lukkenquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat jij nu niet goed kan lezen, is ZouZou's schuld natuurlijk niet. Zij leest met de Franse slag van alles tussen de regels door.
Oh?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:12 schreef zouzou het volgende:
Lieve Copycat, Mensen met geld bestellen champagne.
Dat je vervolgens af gaat drogen ook?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:10 schreef zouzou het volgende:
Badr heeft zelf verklaard dat hij een theedoek gebruikt had om glazen af te drogen, en dat doe je niet met een natte theedoek die om de champagne heet gezeten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:10 schreef zouzou het volgende:
Niets schrijven als je niet goed Nederlands kan lezen en dus alle berichten een eigen gezicht geeft.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:20 schreef zouzou het volgende:
Niet lezen als jullie niet goed begrijpen, druk maken om idioties.
Ik ben blij dat Badr gelukkig is. Dat zei hij gisteren trouwens niet.quote:Gistereen was hij ook bij de politie VRIJWILLIG.
En lezen meer in internet, hij zal ook een aangifte doen tegen valse
beschuldigen.
De Badr mag voor zijn advocaat niks vertellen.
Maar Badr is gelukkig, dus we gaan het horen.
Frans>Nederlands in Google Translate.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De tering, wat slik jij dat je zo lult?.
Wat haal je er nu allemaal bij?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:27 schreef zouzou het volgende:
Maar voor mij als hij de dader is, moet zeker in de gevangenis.
Maar ik lees heel anders dan jullie,in frankrijk mensen geloven hem.
Ze beschulden niemand om wat mensen zegen,
ze willen het horen, ik ook.
Wij zitten in ZuidAfrika niet met de boeren.....
Dat is geen apartheit meer.
En waarom is dat precies?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:27 schreef zouzou het volgende:
Maar ik lees heel anders dan jullie,in frankrijk mensen geloven hem.
Dat zeg ik. Jij bent degene met de grootste vooroordelen. Over alle anderen die hier posten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:34 schreef zouzou het volgende:
Jullie allemaal beoordelen een man, omdat hij is samen met een ex van een legende voetbaler.
Ik ben hier de eens die praat menselijk.
En niet iedereen drink champagne, naturlijk niet.
Maar de meest..
Nee, hij wordt beoordeeld op het feit dat ie losse handjes heeft. Binnen en buiten de ring.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:34 schreef zouzou het volgende:
Jullie allemaal beoordelen een man, omdat hij is samen met een ex van een legende voetbaler.
Blauw geblokt? Godverdomme zeg.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:36 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Het gaat om naar verluidt om een (blauw) geblokte theedoek. Die krijg je zoals gezegd niet bij champagne.
Uhm. Nope. Hij is een individu, geen belichaming van.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:37 schreef theedoekjes het volgende:
Wat mensen dwars zit is dat hij tpyisch marokkanen gedrag vertoond.
Vertel mij wat! Jij trekt constant de meest foute conclusies, legt iedereen van alles in de mond en in de onderbuik.quote:
Ja, fouten wel, maar iemand al z'n tanden uit z'n bek rammen omdat 'ie in m'n zone staat komt eigenlijk nooit voor?!quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:37 schreef zouzou het volgende:
Wij geloven in een humaan, niemand is perfect.
Doe jullie nooit fouten,
ik ja.
Ben jij van Marokkaanse origine?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:37 schreef zouzou het volgende:
Wij geloven in een humaan, niemand is perfect.
Doe jullie nooit fouten,
ik ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |