Nu niet de boel gaan lopen verdraaien. Je zei in eerste instantie dat er een blauw geblokte vaatdoek bij de champagne ging. En nu aankomen met blauwe servetten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:06 schreef zouzou het volgende:
de Aireigenaar zegt dat hij was bang,
maar waarom nu , is hij niet meer bang naar een jaar?
deze monsieur is de beste vriend van Evelink, er staat hun fotos dronken daar in Arena.
En vooe de lieve persoon met de blauw serviette, ik werk in restauratie,
als is vol, gebruik ik een blauw of een rode....niet altijd een witte serviette.
Ik dacht Française, tenminste dat zè ze.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:10 schreef Boris_Karloff het volgende:
Je bent er raar in om aan het praten, ben je toevallig Marokkaans(e)?
In Frankrijk is dat misschien de regelquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:12 schreef zouzou het volgende:
Lieve Copycat, Mensen met geld bestellen champagne.
Klopt, en die kant krijgt hij ook. Maar als ik mijn geld op iemand zou moeten zetten die gelijk heeft, zet ik mijn geld eerder op Koen als op Badr.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:10 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, eerlijk is eerlijk, Badr ís natuurlijk nog niet veroordeeld. Hij heeft de schijn (behoorlijk!) tegen, maar mag natuurlijk, net als iedereen, zijn visie op de zaak geven.
Afgaande op de manier waarop zij/hij coute que coute Badder Hari zit te verdedigen, heb ik wel zo'n idee over welke roots we het hebbenquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik dacht Française, tenminste dat zè ze.
Vele mensen hebben wat gezien, hij is al eens veroordeeld ervoor, er zijn meerdere aanklachten. Wat wil je nog meer?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:55 schreef zouzou het volgende:
Die_Hofst....Maar dat is jullie probleem niet,
dat is toch zijn leven.
Als hij gaat in de gevangenis is ook goed, maar blablabla
om niks te zegen, vind ik niet corect.
Hoe weet jullie dat hij heeft geslaan, niemand heeft wat gezien, niet beordelen
mijn gevoel zegt dat wij gaan anders van horen.
Pardon? Ken jij dhr Everink en dhr van den Berg persoonlijk dan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:06 schreef zouzou het volgende:
de Aireigenaar zegt dat hij was bang,
maar waarom nu , is hij niet meer bang naar een jaar?
deze monsieur is de beste vriend van Evelink, er staat hun fotos dronken daar in Arena.
En vooe de lieve persoon met de blauw serviette, ik werk in restauratie,
als is vol, gebruik ik een blauw of een rode....niet altijd een witte serviette.
Joh!quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:10 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, eerlijk is eerlijk, Badr ís natuurlijk nog niet veroordeeld. Hij heeft de schijn (behoorlijk!) tegen, maar mag natuurlijk, net als iedereen, zijn visie op de zaak geven.
Tsja, Fransen zijn altijd collaborateurs geweest.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:12 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Afgaande op de manier waarop zij/hij coute que coute Badder Hari zit te verdedigen, heb ik wel zo'n idee over welke roots we het hebben
Collaborateurs weet ik niet, maar min volk is het zeker.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tsja, Fransen zijn altijd collaborateurs geweest.
Ik dacht een beetje tegenwicht tegen alle vooringenomenheid. Maar persoonlijk ben ik er ook al uit, hoor.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:13 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, Fransen zijn altijd collaborateurs geweest.
Excuses, jij begon alleen over een theedoek bij de champagne. Of die blauw, geel, groen is maakt niets uit. Je krijgt geen THEEDOEKEN bij een gevulde champagnekoeler.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:14 schreef zouzou het volgende:
He, monsieur lBoris_..., ik heb nooit gezegt over een blauw,
de een persoon hier heeft een foto laten zien toen geef ik een reactie over de blauw serviette.
Ik kan niet eens plakken of knippen, anders heb ik jullie fotos laten zien.
S'il vous plaitquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:18 schreef zouzou het volgende:
Merci Boris pour la France,merci beaucoup!
jawel, de echt rijke Marokkaan in Frankrijk wel, de specialen een blauwe.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:18 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Excuses, jij begon alleen over een theedoek bij de champagne. Of die blauw, geel, groen is maakt niets uit. Je krijgt geen THEEDOEKEN bij een gevulde champagnekoeler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |