abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114608948
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 16:52 schreef Droopie het volgende:
Theorie..
Gisterenmiddag in de rechtbank heeft Ruud Gullit gevraagd of hij het voogdijschap over de kinderen mag hebben, onder het mom het is onveilig bij hun moeder.
Estelle die zegt, hoe kom je daar nou bij..
En de advocaat vraagt aan de rechter is de kans dat er binnenkort een AT met getrokken pistolen de partner van mevrouw Cruijff komt ophalen aanwezig.. Rechter zegt dat kan gebeuren met verdachten die gesignaleerd staan.. Estelle kijkt huilend om haar heen, en advocaat van haar vraagt om uitstel.
Dag later is Badr om, want ja de liefde overwint alles :D
:D En toch zou het zomaar kunnen! :) Ruud keek ook al zo triomfantelijk toen Boulevard hem wat vragen stelde. :P
  dinsdag 24 juli 2012 @ 17:13:21 #62
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_114608951
Maar zou Estelle zich helemaal niet verdiept hebben in zijn achtergrond? Het lijkt me toch dat ze wel wist wat voor vlees ze in de kuip had.
Ze kwam zo stellig over in die eerdere interviews waarin ze verklaarde oud te willen worden met Badr en dat hun liefde zo warm en groots was :')
Wel vreemd dat ze nu zwijgt in alle talen, je zou verwachten dat ze het dan nu op zou nemen voor haar grote liefde
  dinsdag 24 juli 2012 @ 17:18:16 #63
117098 Hathor
Effe niet
pi_114609110
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 16:10 schreef Volgut het volgende:
Ik hoop dat hij professionele hulp krijgt vanwege zijn agressieproblemen. Misschien heeft hij wel onverwerkt verdriet en gedraagt hij zich daarom zo agressief.
Ik denk dat het een stuk beter werkt als ie even voor een poosje tussen 4 muren word gesmeten, al is het alleen maar om duidelijk te maken dat ie niet overal mee weg kan komen. het is waarschijnlijk ook in zijn eigen belang, anders zou ie de 30 wel eens niet kunnen halen, dit soort gasten eindigen meestal maar op een manier.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 17:20:08 #64
117098 Hathor
Effe niet
pi_114609167
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 17:13 schreef Flow3r het volgende:
Maar zou Estelle zich helemaal niet verdiept hebben in zijn achtergrond? Het lijkt me toch dat ze wel wist wat voor vlees ze in de kuip had.
Ze kwam zo stellig over in die eerdere interviews waarin ze verklaarde oud te willen worden met Badr en dat hun liefde zo warm en groots was :')
Wel vreemd dat ze nu zwijgt in alle talen, je zou verwachten dat ze het dan nu op zou nemen voor haar grote liefde
Natuurlijk heeft ze zich daar wel in verdiept, ze wist precies wat er op zijn bankrekening staat en heeft uitgerekend daar zeker een jaartje of 4-5 ongeneerd van te kunnen shoppen voordat ze weer een verse provider aan de haak moet slaan.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 17:22:31 #65
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_114609226
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 17:13 schreef Flow3r het volgende:
Tuurlijk weet ze wel wie Badr Hari is, maar ze is net als een wapenhandelaar. Als je geld hebt, dan stel ik geen vragen over wat je met die wapens gaat doen.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 17:25:52 #66
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_114609790
ik klik op de link van NOS en krijg dan ernaast dit berichtje:

http://nos.nl/audio/19452(...)voor-de-rechter.html

maandenlang voortvluchtig in 2010?
ik snap nu dat hij verwacht dat ze met een compleet arrestatieteam komen, als je je zo gedragen hebt bij eerdere aanklachten.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 18:45:56 #68
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_114611624
ik zeg 2 jaar lang anger management!
  dinsdag 24 juli 2012 @ 20:41:51 #69
16715 Mylene
*schatje*
pi_114616053
quote:
Badr Hari is blij dat er duidelijkheid komt
HILVERSUM - Badr Hari denkt dat er duidelijkheid komt rondom zijn situatie als hij binnenkort met de politie gaat praten.

Dat vertelt de kickbokser aan RTL Boulevard.

Twee mensen hebben onlangs aangifte gedaan tegen de vechtsporter.

"Ik zit in een film", vertelt hij aan het programma. "Maar ik ben blij dat die afspraak staat voor verhoor. Dan is het tijd om de opheldering te geven die nodig is. Want ik denk dat het gewoon heel lang onduidelijk is geweest voor iedereen."

Het is nu tijd voor duidelijkheid, geeft Hari aan. "En daar ben ik blij mee. Of de beschuldigingen terecht of onterecht zijn, dat is straks aan de politie om allemaal uit te zoeken. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik daar heel veel duidelijkheid in kan geven."

Perfect

De kickbokser zegt het heel belangrijk te vinden om zijn emotie niet de vrije hand te geven. "Ik wil alles wel uitschreeuwen. Ik heb sowieso wel m’n mankementen en mijn fouten en die zal ik denk ik ook altijd behouden. Ik denk dat niemand perfect is. Maar ik ben niet de Badr waarover geschreven wordt. Weet je, ik ben een mens en ik heb emoties. Ik heb ook verdriet en ik heb pijn en paniek en ik heb een reactie. Die heb ik ook allemaal."

Hari zegt verder te denken dat het voor alle betrokkenen heel heftig is. "Ik ben heel opgelucht dat er een moment van duidelijkheid komt en dan is het zoals het is. Dan weet iedereen hoe het zit en dan is de rook, hoe iedereen het noemt, weg, en dan is er duidelijkheid."
bron

Wat een figuur :') .
  Moderator dinsdag 24 juli 2012 @ 20:51:06 #70
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114616410
nou dat hij ook een reactie heeft moge duidelijk zijn ... we hebben de foto's kunnen zien
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_114616545
Vooralsnog geniet hij van een welverdiende vakantie. :)

Feel free to ignore my comments.
pi_114616574
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 20:51 schreef sp3c het volgende:
nou dat hij ook een reactie heeft moge duidelijk zijn ... we hebben de foto's kunnen zien
Foto's van de verwondingen?

Waar staan die? Heb ik gemist.
  Moderator dinsdag 24 juli 2012 @ 20:56:35 #73
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114616599
nou ik heb ze niet opgeslagen ofzo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 20:59:22 #74
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114616721
Hier is 't gesprek:

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/entertainment/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2012/07_juli/entertainment/badr_hari_ik_ben_niet_de_badr_waarover_geschreven_wordt.xml

Hij lijkt wel een beetje te suggereren dat hij niet glashard gaat ontkennen maar ook dat er meer aan de hand is geweest.

En duidelijkheid geven voor "iedereen"? Kunnen we aannemen dat hij na zijn verhoor openbaar maakt wat hij heeft verklaard?
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
pi_114616893
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 20:59 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Hier is 't gesprek:

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/entertainment/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2012/07_juli/entertainment/badr_hari_ik_ben_niet_de_badr_waarover_geschreven_wordt.xml

Hij lijkt wel een beetje te suggereren dat hij niet glashard gaat ontkennen maar ook dat er meer aan de hand is geweest.

En duidelijkheid geven voor "iedereen"? Kunnen we aannemen dat hij na zijn verhoor openbaar maakt wat hij heeft verklaard?
Geeft hij een persconferentie, krijgt ruzie met een irritante journalist, BOEM!
-weg-
  dinsdag 24 juli 2012 @ 21:05:12 #76
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114616911
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 20:55 schreef Specularium het volgende:

[..]

Foto's van de verwondingen?

Waar staan die? Heb ik gemist.
[GOLFTASGATE] Vip Boxen & Kick Boxers #7
  dinsdag 24 juli 2012 @ 21:08:37 #77
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_114617045
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 20:55 schreef Michael_Moore het volgende:
Vooralsnog geniet hij van een welverdiende vakantie. :)

[ afbeelding ]
_O-
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 24 juli 2012 @ 21:26:33 #78
241662 Jian
Well, well, well
pi_114617687
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 20:59 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Hier is 't gesprek:

"dus die beschuldigingen zijn onterecht? " antwoord Badr: "Uhh, nah of het terecht is of onterecht dat is aan de politie om uit te zoeken" .. Terecht dus! :')

By the way, kan ie die Bridget Maasland niet een keer een beuk voor d'r harses geven?! :X
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2012 @ 22:02:00 #79
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_114619290
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 21:26 schreef Jian het volgende:
By the way, kan ie die Bridget Maasland niet een keer een beuk voor d'r harses geven?! :X
Van mij mag-ie, maar hoe doet zij mee aan deze gate? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2012 @ 22:02:31 #80
43556 miss_dynastie
pi_114619317
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:02 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Van mij mag-ie, maar hoe doet zij mee aan deze gate? :?
Zit die niet zo nu en dan in Boulevard?
  dinsdag 24 juli 2012 @ 22:09:33 #81
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114619693
Ja, ze was de presentatrice bij dat stuk over Hari. Zie mijn eerdere link hierboven (die niet helemaal goed werkt als link - even kopiëren en plakken dus....
pi_114632393
Zouden ze serieus een Arrestatieteam inschakelen om hem naar het politiebureau krijgen? Hoe wordt zoiets beslist?

Ik zou als agent trouwens ook wel 3x nadenken voordat ik naar hem toega. Eén zwarte vlek van hem en je bent gezien, ligt tegen de grond......hard..heel hard.
Love is in the air!
pi_114632398
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 06:56 schreef Landgeld het volgende:
Zouden ze serieus een Arrestatieteam inschakelen om hem naar het politiebureau krijgen? Hoe wordt zoiets beslist?

Ik zou als agent trouwens ook wel 3x nadenken voordat ik naar hem toega. Eén zwarte vlek van hem en je bent gezien, ligt tegen de grond......hard..heel hard.
Juist, en daarom is een AT wel ok in dit geval.
pi_114632937
quote:
Badr Hari ontboden door recherche
door John van den Heuvel
AMSTERDAM - Badr Hari moet de Amsterdamse recherche tekst en uitleg verschaffen over minstens twee gevallen van zware mishandeling.

Afhankelijk van het verloop van het verhoor beslist de recherche of Badr Hari wordt gearresteerd. De vechtsporter moet zich al op korte termijn, mogelijk al vandaag, bij de politie melden.

Als hij niet vrijwillig verschijnt, wordt hij direct aangehouden. De politie weet waar hij momenteel verblijft.

Justitie en Badr Hari ontkennen dat is onderhandeld over voorwaarden waaronder hij wordt verhoord.

Formeel wordt Badr Hari verdacht van twee mishandelingen, maar de politie is in gesprek met nog meer personen die zeggen door hem te zijn mishandeld.
-weg-
pi_114632966
Hij kan altijd nog proef marokaan worden in juinen .
  woensdag 25 juli 2012 @ 08:27:09 #86
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114633050
In de papieren Telegraaf weer wat meer info:

quote:
Recherche wil tekst en uitleg Badr Hari

door John van den Heuvel

AM­STER­DAM, woens­dag
Badr Ha­ri is ont­bo­den voor ver­hoor door de Am­ster­dam­se re­cher­che. Hij moet tekst en uit­leg ver­schaf­fen over min­stens twee ge­val­len van zwa­re mis­han­de­ling. Af­han­ke­lijk van het ver­loop van het ver­hoor be­slist de re­cher­che of Badr Ha­ri wordt ge­ar­res­teerd.

De vecht­spor­ter moet zich al op kor­te ter­mijn, mo­ge­lijk al van­daag, bij de po­li­tie mel­den. Als hij niet vrij­wil­lig ver­schijnt, wordt hij di­rect aan­ge­hou­den. De po­li­tie weet waar hij mo­men­teel ver­blijft.

Jus­ti­tie en Badr Ha­ri ont­ken­nen dat is on­der­han­deld over voor­waar­den waar­on­der hij wordt ver­hoord. De in op­spraak ge­raak­te kick­bok­ser zal tij­dens het ver­hoor wor­den ge­con­fron­teerd met de on­der­zoeks­re­sul­ta­ten van de re­cher­che. Badr Ha­ri zegt zelf dat hij be­reid is een ver­kla­ring af te leg­gen.

Of dat in het ge­val van de mis­han­de­ling van Koen Eve­rink in de Am­ster­dam Are­nA een be­ken­nen­de ver­kla­ring wordt, is niet be­kend. Eer­der ver­klaar­de Badr Ha­ri van niets te we­ten en niets te heb­ben ge­zien, maar hij zou van plan zijn op die le­zing te­rug te ko­men. De mis­han­de­ling van Je­roen van den Berg, me­de-ei­ge­naar van club Air, wordt door Badr Ha­ri met klem ont­kend. Vol­gens Van den Berg sloeg en schop­te Badr Ha­ri vo­rig jaar zijn voor­tan­den uit zijn mond.

For­meel wordt Badr Ha­ri ver­dacht van twee mis­han­de­lin­gen, maar de po­li­tie is in ge­sprek met nog meer per­so­nen die zeg­gen door hem te zijn mis­han­deld. Het re­cher­che­team sluit niet uit dat de­ze week meer­de­re aan­gif­ten zul­len vol­gen.
Ik heb de bolding van de krant overgenomen, maar eigenlijk is dit het opmerkelijkste:

quote:
Of dat in het ge­val van de mis­han­de­ling van Koen Eve­rink in de Am­ster­dam Are­nA een be­ken­nen­de ver­kla­ring wordt, is niet be­kend. Eer­der ver­klaar­de Badr Ha­ri van niets te we­ten en niets te heb­ben ge­zien, maar hij zou van plan zijn op die le­zing te­rug te ko­men
pi_114633091
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 08:27 schreef Dr_Strangelove het volgende:
In de papieren Telegraaf weer wat meer info:

[..]

Ik heb de bolding van de krant overgenomen, maar eigenlijk is dit het opmerkelijkste:

[..]

Hij heeft het wel gezien, maar heeft zich er niet mee bemoeid want er stond nog een hoop vaat om weg te werken.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_114633132
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 08:30 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Hij heeft het wel gezien, maar heeft zich er niet mee bemoeid want er stond nog een hoop vaat om weg te werken.
dan kan ik mij weer in denken dat je weer pissig word ?
pi_114633466
Toch een beetje raar :
2 slachtoffers zonder geen een getuige,geen bewijzen, ze zijn goede vrienden met mekaar!.
Ja Badr Hari was in de buurt in de Sky-box.
Maar we weten niet of Badr was in Club Air.
we weten niet zoveel over ,ze hebben daar toch portiers,bartenders etc....

ik vind het raar, we gaan zien.

.
pi_114633543
Misschien stootte Koen wel zijn net gedroogde glazen om.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')