Precies, je bent uitgeluld, dus maar op de man spelen, siert je hoorquote:
Done.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:50 schreef Cynix ® het volgende:
Kunnen we niet op de een of andere manier weer on topic?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, je bent uitgeluld, dus maar op de man spelen, siert je hoor.
Nu wordt het een beetje zielig verhaaltje.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat doen ze in de regel maar een keer, dus als ze dat maandag doen dan was hij daarvoor geen verdachte. Zoals ik al aangaf en menigeen ontkende. Ik had dus gelijk zoals ik al wist en velen hier niet.
Als Badr niet als verdachte werd gezien, dan snap ik niet waarom de politie iemand al aanhoudt als naar hem gewezen wordt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:17 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Nu wordt het een beetje zielig verhaaltje.
Iedereen die een beetje de zaak heeft gevolgd, wist dat Badr Hari voor maandag nog niet officieel als verdachte was aangemerkt door de politie. Het ging erom dat jij daaruit opmaakte dat er dan ook niet rechtstreeks naar Hari gewezen zou zijn in die aangifte, omdat hij anders immers wel als verdachte zou zijn aangemerkt.
Anderen hebben er gewoon vriendelijk op gewezen dat er, gezien de berichtgeving, voldoende in de aangifte zal hebben gestaan, maar dat de politie gewoon nog even gewacht heeft met dat officiėle aanmerken.
Maar ik snap je tactiek. Later zal uiteraard blijken dat er na die aangifte nog meer onderzoek is verricht en resultaten zijn binnen gekomen, en dan kun je altijd volhouden dat juist dat materiaal het over de streep heeft getrokken. Slim van je hoor.
Daarom vroeg ik ook dit aan iemand:quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:17 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Nu wordt het een beetje zielig verhaaltje.
Iedereen die een beetje de zaak heeft gevolgd, wist dat Badr Hari voor maandag nog niet officieel als verdachte was aangemerkt door de politie.
Retorisch of niet, een hele normale vraag lijkt me. Maar het leidde tot grote onstentenis bij de usual suspects, die zich vervolgens ook niet afvroegen waarom het OM dat dan maandag kwam vertellen en er zelfs bevestiging in weten te vinden dat die vraag belachelijk was.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat hij verdachte zou zijn?
Als het klip en klaar is dat hij is aangewezen door Everink als degene die hem mishandelde dan zie ik niet waarom het twee weken moest duren. Wachten tot hij terug in Nederland is zoals jij opperde is ook niet het geval. Dat de aangifte dan nog een keer moest worden bekeken zoals ook wordt bericht, zou betekenen dat de politie wel bijzonder traag van begrip is. Er zijn ook berichten die melding maken van verdenking van de mishandeling in die club air en verdenking van betrokkenheid bij de mishandeling in de skybox. Dan schijnen er ook nog twee andere verdachten te zijn in die skyboxzaak en hebben we de citaten van het slachtoffer.quote:Het ging erom dat jij daaruit opmaakte dat er dan ook niet rechtstreeks naar Hari gewezen zou zijn in die aangifte, omdat hij anders immers wel als verdachte zou zijn aangemerkt.
Gewoon? Vakantierooster?quote:Anderen hebben er gewoon vriendelijk op gewezen dat er, gezien de berichtgeving, voldoende in de aangifte zal hebben gestaan, maar dat de politie gewoon nog even gewacht heeft met dat officiėle aanmerken.
Zoals ik al eerder aangaf kan de oorzaak van een niet zo heldere aangifte door Everink ook gewoon liggen in de mishandeling zelf. Hij krijgt een klap en daarna is het een blur. Dan ligt naast de zaak zelf ook de oplossing daarvan gecompliceerder.quote:Maar ik snap je tactiek. Later zal uiteraard blijken dat er na die aangifte nog meer onderzoek is verricht en resultaten zijn binnen gekomen, en dan kun je altijd volhouden dat juist dat materiaal het over de streep heeft getrokken. Slim van je hoor.
ja van overspelquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Is Estelle ook in beeld als verdachte?
Volgens de shari'ah te straffen middels 150 stokslagen.quote:
Al dan niet inwendig.
quote:
quote:Kickbokser Badr Hari aangehouden.
Toegevoegd: woensdag 25 jul 2012, 20:17
Vechtsporter Badr Hari heeft zich vanavond gemeld bij de politie. Hij is aangehouden en zal morgen worden verhoord door de recherche. Dat heeft zijn advocaat Marnix van der Werf tegenover de NOS bevestigd.
Volgens Van der Werf legt Hari morgen een inhoudelijke verklaring af. Wat de vechtsporter gaat verklaren, wil Van der Werf niet zeggen. ,,Dat gaat hij eerst aan de rechercheurs vertellen. Hij geeft in ieder geval zijn volledige medewerking aan het onderzoek'', stelt de raadsman.
De 27-jarige Hari wordt verdacht van zeker twee gevallen van zware mishandeling. Zo zou hij zakenman Koen Everink hebben mishandeld tijdens dancefeest Sensation White in de Amsterdam Arena. Ook de mede-eigenaar van een Amsterdamse club heeft aangifte gedaan tegen Hari. De ondernemer zou in zijn eigen zaak, Club Air, ernstig mishandeld zijn door Hari.
Hari was de afgelopen weken in het buitenland. Om te voorkomen dat hij bij terugkomst met veel tumult zou worden aangehouden, had Hari met het Openbaar Ministerie afgesproken dat hij zich zelf zou melden op een politiebureau.
nos.nl
Zo zo, nou ben benieuwd of ze hem gelijk vasthouden.quote:
Hij is toch niet eens verdachte...quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zo zo, nou ben benieuwd of ze hem gelijk vasthouden.
En of Estelle hem dan in de bak komt opzoeken
Inderdaad. Hij gaat zijn gehoor testen en een aanklacht wegens smaad indienen.quote:
Wel erg traag trouwens na 2 weken. Misschien is de aanleiding voor smaad nog wat vaag. Misschien is het moeilijk om de juiste persoon te beschuldigen van laster. Anders wacht je er niet zo lang mee.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij gaat zijn gehoor testen en een aanklacht wegens smaad indienen.
Ja, dat zou ook echt slim zijn om te doen nu. Hij zal wel zo mak als een lammetje zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Hij gaat wel 'in beperking'. dus alleen contact met advocaat. Toch wel heftig.
En dan te bedenken dat hij zonder zweten heel dat bureau van agentjes kan leegvegen. Denk niet dat er iemand tegen hem opgewassen is.
Een Walther P5 wel hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Hij gaat wel 'in beperking'. dus alleen contact met advocaat. Toch wel heftig.
En dan te bedenken dat hij zonder zweten heel dat bureau van agentjes kan leegvegen. Denk niet dat er iemand tegen hem opgewassen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |