Ik denk dat ie zelfs Batman aan kan, denk je niet?!quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
En dan te bedenken dat hij zonder zweten heel dat bureau van agentjes kan leegvegen. Denk niet dat er iemand tegen hem opgewassen is.
Ik denk dat Badr Robin prefereert.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk dat ie zelfs Batman aan kan, denk je niet?!
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Hij gaat wel 'in beperking'. dus alleen contact met advocaat. Toch wel heftig.
En dan te bedenken dat hij zonder zweten heel dat bureau van agentjes kan leegvegen. Denk niet dat er iemand tegen hem opgewassen is.
Dat zijn slechts wat defense probleempjes. Moet 'ie nog aan werken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:42 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is de vraag nog maar als het voorkomt...quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zijn slechts wat defense probleempjes. Moet 'ie nog aan werken.
't zal er wel op uitdraaien dat hij een schadeloosstelling betaalt, en daarmee is de kous af.
Precies. Denk niet dat het zo makkelijk gaat worden voor hem.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is de vraag nog maar als het voorkomt...
Nee stenigen tot de dood erop volgtquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:19 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
Volgens de shari'ah te straffen middels 150 stokslagen.[ afbeelding ] Al dan niet inwendig.![]()
Ik vind het al raar dat hij blijkbaar zelf mag bepalen of hij opgepakt wordt of zelf naar het bureau komt (om gezichtsverlies te voorkomen?) als het om zulke ernstige zaken gaat.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:09 schreef Cynix ® het volgende:
Ik geloof nog in ouderwetsche klassenjustitie: Badr gaat hier tamelijk goed mee wegkomen.
Misschien willen ze voorkomen dat de politie tijdens de aanhouding de fout in gaat, als hij moeilijk zou gaan doen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het al raar dat hij blijkbaar zelf mag bepalen of hij opgepakt wordt of zelf naar het bureau komt (om gezichtsverlies te voorkomen?) als het om zulke ernstige zaken gaat.
Opstelten en Teeven mogen nu hun grote mond waarmaken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het al raar dat hij blijkbaar zelf mag bepalen of hij opgepakt wordt of zelf naar het bureau komt (om gezichtsverlies te voorkomen?) als het om zulke ernstige zaken gaat.
Edit: Maar aan de andere kant, welke klasse heb je het over?
Ze hebben niet voorkomen dat ze nu -door mij iig- als een stelletje mietjes worden gezien die dansen naar de pijpen van een intimiderende seriemishandelaar.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Misschien willen ze voorkomen dat de politie tijdens de aanhouding de fout in gaat, als hij moeilijk zou gaan doen.
Ja, wel vaag, vind ik ook wel, dus dat is mijn enige verzachtigende reden (of hoe je dat ook zegt).quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:15 schreef APK het volgende:
[..]
Ze hebben niet voorkomen dat ze nu -door mij iig- als een stelletje mietjes worden gezien die dansen naar de pijpen van een intimiderende seriemishandelaar.
Opzich raar maar toch snap ik het wel. Wanneer een verdachte zelf heeft aangegeven naar de politie te gaan lijkt het mij nutteloos om hem nog met veel bombarie te arresteren. Hij komt zelf naar de politie dus niet vluchtgevaarlijk en niet direct een gevaar voor de samenleving. Hij is tenslotte nog steeds een verdachte tot hij is veroordeeld.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, wel vaag, vind ik ook wel, dus dat is mijn enige verzachtigende reden (of hoe je dat ook zegt).
Ik kreeg de indruk dat hij aan het onderhandelen was, dus ik kom niet terug als jullie mijn respect niet respecteren oidquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:28 schreef Patroon het volgende:
[..]
Opzich raar maar toch snap ik het wel. Wanneer een verdachte zelf heeft aangegeven naar de politie te gaan lijkt het mij nutteloos om hem nog met veel bombarie te arresteren. Hij komt zelf naar de politie dus niet vluchtgevaarlijk en niet direct een gevaar voor de samenleving. Hij is tenslotte nog steeds een verdachte tot hij is veroordeeld.
dat is een beetje onzinnig want je weet niet hoe die gesprekken zijn verlopenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:15 schreef APK het volgende:
[..]
Ze hebben niet voorkomen dat ze nu -door mij iig- als een stelletje mietjes worden gezien die dansen naar de pijpen van een intimiderende seriemishandelaar.
Dat kan een overweging zijn, maar dat stukje van "geen gevaar voor de samenleving" is wel discutabel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:28 schreef Patroon het volgende:
[..]
Opzich raar maar toch snap ik het wel. Wanneer een verdachte zelf heeft aangegeven naar de politie te gaan lijkt het mij nutteloos om hem nog met veel bombarie te arresteren. Hij komt zelf naar de politie dus niet vluchtgevaarlijk en niet direct een gevaar voor de samenleving. Hij is tenslotte nog steeds een verdachte tot hij is veroordeeld.
Haha ja dacht ik ook over na, maar bedoel niet een direct gevaar als serial killer ofzo. Ik denk idd dat ze iedere verdachte die gewoon bereikbaar is de vraag voorleggen "kom je zelf of komen we je halen" maar net hoe urgent het is.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat kan een overweging zijn, maar dat stukje van "geen gevaar voor de samenleving" is wel discutabel.![]()
Mwah, niet iedere verdachte.... zo simpel is het nou ook niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:34 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha ja dacht ik ook over na, maar bedoel niet een direct gevaar als serial killer ofzo. Ik denk idd dat ze iedere verdachte die gewoon bereikbaar is de vraag voorleggen "kom je zelf of komen we je halen" maar net hoe urgent het is.
Ik zeg er toch ook bij, die gewoon bereikbaar is, niet een direct gevaar is en mate van urgentie. Ik zeg dus ook niet iedere verdachte.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, niet iedere verdachte.... zo simpel is het nou ook niet.
Ik denk dat het vluchtgevaar vooral meetelt.... En als Badr in het buitenland zat dan was er geen vluchtgevaar zodra hij afsprak zich te melden na aankomst in NL.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:38 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik zeg er toch ook bij, die gewoon bereikbaar is, niet een direct gevaar is en mate van urgentie. Ik zeg dus ook niet iedere verdachte.
Jij weet ook niet hoe die gesprekken verlopen zijnquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:31 schreef sp3c het volgende:
dat is een beetje onzinnig want je weet niet hoe die gesprekken zijn verlopen
de politie zegt 'kom je zelf of komen we je halen?' en Badr koos ervoor om zelf te gaan, lijkt mij prima opgelost
Dat is precies wat ik zei in mijn 1e postquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat het vluchtgevaar vooral meetelt.... En als Badr in het buitenland zat dan was er geen vluchtgevaar zodra hij afsprak zich te melden na aankomst in NL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |