SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All
En foto's van dezelfde groep: Flickr
Muziek van de Avondetappe 2012: SpotifyDeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
En al die andere jaren dan?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:19 schreef rubbereend het volgende:
Al jaren slechtin 2010 op het podium met Menchov en Gesink top 5
Precies, makkelijk lullen is dat.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:20 schreef Marcoss het volgende:
Ze doen echt of elke valpartij hetzelfde is en dezelfde gevolgen heeft..
2009, 2011 en 2012 waren de slechte Tours van de laatste jaren, maar ze wonnen wel elke 3x een etappe. Zó slecht gaat het allemaal ook weer nietquote:
standaard etappes gewonnen, Menchov hoge plekken, bolletruien.quote:
Voor een ploeg die elk jaar een tourwinnaar / top 3 renner pretendeert te hebben is dat best mager.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
2009, 2011 en 2012 waren de slechte Tours van de laatste jaren, maar ze wonnen wel elke 3x een etappe. Zó slecht gaat het allemaal ook weer niet
Dat is door Rabo zelf nooit gepretendeerd..quote:Op zondag 22 juli 2012 23:23 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Voor een ploeg die elk jaar een tourwinnaar / top 3 renner pretendeert te hebben is dat best mager.
Roepen ze helemaal niet (is ook wel eens de kritiek), zeker dit jaar niet, maar dat maken de Nederlanders ervan die hun oranjegevoel willen stimuleren.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:23 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Voor een ploeg die elk jaar een tourwinnaar / top 3 renner pretendeert te hebben is dat best mager.
Dat moeten ze ook gewoon niet doen. Men heeft te hoge verwachtingen en vervolgens krijgen je teveel kritiek.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:23 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
en dit jaar ook nietquote:Op zondag 22 juli 2012 23:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is door Rabo zelf nooit gepretendeerd..
2010 twee man in de top 5quote:Op zondag 22 juli 2012 23:26 schreef reddevil1408 het volgende:
Volgens mij gaat het er om dat rabo Nederlandse toppers wil afleveren, en dat wil niet zo lukken. Haal Sanchez' weg en er blijft niets meer over van de afgelopen drie jaar.
omdat er net gedaan wordt alsof ze al 5 jaar falen en de verwachtingen zijn alsof ze de Tour zullen winnenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:26 schreef TUFKAL het volgende:
Ik ben geen Rabo basher maar waarom worden ze steeds zo verdedigd hier?
ze hebben het toch over de 3-3 gehad.?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:28 schreef pennyfarthing het volgende:
Misschien toch gisteren opgenomen. Tot nu toe hebben ze niets gezegd over de etappe van vandaag. Ze hadden het net over Greipel die 3 sprints gewonnen heeft, maar niets gezegd over de sprint van Cav vandaag in Parijs.
Samenvatting van vandaag gemist?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:28 schreef pennyfarthing het volgende:
Misschien toch gisteren opgenomen. Tot nu toe hebben ze niets gezegd over de etappe van vandaag. Ze hadden het net over Greipel die 3 sprints gewonnen heeft, maar niets gezegd over de sprint van Cav vandaag in Parijs.
Klopt ja. Het is niet live.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:28 schreef pennyfarthing het volgende:
De etappe van vandaag is gister al geredenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze hebben het toch over de 3-3 gehad.?
daarna twee slechte tours ja, twee keer vooral door nare valpartijen. Gelukkig laten de renners in de Giro en de Vuelta zien dat ze gewoon zo'n grote ronde goed aankunnen.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:29 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Zo'n beetje het enige toch?
Tja we vallen in herhaling
Die is er in gemonteerd. Redacteur van de avondetappe bevestigde op twitter dat dit gisteren is opgenomen, omdat Mart naar London moet.quote:
alleen in het filmpje, niet livequote:Op zondag 22 juli 2012 23:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze hebben het toch over de 3-3 gehad.?
waar zeg ik dat?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:29 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
En daar moeten we dan de komende 15 jr op blijven teren?
Zou wel lullig geweest zijn als Greipel had gewonnen vandaag danquote:Op zondag 22 juli 2012 23:28 schreef pennyfarthing het volgende:
Welke ambitie hebben ze dan?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:24 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Roepen ze helemaal niet (is ook wel eens de kritiek), zeker dit jaar niet, maar dat maken de Nederlanders ervan die hun oranjegevoel willen stimuleren.
Wat zei ik........????quote:Op zondag 22 juli 2012 23:30 schreef Pranjicc het volgende:
[..]
Die is er in gemonteerd. Redacteur van de avondetappe bevestigde op twitter dat dit gisteren is opgenomen, omdat Mart naar London moet.
Okequote:Op zondag 22 juli 2012 23:30 schreef Pranjicc het volgende:
[..]
Die is er in gemonteerd. Redacteur van de avondetappe bevestigde op twitter dat dit gisteren is opgenomen, omdat Mart naar London moet.
Ja, of als Wiggins op de Champs Elysees keihard op zijn bek was gegaan en moet opgeven.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:31 schreef M.rak het volgende:
[..]
Zou wel lullig geweest zijn als Greipel had gewonnen vandaag dan.
En vóór 2010? Vuelta en Giro gaat t nu niet om...quote:Op zondag 22 juli 2012 23:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daarna twee slechte tours ja, twee keer vooral door nare valpartijen. Gelukkig laten de renners in de Giro en de Vuelta zien dat ze gewoon zo'n grote ronde goed aankunnen.
Heeft niks te maken met verdedigen. Natuurlijk was het niet goed, maar ik kijk normaalgesproken redelijk objectief durf ik te zeggen, heb geen nationale voorkeuren.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:26 schreef TUFKAL het volgende:
Ik ben geen Rabo basher maar waarom worden ze steeds zo verdedigd hier?
Oke hier kan ik me wel in vinden.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:32 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met verdedigen. Natuurlijk was het niet goed, maar ik kijk normaalgesproken redelijk objectief durf ik te zeggen, heb geen nationale voorkeuren.
Mensen hier en in heel Nederlanders schreeuwen en roepen eerst dat Gesink wel podium gaat eindigen, terwijl hij een half jaar geleden met zijn been naast hem lag, en vervolgens zijn ze boos en is het een faler als het niet lukt. Dat is gewoon je eigen frustratie/kater van een misgelopen feestje botvieren op een atleet die toevallig in juli in de aandacht is. Als er in juli een snowboardwedstrijd was die op TV was, hadden we precies hetzelfde gehad maar dan met Sauerbrij. Het gaat bij die mensen, en daar zitten er hier ook veel van, niet om de sport en de atleet, maar puur om zichzelf.
Dat vind ik egoïstisch, respectloos en achterlijk.
Er is genoeg kritiek op Rabobank mogelijk. Delahaye, de opleidingsploeg, de kadans van Gesink, allemaal valide. Maar zover komt de gemiddelde Tourvolger niet.
Ik dacht dat ik het van hem had: https://twitter.com/hendriksmj/quote:
Zie: https://twitter.com/Vannieuwkerke/status/226781650577678336quote:Op zondag 22 juli 2012 23:34 schreef Pranjicc het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het van hem had: https://twitter.com/hendriksmj/
Maar ik kan het ff niet terugvinden. Ik weet wel zeker dat ik het ergens heb gelezenVive le Velo had deze locatie ook uitgeleend aan de NOS (omdat zij hier al 6 jaar achter elkaar de uitzending maken). Vandaag kon de NOS hier dus sowieso niet uitzenden, omdat den Belg hier al zit.
daarvoro 2009 slecht, 2008 top 3, 2007 Rasmussen tour (reden ze als ploeg heel goed), 2006 4 etappes en bollen en top 5, 2005 2 etappes bollen top 6quote:Op zondag 22 juli 2012 23:32 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
En vóór 2010? Vuelta en Giro gaat t nu niet om...
Hij waant zich in Oostenrijkquote:
Ben ik voor een gedeelte met je eens, maar ook het voorjaar was (met uitzondering van California en dauphins) matig. Daarbij, en dat stoort me nog het meest, hebben ze helemaal nix laten zien tijdens het NK.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:32 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met verdedigen. Natuurlijk was het niet goed, maar ik kijk normaalgesproken redelijk objectief durf ik te zeggen, heb geen nationale voorkeuren.
Mensen hier en in heel Nederlanders schreeuwen en roepen eerst dat Gesink wel podium gaat eindigen, terwijl hij een half jaar geleden met zijn been naast hem lag, en vervolgens zijn ze boos en is het een faler als het niet lukt. Dat is gewoon je eigen frustratie/kater van een misgelopen feestje botvieren op een atleet die toevallig in juli in de aandacht is. Als er in juli een snowboardwedstrijd was die op TV was, hadden we precies hetzelfde gehad maar dan met Sauerbrij. Het gaat bij die mensen, en daar zitten er hier ook veel van, niet om de sport en de atleet, maar puur om zichzelf.
Dat vind ik egoïstisch, respectloos en achterlijk.
Er is genoeg kritiek op Rabobank mogelijk. Delahaye, de opleidingsploeg, de kadans van Gesink, allemaal valide. Maar zover komt de gemiddelde Tourvolger niet.
Het is vast niet live, maar wel van vanavond natuurlijk. En het is een soort samenvatting van de Tour, dus logisch dat er wat teruggeblikt wordt.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:36 schreef Panthera. het volgende:
Ik vind het wel raar dat de NOS en mart dan de impressie geeft dat het live is met die verhalen over de renners die al vertrokken zijn.
En dan kritiek hebben op de UEFA om een clipje van 5 seconden monteren
Het UEFA fragment hiermee vergelijkenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:36 schreef Panthera. het volgende:
Ik vind het wel raar dat de NOS en mart dan de impressie geeft dat het live is met die verhalen over de renners die al vertrokken zijn.
En dan kritiek hebben op de UEFA om een clipje van 5 seconden monteren
Zoals gezegd, er is voldoende kritiek op Rabobank mogelijk, als dat gebaseerd is op argumenten en niet op onderbuikgevoelensquote:Op zondag 22 juli 2012 23:36 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Ben ik voor een gedeelte met je eens, maar ook het voorjaar was (met uitzondering van California en dauphins) matig. Daarbij, en dat stoort me nog het meest, hebben ze helemaal nix laten zien tijdens het NK.
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Is het niet live? hoezo vanavond niet dan?
En dat fragmentje van UEFA is totaal anders.
Omdat Mart naar london moet voor de nieuwe showquote:Op zondag 22 juli 2012 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Is het niet live? hoezo vanavond niet dan?
En dat fragmentje van UEFA is totaal anders.
Volkslied was idd erg triest.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:39 schreef Ambrosius het volgende:
Dat wijf wat daar langs de kant stond zong vanmiddag erger volkslied?
Gisteren. Is wel redelijk bevestigd en duidelijk.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is vast niet live, maar wel van vanavond natuurlijk. En het is een soort samenvatting van de Tour, dus logisch dat er wat teruggeblikt wordt.
Oh oke, dan snap ik het wel.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:40 schreef Pranjicc het volgende:
[..]
[..]
Omdat Mart naar london moet voor de nieuwe show
Oh, dacht dat Boogerd het nog had over de sprint van Cavendish van vandaag, maar dat hoorde ik dan verkeerd waarschijnlijk.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:40 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Gisteren. Is wel redelijk bevestigd en duidelijk.
Mwah, ik vond het wat te opvallend dat ze niet zeiden dat Cav er drie won en Greipel wel. En Mart reageert nauwelijks op de filmpjes die ze laten zien. Terwijl die dat normaal wel doet.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is vast niet live, maar wel van vanavond natuurlijk. En het is een soort samenvatting van de Tour, dus logisch dat er wat teruggeblikt wordt.
Dat kan ik me ook niet herinneren van de afgelopen weken.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:41 schreef Evertjan het volgende:
en er staat ook geen live boven in het scherm he
We liggen op 1 lijn en hebben we het nog niet over voetbal gehad.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:39 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Zoals gezegd, er is voldoende kritiek op Rabobank mogelijk, als dat gebaseerd is op argumenten en niet op onderbuikgevoelens
Vergelijk het met praten over politiek of over bankiers. Paupers en tokkies die maar dingen roepen over de hardwerkende Nederlander vs zakkenvullers, of over politiek waar iedereen incompetent is. Op zowel politici als bankiers is voldoende kritiek mogelijk, maar als het zo kort door de bocht gaat, zonder motivatie, maar puur vanuit eigen frustratie en onkunde, mag je van mij oprotten
Laten we daar maar niet meer over beginnen danquote:Op zondag 22 juli 2012 23:42 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
We liggen op 1 lijn en hebben we het nog niet over voetbal gehad.
twitter:hendriksmj twitterde op zondag 22-07-2012 om 23:42:45@baspaternotte Was het maar waar... Maar je hebt Mart echt verkeerd begrepen. reageer retweet
Jawel. Zal wel ingemonteerd zijn.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:46 schreef pennyfarthing het volgende:
Dus mensen die vandaag een mail naar Tourquiz opgestuurd hebben hadden dus geen kans om deze prijs te winnen...
Ik mis een Boonen een Terpstra een Boomquote:Op zondag 22 juli 2012 23:47 schreef rubbereend het volgende:
hier staat echt alles vind ik, zeker voor dit jaar, nogal overdreven
En de NOS is weer een kleine 10000 emailadressennrijkerquote:Op zondag 22 juli 2012 23:46 schreef pennyfarthing het volgende:
Dus mensen die vandaag een mail naar Tourquiz opgestuurd hebben hadden dus geen kans om deze prijs te winnen...
Bij de tour hoort geen slap geouwehoerquote:Op zondag 22 juli 2012 23:47 schreef henkde_j het volgende:
Vanavond eens de avondetappe bekeken ipv Tour du Jour. Balen dat ik de laatste weken de mooie beelden heb gemist![]()
De avondetappe is gewoon stukken beter. Al mis ik het slappe geouwehoer wel een beetje
Waarom niet eerder gekeken danquote:Op zondag 22 juli 2012 23:47 schreef henkde_j het volgende:
Vanavond eens de avondetappe bekeken ipv Tour du Jour. Balen dat ik de laatste weken de mooie beelden heb gemist![]()
De avondetappe is gewoon stukken beter. Al mis ik het slappe geouwehoer wel een beetje
ja gewoon nog een half uur doorgeluld, verder die samenvattingen erin gemonteerd. Niet zo ingewikkeld allemaalquote:Op zondag 22 juli 2012 23:49 schreef Maver24 het volgende:
Vraag me af hoe ze dit dan allemaal hebben gemonteerd als het niet live is
Hebben ze gister een dubbele aflevering opgenomen?, het kan niet 2x op een dag van schermering naar avond gaan
Denk dat ze het zelf nog niet weten, is helemaal niks over gezegd, geen tot volgend jaar, geen vaarwel, niks.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:50 schreef Evertjan het volgende:
maar was dit nou de laatste met DeMart? wat een treurig einde voor een tijdperk
Bedoel mooie beelden etcquote:
dat is vorig jaar al opgenomenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:53 schreef Maver24 het volgende:
morgenavond om 23.00 is gewoon een sportzomer, dat kan toch niet live zijn ??
Waarom niet?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:53 schreef Maver24 het volgende:
morgenavond om 23.00 is gewoon een sportzomer, dat kan toch niet live zijn ??
tijdsverschilquote:
Is nog niets over bekend.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:50 schreef Evertjan het volgende:
maar was dit nou de laatste met DeMart? wat een treurig einde voor een tijdperk
quote:
Die met Bram De Groot...quote:Op zondag 22 juli 2012 23:50 schreef pennyfarthing het volgende:
Dat was het voor 2012. Leuke uitzendingen geweest, behalve deze dan.Tot 2013
Deze pakken we mooi mee.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:09 schreef RemcoW23 het volgende:
Laatste keer Mart in de herhaling, dit keer om 00:10 al. Verschillende tijden hele tijd
quote:
Ik begrijp het wel. een ploegleider is geen arts. Hij ziet ook niet wat ie allemaal heeft.. en sportmensen willen altijd door. Wel goed dat ie later gewoon wel ingegrepen heeft.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Het blijft schandalig dat ze Poels weer op de fiets hebben gezet.
Ze komen goed weg dat hij er aardig bovenop lijkt te komen, als hij dood van zijn fiets was gevallen, dan hadden ze een groot probleem gehad.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Het blijft schandalig dat ze Poels weer op de fiets hebben gezet.
Daarom moeten er ook onafhankelijke artsen komen, die het laatste woord hebben. Als die vinden dat het niet meer verantwoord is, dan stap je gewoon af.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:23 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel. een ploegleider is geen arts. Hij ziet ook niet wat ie allemaal heeft.. en sportmensen willen altijd door. Wel goed dat ie later gewoon wel ingegrepen heeft.
Zijn verontwaardiging over dope ook nietquote:Op maandag 23 juli 2012 00:27 schreef RemcoW23 het volgende:
Dat haar van Boogerd klopt niet (links) Lijkt net een hap uit
Hij was eind jaren '90 en begin 2000 een topper.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:37 schreef RemcoW23 het volgende:
Waarom is iedereen zo zeker van dopinggebruik Boogie? Heb dat nooit meegekregen
+ inzinking in 2004/2005. (weet niet precies zeker)quote:Op maandag 23 juli 2012 00:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij was eind jaren '90 en begin 2000 een topper.
Uit het niets? Topper kan tochquote:Op maandag 23 juli 2012 00:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij was eind jaren '90 en begin 2000 een topper.
Nu snap ik deze pasquote:Op maandag 23 juli 2012 00:36 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn verontwaardiging over dope ook niet
Swinkels was even vergeten dat hij iemand uit die tijd aan tafel had zitten
Tuurlijk kon Boogie van nature aardig fietsen, maar het is een beetje naïef te denken dat hij met een bruine boterham met pindakaas al die pakhazen kon volgen.quote:
Truequote:Op maandag 23 juli 2012 00:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tuurlijk kon Boogie van nature aardig fietsen, maar het is een beetje naïef te denken dat hij met een bruine boterham met pindakaas al die pakhazen kon volgen.
Als hij doping had gebruikt had hij de tour dus gewonnen.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tuurlijk kon Boogie van nature aardig fietsen, maar het is een beetje naïef te denken dat hij met een bruine boterham met pindakaas al die pakhazen kon volgen.
Nee andere hadden betere dope en konden harder fietsen.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als hij doping had gebruikt had hij de tour dus gewonnen.
Dit vindt ie geen leuk onderwerpquote:Op maandag 23 juli 2012 00:48 schreef RemcoW23 het volgende:
Hehe je kon de halsslagader van Boogie makkelijk zien kloppen.
2006 en 2007.quote:
Klopt...maar ook in 98/99 zat ie aan de dope. Hoe Rabo in '99 alles en iedereen in Parijs-Nice kapot reed, sloeg nergens op.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:48 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
2007 ook zat die Rasmussen te slepen
Maar die deed het nog "eerlijk" toch? Die vulde alleen zijn waarde aan tot 50 omdat dat de limiet was en hij op 43 stondquote:Op maandag 23 juli 2012 00:50 schreef AFCNiels het volgende:
Gert Jakobs doet nooit zo moeilijk over zijn dopinggebruik, die interesseert het echt allemaal niks.
Die openheid van Gertje was echt ontwapenend. Gewoon toegeven, dan krijg je ook nooit meer die lastige vragen.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:50 schreef AFCNiels het volgende:
Gert Jakobs doet nooit zo moeilijk over zijn dopinggebruik, die interesseert het echt allemaal niks.
Gertquote:Op maandag 23 juli 2012 00:50 schreef AFCNiels het volgende:
4 man bij de eerste 6 toen.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt...maar ook in 98/99 zat ie aan de dope. Hoe Rabo in '99 alles in iedereen in Parijs-Nice kapot reed, sloeg nergens op.
toen won die ook alle etappes ofzoquote:Op maandag 23 juli 2012 00:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt...maar ook in 98/99 zat ie aan de dope. Hoe Rabo in '99 alles in iedereen in Parijs-Nice kapot reed, sloeg nergens op.
Ja, en met testosteron net zo. Alleen werd hij toen net gecontroleerd nadat hij het gebruikt had, waardoor hij een record testosteronwaarde haalde.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:50 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Maar die deed het nog "eerlijk" toch? Die vulde alleen zijn waarde aan tot 50 omdat dat de limiet was en hij op 43 stond.
Valt mee, volgens mij verloor hij zelfs een sprintje van baas Botero...quote:Op maandag 23 juli 2012 00:51 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
toen won die ook alle etappes ofzo
Wel leuk hoe hij dat toegaf, Mart belde hem en tegen Mart ga je toch niet liegen.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die openheid van Gertje was echt ontwapenend. Gewoon toegeven, dan krijg je ook nooit meer die lastige vragen.
Het laatste Geel...Leuk boekjequote:Op maandag 23 juli 2012 00:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel leuk hoe hij dat toegaf, Mart belde hem en tegen Mart ga je toch niet liegen.
Gertje weet idd dat zijn bekentenissen geen consequenties hebben. Overwinningen kunnen ze hem iig niet afpakken.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:54 schreef Szura het volgende:
Gert Jakobs zou zelfs kunnen zeggen dat hij doping heeft gebruikt met heel die air van het interesseert me geen ene reet, terwijl ie nooit iets gebruikt heeft. Puur omdat ie denkt dat mensen die attitude grappig vinden of cool. Wat een karikatuur is dat.
Volgend jaar weer gok ik.quote:
Dit was toch echt de allerlaatste keer? Of wordt Mart de Heintje Davids van de wielerjournalistiek?quote:
Hij blijft als free lancer voor de NOS werken, dit wil hij graag nog een keer doen denk ik.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit was toch echt de allerlaatste keer? Of wordt Mart de Heintje Davids van de wielerjournalistiek?
De jubileum uitvoering mag ie nog doen met beperkt budget.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit was toch echt de allerlaatste keer? Of wordt Mart de Heintje Davids van de wielerjournalistiek?
wonnen ze toen niet dankzijn waaiers?quote:Op maandag 23 juli 2012 00:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt...maar ook in 98/99 zat ie aan de dope. Hoe Rabo in '99 alles en iedereen in Parijs-Nice kapot reed, sloeg nergens op.
Ik heb het even opgezocht; je hebt gelijk.quote:Op maandag 23 juli 2012 07:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wonnen ze toen niet dankzijn waaiers?
Een uur of half uur eerder zou volgens mij een hoop extra kijkers opleveren.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:15 schreef INViCTuS het volgende:
volgens mij volgend jaar nog een keer inderdaad. Met de 100e tour moet dat ook gewoon. Hoop wel dat ze is om 10 ipv 11uur beginnen.
twitter:NOScommunicatie twitterde op maandag 23-07-2012 om 19:42:36For the record: er is nog niet bekend of in 2013 wel/geen Avondetappe (of ander TdF-avondprogr) komt (laat staan wie presenteert) reageer retweet
Ja, leuk. En nog meer als Gesink iedereen op 2 uur had gereden. Als telt niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:58 schreef Evertjan het volgende:
had nog meer kunnen zijn als Gesink of Mollema een berg rit hadden gewonnen
as is verbrande turfquote:Op maandag 23 juli 2012 20:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, leuk. En nog meer als Gesink iedereen op 2 uur had gereden. Als telt niet.
Dat is een soort thema-avond over de Olympische Spelen volgens mij, met iedere avond een ander thema. Het wordt in ieder geval ook door Mart gepresenteerd.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:16 schreef Eenskijken het volgende:
Ik zie vanavond iets staan met de olympische spelen.. is dat ook een talkshow? Wie presenteert dat?
Je kunt trouwens ook zeggen: "Mart verliest kijkers aan Wilfred". In vergelijking met vorig jaar heeft Tour du Jour 113.554 kijkers per uitzending meer gescoord en heeft Mart er 197.948 per uitzending moeten inleveren. Maar ik ben het met je eens: deze slag is zeer overtuigend voor Mart/NOS (en dat zal tijdens de OS niet anders zijn verwacht ik).quote:
quote:Publieke Omroep @PubliekeOmroep
Mart Smeets maakt ook in 2013 de #Avondetappe, als de Tour de France voor de 100ste keer plaatsvindt. Beluister #3FM:
Denk dat dat voor een deel ook komt door VI Oranje, daar zijn toch een hoop kijkers van blijven hangen denk ik.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:17 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Je kunt trouwens ook zeggen: "Mart verliest kijkers aan Wilfred". In vergelijking met vorig jaar heeft Tour du Jour 113.554 kijkers per uitzending meer gescoord en heeft Mart er 197.948 per uitzending moeten inleveren. Maar ik ben het met je eens: deze slag is zeer overtuigend voor Mart/NOS (en dat zal tijdens de OS niet anders zijn verwacht ik).
Is maar de vraag. Misschien zou het gelegenheidspubliek juist toenemen bij TdJ.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:58 schreef Evertjan het volgende:
had nog meer kunnen zijn als Gesink of Mollema een berg rit hadden gewonnen (of Bauke Gesink)
Heel goed nieuwsquote:
Mart Smeets zal komende zomer opnieuw De Avondetappe presenteren. Dat meldt het AD. In de talkshow bespreekt Smeets op locatie met gasten de etappes van de Tour de France en hun gedeelde liefde voor het wielrennen.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:30 schreef INViCTuS het volgende:
hehe...
Maar is het dit jaar weer om 23 uur pas? Waarom kan dat niet gewoon om 22 uur...
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:09 schreef 99.999 het volgende:
Uurtje eerder toch had ik ergens begrepen? Dan komt het wel in de knoop met het programma op de Belg.
Ze zeggen dat dit het geval zal zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:30 schreef INViCTuS het volgende:
hehe...
Maar is het dit jaar weer om 23 uur pas? Waarom kan dat niet gewoon om 22 uur...
Zit alleen met de eventuele overloop met de Belg, dat zou zonde zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:33 schreef INViCTuS het volgende:
Kijk aan, dat had ik nog niet gelezen. Ik vind dat zelf wel prettig en mooi rond de klok van 23 uur afgelopen, dus niet al te laat
Mooi zo!quote:Op maandag 10 juni 2013 23:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat dit het geval zal zijn.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)mer-op-de-buis.dhtml
Mart truitjes.quote:
22.00u DeMartquote:Op maandag 10 juni 2013 23:31 schreef borisz het volgende:
Om 23u zijn de gebroeders van de EO er. Dus Tijdstip is geen 23uur
De Tour start met een rit in lijn, daarna een paar leuke etappes met wat heuveltjes, voor de rest is het tot het tweede weekend niet heel bijzonder. Wel nog een ploegentijdrit, voor de rest veel sprinten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:49 schreef Coelho het volgende:
Mehh, kom er net achter dat de Tour een week eerder dan normaal begint. Ik zit de eerste week van Juli in een tentje in Toscane en ging er van uit dat ik bij thuiskomst nog net de start mee kon pikken.
Ga ik in week 1 veel missen, of is het een proloog, ploegentijdrit en 5x afsprinten?
ik ga zes dagen missen..Ik bedoel, kan dan niet kijken vanaf 18 juli tot 23 juli..24 juli weer terug van vakantiequote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:49 schreef Coelho het volgende:
Mehh, kom er net achter dat de Tour een week eerder dan normaal begint. Ik zit de eerste week van Juli in een tentje in Toscane en ging er van uit dat ik bij thuiskomst nog net de start mee kon pikken.
Ga ik in week 1 veel missen, of is het een proloog, ploegentijdrit en 5x afsprinten?
Inderdaad, ik ga toch niet al om 22 uur een fles wijn opentrekken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:23 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Veel te vroeg. Mart moet gewoon om 11.
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:23 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker, anders moet ik zo laat naar bedquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:23 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
toen won de Rabo dankzij de waaiers hequote:Op maandag 23 juli 2012 00:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt...maar ook in 98/99 zat ie aan de dope. Hoe Rabo in '99 alles en iedereen in Parijs-Nice kapot reed, sloeg nergens op.
Zit toch met die Knevel en Bevelquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:23 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
En een leuke man om te zienquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:31 schreef Evertjan het volgende:
Edwin Winkels is een zeer goede toevoeging aan het programma
Mooi dat het deze keer niet samenvalt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:55 schreef RemcoW23 het volgende:
Direct na TDJ. Best fijn en een sfeervolle afsluiter van een Tourdag. Nog even rustig naborrelen met Mart bij een kasteeltje
.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:55 schreef RemcoW23 het volgende:
Direct na TDJ. Best fijn en een sfeervolle afsluiter van een Tourdag. Nog even rustig naborrelen met Mart bij een kasteeltje
.
Volgens mij bedoel je rob harmeling.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:10 schreef danos het volgende:
Hoop dat die ex renner die altijd op tilt gaat als het over doping gaat (kan ff niet op de naam komen, is geloof ik tukker, lubberding?) dit jaar niet wordt uitgenodigd.
Edwin Winkels is zeker een van betere tafelgasten
Van 6 juli tot 2 augustus weg, dus ik heb dikke pech.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:49 schreef Coelho het volgende:
Je ziet wie het post hè.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat heeft het voor nut om de Wiki van de Avondetappe hier nu te plaatsen?
Juist daarom ook even aankaarten.quote:
Vertel eensquote:
Het is idd een grote schande de nieuwe FOK!kers op de hoogte te stellen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Juist daarom ook even aankaarten.
Minstens. Maar misschien de volgende keer gewoon niet meer doen. Kan ook toch?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is idd een grote schande de nieuwe FOK!kers op de hoogte te stellen.
Kop er af. Of anders schandpaal.
Maak je druk om de hongersnood in Afrika.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Minstens. Maar misschien de volgende keer gewoon niet meer doen. Kan ook toch?
Ah, voel je je aangevallen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maak je druk om de hongersnood in Afrika.
Nee hoor, ben je gezeik tegen mij wel gewend.quote:
Ik doe het uit liefde!quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor, ben je gezeik tegen mij wel gewend.
Jij, dus dat betekend 95% nutteloze posts en 5% zeer interessante posts. Maar deze viel in die eerste categorie, op deze plek voegt het niks toe om de wiki pagina te knippen en plakken.quote:
Ach alles van schoonheid is weerloos.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij, dus dat betekend 95% nutteloze posts en 5% zeer interessante posts. Maar deze viel in die eerste categorie, op deze plek voegt het niks toe om de wiki pagina te knippen en plakken.
Je bent van de SM ?quote:
twitter:NOSavondetappe twitterde op dinsdag 18-06-2013 om 14:44:04Elke Avondetappe een mooie geschiedenisles uit de rijke Tourhistorie van Joost Prinsen en @fheinen. reageer retweet
twitter:hendriksmj twitterde op dinsdag 18-06-2013 om 14:59:39Tipje van de gastensluier: Tim Krabbé, Kenny van Hummel, Churandy Martina, Ellen van Dijk, Steven de Jongh, Jan Janssen en Joop Zoetemelk. reageer retweet
twitter:hendriksmj twitterde op dinsdag 18-06-2013 om 15:01:37Verder komen Rick de Leeuw, Herman Ram, Dennis van Winden, Rose Mentink, Marijn de Vries, Marcel Wintels, Reinier Honig en vele andere! reageer retweet
TUFKALquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:06 schreef TUFKAL het volgende:
En de huisvrienden van DeMart Joop Z en Jan Jansen met de eeuwige zelfde verhalen
Bij Marijn de Vries dan helemaal, denk ikquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ellen van Dijk, hmm, dan ga ik denk ik met m'n rug naar de tv zitten.
twitter:NOSavondetappe twitterde op dinsdag 18-06-2013 om 15:15:59Vaste 'sidekicks' aan tafel zijn Edwin Winkels, Thijs Zonneveld en Bert Wagendorp. De eerste uitzending zitten ze alledrie aan tafel. reageer retweet
Ik vind vooral Thijs Zonneveld irritant.Hoort zichzelf te graag praten. Het relativeringsvermogen van Wagendorp is daarbij zeer welkom.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bert Wagendorp is wel zo'n ontzettende druiloor he. Gegarandeerd geen topshow met hem aan de tafel.
Een dagje ertussen vind ik zo'n Tour romanticus als hij nog wel iets hebben. Maar een week is toch wel teveel van het goede, dat was het vorig jaar al.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bert Wagendorp is wel zo'n ontzettende druiloor he. Gegarandeerd geen topshow met hem aan de tafel.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:57 schreef Hamilton het volgende:
twitter:NOSavondetappe twitterde op dinsdag 18-06-2013 om 14:44:04Elke Avondetappe een mooie geschiedenisles uit de rijke Tourhistorie van Joost Prinsen en @fheinen. reageer retweet
Bert is leuk net als Edwinquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bert weet niet of er lucht of zand in een band zit.quote:
Is dat het stuk met de titel "Het beste dat het wielrennen sinds lange tijd is overkomen - Chris Froome: 69 kilo geloofwaardigheid"?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een dagje ertussen vind ik zo'n Tour romanticus als hij nog wel iets hebben. Maar een week is toch wel teveel van het goede, dat was het vorig jaar al.
Verder heeft hij zich onsterfelijk belachelijk gemaakt met zijn column over Froome
Zeker.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Niet zo negatief. Prinsen is volgens mij wel iemand die dat leuk kan brengen.
Joost is vast een hele aardige jongen, maar hij moet niet gaan zingen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Niet zo negatief. Prinsen is volgens mij wel iemand die dat leuk kan brengen.
Dat verwacht ik bij de avondetappe ook niet direct.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:41 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Joost is vast een hele aardige jongen, maar hij moet niet gaan zingen.
Ja dat stuk. Wij zijn misschien hier wel wat te cynisch en uiteraard is iemand onschuldig, totdat het tegendeel is bewezen. Maar als een journalist zoiets schrijft over iemand die alle schijn tegen zich heeft, dan heb je wat mij betreft elke geloofwaardigheid verloren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is dat het stuk met de titel "Het beste dat het wielrennen sinds lange tijd is overkomen - Chris Froome: 69 kilo geloofwaardigheid"?
Ik heb dat gisteren gelezen in De Muur. Is inderdaad behoorlijk.
Dit. En Wagendorp maakt zich ondertussen op Twitter in discussie over Froome nog belachelijker. Wat een naiviteit.quote:
Ik heb ook werkelijk geen idee. Met name. Verder snap ik ook niet waarom Froome het beste zou zijn, wat het wielrennen kon overkomen. Als ik mogelijke doping buiten beschouwing laat, slaat het ook nog eens nergens op.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom was Froome volgens hem geloofwaardig?
Ik kan eigenlijk niets bedenken.
Laat de hele discussie over die column maar zitten (ik zie inderdaad hoe treurig zijn tweets daarover zijn). Die zelfbevlekking over zijn boek is wel heel ergquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit. En Wagendorp maakt zich ondertussen op Twitter in discussie over Froome nog belachelijker. Wat een naiviteit.
twitter:bertwagendorp twitterde op vrijdag 14-06-2013 om 08:10:38@maartendenuijl Hij fietst in een ander peloton. Zie de wattages. reageer retweet
twitter:maartendenuijl twitterde op vrijdag 14-06-2013 om 15:26:52@bertwagendorp Ook al is het zgn. een ander peloton, hij zou de eerste 'schone' wielrenner zijn met zo'n bizarre ontwikkeling en dominantie reageer retweet
twitter:bertwagendorp twitterde op vrijdag 14-06-2013 om 21:20:56@maartendenuijl Joris van den Bergh zei het al: wat goed is, komt snel. En Sky heeft een enorme voorsprong in trainingskennis. reageer retweet
Hij gebruikt inderdaad juist punten die tegen Froome en dus zijn stuk spreken. Zoals gezegd de wattages, maar ook zijn opmerking: wat goed is komt snel. Die vlieger gaat juist helemaal niet op bij Froome, wat die Maarten geloof ik ook nog op zijn timeline zegt daarna. Is Bert misschien familie van Syntixquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Haha wow, hoe kun je zo'n plaat voor je hoofd hebben?
Sommige mensen...
En de wattages spreken trouwens ook nog eens in zijn nadeel.
Jezus bestaan deze mensen echt nog?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:57 schreef Slobeend het volgende:
twitter:bertwagendorp twitterde op vrijdag 14-06-2013 om 08:10:38@maartendenuijl Hij fietst in een ander peloton. Zie de wattages. reageer retweet
twitter:maartendenuijl twitterde op vrijdag 14-06-2013 om 15:26:52@bertwagendorp Ook al is het zgn. een ander peloton, hij zou de eerste 'schone' wielrenner zijn met zo'n bizarre ontwikkeling en dominantie reageer retweet
twitter:bertwagendorp twitterde op vrijdag 14-06-2013 om 21:20:56@maartendenuijl Joris van den Bergh zei het al: wat goed is, komt snel. En Sky heeft een enorme voorsprong in trainingskennis. reageer retweet
!
Als romanticus past hij wel bij Smeets aan tafel, maar je kan je rol ook overdrijven. Joost Prinsen en Frank Heinen kunnen me wel bekoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |