Het is vast niet live, maar wel van vanavond natuurlijk. En het is een soort samenvatting van de Tour, dus logisch dat er wat teruggeblikt wordt.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:36 schreef Panthera. het volgende:
Ik vind het wel raar dat de NOS en mart dan de impressie geeft dat het live is met die verhalen over de renners die al vertrokken zijn.
En dan kritiek hebben op de UEFA om een clipje van 5 seconden monteren
Het UEFA fragment hiermee vergelijkenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:36 schreef Panthera. het volgende:
Ik vind het wel raar dat de NOS en mart dan de impressie geeft dat het live is met die verhalen over de renners die al vertrokken zijn.
En dan kritiek hebben op de UEFA om een clipje van 5 seconden monteren
Zoals gezegd, er is voldoende kritiek op Rabobank mogelijk, als dat gebaseerd is op argumenten en niet op onderbuikgevoelensquote:Op zondag 22 juli 2012 23:36 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Ben ik voor een gedeelte met je eens, maar ook het voorjaar was (met uitzondering van California en dauphins) matig. Daarbij, en dat stoort me nog het meest, hebben ze helemaal nix laten zien tijdens het NK.
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Is het niet live? hoezo vanavond niet dan?
En dat fragmentje van UEFA is totaal anders.
Omdat Mart naar london moet voor de nieuwe showquote:Op zondag 22 juli 2012 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Is het niet live? hoezo vanavond niet dan?
En dat fragmentje van UEFA is totaal anders.
Volkslied was idd erg triest.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:39 schreef Ambrosius het volgende:
Dat wijf wat daar langs de kant stond zong vanmiddag erger volkslied?
Gisteren. Is wel redelijk bevestigd en duidelijk.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is vast niet live, maar wel van vanavond natuurlijk. En het is een soort samenvatting van de Tour, dus logisch dat er wat teruggeblikt wordt.
Oh oke, dan snap ik het wel.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:40 schreef Pranjicc het volgende:
[..]
[..]
Omdat Mart naar london moet voor de nieuwe show
Oh, dacht dat Boogerd het nog had over de sprint van Cavendish van vandaag, maar dat hoorde ik dan verkeerd waarschijnlijk.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:40 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Gisteren. Is wel redelijk bevestigd en duidelijk.
Mwah, ik vond het wat te opvallend dat ze niet zeiden dat Cav er drie won en Greipel wel. En Mart reageert nauwelijks op de filmpjes die ze laten zien. Terwijl die dat normaal wel doet.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is vast niet live, maar wel van vanavond natuurlijk. En het is een soort samenvatting van de Tour, dus logisch dat er wat teruggeblikt wordt.
Dat kan ik me ook niet herinneren van de afgelopen weken.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:41 schreef Evertjan het volgende:
en er staat ook geen live boven in het scherm he
We liggen op 1 lijn en hebben we het nog niet over voetbal gehad.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:39 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Zoals gezegd, er is voldoende kritiek op Rabobank mogelijk, als dat gebaseerd is op argumenten en niet op onderbuikgevoelens
Vergelijk het met praten over politiek of over bankiers. Paupers en tokkies die maar dingen roepen over de hardwerkende Nederlander vs zakkenvullers, of over politiek waar iedereen incompetent is. Op zowel politici als bankiers is voldoende kritiek mogelijk, maar als het zo kort door de bocht gaat, zonder motivatie, maar puur vanuit eigen frustratie en onkunde, mag je van mij oprotten
Laten we daar maar niet meer over beginnen danquote:Op zondag 22 juli 2012 23:42 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
We liggen op 1 lijn en hebben we het nog niet over voetbal gehad.
twitter:hendriksmj twitterde op zondag 22-07-2012 om 23:42:45@baspaternotte Was het maar waar... Maar je hebt Mart echt verkeerd begrepen. reageer retweet
Jawel. Zal wel ingemonteerd zijn.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:46 schreef pennyfarthing het volgende:
Dus mensen die vandaag een mail naar Tourquiz opgestuurd hebben hadden dus geen kans om deze prijs te winnen...
Ik mis een Boonen een Terpstra een Boomquote:Op zondag 22 juli 2012 23:47 schreef rubbereend het volgende:
hier staat echt alles vind ik, zeker voor dit jaar, nogal overdreven
En de NOS is weer een kleine 10000 emailadressennrijkerquote:Op zondag 22 juli 2012 23:46 schreef pennyfarthing het volgende:
Dus mensen die vandaag een mail naar Tourquiz opgestuurd hebben hadden dus geen kans om deze prijs te winnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |