SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All
En foto's van dezelfde groep: Flickr
Muziek van de Avondetappe 2012: SpotifyDeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
En al die andere jaren dan?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:19 schreef rubbereend het volgende:
Al jaren slechtin 2010 op het podium met Menchov en Gesink top 5
Precies, makkelijk lullen is dat.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:20 schreef Marcoss het volgende:
Ze doen echt of elke valpartij hetzelfde is en dezelfde gevolgen heeft..
2009, 2011 en 2012 waren de slechte Tours van de laatste jaren, maar ze wonnen wel elke 3x een etappe. Zó slecht gaat het allemaal ook weer nietquote:
standaard etappes gewonnen, Menchov hoge plekken, bolletruien.quote:
Voor een ploeg die elk jaar een tourwinnaar / top 3 renner pretendeert te hebben is dat best mager.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
2009, 2011 en 2012 waren de slechte Tours van de laatste jaren, maar ze wonnen wel elke 3x een etappe. Zó slecht gaat het allemaal ook weer niet
Dat is door Rabo zelf nooit gepretendeerd..quote:Op zondag 22 juli 2012 23:23 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Voor een ploeg die elk jaar een tourwinnaar / top 3 renner pretendeert te hebben is dat best mager.
Roepen ze helemaal niet (is ook wel eens de kritiek), zeker dit jaar niet, maar dat maken de Nederlanders ervan die hun oranjegevoel willen stimuleren.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:23 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Voor een ploeg die elk jaar een tourwinnaar / top 3 renner pretendeert te hebben is dat best mager.
Dat moeten ze ook gewoon niet doen. Men heeft te hoge verwachtingen en vervolgens krijgen je teveel kritiek.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:23 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
en dit jaar ook nietquote:Op zondag 22 juli 2012 23:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is door Rabo zelf nooit gepretendeerd..
2010 twee man in de top 5quote:Op zondag 22 juli 2012 23:26 schreef reddevil1408 het volgende:
Volgens mij gaat het er om dat rabo Nederlandse toppers wil afleveren, en dat wil niet zo lukken. Haal Sanchez' weg en er blijft niets meer over van de afgelopen drie jaar.
omdat er net gedaan wordt alsof ze al 5 jaar falen en de verwachtingen zijn alsof ze de Tour zullen winnenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:26 schreef TUFKAL het volgende:
Ik ben geen Rabo basher maar waarom worden ze steeds zo verdedigd hier?
ze hebben het toch over de 3-3 gehad.?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:28 schreef pennyfarthing het volgende:
Misschien toch gisteren opgenomen. Tot nu toe hebben ze niets gezegd over de etappe van vandaag. Ze hadden het net over Greipel die 3 sprints gewonnen heeft, maar niets gezegd over de sprint van Cav vandaag in Parijs.
Samenvatting van vandaag gemist?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:28 schreef pennyfarthing het volgende:
Misschien toch gisteren opgenomen. Tot nu toe hebben ze niets gezegd over de etappe van vandaag. Ze hadden het net over Greipel die 3 sprints gewonnen heeft, maar niets gezegd over de sprint van Cav vandaag in Parijs.
Klopt ja. Het is niet live.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:28 schreef pennyfarthing het volgende:
De etappe van vandaag is gister al geredenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze hebben het toch over de 3-3 gehad.?
daarna twee slechte tours ja, twee keer vooral door nare valpartijen. Gelukkig laten de renners in de Giro en de Vuelta zien dat ze gewoon zo'n grote ronde goed aankunnen.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:29 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Zo'n beetje het enige toch?
Tja we vallen in herhaling
Die is er in gemonteerd. Redacteur van de avondetappe bevestigde op twitter dat dit gisteren is opgenomen, omdat Mart naar London moet.quote:
alleen in het filmpje, niet livequote:Op zondag 22 juli 2012 23:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze hebben het toch over de 3-3 gehad.?
waar zeg ik dat?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:29 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
En daar moeten we dan de komende 15 jr op blijven teren?
Zou wel lullig geweest zijn als Greipel had gewonnen vandaag danquote:Op zondag 22 juli 2012 23:28 schreef pennyfarthing het volgende:
Welke ambitie hebben ze dan?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:24 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Roepen ze helemaal niet (is ook wel eens de kritiek), zeker dit jaar niet, maar dat maken de Nederlanders ervan die hun oranjegevoel willen stimuleren.
Wat zei ik........????quote:Op zondag 22 juli 2012 23:30 schreef Pranjicc het volgende:
[..]
Die is er in gemonteerd. Redacteur van de avondetappe bevestigde op twitter dat dit gisteren is opgenomen, omdat Mart naar London moet.
Okequote:Op zondag 22 juli 2012 23:30 schreef Pranjicc het volgende:
[..]
Die is er in gemonteerd. Redacteur van de avondetappe bevestigde op twitter dat dit gisteren is opgenomen, omdat Mart naar London moet.
Ja, of als Wiggins op de Champs Elysees keihard op zijn bek was gegaan en moet opgeven.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:31 schreef M.rak het volgende:
[..]
Zou wel lullig geweest zijn als Greipel had gewonnen vandaag dan.
En vóór 2010? Vuelta en Giro gaat t nu niet om...quote:Op zondag 22 juli 2012 23:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daarna twee slechte tours ja, twee keer vooral door nare valpartijen. Gelukkig laten de renners in de Giro en de Vuelta zien dat ze gewoon zo'n grote ronde goed aankunnen.
Heeft niks te maken met verdedigen. Natuurlijk was het niet goed, maar ik kijk normaalgesproken redelijk objectief durf ik te zeggen, heb geen nationale voorkeuren.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:26 schreef TUFKAL het volgende:
Ik ben geen Rabo basher maar waarom worden ze steeds zo verdedigd hier?
Oke hier kan ik me wel in vinden.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:32 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met verdedigen. Natuurlijk was het niet goed, maar ik kijk normaalgesproken redelijk objectief durf ik te zeggen, heb geen nationale voorkeuren.
Mensen hier en in heel Nederlanders schreeuwen en roepen eerst dat Gesink wel podium gaat eindigen, terwijl hij een half jaar geleden met zijn been naast hem lag, en vervolgens zijn ze boos en is het een faler als het niet lukt. Dat is gewoon je eigen frustratie/kater van een misgelopen feestje botvieren op een atleet die toevallig in juli in de aandacht is. Als er in juli een snowboardwedstrijd was die op TV was, hadden we precies hetzelfde gehad maar dan met Sauerbrij. Het gaat bij die mensen, en daar zitten er hier ook veel van, niet om de sport en de atleet, maar puur om zichzelf.
Dat vind ik egoïstisch, respectloos en achterlijk.
Er is genoeg kritiek op Rabobank mogelijk. Delahaye, de opleidingsploeg, de kadans van Gesink, allemaal valide. Maar zover komt de gemiddelde Tourvolger niet.
Ik dacht dat ik het van hem had: https://twitter.com/hendriksmj/quote:
Zie: https://twitter.com/Vannieuwkerke/status/226781650577678336quote:Op zondag 22 juli 2012 23:34 schreef Pranjicc het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het van hem had: https://twitter.com/hendriksmj/
Maar ik kan het ff niet terugvinden. Ik weet wel zeker dat ik het ergens heb gelezenVive le Velo had deze locatie ook uitgeleend aan de NOS (omdat zij hier al 6 jaar achter elkaar de uitzending maken). Vandaag kon de NOS hier dus sowieso niet uitzenden, omdat den Belg hier al zit.
daarvoro 2009 slecht, 2008 top 3, 2007 Rasmussen tour (reden ze als ploeg heel goed), 2006 4 etappes en bollen en top 5, 2005 2 etappes bollen top 6quote:Op zondag 22 juli 2012 23:32 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
En vóór 2010? Vuelta en Giro gaat t nu niet om...
Hij waant zich in Oostenrijkquote:
Ben ik voor een gedeelte met je eens, maar ook het voorjaar was (met uitzondering van California en dauphins) matig. Daarbij, en dat stoort me nog het meest, hebben ze helemaal nix laten zien tijdens het NK.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:32 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met verdedigen. Natuurlijk was het niet goed, maar ik kijk normaalgesproken redelijk objectief durf ik te zeggen, heb geen nationale voorkeuren.
Mensen hier en in heel Nederlanders schreeuwen en roepen eerst dat Gesink wel podium gaat eindigen, terwijl hij een half jaar geleden met zijn been naast hem lag, en vervolgens zijn ze boos en is het een faler als het niet lukt. Dat is gewoon je eigen frustratie/kater van een misgelopen feestje botvieren op een atleet die toevallig in juli in de aandacht is. Als er in juli een snowboardwedstrijd was die op TV was, hadden we precies hetzelfde gehad maar dan met Sauerbrij. Het gaat bij die mensen, en daar zitten er hier ook veel van, niet om de sport en de atleet, maar puur om zichzelf.
Dat vind ik egoïstisch, respectloos en achterlijk.
Er is genoeg kritiek op Rabobank mogelijk. Delahaye, de opleidingsploeg, de kadans van Gesink, allemaal valide. Maar zover komt de gemiddelde Tourvolger niet.
Het is vast niet live, maar wel van vanavond natuurlijk. En het is een soort samenvatting van de Tour, dus logisch dat er wat teruggeblikt wordt.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:36 schreef Panthera. het volgende:
Ik vind het wel raar dat de NOS en mart dan de impressie geeft dat het live is met die verhalen over de renners die al vertrokken zijn.
En dan kritiek hebben op de UEFA om een clipje van 5 seconden monteren
Het UEFA fragment hiermee vergelijkenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:36 schreef Panthera. het volgende:
Ik vind het wel raar dat de NOS en mart dan de impressie geeft dat het live is met die verhalen over de renners die al vertrokken zijn.
En dan kritiek hebben op de UEFA om een clipje van 5 seconden monteren
Zoals gezegd, er is voldoende kritiek op Rabobank mogelijk, als dat gebaseerd is op argumenten en niet op onderbuikgevoelensquote:Op zondag 22 juli 2012 23:36 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Ben ik voor een gedeelte met je eens, maar ook het voorjaar was (met uitzondering van California en dauphins) matig. Daarbij, en dat stoort me nog het meest, hebben ze helemaal nix laten zien tijdens het NK.
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Is het niet live? hoezo vanavond niet dan?
En dat fragmentje van UEFA is totaal anders.
Omdat Mart naar london moet voor de nieuwe showquote:Op zondag 22 juli 2012 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Is het niet live? hoezo vanavond niet dan?
En dat fragmentje van UEFA is totaal anders.
Volkslied was idd erg triest.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:39 schreef Ambrosius het volgende:
Dat wijf wat daar langs de kant stond zong vanmiddag erger volkslied?
Gisteren. Is wel redelijk bevestigd en duidelijk.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is vast niet live, maar wel van vanavond natuurlijk. En het is een soort samenvatting van de Tour, dus logisch dat er wat teruggeblikt wordt.
Oh oke, dan snap ik het wel.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:40 schreef Pranjicc het volgende:
[..]
[..]
Omdat Mart naar london moet voor de nieuwe show
Oh, dacht dat Boogerd het nog had over de sprint van Cavendish van vandaag, maar dat hoorde ik dan verkeerd waarschijnlijk.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:40 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Gisteren. Is wel redelijk bevestigd en duidelijk.
Mwah, ik vond het wat te opvallend dat ze niet zeiden dat Cav er drie won en Greipel wel. En Mart reageert nauwelijks op de filmpjes die ze laten zien. Terwijl die dat normaal wel doet.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is vast niet live, maar wel van vanavond natuurlijk. En het is een soort samenvatting van de Tour, dus logisch dat er wat teruggeblikt wordt.
Dat kan ik me ook niet herinneren van de afgelopen weken.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:41 schreef Evertjan het volgende:
en er staat ook geen live boven in het scherm he
We liggen op 1 lijn en hebben we het nog niet over voetbal gehad.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:39 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Zoals gezegd, er is voldoende kritiek op Rabobank mogelijk, als dat gebaseerd is op argumenten en niet op onderbuikgevoelens
Vergelijk het met praten over politiek of over bankiers. Paupers en tokkies die maar dingen roepen over de hardwerkende Nederlander vs zakkenvullers, of over politiek waar iedereen incompetent is. Op zowel politici als bankiers is voldoende kritiek mogelijk, maar als het zo kort door de bocht gaat, zonder motivatie, maar puur vanuit eigen frustratie en onkunde, mag je van mij oprotten
Laten we daar maar niet meer over beginnen danquote:Op zondag 22 juli 2012 23:42 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
We liggen op 1 lijn en hebben we het nog niet over voetbal gehad.
twitter:hendriksmj twitterde op zondag 22-07-2012 om 23:42:45@baspaternotte Was het maar waar... Maar je hebt Mart echt verkeerd begrepen. reageer retweet
Jawel. Zal wel ingemonteerd zijn.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:46 schreef pennyfarthing het volgende:
Dus mensen die vandaag een mail naar Tourquiz opgestuurd hebben hadden dus geen kans om deze prijs te winnen...
Ik mis een Boonen een Terpstra een Boomquote:Op zondag 22 juli 2012 23:47 schreef rubbereend het volgende:
hier staat echt alles vind ik, zeker voor dit jaar, nogal overdreven
En de NOS is weer een kleine 10000 emailadressennrijkerquote:Op zondag 22 juli 2012 23:46 schreef pennyfarthing het volgende:
Dus mensen die vandaag een mail naar Tourquiz opgestuurd hebben hadden dus geen kans om deze prijs te winnen...
Bij de tour hoort geen slap geouwehoerquote:Op zondag 22 juli 2012 23:47 schreef henkde_j het volgende:
Vanavond eens de avondetappe bekeken ipv Tour du Jour. Balen dat ik de laatste weken de mooie beelden heb gemist![]()
De avondetappe is gewoon stukken beter. Al mis ik het slappe geouwehoer wel een beetje
Waarom niet eerder gekeken danquote:Op zondag 22 juli 2012 23:47 schreef henkde_j het volgende:
Vanavond eens de avondetappe bekeken ipv Tour du Jour. Balen dat ik de laatste weken de mooie beelden heb gemist![]()
De avondetappe is gewoon stukken beter. Al mis ik het slappe geouwehoer wel een beetje
ja gewoon nog een half uur doorgeluld, verder die samenvattingen erin gemonteerd. Niet zo ingewikkeld allemaalquote:Op zondag 22 juli 2012 23:49 schreef Maver24 het volgende:
Vraag me af hoe ze dit dan allemaal hebben gemonteerd als het niet live is
Hebben ze gister een dubbele aflevering opgenomen?, het kan niet 2x op een dag van schermering naar avond gaan
Denk dat ze het zelf nog niet weten, is helemaal niks over gezegd, geen tot volgend jaar, geen vaarwel, niks.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:50 schreef Evertjan het volgende:
maar was dit nou de laatste met DeMart? wat een treurig einde voor een tijdperk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |