Kritiek op Dione de Graaff: ‘Waarom zoveel kleding mee?’
Dione de Graaff nam voor de uitzendingen van De Avondetappe maar liefst 40 outfits én een styliste mee. In het prominentenpanel van weekblad Story reageren enkele beroemdheden op deze onthulling.
“Waarom zoveel kleding meenemen?”, vraagt Johan Vlemmix zich af. “Het zou wel minder mogen. Ik had ooit een lievelingstrui die ik in elk programma droeg, en toen werd er gezegd: hij heeft zeker geen andere kleding! Een middenweg zou mooi zijn.”
Waarschijnlijk kan ze best met minder
Marga Scheide
Ook Marga Scheide plaatst vraagtekens bij de volle kledingkoffer van Dione. “Waarschijnlijk kan ze best met minder. Maar als ze dit nou leuk vindt, waarom niet? De een gaat met een grote koffer op reis en de ander met een weekendtas. Al zou Dione zich 500 keer omkleden, dat is iets wat ze zelf moet weten.”
Imca Marina laat weten dat ze het wel begrijpt. “Ik heb ook altijd meerdere jurken mee naar een optreden, en pas op het laatste moment beslis ik wat ik aantrek. Dione zal per dag willen bekijken wat ze draagt. Belangrijkst is dat zij zich er goed in voelt.”
Dat is een vrouwending. Het hoort erbij
Rob Geus
Niet iedereen is kritisch. Rob Geus vindt de ophef overdreven en spreekt van een verschil tussen man en vrouw: “Dat is een vrouwending. Het hoort erbij. Voor een man zou ik het een ander verhaal vinden. Keuzestress van kleding bij vrouwen is hoger dan bij mannen.”
Ook Marijke Helwegen snapt de ophef niet goed. “Ik vind het leuk als ze elke avond iets anders aan heeft. Het is geen couture, dus wat kost de kleding nou? Het is vaak ook nog gesponsord. Soms kan men niets goed doen. Stel dat ze twee of drie keer hetzelfde aanheeft, dan komt daar ook weer kritiek op.”
https://www.shownieuws.nl(...)m-zoveel-kleding-meeMuts denkt dat de uitzending om haar draait