Items van Stef en Frank zijn ook leuk.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:33 schreef Adrie072 het volgende:
Was weer prima gisteren, 10x betere gesprekken aan tafel nu.
Wie is dat danquote:
Iris Slappendel (Ouderkerk aan den IJssel, 18 februari 1985) is een Nederlands ploegleider, ontwerper en voormalig wielrenster.quote:
Een nobody dus. Vast een lekker wijf met connecties.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:46 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Iris Slappendel (Ouderkerk aan den IJssel, 18 februari 1985) is een Nederlands ploegleider, ontwerper en voormalig wielrenster.
Slappendel reed vanaf 2004 drie jaar voor het team Vrienden van het Platteland en vervolgens drie jaar voor Team Flexpoint. Na twee jaar bij Cervélo, reed ze drie jaar bij Rabobank-Liv, in 2015 bij Bigla en in 2016 bij UnitedHealthcare Women's Team.[2][3] Haar specialiteit was de tijdrit.
In 2003 werd Slappendel derde op het wereldkampioenschap individuele tijdrit bij de junioren en in 2008 won ze het wereldkampioenschap individuele tijdrit voor universitairen. Ze won tweemaal de wereldbeker in Zweden: in 2010 won ze met Cervélo de ploegentijdrit en in 2012 won ze de wegrit. In 2014 won ze het Nederlands kampioenschap op de weg. In september 2016 maakte ze bekend dat ze haar profcarrière beëindigt.[4] Haar laatste wedstrijd en tevens laatste overwinning was het Gateway Cup-criterium in St. Louis (Missouri).[5]
nee, sterker nog, het is volstrekt onduidelijk hoe ze op haar positie gekomen is (motorreporter en commentator bij Eurosport)quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een nobody dus. Vast een lekker wijf met connecties.
De naam zei me al niks. Dan is het vaak iets nepotistisch. Zie Jeroentje, Dione, Johnny, Noah of een andere van Praag.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:58 schreef TAmaru het volgende:
[..]
nee, sterker nog, het is volstrekt onduidelijk hoe ze op haar positie gekomen is (motorreporter en commentator bij Eurosport)
Nou, nee.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een nobody dus. Vast een lekker wijf met connecties.
Ik vond het helemaal niks. Ze stelt vragen en luistert niet. Ze is wel lekker spontaan hysterisch..quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:51 schreef Adrie072 het volgende:
De mevrouw die nu de F1 doet, vind ik wel leuk, spontaan en nuchter overkomen, mag van mij best de avondetappe eens doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |